quote:Op maandag 19 september 2016 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]Die vent heeft echt een Caland hoofd volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Broodspelers doen zich (vaak) volledig inzetten voor degene die hun salaris betaaldquote:Op maandag 19 september 2016 11:22 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die jood.. Sneue reactie wel. Die gozer heeft het beste met Feyenoord voor, keepte tot zijn blessure hartstikke goed, maar wordt toch weer weggezet als: hij heeft bij Ajax gespeeld. Dit zijn echt typische reacties voor een gelezijde-supporter.
Dan is zo'n sneue term dus niet nodig. Ik zie die gozer niet meer als Ajacied. Hij heeft zijn waarde al meer dan ooit bewezen voor Feyenoord.quote:Op maandag 19 september 2016 11:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Broodspelers doen zich (vaak) volledig inzetten voor degene die hun salaris betaald
Extatisch lijkt me een betere kwalificering. Als ik de posts op FOK! moet geloven is ManU al tijden niet meer wat hun reputatie mij doet geloven. Fener schat ik derhalve hoger in.quote:Op maandag 19 september 2016 11:36 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik denk dat je blij mag zijn met een gelijkspelletje bij Fenerbahce.
Volledig eenschquote:Op maandag 19 september 2016 11:39 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dan is zo'n sneue term dus niet nodig. Ik zie die gozer niet meer als Ajacied. Hij heeft zijn waarde al meer dan ooit bewezen voor Feyenoord.
Vermeer is geen ajacied. Die gast is een broodspeler. Hij werkt voor een werkgever, niet een club.quote:Op maandag 19 september 2016 11:41 schreef Scrummie het volgende:
Vermeer niet meer als Ajacied zien. Gozer heeft daar jarenlang gespeeld, begonnen in de jeugd. Nee, dat is geen Ajacied meer hoor
.
Ik zou het eerder schandelijk vinden als het géén Ajacied meer is.
Liever een jood met clubliefde, dan een clubhoppende broodvoetballer. Serieus.
Dan is 't een nog grotere pleurislul dan ik al vond.quote:Op maandag 19 september 2016 11:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vermeer is geen ajacied. Die gast is een broodspeler. Hij werkt voor een werkgever, niet een club.
Maar wel de beste keeper die wij in jaren hebben gehad.quote:Op maandag 19 september 2016 11:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan is 't een nog grotere pleurislul dan ik al vond.
quote:Op maandag 19 september 2016 11:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan is 't een nog grotere pleurislul dan ik al vond.
Ik geloof niet dat hij nog zoveel warme gevoelens koestert voor Ajax.quote:Op maandag 19 september 2016 11:41 schreef Scrummie het volgende:
Vermeer niet meer als Ajacied zien. Gozer heeft daar jarenlang gespeeld, begonnen in de jeugd. Nee, dat is geen Ajacied meer hoor
.
Jones komt er anders aardig in de buurt en imo heeft Hahn zichzelf ook ruimschoots bewezen bij PEC. Feyenoord heeft, voor het eerst in vele jaren, de luxe positie van meerdere capabele keepers.quote:Op maandag 19 september 2016 11:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Maar wel de beste keeper die wij in jaren hebben gehad.
Exact ja.quote:Op maandag 19 september 2016 11:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij nog zoveel warme gevoelens koestert voor Ajax.
Ik heb hem ooit eens gesproken en horen vertellen over hoe hij bij Feyenoord terecht is gekomen en hij vertelde ook wat er bij Ajax is voorgevallen, daar was hij niet zo over te spreken.
Ik heb overigens liever een broodvoetballer dan een echte Ajacied met clubliefde (zover die nog bestaan).
Vertel?quote:Op maandag 19 september 2016 11:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
k heb hem ooit eens gesproken en horen vertellen over hoe hij bij Feyenoord terecht is gekomen en hij vertelde ook wat er bij Ajax is voorgevallen, daar was hij niet zo over te spreken.
We zitten in september. Jones moet nog maar laten zien hoe stabiel hij is. Hahn heeft bij Zwolle ook niet altijd even stabiel gekeept. Eerst maar eens kijken hoe hij terug komt van z'n blessure. Jones doet het aardig tot goed maar laten we niet doen alsof we De Gea en Dudek in 1 op goal hebben staan.quote:Op maandag 19 september 2016 11:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jones komt er anders aardig in de buurt en imo heeft Hahn zichzelf ook ruimschoots bewezen bij PEC. Feyenoord heeft, voor het eerst in vele jaren, de luxe positie van meerdere capabele keepers.
Vandaar het gebruik van het woord "capabel" ipv "goed", of "fantastisch"quote:Op maandag 19 september 2016 11:48 schreef Maastoren het volgende:
[..]
We zitten in september. Jones moet nog maar laten zien hoe stabiel hij is. Hahn heeft bij Zwolle ook niet altijd even stabiel gekeept. Eerst maar eens kijken hoe hij terug komt van z'n blessure. Jones doet het aardig tot goed maar laten we niet doen alsof we De Gea en Dudek in 1 op goal hebben staan.
Bij Ajax hebben ze hem allerlei valse beloften gedaan dat hij onbetwiste eerste keeper zou blijven. Daarom mocht hij ooit niet naar Valencia vertrekken toen die club zich eens meldde bij Ajax, terwijl hij daar heel graag naartoe had gewild.quote:
Capabel is een relatief begrip. Ook gister hield ik mijn hart vast met al die terugspeel ballen. Hij is iets te rustig af en toe. Maar ik snap je punt. We hadden een veel slechtere vervanger voor Vermeer kunnen hebben.quote:Op maandag 19 september 2016 11:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vandaar het gebruik van het woord "capabel" ipv "goed", of "fantastisch"
Hahn is na de winterstop nog niet wedstrijdfit geloof ik.quote:Op maandag 19 september 2016 11:49 schreef timmmmm het volgende:
Jones in de winterstop gewoon voor heel veel winst verkopen. Heb je Vermeer en Hahn weer gewoon, beiden ook uitstekend en maak je winst
Ik ben het wel met Maastoren z'n houding eens; laten we eerst afwachten hoe die 2 terugkomen van hun blessure, voordat Feyenoord te vroeg een capabele speler verkoopt.quote:Op maandag 19 september 2016 11:49 schreef timmmmm het volgende:
Jones in de winterstop gewoon voor heel veel winst verkopen. Heb je Vermeer en Hahn weer gewoon, beiden ook uitstekend en maak je winst
Lekker danquote:Op maandag 19 september 2016 11:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bij Ajax hebben ze hem allerlei valse beloften gedaan dat hij onbetwiste eerste keeper zou blijven. Daarom mocht hij ooit niet naar Valencia vertrekken toen die club zich eens meldde bij Ajax, terwijl hij daar heel graag naartoe had gewild.
Vervolgens belandde hij structureel op de bank. Sowieso vond hij de handelswijze daar bijzonder schijnheilig wat ik ervan begreep (maar wellicht is dat inherent aan het voetbalwereldje hoor).
Overigens voordat hij naar Feyenoord kwam had hij eigenlijk al een mondeling akkoord met AZ en stond hij op het punt om in Alkmaar een contract te tekenen toen Feyenoord zich meldde.
Ik weet niet of je Everton hebt zien spelen, maar Stekelenburg (Hey leuk, ook een ex-ajacied) wilde een bal klempakken bij een voorzet en wordt er een bal tegen zijn handen aangekopt, eigen doelpunt. Dat stompen vind ik dus niks onder doen voor een bal klempakken. Als verdediger zijnde is het toch wel fijn dat je weet dat je een keeper achter je hebt staan die die bal wegwerkt.quote:Op maandag 19 september 2016 11:50 schreef onlogisch het volgende:
Die 2 reddingen gisteren buiten beschouwing gelaten, wat heeft Jones nou gepresteerd? Hij heeft toch nog amper een bal hoeven te verwerken? Verder pakt ie niks klem, stompt alles weg. En de 2-1 tegen Ado zag ie er gewoon niet goed uit.
Zo bijzonder is het allemaal nog niet. We moeten niet doen alsof nu de nieuwe Neuer bij ons onder de lat staat
Ben ik met je eens. Maar de beeldvorming is op het moment heel anders. Maximaal misbruik van maken en voor relatief veel verpatsen. Vermeer is toch beterquote:Op maandag 19 september 2016 11:50 schreef onlogisch het volgende:
Die 2 reddingen gisteren buiten beschouwing gelaten, wat heeft Jones nou gepresteerd? Hij heeft toch nog amper een bal hoeven te verwerken? Verder pakt ie niks klem, stompt alles weg. En de 2-1 tegen Ado zag ie er gewoon niet goed uit.
Zo bijzonder is het allemaal nog niet. We moeten niet doen alsof nu de nieuwe Neuer bij ons onder de lat staat
Je maakt een grapje ?quote:Op maandag 19 september 2016 11:49 schreef timmmmm het volgende:
Watquote:Op maandag 19 september 2016 11:49 schreef timmmmm het volgende:
Boeie.quote:Op maandag 19 september 2016 11:41 schreef Scrummie het volgende:
.
Ironisch genoeg ben je dan zelf degene die enorm overdrijft.quote:Op maandag 19 september 2016 11:50 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2016 11:50 schreef onlogisch het volgende:
Je weet dat ie 34 is en het eigenlijk nergens echt goed heeft gedaan? Hoe kom je er in godsnaam op dat ie na een leuk halfjaartje ineens veel geld waard zal zijn?quote:Op maandag 19 september 2016 11:49 schreef timmmmm het volgende:
Fener is ook niet bepaald goed begonnen onder Dickie.quote:Op maandag 19 september 2016 11:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Extatisch lijkt me een betere kwalificering. Als ik de posts op FOK! moet geloven is ManU al tijden niet meer wat hun reputatie mij doet geloven. Fener schat ik derhalve hoger in.
Sowieso had ik 0 punten verwacht uit het hele Europese avontuur. Voor mij is dat dus al een geslaagd iets
Want jullie keeper had zo veel te doen tegen United? Ik volg dit even niet.quote:Op maandag 19 september 2016 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik durf te betwijfelen of we wel van Manu hadden gewonnen met Vermeer op goal.
Wat?quote:Op maandag 19 september 2016 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die laatste 9 minuten ? Dan was er bij Vermeer een afstand schot ingevlogen die vrije trap van Zlatan bijvoorbeeld.quote:Op maandag 19 september 2016 12:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Want jullie keeper had zo veel te doen tegen United? Ik volg dit even niet.
Uh, nee.quote:Op maandag 19 september 2016 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die laatste 9 minuten ? Dan was er bij Vermeer een afstand schot ingevlogen die vrije trap van Zlatan bijvoorbeeld.
Houd op zeg.quote:Op maandag 19 september 2016 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die laatste 9 minuten ? Dan was er bij Vermeer een afstand schot ingevlogen die vrije trap van Zlatan bijvoorbeeld.
Log uit.quote:Op maandag 19 september 2016 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is zijn zwakke punt hè ballen van afstand. Hoe dan ook het team draait nu lekker zo als het is zelfs Baco voert zijn taken goed uit en speelt met zekerheid. Botteghin is bezig aan zijn beste seizoen ooit. Ik zou Woudenberg er nog inzetten voor Baco maar verder gewoon laten staan.quote:
Elvis ManU?quote:Op maandag 19 september 2016 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pelle, precies hetzelfde verhaalquote:Op maandag 19 september 2016 12:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je weet dat ie 34 is en het eigenlijk nergens echt goed heeft gedaan? Hoe kom je er in godsnaam op dat ie na een leuk halfjaartje ineens veel geld waard zal zijn?
Ik snap er vrij weinig vanquote:Op maandag 19 september 2016 12:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fener is ook niet bepaald goed begonnen onder Dickie.
Als je echt 0 punten verwachtte snap je er vrij weinig van. Of je bent de meest pessimistische fan ooit.
Sorry, maar nee. Een leeftijdsverschil van 7 jaar, het is een spits en hij was 2 jaar lang onze beste speler.quote:
Niet in de eerste 6 wedstrijden, aldus de vele mensen hier. Beetje oneerlijk om 2 jaar Pelle tegenover 6 wedstrijden Jones te zetten, vind je ook niet?quote:Op maandag 19 september 2016 12:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sorry, maar nee. Een leeftijdsverschil van 7 jaar, het is een spits en hij was 2 jaar lang onze beste speler.
Neuer begon inderdaad ook pas te schitteren toen hij tussen de 40-45 was.quote:Op maandag 19 september 2016 12:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bij keepers schijnt dat minder van belang te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |