Watquote:Op maandag 19 september 2016 11:49 schreef timmmmm het volgende:
Jones in de winterstop gewoon voor heel veel winst verkopen. Heb je Vermeer en Hahn weer gewoon, beiden ook uitstekend en maak je winst
Boeie.quote:Op maandag 19 september 2016 11:41 schreef Scrummie het volgende:
Vermeer niet meer als Ajacied zien. Gozer heeft daar jarenlang gespeeld, begonnen in de jeugd. Nee, dat is geen Ajacied meer hoor
.
Ik zou het eerder schandelijk vinden als het géén Ajacied meer is.
Liever een jood met clubliefde, dan een clubhoppende broodvoetballer. Serieus.
Ironisch genoeg ben je dan zelf degene die enorm overdrijft.quote:Op maandag 19 september 2016 11:50 schreef onlogisch het volgende:
Die 2 reddingen gisteren buiten beschouwing gelaten, wat heeft Jones nou gepresteerd? Hij heeft toch nog amper een bal hoeven te verwerken? Verder pakt ie niks klem, stompt alles weg. En de 2-1 tegen Ado zag ie er gewoon niet goed uit.
Zo bijzonder is het allemaal nog niet. We moeten niet doen alsof nu de nieuwe Neuer bij ons onder de lat staat
quote:Op maandag 19 september 2016 11:50 schreef onlogisch het volgende:
Die 2 reddingen gisteren buiten beschouwing gelaten, wat heeft Jones nou gepresteerd? Hij heeft toch nog amper een bal hoeven te verwerken? Verder pakt ie niks klem, stompt alles weg. En de 2-1 tegen Ado zag ie er gewoon niet goed uit.
Zo bijzonder is het allemaal nog niet. We moeten niet doen alsof nu de nieuwe Neuer bij ons onder de lat staat
Je weet dat ie 34 is en het eigenlijk nergens echt goed heeft gedaan? Hoe kom je er in godsnaam op dat ie na een leuk halfjaartje ineens veel geld waard zal zijn?quote:Op maandag 19 september 2016 11:49 schreef timmmmm het volgende:
Jones in de winterstop gewoon voor heel veel winst verkopen. Heb je Vermeer en Hahn weer gewoon, beiden ook uitstekend en maak je winst
Fener is ook niet bepaald goed begonnen onder Dickie.quote:Op maandag 19 september 2016 11:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Extatisch lijkt me een betere kwalificering. Als ik de posts op FOK! moet geloven is ManU al tijden niet meer wat hun reputatie mij doet geloven. Fener schat ik derhalve hoger in.
Sowieso had ik 0 punten verwacht uit het hele Europese avontuur. Voor mij is dat dus al een geslaagd iets
Want jullie keeper had zo veel te doen tegen United? Ik volg dit even niet.quote:Op maandag 19 september 2016 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik durf te betwijfelen of we wel van Manu hadden gewonnen met Vermeer op goal.
Wat?quote:Op maandag 19 september 2016 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die laatste 9 minuten ? Dan was er bij Vermeer een afstand schot ingevlogen die vrije trap van Zlatan bijvoorbeeld.quote:Op maandag 19 september 2016 12:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Want jullie keeper had zo veel te doen tegen United? Ik volg dit even niet.
Uh, nee.quote:Op maandag 19 september 2016 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die laatste 9 minuten ? Dan was er bij Vermeer een afstand schot ingevlogen die vrije trap van Zlatan bijvoorbeeld.
Houd op zeg.quote:Op maandag 19 september 2016 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die laatste 9 minuten ? Dan was er bij Vermeer een afstand schot ingevlogen die vrije trap van Zlatan bijvoorbeeld.
Log uit.quote:Op maandag 19 september 2016 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is zijn zwakke punt hè ballen van afstand. Hoe dan ook het team draait nu lekker zo als het is zelfs Baco voert zijn taken goed uit en speelt met zekerheid. Botteghin is bezig aan zijn beste seizoen ooit. Ik zou Woudenberg er nog inzetten voor Baco maar verder gewoon laten staan.quote:
Elvis ManU?quote:Op maandag 19 september 2016 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pelle, precies hetzelfde verhaalquote:Op maandag 19 september 2016 12:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je weet dat ie 34 is en het eigenlijk nergens echt goed heeft gedaan? Hoe kom je er in godsnaam op dat ie na een leuk halfjaartje ineens veel geld waard zal zijn?
Ik snap er vrij weinig vanquote:Op maandag 19 september 2016 12:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fener is ook niet bepaald goed begonnen onder Dickie.
Als je echt 0 punten verwachtte snap je er vrij weinig van. Of je bent de meest pessimistische fan ooit.
Sorry, maar nee. Een leeftijdsverschil van 7 jaar, het is een spits en hij was 2 jaar lang onze beste speler.quote:
Niet in de eerste 6 wedstrijden, aldus de vele mensen hier. Beetje oneerlijk om 2 jaar Pelle tegenover 6 wedstrijden Jones te zetten, vind je ook niet?quote:Op maandag 19 september 2016 12:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sorry, maar nee. Een leeftijdsverschil van 7 jaar, het is een spits en hij was 2 jaar lang onze beste speler.
Neuer begon inderdaad ook pas te schitteren toen hij tussen de 40-45 was.quote:Op maandag 19 september 2016 12:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bij keepers schijnt dat minder van belang te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |