abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165465622
Zo te zien is de ban van Bradge opgeheven. Net bijgelezen, maar:

quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 08:06 schreef PimD het volgende:
Ik voel een reset van het kanaal aankomen :'(
Dit.

Verder vind ik dat je niet moet janken en de hele tijd TR doen/kanaal verwijderen als je jezelf zo voor lul zet. Dat doe je toch echt zelf dus deal dan ook met de kritiek. En als je dat niet wilt moet je misschien serieuzere/betere vlogs maken.
pi_165465755
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 19:15 schreef Paxcon het volgende:

De ''Caddy'' heeft hier toch ook gewoon voorrang of ik ben ik nou gek
Inmiddels is de titel gelukkig veranderd. Wel ernstig dat hij zonder zijn vlog waarschijnlijk nog steeds niet door zou hebben dat hij degene is die hier fout zit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2016 08:42:56 ]
pi_165465793
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 23:22 schreef PleadingTheFifth het volgende:

[..]

Was het maar zo gezellig in de auto:

"Stinksnol"
Gvd, wat een tokkie en ook nog gewoon schaamteloos uploaden. Ik zou me kapotschamen als ik dit van mezelf terug zou zien.
pi_165465951
Ik vermaak me persoonlijk kostelijk met de vlogs van Bradge. Ik vind het wel mooi om te zien hoe dit soort mensen in het leven staan. Ik begrijp alleen niet waarom hier gezegd wordt dat hij makkelijk kan werken. Zelfs bij de McDonald's zou hij in no time weer buiten de poort staan en met iedereen overhoop liggen. Als hij het überhaupt op zou kunnen brengen om op te komen dagen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_165465976
Ik vind het wel een fijne gedachten dat mijn belastingcenten worden gebruikt voor iets wat me plezier/leedvermaak oplevert. Liever deze vlogs dan dat ie er Schultenbrau en zware shag van gaat kopen om daarna op z'n brommer te gaan rondrijden :D
Nee.
pi_165466304
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 09:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vermaak me persoonlijk kostelijk met de vlogs van Bradge. Ik vind het wel mooi om te zien hoe dit soort mensen in het leven staan. Ik begrijp alleen niet waarom hier gezegd wordt dat hij makkelijk kan werken. Zelfs bij de McDonald's zou hij in no time weer buiten de poort staan en met iedereen overhoop liggen. Als hij het überhaupt op zou kunnen brengen om op te komen dagen.
Dit is ook precies hoe ik het zie. Ik vind het fascinerend hoe iemand van mijn leeftijd zo in het leven staat. Ik kijk normaliter nooit naar youtube video's want ik vind er geen reet aan, maar die van Braddie vind ik om bovenstaande reden wel grappig.

Zoals ik het zie krijg ik nu nog wat vermaak terug voor het geld dat ik moet afdragen aan de belasting. Dus in die zin waardeer ik het zeker dat hij dit voor ons doet.
  woensdag 21 september 2016 @ 10:26:03 #182
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_165466993
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 00:45 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
De mensen met normaal werk betalen jou uitkering, en werken hard. Die mogen best commentaar leveren op een of andere lamlul die de hele dag alleen maar doet wat hij leuk vind, en waarvan ze de rekeningen betalen.
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 06:28 schreef Sander166 het volgende:
Uiteindelijk komt het erop neer dat wij gek zijn en hij normaal, omdat wij kritiek leveren op zijn g
Ik moet me alweer klaarmaken voor een nieuwe werkdag, net zoals de rest van Nederland, zodat zijn Wajong betaald kan worden :r Die hij uiteraard uitgeeft aan brandstof, gadgets en nutteloze zaken.
Kneuzen. Huuuhuuhuhuuuuu, ik betaal voor je uitkering dus ik mag je afzeiken, is wel het minste wat ik krijg voor mijn geld!!!! Of Braddie nu een uitkering trekt of niet, je moet toch wel betalen.

Als het je zo fantastisch lijkt dan zorg je toch ook dat je met een uitkering thuis op de bank kan gaan zitten. Kan je ook vlogs gaan maken.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_165467345
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 08:22 schreef DoubleDip het volgende:
Zo te zien is de ban van Bradge opgeheven. Net bijgelezen, maar:

[..]

Dit.

Verder vind ik dat je niet moet janken en de hele tijd TR doen/kanaal verwijderen als je jezelf zo voor lul zet. Dat doe je toch echt zelf dus deal dan ook met de kritiek. En als je dat niet wilt moet je misschien serieuzere/betere vlogs maken.
  Moderator woensdag 21 september 2016 @ 10:57:22 #184
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_165467495
"Voordat je reageert
Dit is een algemeen vlogtopic, dus niet alleen voor bradvlogs"

En toch gaat het hier alleen maar over de vlogs van Braad lijkt het...
pi_165467527
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 10:57 schreef dick_laurent het volgende:
"Voordat je reageert
Dit is een algemeen vlogtopic, dus niet alleen voor bradvlogs"

En toch gaat het hier alleen maar over de vlogs van Braad lijkt het...
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 00:37 schreef IDkaart het volgende:
Yeah Soof is er weer

Vlog: EN NOG IETS EN NOG IETS

Oja ze biedt ons internetvrienden weer eens haar excuses aan voor haar uploadschema. En haar omgeving is uhm... lekker authentiek.
pi_165467539
Leed vermaak is 1 van de leukste vermaken die er is. Maar laten we niet gaan doen alsof Braddie de enige persoon in de wereld is waarover leedvermaak gemaakt kan worden.

Collectief, continue en structureel dezelfde persoon pakken heeft helemaal niets met leed vermaak te maken. :{w

^O^ aan de personen die af en toe nog een ander filmpje tussendoor delen en/of ook daar op reageren.

Aan degene die alleen maar op Braddie gefocust zijn: verwijten iemand niet normaal te zijn en geen zelfreflectie te hebben maar ondertussen dan zelf ook maar niet normaal doen en geen zelfreflectie tonen. :r
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_165467555
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:00 schreef Koral het volgende:
Leed vermaak is 1 van de leukste vermaken die er is. Maar laten we niet gaan doen alsof Braddie de enige persoon in de wereld is waarover leedvermaak gemaakt kan worden.

Collectief, continue en structureel dezelfde persoon pakken heeft helemaal niets met leed vermaak te maken. :{w

^O^ aan de personen die af en toe nog een ander filmpje tussendoor delen en/of ook daar op reageren.

Aan degene die alleen maar op Braddie gefocust zijn: verwijten iemand niet normaal te zijn en geen zelfreflectie te hebben maar ondertussen dan zelf ook maar niet normaal doen en geen zelfreflectie tonen. :r
Dit soort posts laten het topic ook helemaal afgelijden :r Gaat helemaal offtopic daardoor. Laatst ook al met magnetronkoffie en chroestjov. Kon Pharkus weer 25 posts gaan verwijderen of zo. Voor klachten kan men in Feedback terecht.

OT: https://www.youtube.com/channel/UCHI4KWV3vvYNo7hqDHfV3ig
Snap de meerwaarde van deze filmpjes echt niet, hij kan het toch gewoon uitschrijven wat hij allemaal vertelt?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2016 11:04:44 ]
pi_165467722
Om de focus even naar iemand anders te verleggen heb ik een kanaal in de aanbieding van de Amerikaanse versie van BradgeTV. Dit kanaal gunt ons een blik in het leven van een maagd van 33 die nog bij zijn ouders woont en gebukt gaat onder zijn overgewicht en gebrek aan sociale vaardigheden. Erg leuk voor de liefhebber van leedvermaak. Momenteel is de beste man echter uitgeschakeld met een rugblessure, wat niet helemaal los kan worden gezien van het overgewicht wat hij meetorst. Enjoy.
https://www.youtube.com/user/ForeverAloneFeels
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_165467734
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Om de focus even naar iemand anders te verleggen heb ik een kanaal in de aanbieding van de Amerikaanse versie van BradgeTV. Dit kanaal gunt ons een blik in het leven van een maagd van 33 die nog bij zijn ouders woont en gebukt gaat onder zijn overgewicht en gebrek aan sociale vaardigheden. Erg leuk voor de liefhebber van leedvermaak. Momenteel is de beste man echter uitgeschakeld met een rugblessure, wat niet helemaal los kan worden gezien van het overgewicht wat hij meetorst. Enjoy.
Gebookmarked voor mijn volgende bezoek aan de wc, dank je wel.
pi_165467738
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:00 schreef Koral het volgende:

Ik houd mij graag aanbevolen voor nieuwe pareltjes.
  Moderator woensdag 21 september 2016 @ 11:18:29 #191
Dick Laurent Is Dead
pi_165467843
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:14 schreef Chai het volgende:

[..]

Wat zijn je hobby's dan? Als dat vliegen met drones is maak je meer kans op interesse van FOK!kers dan wanneer dat vissen is denk ik.
Yup, ik heb een drone 8-)

..... Nou....ok, fuck it. Hier dan:
En idd... ik doe dit puur voor mijn plezier. Meer niet. dus als mensen me stom vinden. Dan mag dat, it's a free country :Y)
pi_165467984
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb even een minuut of 5 gekeken, maar dit is meer voer voor een psychiater _O-
pi_165467998
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:18 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Yup, ik heb een drone 8-)

..... Nou....ok, fuck it. Hier dan:
En idd... ik doe dit puur voor mijn plezier. Meer niet. dus als mensen me stom vinden. Dan mag dat, it's a free country :Y)
Alleen even een beginnetje gekeken, maar jij edit iig leuk, dat is aangenaam kijken.
  Moderator woensdag 21 september 2016 @ 12:08:54 #194
Dick Laurent Is Dead
pi_165468781
quote:
14s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:27 schreef Chai het volgende:

[..]

Alleen even een beginnetje gekeken, maar jij edit iig leuk, dat is aangenaam kijken.
pi_165469497
Die jongen kan onmogelijk zichzelf nog serieus nemen.
pi_165469665
die met dashcam beelden is inderdaad weg.

En heb ook heel veel van die onzin filmpjes weggehaald op mijn huidige kanaal, klopt zeer zeker.

Een goede overhaul. Want ik wil mezelf op YouTube niet profileren als een randdebiel en heb echt een shit load aan filmpjes verwijderd. zoals die how to filmpjes (behalve die van de tosti) en alle muziek video's en dashcam beelden. Want voor muziek heb ik een ander kanaal en dashcam beelden doe ik niet meer aan.

hou het lekker luchtig. Afval filmpjes hou ik logischerwijs nog wel! Maar ik ga toch echt minder elke scheet uploaden
pi_165469790
Als je nou eerst eens nadenkt voor je uploadt, dat zou je een hoop gezeik en vebroken beloftes schelen.
pi_165469911
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 13:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
eelden doe ik niet meer aan.

Je had toch laatst een optreden ergens?
Is daar nog de video van beschikbaar, lijkt me tof om te zien.
Weet nu eigenlijk niet welk kanaal ik moet zoeken ;(
pi_165469965
staat op mijn kanaal nog!
4 van de 11 liedjes :)

volledige optreden staat op BromkattenOfficial
pi_165470122
Ik denk dat je het beste voor ieder filmpje een los kanaal kunt maken. Dan blijft het tenminste overzichtelijk.
Nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')