Ik dacht dat dat Himmler was?quote:Op maandag 19 september 2016 12:46 schreef IkBenNietFries het volgende:
[..]
Neuer begon inderdaad ook pas te schitteren toen hij tussen de 40-45 was.
quote:Op maandag 19 september 2016 12:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die was idd ook 34. Spits met een keeper vergelijken ook.
Omdat de OP nog altijd onderhanden genomen zou worden door Lastpost. Maar die laat niks meer van zich horen. Aangezien niemand hier kan photoshoppen Happel kan het wel maar die is te lui hebben we een nood OP gekregen van iemand uit subforum FHF.quote:Op maandag 19 september 2016 12:58 schreef Kaas- het volgende:
Waarom niet een mooi erelijstje in de OP?
Ik wil dat wel doen maar beschik niet over de juiste vaardigheden.quote:Op maandag 19 september 2016 13:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat de OP nog altijd onderhanden genomen zou worden door Lastpost. Maar die laat niks meer van zich horen. Aangezien niemand hier kan photoshoppen Happel kan het wel maar die is te lui hebben we een nood OP gekregen van iemand uit subforum FHF.
Dus als je kan shoppen, shop een mooie OP en we pleuren hem erin
Gastquote:Op maandag 19 september 2016 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik durf te betwijfelen of we wel van Manu hadden gewonnen met Vermeer op goal.
Beker en competitie moet je eigenlijk wel alle drie winnen. Fenerbahce zou een gelijkspel leuk zijn. Als je die dan later thuis verslaat kun je in principe gaan overwinteren.quote:Op maandag 19 september 2016 11:35 schreef RvLaak het volgende:
"vanaf nu moeten we elke wedstrijd winnen"
Die redding van Jones afgelopen weekend tegen PSV heeft Vermeer ook wel eens gemaakt. Tegen ons.quote:Op maandag 19 september 2016 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast![]()
Wat voor reddingen heeft Jones gemaakt die Vermeer niet gemaakt zou hebben?
jonesquote:Op maandag 19 september 2016 11:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Maar wel de beste keeper die wij in jaren hebben gehad.
Die vangbal op de kans van Zlatan for one. Tevens straalt hij net iets meer rust uit als Vermeer waardoor Botteghin bijvoorbeeld zekerder gaat voetballen.quote:Op maandag 19 september 2016 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast![]()
Wat voor reddingen heeft Jones gemaakt die Vermeer niet gemaakt zou hebben?
http://www.ad.nl/eredivis(...)passkoning~a8e40c21/quote:- Feyenoord staat na zes speelronden vijf punten voor op de nummer twee op de ranglijst, het grootste gat zo vroeg in de competitie sinds 2000/01 (toen ook Feyenoord na vijf speelronden vijf punten voor op Vitesse).
- Feyenoord is nu zeventien wedstrijden ongeslagen in de Eredivisie, dit is de langste reeks sinds augustus 2003 (toen 20 wedstrijden niet werd verloren).
De recordreeks aan ongeslagen wedstrijden is 30 (01/1978 - 02/1979). Meeste overwinningen op rij is 15 (05/1972 - 02/1973).quote:Op maandag 19 september 2016 15:09 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/eredivis(...)passkoning~a8e40c21/
Gio is wel een coach van records en unieke dingen. Z'n eerste jaar de meeste verliespotten op rij ooit, z'n tweede de meeste overwinningen ooit.quote:Op maandag 19 september 2016 15:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De recordreeks aan ongeslagen wedstrijden is 30 (01/1978 - 02/1979). Meeste overwinningen op rij is 15 (05/1972 - 02/1973).
We zitten op dit moment op 8 overwinningen op rij.
De komende zeven wedstrijden hebben jullie echt een gunstig programma ook:quote:Op maandag 19 september 2016 15:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De recordreeks aan ongeslagen wedstrijden is 30 (01/1978 - 02/1979). Meeste overwinningen op rij is 15 (05/1972 - 02/1973).
We zitten op dit moment op 8 overwinningen op rij.
Ik kan me niet voorstellen dat het lukt, maar dat zou wel extreem bijzonder zijn. Helemaal gezien we vorig jaar nog zo'n negatieve reeks neer hebben gezet.quote:Op maandag 19 september 2016 16:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
De komende zeven wedstrijden hebben jullie echt een gunstig programma ook:
Roda (thuis)
Willem II (uit)
NEC (uit)
Ajax (thuis)
Heerenveen (thuis)
GAE (uit)
PEC (thuis)
Als er van Ajax wordt gewonnen is het record binnen handbereik.
Ik zie ons eerder 3 van de 7 niet winnen dan dat we alles winnen.quote:Op maandag 19 september 2016 16:14 schreef hhh38 het volgende:
Roda (thuis)
Willem II (uit)
NEC (uit)
Ajax (thuis)
Heerenveen (thuis)
GAE (uit)
PEC (thuis)
Moest lachenquote:Op maandag 19 september 2016 16:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
De komende zeven wedstrijden hebben jullie echt een gunstig programma ook:
Roda (thuis)
Willem II (uit)
NEC (uit)
Ajax (thuis)
Heerenveen (thuis)
GAE (uit)
PEC (thuis)
Als er van Ajax wordt gewonnen is het record binnen handbereik.
Klopt. Het is ook nog lang niet zo ver, maar het programma kon slechter natuurlijk.quote:Op maandag 19 september 2016 16:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het lukt, maar dat zou wel extreem bijzonder zijn. Helemaal gezien we vorig jaar nog zo'n negatieve reeks neer hebben gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |