abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165414877
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 18:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Vlogger die met een nep FOX pasje en wat gelul donderdag binnen is gekomen en de wedstrijd aan het veld heeft gekeken. PSV fan die hetzelfde flikte bij het kampioensfeestje van PSV vorig jaar.
_O-, en terecht dat er aangifte is gedaan.
pi_165415108
quote:
9s.gif Op zondag 18 september 2016 20:58 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Vaker de 0 houden. Meer scoren.
Feyenoord heeft wel het beste doelsaldo...
pi_165415258
''Of ik al met Giovanni van Bronckhorst heb gesproken? Als ik ergens mee zit, geef ik dat aan'', stelt Kramer tegenover Voetbal Inside. ''Of ik al op hem ben afgestapt? Ja, dat maakt toch niet zoveel uit? Dat heb ik al gedaan. Wat hij daarop zei? Hij zegt dan zo zijn dingetjes en die heb ik te accepteren. Hoe moeilijk dat ook is.''

Zijn dingetjes

Die interviewer zit wel te stoken nu ik het kijk/luister
  zondag 18 september 2016 @ 21:36:24 #254
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_165415665
Wat een week. Ben benieuwd hoe lang deze trein blijft voortdenderen.
pi_165415806
quote:
10s.gif Op zondag 18 september 2016 21:24 schreef Anoonumos het volgende:
''Of ik al met Giovanni van Bronckhorst heb gesproken? Als ik ergens mee zit, geef ik dat aan'', stelt Kramer tegenover Voetbal Inside. ''Of ik al op hem ben afgestapt? Ja, dat maakt toch niet zoveel uit? Dat heb ik al gedaan. Wat hij daarop zei? Hij zegt dan zo zijn dingetjes en die heb ik te accepteren. Hoe moeilijk dat ook is.''

Zijn dingetjes

Die interviewer zit wel te stoken nu ik het kijk/luister
Ook wel logisch toch, dat als je niet speelt je even met de trainer wil praten over het hoe en waarom en hoe je weer terug in de basis kunt komen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_165416032
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 21:11 schreef RvLaak het volgende:

[..]

_O-, en terecht dat er aangifte is gedaan.
Lekker voor hun inderdaad.
  zondag 18 september 2016 @ 22:47:19 #257
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_165418296
Tering wat een week! *O*

Heeft iemand ervaring met kaartjes verkopen via seatwave.nl? Dat is schijnbaar het nieuwe viagogo.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_165418463
quote:
5s.gif Op zondag 18 september 2016 22:47 schreef MPC60 het volgende:
Tering wat een week! *O*

Heeft iemand ervaring met kaartjes verkopen via seatwave.nl? Dat is schijnbaar het nieuwe viagogo.
Goedkoopste ticket op die site voor Feyenoord - Roda is 80¤ :')
Abracadabra, tapate guarra!
  zondag 18 september 2016 @ 22:52:59 #259
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_165418485
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 22:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Goedkoopste ticket op die site voor Feyenoord - Roda is 80¤ :')
Wat :D Ik wil m'n plek voor a.s. donderdag wel verkopen maar die wedstrijd staat er niet eens tussen. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_165419457
Die statistieken zijn veelzeggend voor het spel van vanmiddag. 7 schoten op doel tegen precies 1 voor.

Als we nu maar niet weer zo'n matige reeks krijgen als vorig seizoen.
blablablabla
  zondag 18 september 2016 @ 23:48:20 #261
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_165419935
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 23:27 schreef Elan het volgende:
Die statistieken zijn veelzeggend voor het spel van vanmiddag. 7 schoten op doel tegen precies 1 voor.

Het was uit tegen PSV na een zware wedstrijd in de Europa League. Dan heb ik alle begrip voor slecht spel en statistieken en boeit alleen het resultaat.
  zondag 18 september 2016 @ 23:55:27 #262
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_165420059
Dirk Kuyt heeft weinig toegevoegde waarde meer tegen sterke tegenstanders :{ . Misschien alleen nog maar in thuiswedstrijden opstellen.
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 23:27 schreef Elan het volgende:

Eens. Als de grensrechter de goals tegen ADO en United (terecht) afvlagt, en PSV die kans afmaakt vlak voordat wij 0-1 maken, dan had je ook zomaar een dramatische week kunnen hebben. Het dubbeltje is nu de goede kant opgevallen. Hij gaat ook nog een keer verkeerd vallen.
2000 light years from home
pi_165420293
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 23:48 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het was uit tegen PSV na een zware wedstrijd in de Europa League. Dan heb ik alle begrip voor slecht spel en statistieken en boeit alleen het resultaat.
Dit ja :P
pi_165420417
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 23:48 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Absoluut, vooral bij PSV-uit (en bij Ajax-uit) telt sowieso alleen het resultaat, zeker na zo'n zware week.

Al moet ik eerlijk toegeven dat als PSV één van hun kansen wat beter had uitgespeeld dat ze ongetwijfeld wel tot scoren waren gekomen en we dan wellicht wel hadden verloren, want die kansen hebben ze zeker gehad, en dat die kansen niet goed uitgespeeld werden lag zeker niet alleen maar aan het goede verdedigen en de vechtlust van Feyenoord.

Benieuwd hoe Feyenoord de komende weken door gaat komen tegen wat mindere tegenstanders (Roda JC, Willem II en NEC). Hopelijk blijven ze scherp en weten ze de inzet en prestaties van de afgelopen weken ook in die wedstrijden te brengen. Maar het gevaar bestaat dat dergelijke teams op een gegeven moment onderschat gaan worden, of dat het simpelweg een keertje tegenzit natuurlijk.

Feyenoord zal ongetwijfeld nog een wisselvallige periode krijgen dit seizoen, al verwacht ik geen lange reeks nederlagen achter elkaar meer, maar als we zorgen dat we voor die tijd al voldoende marge hebben opgebouwd kunnen we zowaar misschien nog tot het einde bovenin meedraaien (al denk ik nog steeds dat PSV kampioen wordt).

Ik begin zowaar zelf ook al wat opportunistisch te worden na zo'n droomweek. :D
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_165420420
quote:
9s.gif Op zondag 18 september 2016 20:58 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Vaker de 0 houden. Meer scoren.
maar 2 tegendoelpunten in 7 wedstrijden...
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  maandag 19 september 2016 @ 00:19:03 #266
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_165420424
quote:
10s.gif Op maandag 19 september 2016 00:18 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Schandalig.
2000 light years from home
pi_165420500
Berghuis viel weer flink tegen. Tegen ADO ook het geval. Alleen tegen Excelsior speelde die goed.
Moet veel meer laten zien en met name de voorzetten en aanvoer moet veel beter.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  maandag 19 september 2016 @ 00:47:43 #268
319979 Fok-it
All is well
pi_165420691
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 21:19 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Feyenoord heeft wel het beste doelsaldo...
quote:
10s.gif Op maandag 19 september 2016 00:18 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Ga er vooral lekker serieus op in jongens
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator maandag 19 september 2016 @ 07:33:35 #269
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165421523
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 19:11 schreef F.M.D. het volgende:
spelers onthaalt bij de kuip? wat is dat nu weer. zijn we dan echt niks meer gewend? gewoon normaal blijven doen en op naar de volgende wedstrijd. je ziet ook aan de spelers dat ze geen zin hebben om heel uitbundig te doen.
Ik word altijd een beetje moe van dit soort posts. Stuur jij lekker een telegram naar Feyenoord en vermeldt dat je weer gauw terug gaat naar teletekst 818 om de rest de aanschouwen.

Feyenoordsupporters zijn anders dan alle andere supporters lijkt het wel. Waar andere supporters na een wedstrijdje geen fuck meer lijken te geven om hun club staan wij daar doorgaans toch anders in. Wij ademen Feyenoord, wij slapen Feyenoord wij zijn Feyenoord. Ontzettend betrokken bij onze club en als we dan een topwedstrijd winnen, is het dan verboden of zo om je spelers hartelijk te onthalen?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_165421544
quote:
13s.gif Op maandag 19 september 2016 07:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik word altijd een beetje moe van dit soort posts. Stuur jij lekker een telegram naar Feyenoord en vermeldt dat je weer gauw terug gaat naar teletekst 818 om de rest de aanschouwen.

Feyenoordsupporters zijn anders dan alle andere supporters lijkt het wel. Waar andere supporters na een wedstrijdje geen fuck meer lijken te geven om hun club staan wij daar doorgaans toch anders in. Wij ademen Feyenoord, wij slapen Feyenoord wij zijn Feyenoord. Ontzettend betrokken bij onze club en als we dan een topwedstrijd winnen, is het dan verboden of zo om je spelers hartelijk te onthalen?
Ik moest ook lachen om Perez en de Boer die na het zien van die beelden een heel relaas hielden dat dit niet hoorde bij een topclub. Totaal niet het besef van beleving bij deze club, best bijzonder.
pi_165421624
Jorgensen krijgt een 5,5 in het AD. Deze man wordt zo onderschat dat het gewoon bijna crimineel wordt. Hij houdt zo veel ballen vast, loopt altijd precies waar hij moet lopen, is een fantastisch aanspeelpunt en laat iedereen om hem heen beter voetballen. Hij is nu al ontzettend belangrijk.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  maandag 19 september 2016 @ 07:58:58 #272
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165421632
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 07:57 schreef Cara het volgende:
Jorgensen krijgt een 5,5 in het AD. Deze man wordt zo onderschat dat het gewoon bijna crimineel wordt. Hij houdt zo veel ballen vast, loopt altijd precies waar hij moet lopen, is een fantastisch aanspeelpunt en laat iedereen om hem heen beter voetballen. Hij is nu al ontzettend belangrijk.
Ik vond hem best aardig spelen. Had hem graag op de plek van de Jong zien staan.
pi_165421665
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 07:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik moest ook lachen om Perez en de Boer die na het zien van die beelden een heel relaas hielden dat dit niet hoorde bij een topclub. Totaal niet het besef van beleving bij deze club, best bijzonder.
dit, plus natuurlijk als je er staat bij slechte reeks prestaties, dan ook bij een goede reeks...
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_165421738
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 07:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik vind het juist positief dat spelers nu een keer worden opgewacht na een mooie prestatie. Meestal is het andersom en zijn figuren als die analisten de eersten om er schande van te spreken. Kan me overigens niet herinneren dat dit vroeger gebeurde na een overwinning, zelfs niet als er van Ajax werd gewonnen.

Die laatste kans gisteren was overigens wel weer typerend.. vroeger was zo'n bal erin gevlogen, dat hoorde een beetje bij Feyenoord. Dat hij er nu niet ingaat, lijkt wel het geluk van een kampioen. Maar goed, de weg is nog lang.
pi_165421806
quote:
Dit. Ik zit er verder niet mee dat tegenstanders hem onderschatten. Hij had alleen wel eerder moeten schieten na die goede steekbal van Kuyt, die sliding van Willems was goed maar je moet Willems die kans niet geven om nog een sliding te maken.

Verder valt mij ook op dat Jorgensen veel harder werkt dan Kramer en hij ook aanzienlijk sneller oogt. Het is geen snelle spits verder maar voor iemand die als echte kracht eigenlijk het afschermen van de bal heeft, is zijn snelheid bovengemiddeld. Beweegt in principe ook goed over de breedte van het veld, wat de rest van het team goed kan gebruiken. Ik ben in ieder geval wel blij met deze aankoop, zie hem ook nog wel vaker scoren als alles nog wat beter gaat lopen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Moderator maandag 19 september 2016 @ 08:30:50 #276
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165421851
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 08:18 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik vind het juist positief dat spelers nu een keer worden opgewacht na een mooie prestatie. Meestal is het andersom en zijn figuren als die analisten de eersten om er schande van te spreken. Kan me overigens niet herinneren dat dit vroeger gebeurde na een overwinning, zelfs niet als er van Ajax werd gewonnen.

Die laatste kans gisteren was overigens wel weer typerend.. vroeger was zo'n bal erin gevlogen, dat hoorde een beetje bij Feyenoord. Dat hij er nu niet ingaat, lijkt wel het geluk van een kampioen. Maar goed, de weg is nog lang.
Dus dit.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 19 september 2016 @ 08:33:35 #277
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165421874
Ik ben overigens wel benieuwd naar a.s. donderdag voor de beker. Wat gaat Gio doen? Geeft hij spelers als Kuyt, KEA en wellicht Karsdorp rust? Krijgen mannen als Fijne fiets, de Staaf en de Taap een kans? Misschien weer wat speelminuten voor Kraminho?

En hoe zit dat met die eerste beker wedstrijd? Daar kan je toch gewoon met je SCC naar toe?

Overigens mogen er wel zo langzamerhand wat complimenten gemaakt worden jegens Gio. Ik brandde hem vorig jaar geregeld af. Het spel leek nergens naar. Er zat totaal geen visie/gedachte achter. Ik moet zeggen dat ik nu toch langzamerhand wat automatismen zie die erin gesleten worden.
4045
onlogisch
  maandag 19 september 2016 @ 08:35:51 #278
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_165421896
Het geluk van een kampioen :')

Gewoon een wereldredding van Jones.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_165422684
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 23:55 schreef Merkie het volgende:
Dirk Kuyt heeft weinig toegevoegde waarde meer tegen sterke tegenstanders :{ . Misschien alleen nog maar in thuiswedstrijden opstellen.

[..]

Eens. Als de grensrechter de goals tegen ADO en United (terecht) afvlagt, en PSV die kans afmaakt vlak voordat wij 0-1 maken, dan had je ook zomaar een dramatische week kunnen hebben. Het dubbeltje is nu de goede kant opgevallen. Hij gaat ook nog een keer verkeerd vallen.
Als.......................
  Moderator maandag 19 september 2016 @ 09:36:37 #280
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165422713
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 09:34 schreef Luni het volgende:

[..]

Als.......................
Als ja.

Maar Kuyt heeft soms echt geen toegevoegde waarde als voetballer. Gisteren was ie ook weer dramatisch.
4045
onlogisch
pi_165422730
quote:
Zeker het commentaar bij die kans, hij dacht dat hij de tijd had, heeft nooit geweten dat Willems in zijn buurt was.
pi_165422767
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2016 08:35 schreef Happel het volgende:
Het geluk van een kampioen :')

Gewoon een wereldredding van Jones.
Precies, anders had hij op de lat moeten gaan, dan had het geluk geweest.
pi_165422784
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 09:36 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Als ja.

Maar Kuyt heeft soms echt geen toegevoegde waarde als voetballer. Gisteren was ie ook weer dramatisch.
:?
  maandag 19 september 2016 @ 09:42:13 #284
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165422827
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 09:40 schreef Luni het volgende:

[..]

Kuyt was samen met de Jong met afstand de slechtste speler op het veld. Nou ja, op korte afstand volgde Narsingh.
  maandag 19 september 2016 @ 09:47:48 #285
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_165422951
Donderdag graag:

-------------------------Jones-------------------------------
Nieuwkoop--vBeek?--JanBaco--Woudenberg
----------------Vejinovic-------Vilhena------------------
-----------------------De Staaf---------------------------
Berghuis--------------Kramer------------------Bilal

Gr. Hans.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator maandag 19 september 2016 @ 09:48:22 #286
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165422967
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 09:40 schreef Luni het volgende:

[..]

Kuyt heeft gisteren amper een goede pass verstuurd. Was amper vooruit te branden. Die man is echt te oud om 2x 90 minuten te vlammen. Hij had gisteren in de rust gewisseld moeten worden.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 19 september 2016 @ 09:48:56 #287
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165422977
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 09:47 schreef satecl het volgende:
Donderdag graag:

Gr. Hans.
Zoiets hoop ik ook ja ^O^

Ik mail 'm even door naar Gio.
4045
onlogisch
pi_165423005
Nagenieten.
pi_165423009
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2016 08:33 schreef onlogisch het volgende:
Overigens mogen er wel zo langzamerhand wat complimenten gemaakt worden jegens Gio. Ik brandde hem vorig jaar geregeld af. Het spel leek nergens naar. Er zat totaal geen visie/gedachte achter. Ik moet zeggen dat ik nu toch langzamerhand wat automatismen zie die erin gesleten worden.
+ spelers groeien zichtbaar. Kijk naar Toornstra, kijk naar Botteghin, kijk naar van der Heijden, en ook Vilhena.
pi_165423027
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 09:47 schreef satecl het volgende:
Donderdag graag:

Gr. Hans.
Ik zou miosschien El Hankouri liever zien op linksbuiten, (en misschien Tapia ipv Vejinovic, maar die staat sowieso verder achter in de pikorde, dus niet reeel) verder prima idd
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_165423037
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2016 09:48 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Zoiets hoop ik ook ja ^O^

Ik mail 'm even door naar Gio.
Elia is toch ook weer hersteld? Zou t/m PSV out zijn dacht ik. Laat' m maar ritme opdoen tegen Oss. :Y
BFF met GGMM
pi_165423058
Volgende week thuis tegen Roda JC. Lijkt op voorhand ook niet direct helemaal onmogelijk om er minimaal een puntje tegen te pakken. :P
  maandag 19 september 2016 @ 09:52:59 #293
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_165423060
De Staaf inderdaad. Weg met Kuijt
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_165423064
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 09:42 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Kuyt was samen met de Jong met afstand de slechtste speler op het veld. Nou ja, op korte afstand volgde Narsingh.
Ja, maar ik begrijp zijn reactie niet, ik reageer helemaal niet op Onlogisch met met als
pi_165423079
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 09:48 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Kuyt heeft gisteren amper een goede pass verstuurd. Was amper vooruit te branden. Die man is echt te oud om 2x 90 minuten te vlammen. Hij had gisteren in de rust gewisseld moeten worden.
Prima, maar ik reageer helemaal niet op jou.
  Moderator maandag 19 september 2016 @ 09:54:58 #296
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165423105
Over Oss gesproken jongens, ik kijk net op de site van Feyenoord en kan niks vinden over de kaarttoewijzing voor SCC houders? Is ie nou gratis ja of nee?

Verder valt het me op dat je geen parterre vak kan kiezen.. Die zijn toch niet gesloten hé :?
En die netten zijn toch wel weg hopelijk? :{
4045
onlogisch
  Moderator maandag 19 september 2016 @ 09:55:08 #297
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165423113
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 09:53 schreef Luni het volgende:

[..]

Prima, maar ik reageer helemaal niet op jou.
Quote me dan ook niet :P
4045
onlogisch
pi_165423195
quote:
5s.gif Op maandag 19 september 2016 09:54 schreef onlogisch het volgende:
Over Oss gesproken jongens, ik kijk net op de site van Feyenoord en kan niks vinden over de kaarttoewijzing voor SCC houders? Is ie nou gratis ja of nee?
Ja gratis, zie hier
quote:
Verder valt het me op dat je geen parterre vak kan kiezen.. Die zijn toch niet gesloten hé :?
Netten zouden er alleen zijn tijdens EUFA wedstrijden, lijken me dus verwijderd. Verder heeft elke SCC-houder recht op zijn eigen plaats, dus zullen de parterrrevakken open zijn :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 19 september 2016 @ 09:58:38 #299
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_165423202
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 09:51 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Elia is toch ook weer hersteld? Zou t/m PSV out zijn dacht ik. Laat' m maar ritme opdoen tegen Oss. :Y
Nee, persconferentie voorafgaand van PSV-uit zei Gio zoiets van: ‘We verwachten Elia binnen enkele weken terug op het trainingsveld.’
Die is er dus nog wel een paar wedstrijden niet bij helaas.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_165423207
quote:
5s.gif Op maandag 19 september 2016 09:54 schreef onlogisch het volgende:

Ik ben er sowieso niet bij dan, mijn sc maar weer aan m'n broertje geven...
BFF met GGMM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')