quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Wat blijven mensen uitwedstrijden onderschatten...quote:Op maandag 19 september 2016 16:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
De komende zeven wedstrijden hebben jullie echt een gunstig programma ook:
Roda (thuis)
Willem II (uit)
NEC (uit)
Ajax (thuis)
Heerenveen (thuis)
GAE (uit)
PEC (thuis)
Als er van Ajax wordt gewonnen is het record binnen handbereik.
Willem 2, NEC en GAE? Bibberen voor Feyenoord idd.quote:Op maandag 19 september 2016 18:34 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Wat blijven mensen uitwedstrijden onderschatten...
Geen van die clubs speelt op nepgras.quote:Op maandag 19 september 2016 18:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Uit op kunstgras kan alles gebeuren.
Gemiddeld aantal punten uit laatste tien uitwedstrijden per club (tegen Go Ahead het gemiddelde uit zeven, daar er nooit tien uitwedstrijden gespeeld zijn tegen deze club)quote:Op maandag 19 september 2016 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Willem 2, NEC en GAE? Bibberen voor Feyenoord idd.
Ik dacht GAE. Is dat niet zo?quote:Op maandag 19 september 2016 18:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen van die clubs speelt op nepgras.
Correctie: gemiddelde is 1.52 punten per wedstrijd daar die van Go Ahead minder meetellen.quote:Op maandag 19 september 2016 18:48 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Gemiddeld aantal punten uit laatste tien uitwedstrijden per club (tegen Go Ahead het gemiddelde uit zeven, daar er nooit tien uitwedstrijden gespeeld zijn tegen deze club)
Willem II - gemiddeld 2 punten per wedstrijd
Go Ahead - gemiddeld 1.29 punten per wedstrijd
NEC - gemiddeld 1.2 punten per wedstrijd
Komt neer op een minder dan 1,5 punten gemiddeld. Trek je dit door naar deze drie wedstrijden is betekent dat dat je gemiddeld meer dan 4,5 verliespunten voor de kiezen krijgt...
Groeten.
Waarom generaliseer je het gemiddelde winstpercentage terug naar alledrie de individuele resultaten wanneer die ook per wedstrijd beschikbaar zijn. Het is 0,6*0,4*0,4 = 9,6% kans.quote:Op maandag 19 september 2016 18:54 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Correctie: gemiddelde is 1.52 punten per wedstrijd daar die van Go Ahead minder meetellen.
Daarbij - 0.44% van de wedstrijden waren winstpartijen. 0.44%*0.44*0.44 = ongeveer 8.5% kans om 9 punten uit deze wedstrijden te halen.
Je hebt gelijk hoor, uiteraard zitten er enorm veel haken en ogen aan, maar het is maar om aan te geven dat de kans dat je ze niet alle drie wint veel groter is dan dan dat je ze wel allemaal wint.quote:Op maandag 19 september 2016 19:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom generaliseer je het gemiddelde winstpercentage terug naar alledrie de individuele resultaten wanneer die ook per wedstrijd beschikbaar zijn. Het is 0,6*0,4*0,4 = 9,6% kans.
Maar dat doet er niet toe, want dit gaat bij Go Ahead 30 jaar terug en sowieso zegt een verliespartij in 2008 tegen Willem II echt helemaal niets over onze kansen dit jaar. De sample size is per definitie te klein voor dat soort statistieken, in combinatie met totaal verschillende omstandigheden: andere spelers aan beide kanten, andere spelers, ander moment in de competitie, ander vormpeil.
Zo werkt statistiek niet.quote:Op maandag 19 september 2016 19:27 schreef Irritatie100 het volgende:
We hebben gewoon 50% kans om ze alle 3 te winnen. Of het gebeurt wel, of het gebeurt niet.
Dit, al dat gelul over toen dit dat zus zo. Zelfde met die statistiek dat we met een flitsende seizoen start geen kampioen worden. Dikke schijt met je statistiek, ieder moment is weer anders.quote:Op maandag 19 september 2016 19:27 schreef Irritatie100 het volgende:
We hebben gewoon 50% kans om ze alle 3 te winnen. Of het gebeurt wel, of het gebeurt niet.
Dat is nou net een statistiek die wel (schijnt) te werkenquote:Op maandag 19 september 2016 19:33 schreef Anoonumos het volgende:
Gewoon zorgen dat je meer EXPECTED GOALS hebt dan de tegenstander
50% kans dat we de resterende 28 Eredivisiepotjes allemaal winnenquote:Op maandag 19 september 2016 19:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Mooi, kan hij ff rust pakken.quote:Op maandag 19 september 2016 19:49 schreef Scrummie het volgende:
Donderdag trouwens sowieso geen Toornstra ivm schorsing.
BILALGENOT BASISquote:Op maandag 19 september 2016 19:49 schreef Scrummie het volgende:
Donderdag trouwens sowieso geen Toornstra ivm schorsing.
Idd.quote:
Die gaat sowieso wel spelen denk ik ja. En ergens ben ik wel benieuwd hoe slecht ie nou weer gaat zijn.quote:
Bij benadering.quote:Op maandag 19 september 2016 19:31 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Zoals VanKuikeren zegt ook niet
Lijkt me erg belangrijk, ja.quote:Op maandag 19 september 2016 19:33 schreef Anoonumos het volgende:
Gewoon zorgen dat je meer EXPECTED GOALS hebt dan de tegenstander
Dat kun je wel raden toch?quote:Op maandag 19 september 2016 19:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd.
[..]
Die gaat sowieso wel spelen denk ik ja. En ergens ben ik wel benieuwd hoe slecht ie nou weer gaat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |