Ben wel benieuwd naar een statistiek (hehe) hoe vaak de club met minder ExG wint.quote:Op maandag 19 september 2016 19:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is nou net een statistiek die wel (schijnt) te werken
Beelden gisteren terug gezien, en zoals ik al zei Kuijt raakt hem niet, geen kaart.quote:Op zondag 18 september 2016 15:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Te laat ingezet, is gewoon een kaart.
Verkeerde stadionquote:Op dinsdag 20 september 2016 11:13 schreef yvette1982 het volgende:
en ik vertrek dan gewoon de 86e minuut zodat we gelijk weg zijn
Woon je in Rotterdam? Ga dan met de tram? Je kan ook daar bij Beverwaard parkeren en met de tram naar het stadion.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:13 schreef yvette1982 het volgende:
Zondag neem ik mijn 6 jarige dochter voor het eerst mee naar de Kuip (vak T). Om het wat relaxter te maken dacht ik erover om de auto bij de Kuip te parkeren. Dan hoeft ze niet echt te lopen, en ik vertrek dan gewoon de 86e minuut zodat we gelijk weg zijn. Weet iemand hoe het parkeren gaat bij de parkeerplaatsen P2, 3, 4. Moet je daar ter plaatse betalen, ik zie geen optie dat ik al een kaart kan kopen of reserveren.
Met de tram is ook niet praktisch omdat deze zo achterlijk druk zijn. Ik woon tegen Rotterdam aan. Meestal ga ik met een vriend op de fiets, bij hem pakken we dan twee fietsen. Dat is nu geen optie.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Woon je in Rotterdam? Ga dan met de tram? Je kan ook daar bij Beverwaard parkeren en met de tram naar het stadion.
Dat kan, maar daar zal je voor moeten betalen. Ik kan er op de site ook zo 1,2,3 niets van vinden. Maarja, feyenoord.nl hé.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:25 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Met de tram is ook niet praktisch omdat deze zo achterlijk druk zijn. Ik woon tegen Rotterdam aan. Meestal ga ik met een vriend op de fiets, bij hem pakken we dan twee fietsen. Dat is nu geen optie.
Maar er staat heel veel auto's op het terrein voor het maasgebouw dus waarom zou ik daar niet gewoon kunnen staan?
Voor het maasgebouw is sowieso alleen voor genodigden. Die parkeerkaarten zijn die plekken naast de mcdonals of de gamma daar. Waardoor je praktisch niet eens dichterbij staat dan een 'zwartparkeerder'quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:25 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Met de tram is ook niet praktisch omdat deze zo achterlijk druk zijn. Ik woon tegen Rotterdam aan. Meestal ga ik met een vriend op de fiets, bij hem pakken we dan twee fietsen. Dat is nu geen optie.
Maar er staat heel veel auto's op het terrein voor het maasgebouw dus waarom zou ik daar niet gewoon kunnen staan?
Die trams vanaf en naar beverwaard zijn eigenlijk nooit druk. De andere kant op wel ja.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:25 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad achterlijk dan.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor het maasgebouw is sowieso alleen voor genodigden. Die parkeerkaarten zijn die plekken naast de mcdonals of de gamma daar. Waardoor je praktisch niet eens dichterbij staat dan een 'zwartparkeerder'
quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:13 schreef yvette1982 het volgende:
Zondag neem ik mijn 6 jarige dochter voor het eerst mee naar de Kuip (vak T). Om het wat relaxter te maken dacht ik erover om de auto bij de Kuip te parkeren. Dan hoeft ze niet echt te lopen, en ik vertrek dan gewoon de 86e minuut zodat we gelijk weg zijn. Weet iemand hoe het parkeren gaat bij de parkeerplaatsen P2, 3, 4. Moet je daar ter plaatse betalen, ik zie geen optie dat ik al een kaart kan kopen of reserveren.
"Kuijt is al anderhalf jaar bezig met de professionalisering van Feyenoord", weet Willem Vissers. "Er wordt zo goed naar hem geluisterd, hij is een soort onderdirecteur. Alle adviezen die hij geeft, worden opgevolgd."quote:In het Sportforum bespreken drie wisselende gasten iedere maandagavond van 21.30 uur tot 23.00 uur in Langs de Lijn En Omstreken op NPO Radio 1 de gebeurtenissen in de voorgaande sportweek. Dit keer zaten de journalisten Willem Vissers (de Volkskrant), Tom Knipping (Voetbal International) en Hans Klippus (AD Sportwereld) aan tafel.
Mwah aardig druk hoor, maar niet te vergelijken met de andere kant op inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Die trams vanaf en naar beverwaard zijn eigenlijk nooit druk. De andere kant op wel ja.
Ik weet niet waar je woont, maar auto parkeren bij het Zalmhuis en de watertaxi pakken, is een leuk ritje voor de kleine ook.quote:
hoe laat ben je dr?quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:13 schreef yvette1982 het volgende:
Ik kan dit bevestigen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:20 schreef MPC60 het volgende:
Ik zou niet parkeren op de berm van de olympiaweg, wij stonden altijd vast daar na de wedstrijd.
Dan moet je minimaal 3 uur van te voren aanwezig zijn. 3 uur of korter, dan staan er verkeersregelaars.quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoe laat ben je dr?
als je echt vroeg ben kan je sportdorp nog in en kan je bijv voor oma parkeren
Seatwave.nl volgens mij, al heb ik het nog niet zelf geprobeerd.quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:24 schreef exile79 het volgende:
Weet iemand nog of er een vervanger is voor viagogo? Meende dat hier ergens gelezen te hebben, maar niet in dit topicdeel in elk geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |