quote:Ja, ik weet dat dit niet het eerste topic is over vloggen en waarschijnlijk ook niet de laatste, maar ik moet gewoon even klagen.
Zoals de meeste van jullie al weten is vloggen de laatste paar jaar behoorlijk in populariteit gestegen, het is de nieuwe hype op Youtube. Voor diegene die nog onder een steen leven en niet weten van vloggen is, hier de beschrijving volgens wikipedia:
"Vlog (een afkorting voor video weblog) is de benaming van een dagboek (Engels: log) op internet, waarbij het grootste deel van het dagboek bestaat uit videobeelden."
Er zijn momenteel heel wat Amerikaanse figuren die met dit grapje miljoenen per jaar binnen harken, en ook in Nederland zijn er een paar die net iets meer dan het gemiddelde jaar salaris hiermee binnen halen. Over deze mensen gaat de klacht NIET, alhoewel ik weinig heb met die mensen en niet begrijp hoe mensen uren lang van hun eigen leven kunnen opofferen om te kijken naar het leven van een ander.
Ik vind ze op een of andere manier toch helden, ze hebben het voor elkaar gekregen door met het filmen van je eigen bakkes goed geld te verdienen.
De klacht gaat over de mensen die nu denken dat ze zelf ook de meeste kans hebben op het verdienen van hun maandelijkse boterham door ook te gaan vloggen. Ik zie steeds meer pubertjes over straat lopen, zichzelf filmend met hun telefoon/goedkope camera. Zelfs in directe kringen ken ik mensen die elke dag een filmpje maken over hun saaie leven voor de 3 abonnees die ze hebben op Youtube kanaal.
Klacht: steeds meer tegen zichzelf pratende mensen op straat die hopen famous te worden en zo nooit meer hoeven te werken.
Game on!
Net zoals Braddie.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
Jezus deze reeks gaat echt te hard.
Gelukkig kan je indirect wel comments plaatsen, door op FOK! commentaar te leveren op de films.quote:Op zaterdag 17 september 2016 17:43 schreef hemarookworst het volgende:
Oh ik zie nu pas dat hij geen comments meer accepteert op zijn video's
Nee, want ik bash Bradge niet. Er zitten fans met constructieve kritiek hier en er zitten afzeikers.quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks komt SonicVolcano je nog even vertellen dat je erg kansloos op bradge aan het bashen bent en dat derhalve jouw leven heel triest moet zijn.
Zeikers:quote:Op zaterdag 17 september 2016 18:50 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, want ik bash Bradge niet. Er zitten fans met constructieve kritiek hier en er zitten afzeikers.
Ik voel me zeer vereerdquote:Op zaterdag 17 september 2016 14:08 schreef chroestjov het volgende:
Deze video is niet spontaan want deze video kwam circa 1 tot 2 uur later online dan de onderstaande post:
[..]
Hij benoemt gewoon vrijwel letterlijk wat er in deze post staat beschreven, wat is het toch een volksmenner.
Volgens mij maakt hij daar geen onderscheid tussen. Je bent geobsedeerd met Braddie en dat is triest, punt.quote:Op zaterdag 17 september 2016 18:50 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, want ik bash Bradge niet. Er zitten fans met constructieve kritiek hier en er zitten afzeikers.
Je haalt me in de war met iemand die het boeit.quote:Op zaterdag 17 september 2016 18:50 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Mijn theorie is dat nu hij jouw foto heeft gezien, dat hij jouw verzoeken zeer serieus zal behandelen in de hoop om in je broekje te geraken.quote:Op zaterdag 17 september 2016 18:53 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik voel me zeer vereerd. Go Braddie!
quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:31 schreef PimD het volgende:
Heel charmant weer, die donkere ruimte en die flikkerende TV. Beetje crackhouse, wat iemand anders al zei
Wie the fuck is dat en waarom krijgt hij zoveel aandacht in deze topics?quote:
Omdat ie een paar chromosomen teveel heeft. Of te weinig. Een van de twee. Kan die knaker zelf verder ook niks aan doen.quote:Op zondag 18 september 2016 10:10 schreef Ashur het volgende:
En waarom doet hij dat met z'n gezicht?
Nee, eerder verontwaardigd. Maar wat je zegt: ik ga er niet meer op inquote:Op zaterdag 17 september 2016 18:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij maakt hij daar geen onderscheid tussen. Je bent geobsedeerd met Braddie en dat is triest, punt.
En Sonic is geobsedeerd met degenen die geobsedeerd zijn. Al lijkt daar recentelijk een afname in te zitten.
Ik lees af en toe, maar reageer zelden.quote:
Dacht ik al. Hij ziet er niet gezond uit in ieder geval. Heb z'n 'vlogs' even snel bekeken en m'n vermoeden werd al bevestigd: de zoveelste gehandicapte/mentaal beperkte die aan het vloggen is geslagen, maar waarvan je al weet dat het niks gaat worden.quote:Op zondag 18 september 2016 10:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Omdat ie een paar chromosomen teveel heeft. Of te weinig. Een van de twee. Kan die knaker zelf verder ook niks aan doen.
Hij zit in de gevangenis.quote:Op zondag 18 september 2016 10:45 schreef 0906 het volgende:
Waarom post die jongen uit Zaandam niets meer??
Ah jammer, had gehoopt op wat sfeerbeelden van de Dam tot Damloop vandaag.quote:Op zondag 18 september 2016 11:31 schreef Ashur het volgende:
[..]
Hij zit in de gevangenis.
Zijn vlogs gingen ook nergens over, maar waren wel vermakelijk om te kijken.
waarom moet dit op de FP?quote:Op zondag 18 september 2016 13:56 schreef Paul het volgende:
Het is er weer tijd voor menson!!!
FOK!ker Braddie weekoverzicht
Omdat er op de FP ook weblogs te zien zijn. Braddie is DE Vlogger van FOK!quote:
Als je zo een goudmijn gevonden hebt, kan het geen kwaad te linken naar dat kanaal. Maken we die persoon ook blij.quote:Op zondag 18 september 2016 11:28 schreef Ashur het volgende:
[..]
Ik lees af en toe, maar reageer zelden.
[..]
Dacht ik al. Hij ziet er niet gezond uit in ieder geval. Heb z'n 'vlogs' even snel bekeken en m'n vermoeden werd al bevestigd: de zoveelste gehandicapte/mentaal beperkte die aan het vloggen is geslagen, maar waarvan je al weet dat het niks gaat worden.
Kwam net nog een soortgelijk geval tegen. Heeft 200+ filmpjes, maar geen enkel filmpje zit boven de 100 views en hij heeft maar iets van 20 volgers. Verder ook geen likes of comments op z'n video's.Behalve dan die ene unboxing video van hem, waardoor ik op zijn kanaal kwam. Is ook een gast met een stoornis die het leuk vindt om te vloggen, maar waar doe je het voor als niemand ernaar kijkt?
je moet ergens beginnen. ik zou ook wel 1000 volgers willen hebbenquote:Op zondag 18 september 2016 11:28 schreef Ashur het volgende:
[..]
[..]
Dacht ik al. Hij ziet er niet gezond uit in ieder geval. Heb z'n 'vlogs' even snel bekeken en m'n vermoeden werd al bevestigd: de zoveelste gehandicapte/mentaal beperkte die aan het vloggen is geslagen, maar waarvan je al weet dat het niks gaat worden.
Kwam net nog een soortgelijk geval tegen. Heeft 200+ filmpjes, maar geen enkel filmpje zit boven de 100 views en hij heeft maar iets van 20 volgers. Verder ook geen likes of comments op z'n video's.Behalve dan die ene unboxing video van hem, waardoor ik op zijn kanaal kwam. Is ook een gast met een stoornis die het leuk vindt om te vloggen, maar waar doe je het voor als niemand ernaar kijkt?
Is het voor een ''nieuwsmedium'' dat zich tracht te presenteren als een objectief, serieus en representatief nieuwsplatform wel verstandig om zich te identificeren met Braddie?quote:Op zondag 18 september 2016 14:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Omdat er op de FP ook weblogs te zien zijn. Braddie is DE Vlogger van FOK!
Fok.nl is een mix van serieuze nieuwsberichten, luchtige weblogjes, sport, polls, games. Op Fok.nl vind je het allemaal!quote:Op zondag 18 september 2016 14:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Is het voor een ''nieuwsmedium'' dat zich tracht te presenteren als een objectief, serieus en representatief nieuwsplatform wel verstandig om zich te identificeren met Braddie?
Vlogs interesseren mij geen reet alleen ik kijk wel naar Braddie. Puur omdat ik het fascinerend vind hoe hij in het leven staat. Kost mij toch maar hooguit 5 minuten van mijn tijd, maar hoe mensen zich kunnen storten in het leven van anderen is mij een raadsel. Vind dat ook meer iets voor kleine kinderenquote:Op zondag 18 september 2016 11:28 schreef Ashur het volgende:
[..]
[..]
Gezien het kansloze niveau van de FP matcht het wel ja. Uiteraard niet gekeken, want ik kijk liever naar een gazon dat groeit.quote:Op zondag 18 september 2016 14:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Omdat er op de FP ook weblogs te zien zijn. Braddie is DE Vlogger van FOK!
Ik ga meteen kijken voor hij verwijderd isquote:Op zondag 18 september 2016 16:50 schreef Chai het volgende:
Zijn nieuwe vlog slaat de plank mis in mijn ogen.(Ik hoopte op een remake van de BradgeTV tostiklassieker
, voor degenen die die video kennen). Wat vinden jullie?
quote:Op zondag 18 september 2016 16:32 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Gezien het kansloze niveau van de FP matcht het wel ja. Uiteraard niet gekeken, want ik kijk liever naar een gazon dat groeit.
Wat een acteurquote:Op zondag 18 september 2016 16:50 schreef Chai het volgende:
Zijn nieuwe vlog slaat de plank mis in mijn ogen.(Ik hoopte op een remake van de BradgeTV tostiklassieker
Het staat je vrij dat te doen, ik ga de moeite niet nemen.quote:Op zondag 18 september 2016 17:05 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
moet je wel het filmpje downloaden.. dikke kans dat hij anders gewoon verdwenen is.
ik ook nietquote:Op zondag 18 september 2016 17:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Het staat je vrij dat te doen, ik ga de moeite niet nemen.
Amateurtheater, meer is het niet, hij mist hier een schot voor open doel, inderdaad erg jammer.quote:Op zondag 18 september 2016 16:50 schreef Chai het volgende:
Hij gaat dit trucje vaker doen.quote:Op zondag 18 september 2016 19:07 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Amateurtheater, meer is het niet, hij mist hier een schot voor open doel, inderdaad erg jammer.
DeMuzikaleVlogger reageert daarop met:quote:Ik kan uren naar je Engels luisteren.
quote:gelukkig maar, want zo zal ik vast wel vaker Engels praten.
(Het is gelukkig maar satire, mijn Engels is niet zó slecht)
Jammer, hij lijkt zich niet te realiseren dat het publiek de echte Braddie wil zien en niet één of andere derderangs acteur die niet zou misstaan in een gemiddelde afscheidsmusical van groep 8.quote:Op zondag 18 september 2016 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij gaat dit trucje vaker doen.
Iemand reageert:
[..]
DeMuzikaleVlogger reageert daarop met:
[..]
Amen.quote:Op zondag 18 september 2016 22:14 schreef Raap het volgende:
Ik wacht al heel lang op een 'Even de toerist uithangen in...' filmpje. Ik denk er steeds meer aan om mijn abonnement op te zeggen.
Je klinkt verrast?quote:Op maandag 19 september 2016 07:57 schreef PimD het volgende:
's Middags een filmpje posten dat je een slaapritme nodig hebt, om vervolgens om 5 uur 's nachts een filmpje te posten waarbij je voor de 18e keer door de winkelstraat om de hoek struint![]()
Lekker toeristisch tochquote:Op maandag 19 september 2016 07:57 schreef PimD het volgende:
's Middags een filmpje posten dat je een slaapritme nodig hebt, om vervolgens om 5 uur 's nachts een filmpje te posten waarbij je voor de 18e keer door de winkelstraat om de hoek struint![]()
Dat is aan de andere kant van Hilversum en dus te ver lopen voor onze Bradgemeister.quote:Op maandag 19 september 2016 11:58 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik ben nog nooit op het mediapark in Hilversum geweest. Een aflevering van 'even de toerist uithangen' op het mediapark zou mijn blik beslist verbreden én de DeMuzikaleVlogger naar een hoger plan tillen.
neequote:Op maandag 19 september 2016 12:08 schreef Max-Westerman het volgende:
Omdat ik op vakantie was heb ik dit niet meer echt gevolgd
Maar zijn er ook nog weeg momenten?
Maar het Blauwe Gevaarte biedt hierbij ongetwijfeld uitkomstquote:Op maandag 19 september 2016 12:07 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dat is aan de andere kant van Hilversum en dus te ver lopen voor onze Bradgemeister.
Wel goed voor conditie opbouwen en afvallenquote:Op maandag 19 september 2016 12:07 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dat is aan de andere kant van Hilversum en dus te ver lopen voor onze Bradgemeister.
quote:Fox Sports en Feyenoord hebben aangifte gedaan van huisvredebreuk tegen vloggers Willem Vink en Teun Peters. Het duo vervalste perskaarten en ze vermomden zich als journalisten van Fox Sports. Ze kwamen het stadion binnen tijdens de wedstrijd Feyenoord -Manchester United.
De club uit Rotterdam wil de jongens naast een stadionverbod ook een boete opleggen.
Het komt steeds vaker voor dat vloggers proberen binnen te komen op plaatsen waar zij eigenlijk niet bevoegd zijn te komen. Willem Vink heeft dat ook al vaker gedaan. In eerdere vlogs is te zien dat hij ‘heeft ingebroken’ bij de huldiging van PSV, overnacht in een voetbalstadion, illegaal meereisde op het dak van een trein en probeerde om namens StukTV binnen te komen bij PinkPop. Meer bij De Telegraaf
Ik ben ook teleurgesteld want een paar vlogs geleden zat hij nog "officieel onder de 120 kilo."quote:Op maandag 19 september 2016 14:26 schreef Rectum het volgende:
Teleurstellend weegmoment zo zonder de pumps van zijn moeder.
quote:Op zondag 18 september 2016 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij gaat dit trucje vaker doen.
Iemand reageert:
[..]
DeMuzikaleVlogger reageert daarop met:
[..]
Maar hij heeft er ook twee gewichten liggen van 4kg en spieren zijn compacter dan vet dus dat valt dan nog te verklarenquote:Op maandag 19 september 2016 15:10 schreef chroestjov het volgende:
Dus het algehele resultaat van 2 à 3 maanden ''afvallen'', is dat hij nu circa 2,5kg is afgevallen.
Een bonk spier is Braddiequote:Op maandag 19 september 2016 15:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar hij heeft er ook twee gewichten liggen van 4kg en spieren zijn compacter dan vet dus dat valt dan nog te verklaren
hoe komt die buurman aan al die slipjes? Volgens mij is hij een echte casanovaquote:
Deze verliezershouding is waarom hij niet afvalt.quote:Op maandag 19 september 2016 15:10 schreef chroestjov het volgende:
Dus het algehele resultaat van 2 à 3 maanden ''afvallen'', is dat hij nu circa 2,5kg is afgevallen.
zijn gwn geile fans uit de buurtquote:
Ik vind 'm wel grappig, eigenlijk. Ze doen er moeite voor en het levert kijkers op. Gewoon doen.quote:Op maandag 19 september 2016 13:21 schreef DaggerOne het volgende:
Zijn deze kansloze gasten al voorbijgekomen? Ik hoop dat ze flink aangepakt worden.
[..]
Waar ligt de grens tussen dat en iets als Streetlab dan?quote:Op maandag 19 september 2016 13:21 schreef DaggerOne het volgende:
Zijn deze kansloze gasten al voorbijgekomen? Ik hoop dat ze flink aangepakt worden.
[..]
Mooi tochquote:Op maandag 19 september 2016 19:45 schreef Sander166 het volgende:
Neem weer ff een kijkje in dit topic en die dikke loser zit dus nog steeds het hele land door te rijden voor gratis spullen en dashcammateriaal, weegt nog steeds 120+ kilo en heeft z'n gewichten en hometrainer na 1x niet meer aangeraakt. Als z'n wajong afloopt is z'n enige hoop om een soort Rinus 2.0 te worden
[ afbeelding ]
Verder wel jammer dat er geen Nederlandse kwaliteitsvlogs zijn. Het zijn voornamelijk randdebielen die pranks uit Amerika kopiëren of lowlifes zoals Braddie die alles voor de aandacht doen.
Bbl opleiding zou best wel wat zijn voor braddie.quote:Op maandag 19 september 2016 21:44 schreef Mr.Ping het volgende:
Braddie is zo'n voorbeeld waaruit blijkt dat werklozen vaak niet zelf uit hun situatie komen.
Hij is lui geworden door een uitkering waarmee hij niets te kort komt. Auto, hobby's en wakker worden wanneer het je uitkomt. En als er een baantje op je pad komt dan wimpel je ze simpel weg omdat het teveel uren zijn of het verschil met inkomen met je uitkering te klein is.
Zonder schop onder z'n kont komt hij hier niet uit!
4 dagen écht werk en 1 dag school? Geloof je het zelf, die gozer lukt het nog niet eens om op 8 uur op te staan, laat staan werken.quote:Op maandag 19 september 2016 22:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bbl opleiding zou best wel wat zijn voor braddie.
Het is misschien ineens heel veel voor hem, maar op die manier leer je het wel het snelst.quote:Op maandag 19 september 2016 23:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
4 dagen écht werk en 1 dag school? Geloof je het zelf, die gozer lukt het nog niet eens om op 8 uur op te staan, laat staan werken.
wat een troepquote:
Dit is niet leukquote:
Eerste filmpje van Braddie die ik juist WEL leuk vind. Gewoon, omdat het hopelijk opzettelijk zo slecht is.quote:
Is gewoon een trucje wat DeMuzikaleVlogger herhaalt. Hier begint hij ermee:quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Eerste filmpje van Braddie die ik juist WEL leuk vind. Gewoon, omdat het hopelijk opzettelijk zo slecht is.
Ik denk dat Braddie zich daar te goed voor voelt. Hij wilde die baan als bezorger al niet aannemen omdat hij vond dat hij meer geld zou moeten verdienen ("Ik ben 25, geen 12."), maar vergeet voor het gemak even dat hij 0 werkervaring heeft en zijn opleidingsniveau nou ook niet om over naar huis te schrijven is.quote:Op maandag 19 september 2016 22:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bbl opleiding zou best wel wat zijn voor braddie.
Oh, heeft hij wel werkervaring? Pardon dan Braddie, dat stuk van je leven heb ik gemist.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:19 schreef PimD het volgende:
Nou ja, de jaren als "chef keyboards, catering & gitaren" bij de muziekwinkel in Hilversum staan natuurlijk wel mooi op z'n CV.
Ohquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:29 schreef PimD het volgende:
Als ik me niet vergis heeft ie een aantal jaren gratis gewerkt in een muziekwinkel ergens in Hilversum, waar ie in plaats van loon korting kreeg op apparatuur ofzo
De woorden van Braddie zijn niet zo geloofwaardig natuurlijk. Ergens vrijwilligers werk doen voor een paar uurtjes is toch anders dan ergens echt fulltime je knaken verdienen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:29 schreef PimD het volgende:
Als ik me niet vergis heeft ie een aantal jaren gratis gewerkt in een muziekwinkel ergens in Hilversum, waar ie in plaats van loon korting kreeg op apparatuur ofzo
die gozer zegt ook vmbo te hebben gedaan, terwijl hij op fok een overzicht van alle scholen heeft gepost waar hij op zat en dat allemaal praktijkscholen zijn. Dat hij na die scholen in de muziekwinkel is gaan werken kan best, maar dat hij geen loon kreeg zou ik met een grote korrel zout nemen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:29 schreef PimD het volgende:
Iddquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:21 schreef Rectum het volgende:
Ik denk dat Bradley ook wel de stem heeft om reclames en tekenfilms in te spreken. Als ik hem was zou ik gewoon wat demo's opnemen en rondsturen.
Inderdaad, anders zou het volkomen normaal zijn dat er t-shirts aan de muur hangen om gaten te bedekken.quote:Deze twee shirts zitten er omdat het anders zo raar is dat maar de helft van de muur bedekt is.
Kijk, dit zijn de beelden waar ik op zit te wachten. Wel jammer van de stemmetjes anders 10/10.quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:32 schreef PimD het volgende:
Zit je dan niet met je neus direct op het scherm?
quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:31 schreef Sander166 het volgende:
Braddie maak eens een "How to find a job" of een "How to lose weight".
''tot die tijd, jaaa, vind ik het wel prima''quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:32 schreef PimD het volgende:
Zit je dan niet met je neus direct op het scherm?
Ja, fantastisch.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:31 schreef Sander166 het volgende:
Braddie maak eens een "How to find a job" of een "How to lose weight".
Je blijft je verbazen. Ieder normaal mens zal die ruimte een beetje leefbaar maken, tijdgebrek kan een argument zijn om het niet te doen. De heer van Dijk heeft tijd in overvloed. Als hij opzichzelf gaat, knapt hij het op voor zijn moeder, net alsof zijn moeder dan in het schuurtje gaat zitten.quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
''tot die tijd, jaaa, vind ik het wel prima''
Dat is volgens mij zijn lijfspreuk
Nee, maar als hij wel ''normaal'' zou zijn geweest dan had dit topic naar alle waarschijnlijkheid ook niet bestaan.quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:31 schreef DeBaba het volgende:
Bedenk me nu overigens.....welk normaal mens gaat er in een schuurtje zitten.
Hier moet ik je volledig gelijk in gevenquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:44 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, maar als hij wel ''normaal'' zou zijn geweest dan had dit topic naar alle waarschijnlijkheid ook niet bestaan.
Braadslee heeft zelf ook een drempel dus gewoon gelijkwaardig kruispunt. Ik snap wel dat ie jaren over zn rijbewijs heeft gedaan.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:15 schreef Paxcon het volgende:
De ''Caddy'' heeft hier toch ook gewoon voorrang of ik ben ik nou gek
Hij doelt waarschijnlijk op een uitritconstructie maar dit is geen uitritconstructie dus dit is een gelijkwaardige kruising waarbij de auto van rechts voorrang heeft.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:15 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op woensdag 14 september 2016 04:12 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Een bolle mongool die 8 pogingen nodig had voor zn theorie neemt anderen de maat.
Eens.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:56 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Ik kan er geen medelijden mee hebben. Hij maakt het er echt zelf naar. En de dingen waar hij anderen van beschuldigd (schelden, met de dood bedreigen en kanker toewensen) doet hij zelf ook.
Vind het ook heel bijzonder dat hij hier altijd een ban heeft, het is lastig hier een ban te krijgen.
En maar denken dat hij een geweldige chauffeur is, Terwijl hij zelf vaak zat fout zit, en gewoon niet goed anticipeert. Iemand van 12 afzeiken omdat ze iets te veel op het midden van de weg zit, en hij abrupt moet reageren.Nee lul, dat moet je gewoon aan zien komen als je iemand van 12 ziet fietsen. Die zijn nog niet zo goed in het verkeer.
Mooi tochquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
En toch blijven we er met zijn allen heen kijken en er commentaar op leveren.
Puur leed vermaakt wat hier gebeurd.
Eigenlijk vind ik het wel iets hebben als ik heel eerlijk ben.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:34 schreef Azpilicueta het volgende:
Iemand die 5 jaar over zijn rijbewijs doet, +- 250 lessen, +- 8 keer theorie en 4 á 5 keer voor z'n praktijk durft andere weggebruikers de les te lezen
Die commentaar ook, vreselijk. Ben benieuwd wat onze vrienden van autoweek hierop zeggen. Zoals ik het zie heeft die caddy voorrang. Ik zie in ieder geval niets wat iets anders aangeeft.
Mijn excuus, wellicht heb je gelijk want ik zag dit niet: PTA / [Centraal] Rijbewijs-/Rijlestopic #188quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:34 schreef Azpilicueta het volgende:
Iemand die 5 jaar over zijn rijbewijs doet, +- 250 lessen, +- 8 keer theorie en 4 á 5 keer voor z'n praktijk durft andere weggebruikers de les te lezen
Die commentaar ook, vreselijk. Ben benieuwd wat onze vrienden van autoweek hierop zeggen. Zoals ik het zie heeft die caddy voorrang. Ik zie in ieder geval niets wat iets anders aangeeft.
Dat komt omdat die voorrangsregel niet bestaat.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:30 schreef marsan het volgende:
Ik heb nog nooit van deze voorrangsregel gehoord.
Die drempels zetten ze daar, zodat auto's hun snelheid minderen als ze die kruising naderenquote:Op dinsdag 20 september 2016 19:29 schreef luckass het volgende:
[..]
Braadslee heeft zelf ook een drempel dus gewoon gelijkwaardig kruispunt. Ik snap wel dat ie jaren over zn rijbewijs heeft gedaan.
Ik heb afgelopen vrijdag bij een echte rijschool les gehad, waar werd aangegeven dat bepaalde rijscholen hele hoge slagingspercentages of toch redelijke (30-40%) hebben, omdat het CBR helemaal niet let of op iemand wel écht kan autorijden dan wel omdat mensen mazzel hebben. Het gaat bij zo'n examen alleen erom dat de instructeur het ritje wel oké vond.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:13 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Die drempels zetten ze daar, zodat auto's hun snelheid minderen als ze die kruising naderenHet wordt je zelfs nog makkelijker gemaakt, omdat ze er witte strepen op zetten (pianomarkering), zodat je vanaf een afstand al kan zien dat je een drempel nadert.
Hoe the fuck iemand erbij komt dat een drempel gelijk is aan voorrang snap ik echt nietUitritconstructies zien er heel anders uit. Het is gewoon wachten totdat hij een aanrijding maakt, omdat hij de regels niet kent
Was het maar zo gezellig in de auto:quote:
Joh..autorijden is helemaal niet zo moeilijk. Volgens mij maak je het allemaal veel moeilijker dan het is. Ik was ook zo tijdens m'n rijlessen, omdat ik alles perfect wilde doen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:41 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen vrijdag bij een echte rijschool les gehad, waar werd aangegeven dat bepaalde rijscholen hele hoge slagingspercentages of toch redelijke (30-40%) hebben, omdat het CBR helemaal niet let of op iemand wel écht kan autorijden dan wel omdat mensen mazzel hebben. Het gaat bij zo'n examen alleen erom dat de instructeur het ritje wel oké vond.
Die twee zijn wel echt te boeken voor kleine feestjes.quote:
Ga je je auto + rijbewijs nog inleveren voordat je iemand doodrijdt?quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die twee zijn wel echt te boeken voor kleine feestjes.
Hebben een aantal weken geleden nog op een of feestje gestaan in een boerendorpje
Gvdquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:22 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Was het maar zo gezellig in de auto:
"Stinksnol"
Autorijden is ook niet moeilijk, maar dhr heeft zelf geplaatst op fok dat bij zijn zesde examen de examinator keihard op de rem ging en toch geslaagd was.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:31 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Joh..autorijden is helemaal niet zo moeilijk. Volgens mij maak je het allemaal veel moeilijker dan het is. Ik was ook zo tijdens m'n rijlessen, omdat ik alles perfect wilde doen.
Je moet gewoon laten zien dat je volgens de regeltjes kan rijden. Ze gaan je alleen laten zakken als je gevaarlijke fouten maakt. Ik was gezakt omdat ik te langzaam ging invoegen en dat is gewoon gevaarlijk. De auto schuin achter mij gaf me wel de ruimte om in te voegen, maar dat zou niet nodig geweest zijn als ik voldoende snelheid had gemaakt.
Een vriend van mij was gezakt, omdat hij op de snelweg bij het wisselen van rijstrook alleen in z'n binnenspiegel+buitenspiegel keek, maar niet over de schouder (dode hoek). Dat is ook gevaarlijk, dus terecht gezakt.
Lekker overdrijven, keihard op de remquote:Op woensdag 21 september 2016 00:14 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Autorijden is ook niet moeilijk, maar dhr heeft zelf geplaatst op fok dat bij zijn zesde examen de examinator keihard op de rem ging en toch geslaagd was.
Je leeft voor jezelf ouwe reus. Boeit jou het wat een ander vindt. Zolang je zelf plezier hebt een een leuk leventje leidt en geen oude oma'tjes berooft of andere rare shit uitvoert, geniet ervan.quote:Op woensdag 21 september 2016 00:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar als dit topic / deze reeks steeds blijft bij het Braddie bashen, en het zeiken op mij/m`n vlogs (Zelfs in die 3 weken dat ik weg was) Doe ik gewoon weer een TR.
Want dit is een topic over vloggen, en niet over mij en mijn rijbewijs en mijn leven, dat ik vlog prima, vind het leuk om te doen. Maar er zijn ook andere vloggers.
Dit is een beetje een soort infomercial geworden, je weet wat er komt, maar toch blijf je kijken en commentaar leveren.
Hou eens op met dat eeuwige gebash en gedoe. Snap dat het leuk is en makkelijk is om mij af te blaffen en af te zeiken, en dingen te verzinnen die jullie denken dat er in mijn hoofd om gaat, en dingen te verdraaien, hihi haha hoho hartstikke leuk.
Jullie kennen mij geen van allen, alleen van m`n vlogs, en m`n topics hier en op autoweek, maar een oordeel vellen op basis daarvan, daar zijn jullie goed in hoor.
Kijk eerst eens even naar jullie zelf.
Weet namelijk niet wat ik zieliger vind, dat ik met een Wajong uitkering thuis zit filmpjes op te nemen, of dat jullie met een baan/opleiding iemand met een wajong uitkering die onschuldige filmpjes zit op te nemen afzeiken.
Gr.
Is absoluut waar! Maar het gaat hier vaak te ver, vind ik.quote:Op woensdag 21 september 2016 00:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je leeft voor jezelf ouwe reus. Boeit jou het wat een ander vindt. Zolang je zelf plezier hebt een een leuk leventje leidt en geen oude oma'tjes berooft of andere rare shit uitvoert, geniet ervan.
Maar dat houd je toch wel.quote:Op woensdag 21 september 2016 00:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Is absoluut waar! Maar het gaat hier vaak te ver, vind ik.
Kijk hoe er gepraat word man.
Ben blij dat ik niet zo`n Vomar Vlogger ben en dat ik mezelf voor niemand hoef te bewijzen.
Maar het feit dat je iemand zo loopt af te zeiken die uit tijdsverdrijf (Geen baan/werkzoekende/uitkering) Filmpjes opneemt, zeg meer over hen dan over mij.
Vind het gewoon net even té.
Heb je helemaal gelijk in man!quote:Op woensdag 21 september 2016 00:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar dat houd je toch wel.
I learned a long time ago that there's no sense gettin' all riled up every time a bunch of idiots give you a hard time. In the end, the universe tends to unfold as it should. Plus, I have a really large penis. That keeps me happy.
Was jij niet diegene die alles van die Queen huppeldepup volgde en haar verschrikkelijk aan het bashen was hier op Fok! Het kwam zelfs bijna stalkerig over.quote:Op woensdag 21 september 2016 00:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar als dit topic / deze reeks steeds blijft bij het Braddie bashen, en het zeiken op mij/m`n vlogs (Zelfs in die 3 weken dat ik weg was) Doe ik gewoon weer een TR.
Want dit is een topic over vloggen, en niet over mij en mijn rijbewijs en mijn leven, dat ik vlog prima, vind het leuk om te doen. Maar er zijn ook andere vloggers.
Dit is een beetje een soort infomercial geworden, je weet wat er komt, maar toch blijf je kijken en commentaar leveren.
Hou eens op met dat eeuwige gebash en gedoe. Snap dat het leuk is en makkelijk is om mij af te blaffen en af te zeiken, en dingen te verzinnen die jullie denken dat er in mijn hoofd om gaat, en dingen te verdraaien, hihi haha hoho hartstikke leuk.
Jullie kennen mij geen van allen, alleen van m`n vlogs, en m`n topics hier en op autoweek, maar een oordeel vellen op basis daarvan, daar zijn jullie goed in hoor.
Weet namelijk niet wat ik zieliger vind, dat ik met een Wajong uitkering thuis zit filmpjes op te nemen, of dat jullie met een baan/opleiding iemand met een wajong uitkering die onschuldige filmpjes zit op te nemen afzeiken.
Gr.
Ja, vrij onaardig, maar ik wil ook niet bij voorbaat uitsluiten dat hij al eens een keer kennis heeft gemaakt met haar onderkant.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:22 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
"Stinksnol"
Cynthia braviour iddquote:Op woensdag 21 september 2016 00:32 schreef praadje het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die alles van die Queen huppeldepup volgde en haar verschrikkelijk aan het bashen was hier op Fok! Het kwam zelfs bijna stalkerig over.
Dan moet je ook niet gaan huilen als je dat zelf overkomt. Dat is wel heel hypocriet.
Van sociaal gestoorden zoals id kaart moet je je sowieso niet veel van aantrekken ;')quote:Op woensdag 21 september 2016 00:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in man!
Huilie huilie. Ik ben zo zielig. Ik doe weer een TR hoor jongensquote:Op woensdag 21 september 2016 00:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
Gr.
Ja idd stel je voor dat mensen die werken of studeren in hun vrije tijd op YouTube en fok zittenquote:Op woensdag 21 september 2016 00:45 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Huilie huilie. Ik ben zo zielig. Ik doe weer een TR hoor jongens![]()
Jij houd er ook van om mensen of dingen te bashen dus doe niet net of jij onschuldig bent. Alle marktplaats en dashcams laten dat prima zien. Dus lul niet zo slap. Jij doet net zo hard mee. Het is alleen misschien iets minder direct.
Nee, ik ken je niet echt. Maar als ik al je filmpjes en al je posts zou bekijken kan ik me wel een beeld vormen, en weet zeker dat die voor 80% klopt.
Ik vind het veel zieliger dat iemand de hele dag filmpjes op te nemen, terwijl hij prima iets nuttigers met zijn tijd kan doen, dan iemand die werkt, en af en toe eens commentaar levert in zijn vrije tijd.
Kan jij, als vrouw, mij vertellen of haar wenkbrauwen simpelweg 'getekend' zijn?quote:Op woensdag 21 september 2016 00:37 schreef IDkaart het volgende:
Yeah Soof is er weer
Vlog: EN NOG IETS EN NOG IETS
Oja ze biedt ons internetvrienden weer eens haar excuses aan voor haar uploadschema. En haar omgeving is uhm... lekker authentiek.
Antwoord is ja. Zonde want een jaar geleden was ze knapper dan nu.quote:Op woensdag 21 september 2016 01:13 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Kan jij, als vrouw, mij vertellen of haar wenkbrauwen simpelweg 'getekend' zijn?
Ik ben uitermate benieuwd of er nog een degelijk weerwoord in reactie op het bovenstaande zal worden gefabriceerd of dat het voor altijd stil zal blijven bij de tegenpartij.quote:Op woensdag 21 september 2016 00:51 schreef praadje het volgende:
Echt Bradge, ik vond het serieus sneu hoe jij altijd gebasht werd maar na je eigen bijdragen in het topic van die Cynthia heb ik dat gevoel totaal niet meer.
Sterker nog, je krijgt wat je verdient. Je bent geen haar beter, bah.
Hij heeft een mentale beperking en weet ik veel hoeveel stoornissen, dus hij kan dingen moeilijker begrijpen dan normale mensen.quote:Op woensdag 21 september 2016 00:45 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Huilie huilie. Ik ben zo zielig. Ik doe weer een TR hoor jongens![]()
Jij houd er ook van om mensen of dingen te bashen dus doe niet net of jij onschuldig bent. Alle marktplaats en dashcams laten dat prima zien. Dus lul niet zo slap. Jij doet net zo hard mee. Het is alleen misschien iets minder direct.
Nee, ik ken je niet echt. Maar als ik al je filmpjes en al je posts zou bekijken kan ik me wel een beeld vormen, en weet zeker dat die voor 80% klopt. Hell, met die 100 posts en 20 filmpjes kan ik me al prima een beeld vormen.
Ik vind het veel zieliger dat iemand de hele dag filmpjes zit op te nemen, terwijl hij prima iets nuttigers met zijn tijd kan doen, dan iemand die werkt, en af en toe eens commentaar levert in zijn vrije tijd.
De mensen met normaal werk betalen jou uitkering, en werken hard. Die mogen best commentaar leveren op een of andere lamlul die de hele dag alleen maar doet wat hij leuk vind, en waarvan ze de rekeningen betalen.
Wat wil je nou precies Braddie? Want ik zie praktisch gezien twee opties, of we vegen heel KLB braddie vlog vrij, niks geen filmpjes meer, kunnen ze er ook niet over zeuren of we laten het zoals het nu is en de ergste bashes vegen we weg.quote:Op woensdag 21 september 2016 00:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
Gr.
Dit.quote:Op woensdag 21 september 2016 08:06 schreef PimD het volgende:
Ik voel een reset van het kanaal aankomen
Inmiddels is de titel gelukkig veranderd. Wel ernstig dat hij zonder zijn vlog waarschijnlijk nog steeds niet door zou hebben dat hij degene is die hier fout zit.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:15 schreef Paxcon het volgende:
Gvd, wat een tokkie en ook nog gewoon schaamteloos uploaden. Ik zou me kapotschamen als ik dit van mezelf terug zou zien.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:22 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
"Stinksnol"
Dit is ook precies hoe ik het zie. Ik vind het fascinerend hoe iemand van mijn leeftijd zo in het leven staat. Ik kijk normaliter nooit naar youtube video's want ik vind er geen reet aan, maar die van Braddie vind ik om bovenstaande reden wel grappig.quote:Op woensdag 21 september 2016 09:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vermaak me persoonlijk kostelijk met de vlogs van Bradge. Ik vind het wel mooi om te zien hoe dit soort mensen in het leven staan. Ik begrijp alleen niet waarom hier gezegd wordt dat hij makkelijk kan werken. Zelfs bij de McDonald's zou hij in no time weer buiten de poort staan en met iedereen overhoop liggen. Als hij het überhaupt op zou kunnen brengen om op te komen dagen.
quote:Op woensdag 21 september 2016 00:45 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
De mensen met normaal werk betalen jou uitkering, en werken hard. Die mogen best commentaar leveren op een of andere lamlul die de hele dag alleen maar doet wat hij leuk vind, en waarvan ze de rekeningen betalen.
Kneuzen. Huuuhuuhuhuuuuu, ik betaal voor je uitkering dus ik mag je afzeiken, is wel het minste wat ik krijg voor mijn geld!!!! Of Braddie nu een uitkering trekt of niet, je moet toch wel betalen.quote:Op woensdag 21 september 2016 06:28 schreef Sander166 het volgende:
Uiteindelijk komt het erop neer dat wij gek zijn en hij normaal, omdat wij kritiek leveren op zijn g
Ik moet me alweer klaarmaken voor een nieuwe werkdag, net zoals de rest van Nederland, zodat zijn Wajong betaald kan wordenDie hij uiteraard uitgeeft aan brandstof, gadgets en nutteloze zaken.
quote:Op woensdag 21 september 2016 08:22 schreef DoubleDip het volgende:
Zo te zien is de ban van Bradge opgeheven. Net bijgelezen, maar:
[..]
Dit.
Verder vind ik dat je niet moet janken en de hele tijd TR doen/kanaal verwijderen als je jezelf zo voor lul zet. Dat doe je toch echt zelf dus deal dan ook met de kritiek. En als je dat niet wilt moet je misschien serieuzere/betere vlogs maken.
quote:Op woensdag 21 september 2016 10:57 schreef dick_laurent het volgende:
"Voordat je reageert
Dit is een algemeen vlogtopic, dus niet alleen voor bradvlogs"
En toch gaat het hier alleen maar over de vlogs van Braad lijkt het...
quote:Op woensdag 21 september 2016 00:37 schreef IDkaart het volgende:
Yeah Soof is er weer
Vlog: EN NOG IETS EN NOG IETS
Oja ze biedt ons internetvrienden weer eens haar excuses aan voor haar uploadschema. En haar omgeving is uhm... lekker authentiek.
Dit soort posts laten het topic ook helemaal afgelijdenquote:Op woensdag 21 september 2016 11:00 schreef Koral het volgende:
Leed vermaak is 1 van de leukste vermaken die er is. Maar laten we niet gaan doen alsof Braddie de enige persoon in de wereld is waarover leedvermaak gemaakt kan worden.
Collectief, continue en structureel dezelfde persoon pakken heeft helemaal niets met leed vermaak te maken.![]()
aan de personen die af en toe nog een ander filmpje tussendoor delen en/of ook daar op reageren.
Aan degene die alleen maar op Braddie gefocust zijn: verwijten iemand niet normaal te zijn en geen zelfreflectie te hebben maar ondertussen dan zelf ook maar niet normaal doen en geen zelfreflectie tonen.
Gebookmarked voor mijn volgende bezoek aan de wc, dank je wel.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Om de focus even naar iemand anders te verleggen heb ik een kanaal in de aanbieding van de Amerikaanse versie van BradgeTV. Dit kanaal gunt ons een blik in het leven van een maagd van 33 die nog bij zijn ouders woont en gebukt gaat onder zijn overgewicht en gebrek aan sociale vaardigheden. Erg leuk voor de liefhebber van leedvermaak. Momenteel is de beste man echter uitgeschakeld met een rugblessure, wat niet helemaal los kan worden gezien van het overgewicht wat hij meetorst. Enjoy.
https://www.youtube.com/user/ForeverAloneFeels
Ik houd mij graag aanbevolen voor nieuwe pareltjes.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:00 schreef Koral het volgende:
Leed vermaak is 1 van de leukste vermaken die er is. Maar laten we niet gaan doen alsof Braddie de enige persoon in de wereld is waarover leedvermaak gemaakt kan worden.
Collectief, continue en structureel dezelfde persoon pakken heeft helemaal niets met leed vermaak te maken.![]()
aan de personen die af en toe nog een ander filmpje tussendoor delen en/of ook daar op reageren.
Aan degene die alleen maar op Braddie gefocust zijn: verwijten iemand niet normaal te zijn en geen zelfreflectie te hebben maar ondertussen dan zelf ook maar niet normaal doen en geen zelfreflectie tonen.
Yup, ik heb een dronequote:Op woensdag 21 september 2016 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat zijn je hobby's dan? Als dat vliegen met drones is maak je meer kans op interesse van FOK!kers dan wanneer dat vissen is denk ik.
Ik heb even een minuut of 5 gekeken, maar dit is meer voer voor een psychiaterquote:Op woensdag 21 september 2016 11:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Om de focus even naar iemand anders te verleggen heb ik een kanaal in de aanbieding van de Amerikaanse versie van BradgeTV. Dit kanaal gunt ons een blik in het leven van een maagd van 33 die nog bij zijn ouders woont en gebukt gaat onder zijn overgewicht en gebrek aan sociale vaardigheden. Erg leuk voor de liefhebber van leedvermaak. Momenteel is de beste man echter uitgeschakeld met een rugblessure, wat niet helemaal los kan worden gezien van het overgewicht wat hij meetorst. Enjoy.
Alleen even een beginnetje gekeken, maar jij edit iig leuk, dat is aangenaam kijken.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Yup, ik heb een drone![]()
..... Nou....ok, fuck it. Hier dan:
En idd... ik doe dit puur voor mijn plezier. Meer niet. dus als mensen me stom vinden. Dan mag dat, it's a free country
Thanksquote:Op woensdag 21 september 2016 11:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen even een beginnetje gekeken, maar jij edit iig leuk, dat is aangenaam kijken.
Je had toch laatst een optreden ergens?quote:
Allemaal leuk en aardig maar ik hoop wel dat je van dit alles hebt geleerd dat een drempel geen uitritconstructie is.quote:Op woensdag 21 september 2016 13:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
die met dashcam beelden is inderdaad weg.
En heb ook heel veel van die onzin filmpjes weggehaald op mijn huidige kanaal, klopt zeer zeker.
Een goede overhaul. Want ik wil mezelf op YouTube niet profileren als een randdebiel en heb echt een shit load aan filmpjes verwijderd. zoals die how to filmpjes (behalve die van de tosti) en alle muziek video's en dashcam beelden. Want voor muziek heb ik een ander kanaal en dashcam beelden doe ik niet meer aan.
hou het lekker luchtig. Afval filmpjes hou ik logischerwijs nog wel! Maar ik ga toch echt minder elke scheet uploaden
quote:Op woensdag 21 september 2016 14:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar ik hoop wel dat je van dit alles hebt geleerd dat een drempel geen uitritconstructie is.
Goed voornemen, ik hoop dat wat je zegt niet na 2 dagen wordt omgegooid zoals we vaker zagen. Ook best handig om even te bedenken welk beeld mensen van je krijgen als ze je zien.quote:Op woensdag 21 september 2016 13:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
die met dashcam beelden is inderdaad weg.
En heb ook heel veel van die onzin filmpjes weggehaald op mijn huidige kanaal, klopt zeer zeker.
Een goede overhaul. Want ik wil mezelf op YouTube niet profileren als een randdebiel en heb echt een shit load aan filmpjes verwijderd. zoals die how to filmpjes (behalve die van de tosti) en alle muziek video's en dashcam beelden. Want voor muziek heb ik een ander kanaal en dashcam beelden doe ik niet meer aan.
hou het lekker luchtig. Afval filmpjes hou ik logischerwijs nog wel! Maar ik ga toch echt minder elke scheet uploaden
Daarom heb ik dus al die filmpjes verwijderd.quote:
Brad, wil je eens een filmpje maken als je een avond flink heb lopen zuipen?quote:Op woensdag 21 september 2016 15:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus al die filmpjes verwijderd.
Nieuws voorlezen, afvallen, dingen ophalen ergens en daar over vloggen en eventueel een vlog als ik een dagje of weekend weg ga, maar ik ben gewoon onhandig bezigEn dat heeft nu geresulteerd in al die verwijderde filmpjes.
Leuk al die views extra en dat geld, maar het moet niet geforceerd gaan, komen er filmpjes dan komen er filmpjes. Nu heb ik bijna letterlijk elke hersenscheet wel online gegooid ómdat ik views wilde en geld, maar dat schiet natuurlijk niet op
Doe nou niet alsof je met die 47 volgers en maximaal 1000 views op je populairste filmpje hier ook nog geld mee verdient.quote:Op woensdag 21 september 2016 15:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus al die filmpjes verwijderd.
Nieuws voorlezen, afvallen, dingen ophalen ergens en daar over vloggen en eventueel een vlog als ik een dagje of weekend weg ga, maar ik ben gewoon onhandig bezigEn dat heeft nu geresulteerd in al die verwijderde filmpjes.
Leuk al die views extra en dat geld, maar het moet niet geforceerd gaan, komen er filmpjes dan komen er filmpjes. Nu heb ik bijna letterlijk elke hersenscheet wel online gegooid ómdat ik views wilde en geld, maar dat schiet natuurlijk niet op
3 euroquote:Op woensdag 21 september 2016 15:20 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je met die 47 volgers en maximaal 1000 views op je populairste filmpje hier ook nog geld mee verdient.
Daar voor moet je bij hem wezen, die zuipt de hele dag door (Verschrikkelijk aardige kerel trouwens)quote:Op woensdag 21 september 2016 15:20 schreef Leonos het volgende:
[..]
Brad, wil je eens een filmpje maken als je een avond flink heb lopen zuipen?
Lijkt me mooi!
Zou het voor jou ook niet beter zijn als je je bezig hield met iets belangrijkere zaken en daar een vlog van maakte?quote:Op woensdag 21 september 2016 15:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
3 euro
Ik bedoelde meer zo van, ik uploadde zo achterlijk veel, vóór de views en die zorgen weer voor het geld.
Ik wilde zo snel mogelijk naar die drempel van 70 euro toe, maar dat moet ik niet forceren, wat ik nu wel aan't doen was in feite, mede door mezelf zo voor lul te zetten én door gewoon elke scheet online te gooien
Dat wil nog niet helemaal lukken heb ik het idee.quote:Op woensdag 21 september 2016 13:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
Want ik wil mezelf op YouTube niet profileren als een randdebiel
3 euro? Met 15 verschillende kanalen en de 450 gemaakte filmpjes tot nu toe?quote:Op woensdag 21 september 2016 15:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
3 euro
Ik bedoelde meer zo van, ik uploadde zo achterlijk veel, vóór de views en die zorgen weer voor het geld.
Ik wilde zo snel mogelijk naar die drempel van 70 euro toe, maar dat moet ik niet forceren, wat ik nu wel aan't doen was in feite, mede door mezelf zo voor lul te zetten én door gewoon elke scheet online te gooien
Nee, met alleen dit kanaaltje.quote:Op woensdag 21 september 2016 16:29 schreef KoningPils het volgende:
[..]
3 euro? Met 15 verschillende kanalen en de 450 gemaakte filmpjes tot nu toe?
quote:Op woensdag 21 september 2016 15:39 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dat wil nog niet helemaal lukken heb ik het idee.
Met een dagje werken voor de DHL had je die 70 euro zo binnen gehad.quote:Op woensdag 21 september 2016 15:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
3 euro
Nou, niet dus..quote:Op woensdag 21 september 2016 16:57 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Met een dagje werken voor de DHL had je die 70 euro zo binnen gehad.
Beetje jammer dat hij het alleen voor het geld doet, maar in de laatste reeks video's kwam dat ook wel steeds duidelijker naar voren.quote:Op woensdag 21 september 2016 16:57 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Met een dagje werken voor de DHL had je die 70 euro zo binnen gehad.
Het lijkt mij niet heel handig op een radicale verandering aan te brengen als het stoppen van je WaJOng, deze ontvang je niet voor de lol. Ik zou je sterk aan willen raden hiervoor een herbeoordeling bij het UWV aan te vragen.quote:Op woensdag 21 september 2016 17:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nou, niet dus..
is ook al uitgebreid besproken, maar ik zou omgerekend gemiddeld 5,50 per uur krijgen.
Ze zouden niet per uurloon betalen maar per pakketje, en dat zou ik volgens hun moeten omrekenen. Was absoluut niet iets wat ik met zekerheid zou kunnen doen omdat het zo erg zou fluctueren, en het was ook de bedoeling om van m`n Wajong af te komen, en niet een baan zonder vast inkomen te nemen met behoud van.
Als je kan werken zetten ze gewoon je Wajong stop hoor. Wel met een overgangsperiode.quote:Op woensdag 21 september 2016 17:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet heel handig op een radicale verandering aan te brengen als het stoppen van je WaJOng, deze ontvang je niet voor de lol. Ik zou je sterk aan willen raden hiervoor een herbeoordeling bij het UWV aan te vragen.
Ik wilde net schrijven om naar een Jobcoach te vragen. Doe er je voordeel mee. Wees blij dat ze je in staat achten te kunnen werken. Geef aan dat je vooral zelfstandig wil werken e.d.quote:Op woensdag 21 september 2016 17:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nou... Ik ben dus beoordeeld en dáárom heb ik nu een jobcoach die mij aan het werk wil hebben omdat ze vinden dat ik wel kan werken.
Hahaha, net gekeken. Baas !quote:Op woensdag 21 september 2016 15:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Daar voor moet je bij hem wezen, die zuipt de hele dag door (Verschrikkelijk aardige kerel trouwens)
Ik drink niet
Zo makkelijk zit het niet.quote:Op woensdag 21 september 2016 17:24 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Als je kan werken zetten ze gewoon je Wajong stop hoor. Wel met een overgangsperiode.
Is er dan sprake van proefplaatsing op basis van de Participatiewet zoals je dat ook bij bijstanders en WW'ers ziet ?quote:Op woensdag 21 september 2016 17:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zo makkelijk zit het niet.
Ik heb inderdaad wel een periode (mocht ik via die jobcoach aan werk geraken) Dat er overgegaan word van Uitkering naar Loon, maar ik blijf de eerste periode dat ik aan het werk ben wel m`n Wajong houden, zodat het een soort vangnet is, mocht het fout gaan op het werk of het toch niks zijn, dat ik niet meteen geen geld meer heb zeg maar.
Ja, dat doe ik ook zeker!quote:Op woensdag 21 september 2016 17:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik wilde net schrijven om naar een Jobcoach te vragen. Doe er je voordeel mee. Wees blij dat ze je in staat achten te kunnen werken. Geef aan dat je vooral zelfstandig wil werken e.d.
Ja, er is sprake van proefplaatsing, geloof dat die 30-60 dagen is. Mocht het binnen die periode toch blijken dat het niets is dan zoeken we verder en veranderd er niets voor mij op dat gebied.quote:Op woensdag 21 september 2016 17:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Is er dan sprake van proefplaatsing op basis van de Participatiewet zoals je dat ook bij bijstanders en WW'ers ziet ?
En die kans kreeg je, waarom niet gewoon gedaan? Van daaruit kun je altijd zoeken naar iets anders. Beetje je eigen geld verdienen is ook wel lekker toch?quote:Op woensdag 21 september 2016 17:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook zeker!
Maar het probleem is met deze mensen (zeker met mijn jobcoach) Is dat ze wel even voor jou gaan beslissen wat je wel/niet fijn vind.
Ik zou bijvoorbeeld gráág koeriersdienst willen rijden, en dan interesseert het mij geen fuck of ik om half 6 s'ochtends op moet, of dat het een nachtdienst is, maakt mij écht niets uit.
Alleen vinden die mensen het leuk om te zeggen dat dit natuurlijk onmogelijk is, en dat het onbegrijpelijke tijden zijn
Afgelopen week hebben ze buiten mijn weten om m`n telefoon nummer aan een kringloop winkel gegeven, werd ik door gebeld gisteren m.b.t een sollicitatie die ik daar zou hebben lopen, weet ik niets van.
Gelukkig belde ze om te zeggen dat die al aan iemand anders was gegeven (gelukkig)
Fair enough, anders gewoon lekker op Polkatour gaanquote:Op woensdag 21 september 2016 17:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, er is sprake van proefplaatsing, geloof dat die 30-60 dagen is. Mocht het binnen die periode toch blijken dat het niets is dan zoeken we verder en veranderd er niets voor mij op dat gebied.
Voor zo'n wajong regel je een postbus, gooi je een paar onderbroeken in de kofferbak en kan je wereldwijd fictieve pakketjes bezorgen joh. Open hier een topique en wij vertellen wel waar je volgende pakketje bezorgd moet worden. Keyboards op het dak en gaan. Wat boeit jou het.quote:Op woensdag 21 september 2016 17:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik zou bijvoorbeeld gráág koeriersdienst willen rijden, en dan interesseert het mij geen fuck of ik om half 6 s'ochtends op moet, of dat het een nachtdienst is, maakt mij écht niets uit.
Alleen vinden die mensen het leuk om te zeggen dat dit natuurlijk onmogelijk is, en dat het onbegrijpelijke tijden zijn
We zien het jaquote:Op woensdag 21 september 2016 17:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nou... Ik ben dus beoordeeld en dáárom heb ik nu een jobcoach die mij aan het werk wil hebben omdat ze vinden dat ik wel kan werken.
Afwegende dat je er nauwelijks op vooruit gaat blijf je natuurlijk in de waajong, lekker veel vrije tijd.quote:Op woensdag 21 september 2016 17:33 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
En die kans kreeg je, waarom niet gewoon gedaan? Van daaruit kun je altijd zoeken naar iets anders. Beetje je eigen geld verdienen is ook wel lekker toch?
Met die instelling kom je er wel.quote:Op woensdag 21 september 2016 17:54 schreef 0906 het volgende:
[..]
Afwegende dat je er nauwelijks op vooruit gaat blijf je natuurlijk in de waajong, lekker veel vrije tijd.
quote:Op woensdag 21 september 2016 17:54 schreef 0906 het volgende:
[..]
Afwegende dat je er nauwelijks op vooruit gaat blijf je natuurlijk in de waajong, lekker veel vrije tijd.
quote:Op woensdag 21 september 2016 17:57 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Met die instelling kom je er wel.
Ik zou nog veel liever voor vijf euro per uur stront scheppen dan een uitkering te moeten krijgen. Totaal niet aantrekkelijk voor vrouwen.quote:Op woensdag 21 september 2016 17:54 schreef 0906 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2016 18:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg nu +- 900 euro in de maand omdat ik arbeidsongeschikt ben verklaard ja? Ze hebben mij opnieuw beoordeeld en vinden mij toch wel arbeidsgeschikt, en willen dus ook dat ik aan het werk ga.
Als ik zou gaan werken, en ik zou voor +- 500 euro elke maand 32 uur per week werken, dan ben ik toch gek of niet?
Het is de bedoeling dat ik van die Wajong af kom op een gegeven moment maar dat ik er tegelijkertijd NIET op achteruit ga, dat is in elk geval de insteek van m`n jobcoach/het UWV, dus dan ben ik toch gek als ik 130 uur per maand ga werken voor 500 euro per maand? Doe even een beetje rationeel denken alsjeblieft.
Erop achteruit gaan is natuurlijk ook maar relatief als je zelf geen vaste lasten hoeft te betalen. Je zou bijv. ook dat koeriersbaantje kunnen aannemen en van daaruit zoeken naar iets waardoor je wel boven die 900 per maand uit komt. Iets met arbeidsethos enzo.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg nu +- 900 euro in de maand omdat ik arbeidsongeschikt ben verklaard ja? Ze hebben mij opnieuw beoordeeld en vinden mij toch wel arbeidsgeschikt, en willen dus ook dat ik aan het werk ga.
Als ik zou gaan werken, en ik zou voor +- 500 euro elke maand 32 uur per week werken, dan ben ik toch gek of niet?
Het is de bedoeling dat ik van die Wajong af kom op een gegeven moment maar dat ik er tegelijkertijd NIET op achteruit ga, dat is in elk geval de insteek van m`n jobcoach/het UWV, dus dan ben ik toch gek als ik 130 uur per maand ga werken voor 500 euro per maand? Doe even een beetje rationeel denken alsjeblieft.
Wie probeer je nou eigenlijk voor de gek te houden, jezelf of ons?quote:Op woensdag 21 september 2016 18:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
Wil juist graag van die kut wajong af, heel graag, liever gisteren dan vandaag. En ik snap OOK dat ik weinig te kiezen heb, en het moet doen met wat ze mij aanleveren
Maar ik ga niet werken voor het loon van een 13 jarige staan te werken.
Daarom heb ik ook voornemens om orde op zaken te brengen.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:00 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik zou nog veel liever voor vijf euro per uur stront scheppen dan een uitkering te moeten krijgen. Totaal niet aantrekkelijk voor vrouwen.
Wordt het dan niet aangevuld tot ¤900? En van jaren niks doen tot fulltime is een hele grote stap, dus misschien is eerst een stapje achteruit toch wel slimmer.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
Wil juist graag van die kut wajong af, heel graag, liever gisteren dan vandaag. En ik snap OOK dat ik weinig te kiezen heb, en het moet doen met wat ze mij aanleveren
Morgen dus weer lekker uitslapen tot een uurtje of 1quote:Op woensdag 21 september 2016 18:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
Zo onredelijk vind je dat niet? Ik word 26 over 2,5 maand...quote:Op woensdag 21 september 2016 18:13 schreef Chai het volgende:
¤5,50 per uur is trouwens eerder het minimumloon voor een 20-jarige, niet voor een 13-jarige. Zo onredelijk vind ik dat niet.
Ja maar qua werkervaring ben je meer vergelijkbaar met een 20-jarige...quote:Op woensdag 21 september 2016 18:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zo onredelijk vind je dat niet? Ik word 26 over 2,5 maand...
Ja, dat word aangevuld.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Wordt het dan niet aangevuld tot ¤900? En van jaren niks doen tot fulltime is een hele grote stap, dus misschien is eerst een stapje achteruit toch wel slimmer.
Makkelijk praten. De banen liggen niet voor het oprapen. Zelfs hooggeleiden moeten zichzelf tegenwoordig enorm onderscheiden om een fatsoenlijke baan op een aansluitend niveau te bemachtigen. En ook voor hen geldt ook dat zij aardig wat tandjes bij moeten zetten om deze baan te behouden. Laat staan dat zij nog puf over hebben om aan een credo zoals, 'Vanuit daar verder zoeken' te kunnen en willen voldoen.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:02 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
[..]
Erop achteruit gaan is natuurlijk ook maar relatief als je zelf geen vaste lasten hoeft te betalen. Je zou bijv. ook dat koeriersbaantje kunnen aannemen en van daaruit zoeken naar iets waardoor je wel boven die 900 per maand uit komt. Iets met arbeidsethos enzo.
quote:Op woensdag 21 september 2016 17:20 schreef IDkaart het volgende:
En ik maar denken dat je Wajong krijgt voor het deel dat je arbeidsongeschikt bent en voor de rest moet werken...
Wat is er mis met in een kringloopwinkel werken?quote:Op woensdag 21 september 2016 17:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Afgelopen week hebben ze buiten mijn weten om m`n telefoon nummer aan een kringloop winkel gegeven, werd ik door gebeld gisteren m.b.t een sollicitatie die ik daar zou hebben lopen, weet ik niets van.
Gelukkig belde ze om te zeggen dat die al aan iemand anders was gegeven (gelukkig)
Kijk eens op werk.nl en vink Wajong aan.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:20 schreef TARDIS. het volgende:
Waar vind je nou baantjes waar je maar ¤5,50 krijgt?
DHL4YOU.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:20 schreef TARDIS. het volgende:
Waar vind je nou baantjes waar je maar ¤5,50 krijgt?
Oh nog steeds dat gare baantje. Dan zoek je iets anders.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
DHL4YOU.
Volgens de man waar ik de sollicitatie had, zou ik gemiddeld 40 euro per dag krijgen (150 pakketjes) En dat is voor 8 uur werk. Ene dag zou het 25 euro per dag kunnen zijn, andere dag 35, andere dag 60, maar ik moest het gemiddelde nemen qua 40 euro.
maar braddie je moet ergens beginnen, snap je dat dan niet?quote:Op woensdag 21 september 2016 18:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, dat word aangevuld.
Maar dan sta ik toch alsnog voor m`n uitkering te werken? En het hele idee van die jobcoach is dus dat die uitkering zo snel mogelijk weg is.
Ik ga niet voor 500 euro per maand 32 uur per week staan werken. Spijt mij enorm. Heb niet veel te willen, heb niet veel keus, maar dat ga ik gewoon niet doen.
Ik wil graag werken, echt wel (Word toch door niemand geloofd, maar dat interesseert me geen flikker) Maar ik ga niet werken met behoud van uitkering, WANT VAN DIE UITKERING WIL EN MOET IK JUIST AF.
Braddie je staat nergens boven en je bent nergens te goed voor. Met deze kieskeurigheid ga je het niet redden in het leven. Wat als je alleen komt te staan omdat je ouders niet meer voor je kunnen zorgen? Ga je dan lekker uitkering trekken omdat je boven bepaalde salarissen of baantjes staat? Neem nou eens je verantwoordelijkheid man. Deze lakse en arrogante houding komt terug in alles dat je onderneemt. Wees een vent en zorg ervoor dat je jezelf aan durft te kijken in de spiegel.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, dat word aangevuld.
Maar dan sta ik toch alsnog voor m`n uitkering te werken? En het hele idee van die jobcoach is dus dat die uitkering zo snel mogelijk weg is.
Ik ga niet voor 500 euro per maand 32 uur per week staan werken. Spijt mij enorm. Heb niet veel te willen, heb niet veel keus, maar dat ga ik gewoon niet doen.
Ik wil graag werken, echt wel (Word toch door niemand geloofd, maar dat interesseert me geen flikker) Maar ik ga niet werken met behoud van uitkering, WANT VAN DIE UITKERING WIL EN MOET IK JUIST AF.
Dat was toch juist een mooie kans geweest voor je om weer in het arbeidsritme te komen. Op de electronica afdeling bv.quote:Op woensdag 21 september 2016 17:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dit is nou een goeie tip. Als elektronica je interesseert zou je daar iets mee kunnen doen. Werken in een winkel, telefoons/videocamera's/noemmaarop fixen, zulke dingen. Kan je ook aan denken.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:33 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Dat was toch juist een mooie kans geweest voor je om weer in het arbeidsritme te komen. Op de electronica afdeling bv.
Je hebt winkelervaring plus grote kennis in de elektronica, gezien al je aan-en-mis-kopen. Plus je weet altijd alle specificaties op te dreunen in je vlogs.
Je slaat de spijker op zijn kop. Je moet ergens beginnen en eigenlijk heeft iemand als Bradge niet veel te eisen.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Braddie je staat nergens boven en je bent nergens te goed voor. Met deze kieskeurigheid ga je het niet redden in het leven. Wat als je alleen komt te staan omdat je ouders niet meer voor je kunnen zorgen? Ga je dan lekker uitkering trekken omdat je boven bepaalde salarissen of baantjes staat? Neem nou eens je verantwoordelijkheid man. Deze lakse en arrogante houding komt terug in alles dat je onderneemt. Wees een vent en zorg ervoor dat je jezelf aan durft te kijken in de spiegel.
Ja maar hij doet er niets mee, hij is zo eigenwijs als hij dik is.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:37 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zijn kop. Je moet ergens beginnen en eigenlijk heeft iemand als Bradge niet veel te eisen.
Ligt er natuurlijk aan wat je er voor gedaan hebt. Iemand die vanaf zijn 14e al bezig is met bijbaantjes en heeft gestudeerd zou ik voor gek verklaren als hij voor 5 euro gaat werken op 26-jarige leeftijd. Iemand die hele dagen geen flikker uitvoert moet in mijn ogen niet zeiken dat hij niet veel verdient.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zo onredelijk vind je dat niet? Ik word 26 over 2,5 maand...
quote:Op woensdag 21 september 2016 17:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook zeker!
Maar het probleem is met deze mensen (zeker met mijn jobcoach) Is dat ze wel even voor jou gaan beslissen wat je wel/niet fijn vind.
En rijd je dan met je eigen auto?quote:Op woensdag 21 september 2016 18:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
DHL4YOU.
Volgens de man waar ik de sollicitatie had, zou ik gemiddeld 40 euro per dag krijgen (150 pakketjes) En dat is voor 8 uur werk. Ene dag zou het 25 euro per dag kunnen zijn, andere dag 35, andere dag 60, maar ik moest het gemiddelde nemen qua 40 euro.
Dat is naar mijn weten wel wenselijk bij DHL.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En rijd je dan met je eigen auto?
Aangezien dat alles dan in de Twingo zou moeten passen, stellen ze dan ook voor iedere koerier/auto een eigen maximum volume per pakket in?quote:Op woensdag 21 september 2016 19:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat is naar mijn weten wel wenselijk bij DHL.
Als Bradge per pakker betaald wordt lijkt het mij dat DHL liever ziet dat je met een dikke stationwagon op de proppen komt om te voldoen aan het maximum.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Aangezien dat alles dan in de Twingo zou moeten passen, stellen ze dan ook voor iedere koerier/auto een eigen maximum volume per pakket in?
Serieus. Wat een luie mongool ben je ook. Als het wordt aangevuld ga je er NIET op achteruit. Het verschil is dat je 32 uur in de week werkt en je loon wordt aangevuld tot het uitkeringsniveau. Het is niet zo dat je ineens van 900 euro per maand naar 500 euro per maand gaat.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, dat word aangevuld.
Ik weet precies hoe het zit bij types zoals hij. Als hij kan kiezen tussen:quote:Op woensdag 21 september 2016 20:15 schreef PimD het volgende:
Ik kan niet wachten op de video van Bradley die dozen vouwt in een ouwe loods op een industrieterrein in de buurt van Hilversum.
Hij liegt. Als hij een beetje hard zou doorwerken met pakketjes bezorgen, dan verdient hij makkelijk meer dan z'n Wajong. Hij gaat er vanuit dat hij dat sowieso niet gaat halen, maar het meest waarschijnlijke lijkt mij dat hij gewoon niet hard wil gaan werken voor die extra cash.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En rijd je dan met je eigen auto?
Maar waarom zou hij inspanning leveren als hij die 900 euro uiteindelijk ook krijgt wanneer hij op zijn luie reet de nieuwste Zelda aan het spelen is?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:15 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Serieus. Wat een luie mongool ben je ook. Als het wordt aangevuld ga je er NIET op achteruit. Het verschil is dat je 32 uur in de week werkt en je loon wordt aangevuld tot het uitkeringsniveau. Het is niet zo dat je ineens van 900 euro per maand naar 500 euro per maand gaat.
In andere steden word je verplicht te werken of een tegenprestatie te leveren. Anders word je uitkering gestopt. Ze sturen je gewoon naar een sociale werkplaats of je nou wil of niet.
Aangezien ze Braddie wel aan wilde nemen, denk ik dan dat DHL geen rekening houdt met de auto van een koerier, ze geven dus gewoon alles mee en de koeriers moeten maar kijken hoe ze het oplossen.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Als Bradge per pakker betaald wordt lijkt het mij dat DHL liever ziet dat je met een dikke stationwagon op de proppen komt om te voldoen aan het maximum.
Hij kreeg ook onkosten vergoeding voor het rijden met die auto en aangezien die auto net zoveel heeft gekost als een pakje boter zou je dat ook bijna netto winst kunnen noemen. Verder rekent hij vooral in zijn 'voordeel'. Alleen in het slechtste geval zou hij zo weinig verdienen, maar als hij zijn poten uitsteekt en zijn schouders eronder zet dan moet die 900+ makkelijk haalbaar zijn. Hij woont in Hilversum en niet ergens in een godvergeten kut dorp. Pakketjes zat om te bezorgen.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Hij liegt. Als hij een beetje hard zou doorwerken met pakketjes bezorgen, dan verdient hij makkelijk meer dan z'n Wajong. Hij gaat er vanuit dat hij dat sowieso niet gaat halen, maar het meest waarschijnlijke lijkt mij dat hij gewoon niet hard wil gaan werken voor die extra cash.
Die PostNL bezorgers werken allemaal 12 uur per dag, omdat ze zoveel mogelijk cash willen maken.
Hoewel ik de eerste zal zijn die Braddie terecht uitmaakt voor waardeloze nietsnut, ben ik het hier wel ook gewoon mee eens. Je bent erg naïef om te denken dat men enthousiast wordt om ergens te gaan werken als de financiële situatie niets verandert t.o.v de huidige.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:48 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Maar waarom zou hij inspanning leveren als hij die 900 euro uiteindelijk ook krijgt wanneer hij op zijn luie reet de nieuwste Zelda aan het spelen is?
Moet die uitkering dan niet gewoon naar beneden? Want het zou een vangnet moeten zijn en niet ter ondersteuning van een luie levensstijl.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hoewel ik de eerste zal zijn die Braddie terecht uitmaakt voor waardeloze nietsnut, ben ik het hier wel ook gewoon mee eens. Je bent erg naïef om te denken dat men enthousiast wordt om ergens te gaan werken als de financiële situatie niets verandert t.o.v de huidige.
Wat is nou precies het probleem van aanvulling dan? Dat je het gevoel hebt dat je voor niets (immers, je krijgt alsnog 900) staat te werken?quote:Op woensdag 21 september 2016 18:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar ik ga niet werken met behoud van uitkering, WANT VAN DIE UITKERING WIL EN MOET IK JUIST AF.
Wow, inderdaad.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
die PostNL bezorgen kunnen tijdens hun werk tegen iemand aan lopen lullen en een beetje op straat hangen, anders zouden ze niet zoveel werkenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Hij liegt. Als hij een beetje hard zou doorwerken met pakketjes bezorgen, dan verdient hij makkelijk meer dan z'n Wajong. Hij gaat er vanuit dat hij dat sowieso niet gaat halen, maar het meest waarschijnlijke lijkt mij dat hij gewoon niet hard wil gaan werken voor die extra cash.
Die PostNL bezorgers werken allemaal 12 uur per dag, omdat ze zoveel mogelijk cash willen maken.
Dit is het enige goede antwoord. Je begint met 200 extra bij te verdienen, bovenop de uitkering. Alles daarboven word ingehouden van de wajong.quote:Op woensdag 21 september 2016 21:56 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Wat is nou precies het probleem van aanvulling dan? Dat je het gevoel hebt dat je voor niets (immers, je krijgt alsnog 900) staat te werken?
Is wellicht ook wel eens eerlijk dat anderen niet voor jouw uitkering hoeven te werken?
En daarbij is het natuurlijk ook niet waar: Als jij 200 euro per week bijverdient stijgt je bruto maandinkomen van ¤ 1152,97 naar 1434,24.
Ja natuurlijk zou je liever die 800 euro bruto erbij hebben, maar ik zou niet te vlug de aanvulling en de WERKERVARING uitvlakken.
Daar is hij te goed voor.quote:Op woensdag 21 september 2016 22:22 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Kan je niet als operator of iets dergelijks aan de slag bij een fabriek? Ploegendienst: 1500 netto
quote:Op donderdag 22 september 2016 00:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
Jullie denken mij allemaal natuurlijk stuk voor stuk te kennen en te weten wat er in mij om gaat.
Echt, ik voel mij niet te goed om te werken.
Als er een ding is dan is het 40 uur per week werken, leuk loontje, niet meer UWV afhankelijk zijn. Maar als ze mij steeds baantjes aansmeren waarin het doorlopen naar fulltime werk op loonbasis niet mogelijk is op korte termijn (lees 2-3 maanden) Dan ga ik het niet doen.
Want dan blijf ik werken voor die uitkering en daar zit ik niet op te wachten. Ik wil niet werken met behoud van dat snot ding, ik wil werken om mijn eigen centen te verdienen, en niet dat vangnet te hebben.
Maar iedereen hier in dit topic denkt mij beter te kennen dan dat ik mijzelf ken, en denken allemaal dat ik een complete retard ben en niks kan in m`n leven, dus dat schiet ook niks op.
Als ik kan werken en ze kunnen mij de garantie geven dat ik na mijn proefperiode in loondienst ga en van die uitkering af ben doe ik het GRAAG! Maar als ze dat niet kunnen en ze blijven die uitkering onder mij schuiven als zijnde een vangnet, terwijl de hele insteek van die herkeuring juist was dat ik hem kwijt zou gaan raken omdat ik wel kan werken, ga ik niet werken...
Want dan werk ik VOOR MIJN UITKERING, ik word aangevuld.
Maar stel ik werk dan voor mijn uitkering en zou 1400 euro krijgen elke maand, dan word ik maar aangevuld tot zeg 1100 (900 uitkering + 200 bij verdienen) Ja en die andere 300 dan? Dan werk ik dus voor jan met de korte achternaam.
Maar whatever, dit is al zovaak besproken mensen.
Eensh.quote:Op donderdag 22 september 2016 01:52 schreef deadprez het volgende:
snap sws echt niet dat hij zich steeds blijft verantwoorden in dat droeftoetertopicde tering zeg, mensen zitten daar toch alleen om hem belachelijk te maken zodat ze zich beter voelen over hun eigen zielige kkleventje
Ook waarquote:Op donderdag 22 september 2016 01:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aandacht is kennelijk een vorm van egostreling voor hem. Anders weet ik niet waarom je 290159359 youtube-accounts maakt
Ik wil hem gaan gebruiken als afwisseling met wat andere camcorders die ik heb, beetje varieren in beeldkwaliteit. Hou sowieso wel van die kwaliteit van oudere camcorders.quote:
Is het dan niet handiger om gewoon bepaalde filters/applicaties te gebruiken voor datzelfde effect dan daadwerkelijk te gaan filmen met retro camera's?quote:Op donderdag 22 september 2016 03:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik wil hem gaan gebruiken als afwisseling met wat andere camcorders die ik heb, beetje varieren in beeldkwaliteit. Hou sowieso wel van die kwaliteit van oudere camcorders.
Daarom zijn de meeste filmpjes ook in Standard Definitie.
Ja, GVD dan werk JIJ voor je geld en niet WIJ.quote:Op donderdag 22 september 2016 00:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
Als ik kan werken en ze kunnen mij de garantie geven dat ik na mijn proefperiode in loondienst ga en van die uitkering af ben doe ik het GRAAG! Maar als ze dat niet kunnen en ze blijven die uitkering onder mij schuiven als zijnde een vangnet, terwijl de hele insteek van die herkeuring juist was dat ik hem kwijt zou gaan raken omdat ik wel kan werken, ga ik niet werken...
Want dan werk ik VOOR MIJN UITKERING, ik word aangevuld.
Maar stel ik werk dan voor mijn uitkering en zou 1400 euro krijgen elke maand, dan word ik maar aangevuld tot zeg 1100 (900 uitkering + 200 bij verdienen) Ja en die andere 300 dan? Dan werk ik dus voor jan met de korte achternaam.
Maar whatever, dit is al zovaak besproken mensen.
wow wrm sooo judgementalquote:Op donderdag 22 september 2016 05:41 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Ja, GVD dan werk JIJ voor je geld en niet WIJ.
500 euro verdienen en 1100 krijgen en nog klagen ook!
Je zit niet voor niets in de wajong, dat vangnet is er zodat je toch mee kan doen. Maar "du munky cums oud of du slief" het gaat je dus toch om dat geld ("die andere 300").
Je wil, en een vast baan, en meer verdienen en dat moet allemaal geregeld worden door een jobcoach, voor iemand van 25 met 0 werkervaring, skills of realiteitszin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |