abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin woensdag 21 september 2016 @ 13:39:44 #201
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_165470154
Ik heb weer een hoop geveegd. Probeer nou eens on topic te blijven en probeer ook niet op de man te spelen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_165470425
-weg-

[ Bericht 52% gewijzigd door Gibson88 op 21-09-2016 14:03:48 (Onzin posten doe je maar in ONZ) ]
pi_165470815
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 13:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
die met dashcam beelden is inderdaad weg.

En heb ook heel veel van die onzin filmpjes weggehaald op mijn huidige kanaal, klopt zeer zeker.

Een goede overhaul. Want ik wil mezelf op YouTube niet profileren als een randdebiel en heb echt een shit load aan filmpjes verwijderd. zoals die how to filmpjes (behalve die van de tosti) en alle muziek video's en dashcam beelden. Want voor muziek heb ik een ander kanaal en dashcam beelden doe ik niet meer aan.

hou het lekker luchtig. Afval filmpjes hou ik logischerwijs nog wel! Maar ik ga toch echt minder elke scheet uploaden
Allemaal leuk en aardig maar ik hoop wel dat je van dit alles hebt geleerd dat een drempel geen uitritconstructie is.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_165470868
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 14:15 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig maar ik hoop wel dat je van dit alles hebt geleerd dat een drempel geen uitritconstructie is.
_O-
Niks interessants hier.
pi_165471125
quote:
die met dashcam beelden is inderdaad weg.

En heb ook heel veel van die onzin filmpjes weggehaald op mijn huidige kanaal, klopt zeer zeker.

Een goede overhaul. Want ik wil mezelf op YouTube niet profileren als een randdebiel en heb echt een shit load aan filmpjes verwijderd. zoals die how to filmpjes (behalve die van de tosti) en alle muziek video's en dashcam beelden. Want voor muziek heb ik een ander kanaal en dashcam beelden doe ik niet meer aan.

hou het lekker luchtig. Afval filmpjes hou ik logischerwijs nog wel! Maar ik ga toch echt minder elke scheet uploaden
Goed voornemen, ik hoop dat wat je zegt niet na 2 dagen wordt omgegooid zoals we vaker zagen. Ook best handig om even te bedenken welk beeld mensen van je krijgen als ze je zien.
pi_165471920
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 15:14 schreef DeBaba het volgende:

[..]

Doe dat dan ook niet
Daarom heb ik dus al die filmpjes verwijderd.
Nieuws voorlezen, afvallen, dingen ophalen ergens en daar over vloggen en eventueel een vlog als ik een dagje of weekend weg ga, maar ik ben gewoon onhandig bezig :') En dat heeft nu geresulteerd in al die verwijderde filmpjes.

Leuk al die views extra en dat geld, maar het moet niet geforceerd gaan, komen er filmpjes dan komen er filmpjes. Nu heb ik bijna letterlijk elke hersenscheet wel online gegooid ómdat ik views wilde en geld, maar dat schiet natuurlijk niet op :')
pi_165471927
Filmpjes verwijderen heeft weinig nut aangezien jouw publiek beperkt is tot de mensen hier en misschien autoweek. Maar dit is wel een eeuwige cirkel waar we ons in bevinden want dit is precies hoe het ging bij je voorgaande kanalen.
pi_165471975
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 15:17 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Nieuws voorlezen, afvallen, dingen ophalen ergens en daar over vloggen en eventueel een vlog als ik een dagje of weekend weg ga, maar ik ben gewoon onhandig bezig :') En dat heeft nu geresulteerd in al die verwijderde filmpjes.

Leuk al die views extra en dat geld, maar het moet niet geforceerd gaan, komen er filmpjes dan komen er filmpjes. Nu heb ik bijna letterlijk elke hersenscheet wel online gegooid ómdat ik views wilde en geld, maar dat schiet natuurlijk niet op :')
Brad, wil je eens een filmpje maken als je een avond flink heb lopen zuipen?
Lijkt me mooi!
pi_165471984
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 15:17 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Doe nou niet alsof je met die 47 volgers en maximaal 1000 views op je populairste filmpje hier ook nog geld mee verdient.
pi_165472001
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 15:20 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Doe nou niet alsof je met die 47 volgers en maximaal 1000 views op je populairste filmpje hier ook nog geld mee verdient.
3 euro _O-
Ik bedoelde meer zo van, ik uploadde zo achterlijk veel, vóór de views en die zorgen weer voor het geld.

Ik wilde zo snel mogelijk naar die drempel van 70 euro toe, maar dat moet ik niet forceren, wat ik nu wel aan't doen was in feite, mede door mezelf zo voor lul te zetten én door gewoon elke scheet online te gooien :')
pi_165472018
quote:
4s.gif Op woensdag 21 september 2016 15:20 schreef Leonos het volgende:

[..]

Brad, wil je eens een filmpje maken als je een avond flink heb lopen zuipen?
Lijkt me mooi!
Daar voor moet je bij hem wezen, die zuipt de hele dag door (Verschrikkelijk aardige kerel trouwens)

Ik drink niet
pi_165472128
Voor 70 euro je kop op internet zetten terwijl je er een pizza in propt, je met een gek stemmetje koffie zet en t-shirts van de muur trekt _O_ _O_
Nee.
pi_165472172
Ik ga ook maar vloggen denk ik :o :7

Beetje FOK-MOD-VLOG doen
Ook in moeilijke tijden.
pi_165472180
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 15:22 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

3 euro _O-
Ik bedoelde meer zo van, ik uploadde zo achterlijk veel, vóór de views en die zorgen weer voor het geld.

Ik wilde zo snel mogelijk naar die drempel van 70 euro toe, maar dat moet ik niet forceren, wat ik nu wel aan't doen was in feite, mede door mezelf zo voor lul te zetten én door gewoon elke scheet online te gooien :')
Zou het voor jou ook niet beter zijn als je je bezig hield met iets belangrijkere zaken en daar een vlog van maakte?
  woensdag 21 september 2016 @ 15:39:30 #215
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_165472341
quote:
Want ik wil mezelf op YouTube niet profileren als een randdebiel
Dat wil nog niet helemaal lukken heb ik het idee.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_165473211
Ah, alles is weer weg zie ik. Maar we weten allemaal hoe het zit. Over een x aantal dagen/weken begint ditzelfde liedje weer helemaal opnieuw _O_
pi_165473523
quote:

[..]

3 euro _O-

3 euro? Met 15 verschillende kanalen en de 450 gemaakte filmpjes tot nu toe?
pi_165473555
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 16:29 schreef KoningPils het volgende:

[..]

3 euro? Met 15 verschillende kanalen en de 450 gemaakte filmpjes tot nu toe?
Nee, met alleen dit kanaaltje.
Met alle andere kanalen bij elkaar zit ik nu op +- 35 euro
pi_165473593
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 15:39 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Dat wil nog niet helemaal lukken heb ik het idee.
pi_165474145
quote:

[..]

3 euro _O-

Met een dagje werken voor de DHL had je die 70 euro zo binnen gehad.
pi_165474334
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 16:57 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Nou, niet dus..
is ook al uitgebreid besproken, maar ik zou omgerekend gemiddeld 5,50 per uur krijgen.
Ze zouden niet per uurloon betalen maar per pakketje, en dat zou ik volgens hun moeten omrekenen. Was absoluut niet iets wat ik met zekerheid zou kunnen doen omdat het zo erg zou fluctueren, en het was ook de bedoeling om van m`n Wajong af te komen, en niet een baan zonder vast inkomen te nemen met behoud van.
pi_165474383
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 16:57 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Beetje jammer dat hij het alleen voor het geld doet, maar in de laatste reeks video's kwam dat ook wel steeds duidelijker naar voren.
Ik wil niet kijken naar een commerciële hoer, ik mis het plezier, naïviteit en oprechtheid van de eerdere video's.
pi_165474464
En ik maar denken dat je Wajong krijgt voor het deel dat je arbeidsongeschikt bent en voor de rest moet werken...
pi_165474476
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 17:08 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Nou, niet dus..
is ook al uitgebreid besproken, maar ik zou omgerekend gemiddeld 5,50 per uur krijgen.
Ze zouden niet per uurloon betalen maar per pakketje, en dat zou ik volgens hun moeten omrekenen. Was absoluut niet iets wat ik met zekerheid zou kunnen doen omdat het zo erg zou fluctueren, en het was ook de bedoeling om van m`n Wajong af te komen, en niet een baan zonder vast inkomen te nemen met behoud van.
Het lijkt mij niet heel handig op een radicale verandering aan te brengen als het stoppen van je WaJOng, deze ontvang je niet voor de lol. Ik zou je sterk aan willen raden hiervoor een herbeoordeling bij het UWV aan te vragen.
Ook in moeilijke tijden.
pi_165474502
Nou... Ik ben dus beoordeeld en dáárom heb ik nu een jobcoach die mij aan het werk wil hebben omdat ze vinden dat ik wel kan werken.
pi_165474531
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 17:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Het lijkt mij niet heel handig op een radicale verandering aan te brengen als het stoppen van je WaJOng, deze ontvang je niet voor de lol. Ik zou je sterk aan willen raden hiervoor een herbeoordeling bij het UWV aan te vragen.
Als je kan werken zetten ze gewoon je Wajong stop hoor. Wel met een overgangsperiode.
pi_165474535
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 17:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nou... Ik ben dus beoordeeld en dáárom heb ik nu een jobcoach die mij aan het werk wil hebben omdat ze vinden dat ik wel kan werken.
Ik wilde net schrijven om naar een Jobcoach te vragen. Doe er je voordeel mee. Wees blij dat ze je in staat achten te kunnen werken. Geef aan dat je vooral zelfstandig wil werken e.d.
Ook in moeilijke tijden.
pi_165474544
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 15:23 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Daar voor moet je bij hem wezen, die zuipt de hele dag door (Verschrikkelijk aardige kerel trouwens)

Ik drink niet
Hahaha, net gekeken. Baas ! _O_
pi_165474595
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 17:24 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Als je kan werken zetten ze gewoon je Wajong stop hoor. Wel met een overgangsperiode.
Zo makkelijk zit het niet.

Ik heb inderdaad wel een periode (mocht ik via die jobcoach aan werk geraken) Dat er overgegaan word van Uitkering naar Loon, maar ik blijf de eerste periode dat ik aan het werk ben wel m`n Wajong houden, zodat het een soort vangnet is, mocht het fout gaan op het werk of het toch niks zijn, dat ik niet meteen geen geld meer heb zeg maar.
pi_165474633
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 17:27 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Zo makkelijk zit het niet.

Ik heb inderdaad wel een periode (mocht ik via die jobcoach aan werk geraken) Dat er overgegaan word van Uitkering naar Loon, maar ik blijf de eerste periode dat ik aan het werk ben wel m`n Wajong houden, zodat het een soort vangnet is, mocht het fout gaan op het werk of het toch niks zijn, dat ik niet meteen geen geld meer heb zeg maar.
Is er dan sprake van proefplaatsing op basis van de Participatiewet zoals je dat ook bij bijstanders en WW'ers ziet ?
Ook in moeilijke tijden.
pi_165474636
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 17:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Ik wilde net schrijven om naar een Jobcoach te vragen. Doe er je voordeel mee. Wees blij dat ze je in staat achten te kunnen werken. Geef aan dat je vooral zelfstandig wil werken e.d.
Ja, dat doe ik ook zeker!
Maar het probleem is met deze mensen (zeker met mijn jobcoach) Is dat ze wel even voor jou gaan beslissen wat je wel/niet fijn vind.

Ik zou bijvoorbeeld gráág koeriersdienst willen rijden, en dan interesseert het mij geen fuck of ik om half 6 s'ochtends op moet, of dat het een nachtdienst is, maakt mij écht niets uit.
Alleen vinden die mensen het leuk om te zeggen dat dit natuurlijk onmogelijk is, en dat het onbegrijpelijke tijden zijn :')

Afgelopen week hebben ze buiten mijn weten om m`n telefoon nummer aan een kringloop winkel gegeven, werd ik door gebeld gisteren m.b.t een sollicitatie die ik daar zou hebben lopen, weet ik niets van.
Gelukkig belde ze om te zeggen dat die al aan iemand anders was gegeven (gelukkig _O- )
pi_165474649
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 17:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Is er dan sprake van proefplaatsing op basis van de Participatiewet zoals je dat ook bij bijstanders en WW'ers ziet ?
Ja, er is sprake van proefplaatsing, geloof dat die 30-60 dagen is. Mocht het binnen die periode toch blijken dat het niets is dan zoeken we verder en veranderd er niets voor mij op dat gebied.
pi_165474653
Ga bij de tram werken, het vergrijst daar. Idem buschauffeurs. Het is nodig dat daar veel nieuwe jonge mensen komen omdat de gemiddelde leeftijd erg hoog is.
pi_165474684
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 17:29 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Maar het probleem is met deze mensen (zeker met mijn jobcoach) Is dat ze wel even voor jou gaan beslissen wat je wel/niet fijn vind.

Ik zou bijvoorbeeld gráág koeriersdienst willen rijden, en dan interesseert het mij geen fuck of ik om half 6 s'ochtends op moet, of dat het een nachtdienst is, maakt mij écht niets uit.
Alleen vinden die mensen het leuk om te zeggen dat dit natuurlijk onmogelijk is, en dat het onbegrijpelijke tijden zijn :')

Afgelopen week hebben ze buiten mijn weten om m`n telefoon nummer aan een kringloop winkel gegeven, werd ik door gebeld gisteren m.b.t een sollicitatie die ik daar zou hebben lopen, weet ik niets van.
Gelukkig belde ze om te zeggen dat die al aan iemand anders was gegeven (gelukkig _O- )
En die kans kreeg je, waarom niet gewoon gedaan? Van daaruit kun je altijd zoeken naar iets anders. Beetje je eigen geld verdienen is ook wel lekker toch?
pi_165474700
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 17:30 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ja, er is sprake van proefplaatsing, geloof dat die 30-60 dagen is. Mocht het binnen die periode toch blijken dat het niets is dan zoeken we verder en veranderd er niets voor mij op dat gebied.
Fair enough, anders gewoon lekker op Polkatour gaan 8-)
Ook in moeilijke tijden.
pi_165475015
quote:

[..]

Voor zo'n wajong regel je een postbus, gooi je een paar onderbroeken in de kofferbak en kan je wereldwijd fictieve pakketjes bezorgen joh. Open hier een topique en wij vertellen wel waar je volgende pakketje bezorgd moet worden. Keyboards op het dak en gaan. Wat boeit jou het. :P
pi_165475065
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 17:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
We zien het ja
pi_165475079
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 17:33 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

En die kans kreeg je, waarom niet gewoon gedaan? Van daaruit kun je altijd zoeken naar iets anders. Beetje je eigen geld verdienen is ook wel lekker toch?
Afwegende dat je er nauwelijks op vooruit gaat blijf je natuurlijk in de waajong, lekker veel vrije tijd.
pi_165475113
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 17:54 schreef 0906 het volgende:

[..]

Afwegende dat je er nauwelijks op vooruit gaat blijf je natuurlijk in de waajong, lekker veel vrije tijd.
Met die instelling kom je er wel.
pi_165475160
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 17:57 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Met die instelling kom je er wel.
:')

Ik krijg nu +- 900 euro in de maand omdat ik arbeidsongeschikt ben verklaard ja? Ze hebben mij opnieuw beoordeeld en vinden mij toch wel arbeidsgeschikt, en willen dus ook dat ik aan het werk ga.

Als ik zou gaan werken, en ik zou voor +- 500 euro elke maand 32 uur per week werken, dan ben ik toch gek of niet?

Het is de bedoeling dat ik van die Wajong af kom op een gegeven moment maar dat ik er tegelijkertijd NIET op achteruit ga, dat is in elk geval de insteek van m`n jobcoach/het UWV, dus dan ben ik toch gek als ik 130 uur per maand ga werken voor 500 euro per maand? Doe even een beetje rationeel denken alsjeblieft.

Wil juist graag van die kut wajong af, heel graag, liever gisteren dan vandaag. En ik snap OOK dat ik weinig te kiezen heb, en het moet doen met wat ze mij aanleveren
Maar ik ga niet werken voor het loon van een 13 jarige staan te werken.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2016 18:01:08 ]
pi_165475168
quote:

[..]

Ik zou nog veel liever voor vijf euro per uur stront scheppen dan een uitkering te moeten krijgen. Totaal niet aantrekkelijk voor vrouwen.
pi_165475194
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 18:00 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

[..]

Ik krijg nu +- 900 euro in de maand omdat ik arbeidsongeschikt ben verklaard ja? Ze hebben mij opnieuw beoordeeld en vinden mij toch wel arbeidsgeschikt, en willen dus ook dat ik aan het werk ga.

Als ik zou gaan werken, en ik zou voor +- 500 euro elke maand 32 uur per week werken, dan ben ik toch gek of niet?

Het is de bedoeling dat ik van die Wajong af kom op een gegeven moment maar dat ik er tegelijkertijd NIET op achteruit ga, dat is in elk geval de insteek van m`n jobcoach/het UWV, dus dan ben ik toch gek als ik 130 uur per maand ga werken voor 500 euro per maand? Doe even een beetje rationeel denken alsjeblieft.
quote:

[..]

[..]

Erop achteruit gaan is natuurlijk ook maar relatief als je zelf geen vaste lasten hoeft te betalen. Je zou bijv. ook dat koeriersbaantje kunnen aannemen en van daaruit zoeken naar iets waardoor je wel boven die 900 per maand uit komt. Iets met arbeidsethos enzo.
pi_165475204
quote:

[..]

[..]

Wil juist graag van die kut wajong af, heel graag, liever gisteren dan vandaag. En ik snap OOK dat ik weinig te kiezen heb, en het moet doen met wat ze mij aanleveren
Wie probeer je nou eigenlijk voor de gek te houden, jezelf of ons?
pi_165475214
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 18:00 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik zou nog veel liever voor vijf euro per uur stront scheppen dan een uitkering te moeten krijgen. Totaal niet aantrekkelijk voor vrouwen.
Daarom heb ik ook voornemens om orde op zaken te brengen.
pi_165475215
quote:

[..]

[..]

Wordt het dan niet aangevuld tot ¤900? En van jaren niks doen tot fulltime is een hele grote stap, dus misschien is eerst een stapje achteruit toch wel slimmer.
pi_165475268
quote:

[..]

[..]

Morgen dus weer lekker uitslapen tot een uurtje of 1 :) .
pi_165475410
¤5,50 per uur is trouwens eerder het minimumloon voor een 20-jarige, niet voor een 13-jarige. Zo onredelijk vind ik dat niet.
pi_165475446
quote:
15s.gif Op woensdag 21 september 2016 18:13 schreef Chai het volgende:
¤5,50 per uur is trouwens eerder het minimumloon voor een 20-jarige, niet voor een 13-jarige. Zo onredelijk vind ik dat niet.
Zo onredelijk vind je dat niet? Ik word 26 over 2,5 maand...
pi_165475469
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 18:14 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ja maar qua werkervaring ben je meer vergelijkbaar met een 20-jarige...
pi_165475475
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 18:02 schreef Chai het volgende:

[..]

Wordt het dan niet aangevuld tot ¤900? En van jaren niks doen tot fulltime is een hele grote stap, dus misschien is eerst een stapje achteruit toch wel slimmer.
Ja, dat word aangevuld.
Maar dan sta ik toch alsnog voor m`n uitkering te werken? En het hele idee van die jobcoach is dus dat die uitkering zo snel mogelijk weg is.
Ik ga niet voor 500 euro per maand 32 uur per week staan werken. Spijt mij enorm. Heb niet veel te willen, heb niet veel keus, maar dat ga ik gewoon niet doen.

Ik wil graag werken, echt wel (Word toch door niemand geloofd, maar dat interesseert me geen flikker :) ) Maar ik ga niet werken met behoud van uitkering, WANT VAN DIE UITKERING WIL EN MOET IK JUIST AF.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2016 18:16:50 ]
pi_165475490
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 18:02 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

[..]

Erop achteruit gaan is natuurlijk ook maar relatief als je zelf geen vaste lasten hoeft te betalen. Je zou bijv. ook dat koeriersbaantje kunnen aannemen en van daaruit zoeken naar iets waardoor je wel boven die 900 per maand uit komt. Iets met arbeidsethos enzo.
Makkelijk praten. De banen liggen niet voor het oprapen. Zelfs hooggeleiden moeten zichzelf tegenwoordig enorm onderscheiden om een fatsoenlijke baan op een aansluitend niveau te bemachtigen. En ook voor hen geldt ook dat zij aardig wat tandjes bij moeten zetten om deze baan te behouden. Laat staan dat zij nog puf over hebben om aan een credo zoals, 'Vanuit daar verder zoeken' te kunnen en willen voldoen.

Bedenk jezelf dan eens deze situatie als je de mentale en lichamelijke vorm mist om überhaupt een normale werkweek te kunnen vervullen en kwa opleidingsachtergrond minder in trek bent. Nee, dit is simpelweg makkelijk praten. Gratis geld en weinig bijhorende verplichtingen. Het lijkt haast op kapitalistische hersenspoeling als dat je voorkeur niet geniet. Dat houdt overigens niet in dat een oplossing bij mij geen voorkeur heeft.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2016 18:20:28 ]
pi_165475562
Waar vind je nou baantjes waar je maar ¤5,50 krijgt?
pi_165475577
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 17:20 schreef IDkaart het volgende:
En ik maar denken dat je Wajong krijgt voor het deel dat je arbeidsongeschikt bent en voor de rest moet werken...

[ Bericht 2% gewijzigd door EttovanBelgie op 21-09-2016 19:50:51 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_165475593
Is dat de truc om je uitkering te behouden, ja? Gewoon zo luid mogelijk roepen dat je ervan af wil?
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_165475595
quote:

[..]

Wat is er mis met in een kringloopwinkel werken?
pi_165475599
quote:
99s.gif Op woensdag 21 september 2016 18:20 schreef TARDIS. het volgende:
Kijk eens op werk.nl en vink Wajong aan.
pi_165475604
quote:
99s.gif Op woensdag 21 september 2016 18:20 schreef TARDIS. het volgende:
DHL4YOU.

Volgens de man waar ik de sollicitatie had, zou ik gemiddeld 40 euro per dag krijgen (150 pakketjes) En dat is voor 8 uur werk. Ene dag zou het 25 euro per dag kunnen zijn, andere dag 35, andere dag 60, maar ik moest het gemiddelde nemen qua 40 euro.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2016 18:22:42 ]
pi_165475631
Nvm :')

[ Bericht 83% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2016 18:24:08 ]
pi_165475658
quote:
10s.gif Op woensdag 21 september 2016 18:23 schreef Chai het volgende:
Nvm :')
Ik zat al te kijken in welk topic ik zat :')
pi_165475698
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 18:21 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

DHL4YOU.

Volgens de man waar ik de sollicitatie had, zou ik gemiddeld 40 euro per dag krijgen (150 pakketjes) En dat is voor 8 uur werk. Ene dag zou het 25 euro per dag kunnen zijn, andere dag 35, andere dag 60, maar ik moest het gemiddelde nemen qua 40 euro.
Oh nog steeds dat gare baantje. Dan zoek je iets anders.
pi_165475703
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 18:15 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ja, dat word aangevuld.
Maar dan sta ik toch alsnog voor m`n uitkering te werken? En het hele idee van die jobcoach is dus dat die uitkering zo snel mogelijk weg is.
Ik ga niet voor 500 euro per maand 32 uur per week staan werken. Spijt mij enorm. Heb niet veel te willen, heb niet veel keus, maar dat ga ik gewoon niet doen.

Ik wil graag werken, echt wel (Word toch door niemand geloofd, maar dat interesseert me geen flikker :) ) Maar ik ga niet werken met behoud van uitkering, WANT VAN DIE UITKERING WIL EN MOET IK JUIST AF.
maar braddie je moet ergens beginnen, snap je dat dan niet?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_165475831
quote:

[..]

Ja, dat word aangevuld.

Braddie je staat nergens boven en je bent nergens te goed voor. Met deze kieskeurigheid ga je het niet redden in het leven. Wat als je alleen komt te staan omdat je ouders niet meer voor je kunnen zorgen? Ga je dan lekker uitkering trekken omdat je boven bepaalde salarissen of baantjes staat? Neem nou eens je verantwoordelijkheid man. Deze lakse en arrogante houding komt terug in alles dat je onderneemt. Wees een vent en zorg ervoor dat je jezelf aan durft te kijken in de spiegel.
pi_165475847
quote:

[..]

Dat was toch juist een mooie kans geweest voor je om weer in het arbeidsritme te komen. Op de electronica afdeling bv.
Je hebt winkelervaring plus grote kennis in de elektronica, gezien al je aan-en-mis-kopen. Plus je weet altijd alle specificaties op te dreunen in je vlogs.
pi_165475924
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 18:33 schreef DeBaba het volgende:

[..]

Dat was toch juist een mooie kans geweest voor je om weer in het arbeidsritme te komen. Op de electronica afdeling bv.
Je hebt winkelervaring plus grote kennis in de elektronica, gezien al je aan-en-mis-kopen. Plus je weet altijd alle specificaties op te dreunen in je vlogs.
Dit is nou een goeie tip. Als elektronica je interesseert zou je daar iets mee kunnen doen. Werken in een winkel, telefoons/videocamera's/noemmaarop fixen, zulke dingen. Kan je ook aan denken.
pi_165475941
quote:
99s.gif Op woensdag 21 september 2016 18:32 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Braddie je staat nergens boven en je bent nergens te goed voor. Met deze kieskeurigheid ga je het niet redden in het leven. Wat als je alleen komt te staan omdat je ouders niet meer voor je kunnen zorgen? Ga je dan lekker uitkering trekken omdat je boven bepaalde salarissen of baantjes staat? Neem nou eens je verantwoordelijkheid man. Deze lakse en arrogante houding komt terug in alles dat je onderneemt. Wees een vent en zorg ervoor dat je jezelf aan durft te kijken in de spiegel.
Je slaat de spijker op zijn kop. Je moet ergens beginnen en eigenlijk heeft iemand als Bradge niet veel te eisen.
pi_165476051
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 18:37 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Je slaat de spijker op zijn kop. Je moet ergens beginnen en eigenlijk heeft iemand als Bradge niet veel te eisen.
Ja maar hij doet er niets mee, hij is zo eigenwijs als hij dik is.
pi_165476208
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 18:14 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ligt er natuurlijk aan wat je er voor gedaan hebt. Iemand die vanaf zijn 14e al bezig is met bijbaantjes en heeft gestudeerd zou ik voor gek verklaren als hij voor 5 euro gaat werken op 26-jarige leeftijd. Iemand die hele dagen geen flikker uitvoert moet in mijn ogen niet zeiken dat hij niet veel verdient.
pi_165476583
quote:

[..]

Forum Admin woensdag 21 september 2016 @ 19:30:43 #269
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_165477206
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 18:21 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

DHL4YOU.

En rijd je dan met je eigen auto?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_165477455
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 19:30 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Dat is naar mijn weten wel wenselijk bij DHL.
Ook in moeilijke tijden.
pi_165477805
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 19:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Dat is naar mijn weten wel wenselijk bij DHL.
Aangezien dat alles dan in de Twingo zou moeten passen, stellen ze dan ook voor iedere koerier/auto een eigen maximum volume per pakket in?
pi_165477991
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 20:00 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Aangezien dat alles dan in de Twingo zou moeten passen, stellen ze dan ook voor iedere koerier/auto een eigen maximum volume per pakket in?
Als Bradge per pakker betaald wordt lijkt het mij dat DHL liever ziet dat je met een dikke stationwagon op de proppen komt om te voldoen aan het maximum.
Ook in moeilijke tijden.
  woensdag 21 september 2016 @ 20:11:14 #273
459277 Bieberrr
Justin Bieber
pi_165478052
Monica Geuze verdient ook wel plekje hier
What do you mean?
Capuchon_jongen for mod 2016!
pi_165478141
quote:

[..]

Ja, dat word aangevuld.

Serieus. Wat een luie mongool ben je ook. Als het wordt aangevuld ga je er NIET op achteruit. Het verschil is dat je 32 uur in de week werkt en je loon wordt aangevuld tot het uitkeringsniveau. Het is niet zo dat je ineens van 900 euro per maand naar 500 euro per maand gaat.

In andere steden word je verplicht te werken of een tegenprestatie te leveren. Anders word je uitkering gestopt. Ze sturen je gewoon naar een sociale werkplaats of je nou wil of niet.
pi_165478160
Ik kan niet wachten op de video van Bradley die dozen vouwt in een ouwe loods op een industrieterrein in de buurt van Hilversum.
Nee.
pi_165478623
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 20:15 schreef PimD het volgende:
Ik kan niet wachten op de video van Bradley die dozen vouwt in een ouwe loods op een industrieterrein in de buurt van Hilversum.
Ik weet precies hoe het zit bij types zoals hij. Als hij kan kiezen tussen:

1) niks doen en 900 euro Wajong
2) part-time werken (koerieren of iets anders) en een loon + aanvullende Wajong van ook 900 euro, dan blijft hij gewoon liever niks doen.

Zoals ik ook al dacht: hij loopt alles wat hij aangeboden krijgt te weigeren, omdat het niet genoeg verdient, terwijl hij sowieso die 900 euro blijft houden :') Hij wil dus alleen z'n dikke poten uitsteken als hij meer dan die Wajong kan vangen.

Maar dan gaat hij 2 baantjes moeten nemen, want iemand van zijn niveau gaat nooit veel verdienen met 1 baan. Er zijn overigens zat mensen die 2 of 3 baantjes hebben om rond te komen.
pi_165479069
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 19:30 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Hij liegt. Als hij een beetje hard zou doorwerken met pakketjes bezorgen, dan verdient hij makkelijk meer dan z'n Wajong. Hij gaat er vanuit dat hij dat sowieso niet gaat halen, maar het meest waarschijnlijke lijkt mij dat hij gewoon niet hard wil gaan werken voor die extra cash.

Die PostNL bezorgers werken allemaal 12 uur per dag, omdat ze zoveel mogelijk cash willen maken.
pi_165479291
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 20:15 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Serieus. Wat een luie mongool ben je ook. Als het wordt aangevuld ga je er NIET op achteruit. Het verschil is dat je 32 uur in de week werkt en je loon wordt aangevuld tot het uitkeringsniveau. Het is niet zo dat je ineens van 900 euro per maand naar 500 euro per maand gaat.

In andere steden word je verplicht te werken of een tegenprestatie te leveren. Anders word je uitkering gestopt. Ze sturen je gewoon naar een sociale werkplaats of je nou wil of niet.
Maar waarom zou hij inspanning leveren als hij die 900 euro uiteindelijk ook krijgt wanneer hij op zijn luie reet de nieuwste Zelda aan het spelen is?
pi_165479324
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 20:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Als Bradge per pakker betaald wordt lijkt het mij dat DHL liever ziet dat je met een dikke stationwagon op de proppen komt om te voldoen aan het maximum.
Aangezien ze Braddie wel aan wilde nemen, denk ik dan dat DHL geen rekening houdt met de auto van een koerier, ze geven dus gewoon alles mee en de koeriers moeten maar kijken hoe ze het oplossen.
pi_165480609
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Hij liegt. Als hij een beetje hard zou doorwerken met pakketjes bezorgen, dan verdient hij makkelijk meer dan z'n Wajong. Hij gaat er vanuit dat hij dat sowieso niet gaat halen, maar het meest waarschijnlijke lijkt mij dat hij gewoon niet hard wil gaan werken voor die extra cash.

Die PostNL bezorgers werken allemaal 12 uur per dag, omdat ze zoveel mogelijk cash willen maken.
Hij kreeg ook onkosten vergoeding voor het rijden met die auto en aangezien die auto net zoveel heeft gekost als een pakje boter zou je dat ook bijna netto winst kunnen noemen. Verder rekent hij vooral in zijn 'voordeel'. Alleen in het slechtste geval zou hij zo weinig verdienen, maar als hij zijn poten uitsteekt en zijn schouders eronder zet dan moet die 900+ makkelijk haalbaar zijn. Hij woont in Hilversum en niet ergens in een godvergeten kut dorp. Pakketjes zat om te bezorgen.
pi_165480632
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 20:48 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Maar waarom zou hij inspanning leveren als hij die 900 euro uiteindelijk ook krijgt wanneer hij op zijn luie reet de nieuwste Zelda aan het spelen is?
Hoewel ik de eerste zal zijn die Braddie terecht uitmaakt voor waardeloze nietsnut, ben ik het hier wel ook gewoon mee eens. Je bent erg naïef om te denken dat men enthousiast wordt om ergens te gaan werken als de financiële situatie niets verandert t.o.v de huidige.
pi_165480914
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 21:22 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Hoewel ik de eerste zal zijn die Braddie terecht uitmaakt voor waardeloze nietsnut, ben ik het hier wel ook gewoon mee eens. Je bent erg naïef om te denken dat men enthousiast wordt om ergens te gaan werken als de financiële situatie niets verandert t.o.v de huidige.
Moet die uitkering dan niet gewoon naar beneden? Want het zou een vangnet moeten zijn en niet ter ondersteuning van een luie levensstijl.

Verder ben ik het deels met je eens. Zolang die prikkel er niet is en het 'aan het werk willen' en niet 'aan het werk moeten' dan zal je dit altijd blijven houden. Alleen iemand die niks kan en niks geleerd heeft zou dit moeten zien als een kans waar je ervaring op doet en dat mee kan nemen naar volgende sollicitaties.
pi_165481965
quote:
Maar ik ga niet werken met behoud van uitkering, WANT VAN DIE UITKERING WIL EN MOET IK JUIST AF.
Wat is nou precies het probleem van aanvulling dan? Dat je het gevoel hebt dat je voor niets (immers, je krijgt alsnog 900) staat te werken?
Is wellicht ook wel eens eerlijk dat anderen niet voor jouw uitkering hoeven te werken?
En daarbij is het natuurlijk ook niet waar: Als jij 200 euro per week bijverdient stijgt je bruto maandinkomen van ¤ 1152,97 naar 1434,24.
Ja natuurlijk zou je liever die 800 euro bruto erbij hebben, maar ik zou niet te vlug de aanvulling en de WERKERVARING uitvlakken.
  woensdag 21 september 2016 @ 21:59:15 #284
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_165482107
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Om de focus even naar iemand anders te verleggen heb ik een kanaal in de aanbieding van de Amerikaanse versie van BradgeTV. Dit kanaal gunt ons een blik in het leven van een maagd van 33 die nog bij zijn ouders woont en gebukt gaat onder zijn overgewicht en gebrek aan sociale vaardigheden. Erg leuk voor de liefhebber van leedvermaak. Momenteel is de beste man echter uitgeschakeld met een rugblessure, wat niet helemaal los kan worden gezien van het overgewicht wat hij meetorst. Enjoy.
https://www.youtube.com/user/ForeverAloneFeels
Wow, inderdaad.

Dit is uit 2013, jouw filmpje is van nu... Ik hoop dat het beter afloopt met onze Bradge.
pi_165482342
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef Sander166 het volgende:

[..]

die PostNL bezorgen kunnen tijdens hun werk tegen iemand aan lopen lullen en een beetje op straat hangen, anders zouden ze niet zoveel werken
pi_165482522
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 21:56 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Wat is nou precies het probleem van aanvulling dan? Dat je het gevoel hebt dat je voor niets (immers, je krijgt alsnog 900) staat te werken?
Is wellicht ook wel eens eerlijk dat anderen niet voor jouw uitkering hoeven te werken?
En daarbij is het natuurlijk ook niet waar: Als jij 200 euro per week bijverdient stijgt je bruto maandinkomen van ¤ 1152,97 naar 1434,24.
Ja natuurlijk zou je liever die 800 euro bruto erbij hebben, maar ik zou niet te vlug de aanvulling en de WERKERVARING uitvlakken.
Dit is het enige goede antwoord. Je begint met 200 extra bij te verdienen, bovenop de uitkering. Alles daarboven word ingehouden van de wajong.
Als hij nu aan het werk zou gaan, en 500 extra zou verdienen, krijgt hij 200 extra, en word er 300 van zijn uitkering ingehouden.
Dan werkt hij dus helemaal niet voor niets. Dat lijkt braad niet te weten, of niet te willen weten.
Lijkt me dat je dat vantevoren uitzoekt, maar ja. We hebben het natuurlijk over BS.
Het lijkt me ook heel erg sterk dat de jobcoach dit niet benoemd heeft.

[ Bericht 1% gewijzigd door OpgeFOKt1991 op 21-09-2016 22:23:08 ]
Niks interessants hier.
pi_165482940
Kan je niet als operator of iets dergelijks aan de slag bij een fabriek? Ploegendienst: 1500 netto
pi_165486434
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 22:22 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Kan je niet als operator of iets dergelijks aan de slag bij een fabriek? Ploegendienst: 1500 netto
Daar is hij te goed voor.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_165486528
Ach whatever.

[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2016 02:09:23 ]
pi_165486566
Je moet ook niet alles wat je aangeboden krijgt accepteren. Ga er alleen op in wanneer je een fatsoenlijk salaris kan krijgen met perspectief op promotie.
pi_165486703
Voor 600 euro per maand kom ik ook mijn bed niet uit. Ergens heeft hij wel een punt. De term loonslaaf komt hier wel heel dichtbij. Gewoon in een fabriek gaan werken voor 1400 euro bruto. Of jezelf specialiseren als buschauffeur/ persoonsbeveiliger..

Verder zit er echt wenig op. Je hebt niet/nauwelijks gestudeerd niemand zit ook op jou te wachten.
  donderdag 22 september 2016 @ 01:44:49 #292
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_165486920
Als Braddie eens goed door zou zetten komt hij echt wel ergens, hij heeft potentie. Hij is intelligent, maar lijdt aan een gebrek aan discipline en zit in een deprimerende, vicieuze cirkel. Hoe gaat het met afvallen, Bradge? Heb je mijn commentaar nog gelezen op YouTube? Laat ze allemaal eens wat zien joh.
  donderdag 22 september 2016 @ 01:46:52 #293
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_165486985
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 00:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
Jullie denken mij allemaal natuurlijk stuk voor stuk te kennen en te weten wat er in mij om gaat.
Echt, ik voel mij niet te goed om te werken.

Als er een ding is dan is het 40 uur per week werken, leuk loontje, niet meer UWV afhankelijk zijn. Maar als ze mij steeds baantjes aansmeren waarin het doorlopen naar fulltime werk op loonbasis niet mogelijk is op korte termijn (lees 2-3 maanden) Dan ga ik het niet doen.

Want dan blijf ik werken voor die uitkering en daar zit ik niet op te wachten. Ik wil niet werken met behoud van dat snot ding, ik wil werken om mijn eigen centen te verdienen, en niet dat vangnet te hebben.

Maar iedereen hier in dit topic denkt mij beter te kennen dan dat ik mijzelf ken, en denken allemaal dat ik een complete retard ben en niks kan in m`n leven, dus dat schiet ook niks op.

Als ik kan werken en ze kunnen mij de garantie geven dat ik na mijn proefperiode in loondienst ga en van die uitkering af ben doe ik het GRAAG! Maar als ze dat niet kunnen en ze blijven die uitkering onder mij schuiven als zijnde een vangnet, terwijl de hele insteek van die herkeuring juist was dat ik hem kwijt zou gaan raken omdat ik wel kan werken, ga ik niet werken...

Want dan werk ik VOOR MIJN UITKERING, ik word aangevuld.

Maar stel ik werk dan voor mijn uitkering en zou 1400 euro krijgen elke maand, dan word ik maar aangevuld tot zeg 1100 (900 uitkering + 200 bij verdienen) Ja en die andere 300 dan? Dan werk ik dus voor jan met de korte achternaam.

Maar whatever, dit is al zovaak besproken mensen.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 01:52 schreef deadprez het volgende:
snap sws echt niet dat hij zich steeds blijft verantwoorden in dat droeftoetertopic :') de tering zeg, mensen zitten daar toch alleen om hem belachelijk te maken zodat ze zich beter voelen over hun eigen zielige kkleventje
Eensh.
Ik ben geil
pi_165486992
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 01:55 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Aandacht is kennelijk een vorm van egostreling voor hem. Anders weet ik niet waarom je 290159359 youtube-accounts maakt
Ook waar
Ik ben geil
pi_165487448
pi_165487490
quote:
Ik wil hem gaan gebruiken als afwisseling met wat andere camcorders die ik heb, beetje varieren in beeldkwaliteit. Hou sowieso wel van die kwaliteit van oudere camcorders.
Daarom zijn de meeste filmpjes ook in Standard Definitie.
pi_165487596
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 03:17 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ik wil hem gaan gebruiken als afwisseling met wat andere camcorders die ik heb, beetje varieren in beeldkwaliteit. Hou sowieso wel van die kwaliteit van oudere camcorders.
Daarom zijn de meeste filmpjes ook in Standard Definitie.
Is het dan niet handiger om gewoon bepaalde filters/applicaties te gebruiken voor datzelfde effect dan daadwerkelijk te gaan filmen met retro camera's?
pi_165487643
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 00:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
Als ik kan werken en ze kunnen mij de garantie geven dat ik na mijn proefperiode in loondienst ga en van die uitkering af ben doe ik het GRAAG! Maar als ze dat niet kunnen en ze blijven die uitkering onder mij schuiven als zijnde een vangnet, terwijl de hele insteek van die herkeuring juist was dat ik hem kwijt zou gaan raken omdat ik wel kan werken, ga ik niet werken...

Want dan werk ik VOOR MIJN UITKERING, ik word aangevuld.

Maar stel ik werk dan voor mijn uitkering en zou 1400 euro krijgen elke maand, dan word ik maar aangevuld tot zeg 1100 (900 uitkering + 200 bij verdienen) Ja en die andere 300 dan? Dan werk ik dus voor jan met de korte achternaam.

Maar whatever, dit is al zovaak besproken mensen.
Ja, GVD dan werk JIJ voor je geld en niet WIJ.
500 euro verdienen en 1100 krijgen en nog klagen ook!

Je zit niet voor niets in de wajong, dat vangnet is er zodat je toch mee kan doen. Maar "du munky cums oud of du slief" het gaat je dus toch om dat geld ("die andere 300").

Je wil, en een vast baan, en meer verdienen en dat moet allemaal geregeld worden door een jobcoach, voor iemand van 25 met 0 werkervaring, skills of realiteitszin?
  donderdag 22 september 2016 @ 06:41:35 #300
438758 zeer
Opritsjniki
pi_165487701
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 05:41 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Ja, GVD dan werk JIJ voor je geld en niet WIJ.
500 euro verdienen en 1100 krijgen en nog klagen ook!

Je zit niet voor niets in de wajong, dat vangnet is er zodat je toch mee kan doen. Maar "du munky cums oud of du slief" het gaat je dus toch om dat geld ("die andere 300").

Je wil, en een vast baan, en meer verdienen en dat moet allemaal geregeld worden door een jobcoach, voor iemand van 25 met 0 werkervaring, skills of realiteitszin?
wow wrm sooo judgemental
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')