Allemaal leuk en aardig maar ik hoop wel dat je van dit alles hebt geleerd dat een drempel geen uitritconstructie is.quote:Op woensdag 21 september 2016 13:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
die met dashcam beelden is inderdaad weg.
En heb ook heel veel van die onzin filmpjes weggehaald op mijn huidige kanaal, klopt zeer zeker.
Een goede overhaul. Want ik wil mezelf op YouTube niet profileren als een randdebiel en heb echt een shit load aan filmpjes verwijderd. zoals die how to filmpjes (behalve die van de tosti) en alle muziek video's en dashcam beelden. Want voor muziek heb ik een ander kanaal en dashcam beelden doe ik niet meer aan.
hou het lekker luchtig. Afval filmpjes hou ik logischerwijs nog wel! Maar ik ga toch echt minder elke scheet uploaden
quote:Op woensdag 21 september 2016 14:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar ik hoop wel dat je van dit alles hebt geleerd dat een drempel geen uitritconstructie is.
Goed voornemen, ik hoop dat wat je zegt niet na 2 dagen wordt omgegooid zoals we vaker zagen. Ook best handig om even te bedenken welk beeld mensen van je krijgen als ze je zien.quote:Op woensdag 21 september 2016 13:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
die met dashcam beelden is inderdaad weg.
En heb ook heel veel van die onzin filmpjes weggehaald op mijn huidige kanaal, klopt zeer zeker.
Een goede overhaul. Want ik wil mezelf op YouTube niet profileren als een randdebiel en heb echt een shit load aan filmpjes verwijderd. zoals die how to filmpjes (behalve die van de tosti) en alle muziek video's en dashcam beelden. Want voor muziek heb ik een ander kanaal en dashcam beelden doe ik niet meer aan.
hou het lekker luchtig. Afval filmpjes hou ik logischerwijs nog wel! Maar ik ga toch echt minder elke scheet uploaden
Daarom heb ik dus al die filmpjes verwijderd.quote:
Brad, wil je eens een filmpje maken als je een avond flink heb lopen zuipen?quote:Op woensdag 21 september 2016 15:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus al die filmpjes verwijderd.
Nieuws voorlezen, afvallen, dingen ophalen ergens en daar over vloggen en eventueel een vlog als ik een dagje of weekend weg ga, maar ik ben gewoon onhandig bezigEn dat heeft nu geresulteerd in al die verwijderde filmpjes.
Leuk al die views extra en dat geld, maar het moet niet geforceerd gaan, komen er filmpjes dan komen er filmpjes. Nu heb ik bijna letterlijk elke hersenscheet wel online gegooid ómdat ik views wilde en geld, maar dat schiet natuurlijk niet op
Doe nou niet alsof je met die 47 volgers en maximaal 1000 views op je populairste filmpje hier ook nog geld mee verdient.quote:Op woensdag 21 september 2016 15:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus al die filmpjes verwijderd.
Nieuws voorlezen, afvallen, dingen ophalen ergens en daar over vloggen en eventueel een vlog als ik een dagje of weekend weg ga, maar ik ben gewoon onhandig bezigEn dat heeft nu geresulteerd in al die verwijderde filmpjes.
Leuk al die views extra en dat geld, maar het moet niet geforceerd gaan, komen er filmpjes dan komen er filmpjes. Nu heb ik bijna letterlijk elke hersenscheet wel online gegooid ómdat ik views wilde en geld, maar dat schiet natuurlijk niet op
3 euroquote:Op woensdag 21 september 2016 15:20 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je met die 47 volgers en maximaal 1000 views op je populairste filmpje hier ook nog geld mee verdient.
Daar voor moet je bij hem wezen, die zuipt de hele dag door (Verschrikkelijk aardige kerel trouwens)quote:Op woensdag 21 september 2016 15:20 schreef Leonos het volgende:
[..]
Brad, wil je eens een filmpje maken als je een avond flink heb lopen zuipen?
Lijkt me mooi!
Zou het voor jou ook niet beter zijn als je je bezig hield met iets belangrijkere zaken en daar een vlog van maakte?quote:Op woensdag 21 september 2016 15:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
3 euro
Ik bedoelde meer zo van, ik uploadde zo achterlijk veel, vóór de views en die zorgen weer voor het geld.
Ik wilde zo snel mogelijk naar die drempel van 70 euro toe, maar dat moet ik niet forceren, wat ik nu wel aan't doen was in feite, mede door mezelf zo voor lul te zetten én door gewoon elke scheet online te gooien
Dat wil nog niet helemaal lukken heb ik het idee.quote:Op woensdag 21 september 2016 13:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
Want ik wil mezelf op YouTube niet profileren als een randdebiel
3 euro? Met 15 verschillende kanalen en de 450 gemaakte filmpjes tot nu toe?quote:Op woensdag 21 september 2016 15:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
3 euro
Ik bedoelde meer zo van, ik uploadde zo achterlijk veel, vóór de views en die zorgen weer voor het geld.
Ik wilde zo snel mogelijk naar die drempel van 70 euro toe, maar dat moet ik niet forceren, wat ik nu wel aan't doen was in feite, mede door mezelf zo voor lul te zetten én door gewoon elke scheet online te gooien
Nee, met alleen dit kanaaltje.quote:Op woensdag 21 september 2016 16:29 schreef KoningPils het volgende:
[..]
3 euro? Met 15 verschillende kanalen en de 450 gemaakte filmpjes tot nu toe?
quote:Op woensdag 21 september 2016 15:39 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dat wil nog niet helemaal lukken heb ik het idee.
Met een dagje werken voor de DHL had je die 70 euro zo binnen gehad.quote:Op woensdag 21 september 2016 15:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
3 euro
Nou, niet dus..quote:Op woensdag 21 september 2016 16:57 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Met een dagje werken voor de DHL had je die 70 euro zo binnen gehad.
Beetje jammer dat hij het alleen voor het geld doet, maar in de laatste reeks video's kwam dat ook wel steeds duidelijker naar voren.quote:Op woensdag 21 september 2016 16:57 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Met een dagje werken voor de DHL had je die 70 euro zo binnen gehad.
Het lijkt mij niet heel handig op een radicale verandering aan te brengen als het stoppen van je WaJOng, deze ontvang je niet voor de lol. Ik zou je sterk aan willen raden hiervoor een herbeoordeling bij het UWV aan te vragen.quote:Op woensdag 21 september 2016 17:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nou, niet dus..
is ook al uitgebreid besproken, maar ik zou omgerekend gemiddeld 5,50 per uur krijgen.
Ze zouden niet per uurloon betalen maar per pakketje, en dat zou ik volgens hun moeten omrekenen. Was absoluut niet iets wat ik met zekerheid zou kunnen doen omdat het zo erg zou fluctueren, en het was ook de bedoeling om van m`n Wajong af te komen, en niet een baan zonder vast inkomen te nemen met behoud van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |