Ja, en als reactie quote ik jou daarop. Enfin, donderdag nog naar de bekerwedstrijd?quote:Op maandag 19 september 2016 10:10 schreef Luni het volgende:
[..]
Deed ik ook niet, quote Merkie, moet je maar een orginele avater nemen![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 10:16 schreef Kaas- het volgende:
4 wedstrijden in een dag of 10 miv dit weekend
Ik vrees een nederlaag tegen Fenerbahçe en vervolgens ook een tegen Willem II doordat het dan gewoon even leeg is fysiek en mentaal.
Prima.quote:Op maandag 19 september 2016 10:28 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Willekeurige plaatjes ook. Dat maakt dit forum enigszins leuk.
Nietes!quote:Op maandag 19 september 2016 10:00 schreef Dven het volgende:
ALS JE UIT ROTTERDAM KOMT DAN BEN JE VOOR SPARTA!
Met Dick aan het roer..quote:Op maandag 19 september 2016 10:16 schreef Kaas- het volgende:
4 wedstrijden in een dag of 10 miv dit weekend
Ik vrees een nederlaag tegen Fenerbahçe en vervolgens ook een tegen Willem II doordat het dan gewoon even leeg is fysiek en mentaal.
Jaquote:Op maandag 19 september 2016 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
. Enfin, donderdag nog naar de bekerwedstrijd?
Nou ja, die thuiswedstrijd tegen Roda moet zeker kunnen. NEC steekt ook niet in de beste vorm, (psv tikte ze in 25 minuten helemaal koekoek) en bij Willem II doen we het van oudsher toch ook altijd wel redelijk? Sinds 2008 niet meer verloren daar.quote:Op maandag 19 september 2016 10:43 schreef Scrummie het volgende:
Feyenoord - FC Oss
Feyenoord - Roda JC
Fenerbahce (Tur) - Feyenoord
Willem II - Feyenoord
Tot aan de volgende interland periode.
Alles winnen.
Ikquote:Op maandag 19 september 2016 10:44 schreef Roffa123 het volgende:
Wie gaat er allemaal naar Feyenoord-Oss? Ik wel.
Ongeslagen de winter inquote:Op maandag 19 september 2016 10:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, die thuiswedstrijd tegen Roda moet zeker kunnen. NEC steekt ook niet in de beste vorm, (psv tikte ze in 25 minuten helemaal koekoek) en bij Willem II doen we het van oudsher toch ook altijd wel redelijk? Sinds 2008 niet meer verloren daar.
Als je die 3 wint, wachten de joden op 23/10
Die valt zondag gewoon in de 65 ste minuut weer in hoorquote:Op maandag 19 september 2016 10:59 schreef Henrys het volgende:
Hoop wel dat MvG tijdig begint naar het zoeken van een goede vleugelspeler voor komend seizoen want wil Bilal echt nooit in de basis zien
Hij nam wel die corner waar Botteghin uit scoordequote:Op maandag 19 september 2016 10:59 schreef Henrys het volgende:
Hoop wel dat MvG tijdig begint naar het zoeken van een goede vleugelspeler voor komend seizoen want wil Bilal echt nooit in de basis zien
Ja en hij deed mee in de aanval waar de 1-0 uit voort kwam tegen Utd....quote:Op maandag 19 september 2016 11:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij nam wel die corner waar Botteghin uit scoorde
Niet niveau Feyenoord natuurlijk, maar als invaller doet ie af en toe nog wel eens wat leuks. Ik denk ook niet dat veel clubs geïnteresseerd zijn.
Berghuis heeft tot nu toe ook nog niks laten zien, ook maar weg doen?quote:Op maandag 19 september 2016 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja en hij deed mee in de aanval waar de 1-0 uit voort kwam tegen Utd....
Nee, Bilal moet je gewoon niet meer willen. Die kerel heeft hopeloos gefaald bij Feyenoord en is niet het niveau dat Feyenoord nastreeft. Alsjeblieft afscheid nemen van hem.
Onlogisch vond het aantrekken van Jones ook al onbegrijpelijk.quote:Op maandag 19 september 2016 11:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Berghuis heeft tot nu toe ook nog niks laten zien, ook maar weg doen?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet direct stond te springen toen Jones binnen werd gehaald, maar zijn huidige optredens vind ik wel dat hij heel veel credits verdiend.quote:Op maandag 19 september 2016 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Onlogisch vond het aantrekken van Jones ook al onbegrijpelijk.
Soms denk ik dat hij gewoon niet het beste voor heeft met Feyenoord
Het aantrekken van Jones, vind ik technisch gezien altijd nog onbegrijpelijk.quote:Op maandag 19 september 2016 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Onlogisch vond het aantrekken van Jones ook al onbegrijpelijk.
Soms denk ik dat hij gewoon niet het beste voor heeft met Feyenoord
Ik ook, maar dat het niet om Jones specifiek als keeper ging vinden sommigen nogal lastig. Niets aan te doen.quote:Op maandag 19 september 2016 11:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het aantrekken van Jones, vind ik technisch gezien altijd nog onbegrijpelijk.
Precies. Die jood Vermeer moet nog maar zien of ie zijn basisplek terug krijgt als Jones nog een paar van die reddingen verricht.quote:Op maandag 19 september 2016 11:18 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet direct stond te springen toen Jones binnen werd gehaald, maar zijn huidige optredens vind ik wel dat hij heel veel credits verdiend.
Caland heeft soms moeite met dingen te begrijpen. Datzelfde geldt voor lopen overigens, kan ik je melden.quote:Op maandag 19 september 2016 11:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat het niet om Jones specifiek als keeper ging vinden sommigen nogal lastig. Niets aan te doen.
quote:Op maandag 19 september 2016 11:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies. Die jood Vermeer moet nog maar zien of ie zijn basisplek terug krijgt als Jones nog een paar van die reddingen verricht.
Met het plaatsen van, komma's op onbegrijpelijke plaatsen heb ik hetzelfdequote:Op maandag 19 september 2016 11:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het aantrekken van Jones, vind ik technisch gezien altijd nog onbegrijpelijk.
Sorry. Ik ben geen Calandquote:Op maandag 19 september 2016 11:22 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die jood.. Sneue reactie wel. Die gozer heeft het beste met Feyenoord voor, keepte tot zijn blessure hartstikke goed, maar wordt toch weer weggezet als: hij heeft bij Ajax gespeeld. Dit zijn echt typische reacties voor een gelezijde-supporter.
Waarvan akte.quote:Op maandag 19 september 2016 11:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met het plaatsen van, komma's op onbegrijpelijke plaatsen heb ik hetzelfde
Daar ben, ik het mee eens.quote:Op maandag 19 september 2016 11:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met het plaatsen van, komma's op onbegrijpelijke plaatsen heb ik hetzelfde
Hij heeft gewoon gelijk hoor.quote:Op maandag 19 september 2016 11:22 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die jood.. Sneue reactie wel. Die gozer heeft het beste met Feyenoord voor, keepte tot zijn blessure hartstikke goed, maar wordt toch weer weggezet als: hij heeft bij Ajax gespeeld. Dit zijn echt typische reacties voor een gelezijde-supporter.
Ja begreep al dat ie in de ziektewet zit. HET IS GEWOON EEN MIETJE.quote:Op maandag 19 september 2016 11:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Caland heeft soms moeite met dingen te begrijpen. Datzelfde geldt voor lopen overigens, kan ik je melden.
quote:Op maandag 19 september 2016 11:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja begreep al dat ie in de ziektewet zit. HET IS GEWOON EEN MIETJE.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker laten staan als Vermeer er weer is denk ik op het moment zelfs.quote:Op maandag 19 september 2016 11:18 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet direct stond te springen toen Jones binnen werd gehaald, maar zijn huidige optredens vind ik wel dat hij heel veel credits verdiend.
Of Excelsior, of Feyenoord. In Rotterdam heb je tenminste keuzequote:Op maandag 19 september 2016 10:00 schreef Dven het volgende:
ALS JE UIT ROTTERDAM KOMT DAN BEN JE VOOR SPARTA!
Als ik de analisten moet geloven, is Kramer een heel ander type spits dan Jørgensen. Kramer is meer het type "op de juiste plek afwachten", waar Jørgensen zich veel meer in het spel betrekt.quote:Op maandag 19 september 2016 08:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dit. Ik zit er verder niet mee dat tegenstanders hem onderschatten. Hij had alleen wel eerder moeten schieten na die goede steekbal van Kuyt, die sliding van Willems was goed maar je moet Willems die kans niet geven om nog een sliding te maken.
Verder valt mij ook op dat Jorgensen veel harder werkt dan Kramer en hij ook aanzienlijk sneller oogt. Het is geen snelle spits verder maar voor iemand die als echte kracht eigenlijk het afschermen van de bal heeft, is zijn snelheid bovengemiddeld. Beweegt in principe ook goed over de breedte van het veld, wat de rest van het team goed kan gebruiken. Ik ben in ieder geval wel blij met deze aankoop, zie hem ook nog wel vaker scoren als alles nog wat beter gaat lopen.
"vanaf nu moeten we elke wedstrijd winnen"quote:Op maandag 19 september 2016 10:43 schreef Scrummie het volgende:
Feyenoord - FC Oss
Feyenoord - Roda JC
Fenerbahce (Tur) - Feyenoord
Willem II - Feyenoord
Tot aan de volgende interland periode.
Alles winnen.
Ik denk dat je blij mag zijn met een gelijkspelletje bij Fenerbahce.quote:Op maandag 19 september 2016 11:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ik de analisten moet geloven, is Kramer een heel ander type spits dan Jørgensen. Kramer is meer het type "op de juiste plek afwachten", waar Jørgensen zich veel meer in het spel betrekt.
Maar goed, da's volgens de analisten
[..]
"vanaf nu moeten we elke wedstrijd winnen"
Als ie het zo blijft doen zou ik hem sowieso tot de winterstop laten staan. Dan zijn Hahn en Vermeer als het goed is weer fit en kan je op trainingskamp gaan kijken hoe je het de rest van het seizoen doet.quote:Op maandag 19 september 2016 11:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lekker laten staan als Vermeer er weer is denk ik op het moment zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |