Mooi man. Heeft Gio zich al uitgelaten over eventuele wijzigingen in de opstelling?quote:
Allang. Beetje zoeken lamlulquote:Op woensdag 21 september 2016 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi man. Heeft Gio zich al uitgelaten over eventuele wijzigingen in de opstelling?
Daar ben ik benieuwd naar.
Bottegod zeer waarschijnlijk. Berghuis denk ik, alsmede toornstra maar die is sowieso geschorst en hopelijk Kuyt. Maar dit is meer mijn gevoel dan dat ik dit uit een nieuwsbericht overtik.quote:
Om mij een plezier te doen, tyfusjong.quote:Op woensdag 21 september 2016 14:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Doe gewoon ergens moeite voor, luie flikker.
Volgens mij kennen ze elkaar.quote:
Ja ik vind dat ook niks. Kijk tegen de joden is zo'n 20.45 wedtrijdje wel lekker. Maar tegen fucking Top Oss... Is het eigenlijk uitverkocht?quote:Op woensdag 21 september 2016 15:33 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben er morgen ook weer bij. Alleen zo fukin laat man die wedstrijd.
Zo lang je maar niet voor me staat. Zo een zonverduistering overleef ik niet nog een keer.quote:Op woensdag 21 september 2016 15:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Morgen staat die brombeer weer naast me
Wat minder zuipen.quote:Op woensdag 21 september 2016 15:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Zo lang je maar niet voor me staat. Zo een zonverduistering overleef ik niet nog een keer.
k las eerder vandaag dat er nog mar een partij honderd beschikbaar waren, dus ws wordt het iig wel uitverkochtquote:Op woensdag 21 september 2016 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ook niks. Kijk tegen de joden is zo'n 20.45 wedtrijdje wel lekker. Maar tegen fucking Top Oss... Is het eigenlijk uitverkocht?
FC Oss.quote:Op donderdag 22 september 2016 07:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit dus.
Ondanks het maar Top Oss is kijk ik er wel naar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |