Pas maar op. Straks komt SonicVolcano je nog even vertellen dat je erg kansloos op bradge aan het bashen bent en dat derhalve jouw leven heel triest moet zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2016 03:06 schreef Grunge. het volgende:
Thera^ hier, vanuit pro-lurkmodus. Waarom doet Bradley niets met alle tips die op hem worden gegooid? Waar is de kekke & catchy intro, met liefde voor hem gemaakt? Ik gun Bradge het allerbeste, maar man, doet-ie het erom?
Dus hij wil iedereen laten zien hoe saai zijn leven is?quote:
Ben je afgestapt van je rol als bescherm engel?quote:Op zaterdag 17 september 2016 10:05 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dus hij wil iedereen laten zien hoe saai zijn leven is?
Zo te zien is hij dus weer met van alles bezig, behalve werk zoeken. Echt zo'n dikke tokkie die heel Marktplaats afspeurt voor gratis shit, maar dan wel 30 euro aan brandstof gebruikt om zijn gratis rommel op te halen.quote:
Zijn ouders zijn zodanig rijk dat ze al deze onzin kunnen betalenquote:Op zaterdag 17 september 2016 13:15 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Zo te zien is hij dus weer met van alles bezig, behalve werk zoeken. Echt zo'n dikke tokkie die heel Marktplaats afspeurt voor gratis shit, maar dan wel 30 euro aan brandstof gebruikt om zijn gratis rommel op te halen.
Braddie moet eens zijn vader/moeder/familie/vrienden in de vlog zetten. Ben benieuwd wat voor figuren dat zijn. Volgens mij krijg je dan een unieke kijk in de onderlaag/afvoerput van de samenleving.
hij is een fenomeenquote:Op zaterdag 17 september 2016 13:36 schreef DerRabbit het volgende:
Wel nog lichtelijk verbazingwekkend dat deze reeks bijna 17 delen alweer vol heeft en voor 3 kwart is gevuld met braddie gerelateerde berichten.
Ben wel benieuwd of hij weer los gaat als hij uit die ban komt.quote:
Braddie is een product van de maatschappij dus ik verwacht niet dat zijn ouders heel anders zijn qua gedrag en opvattingen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:15 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Zo te zien is hij dus weer met van alles bezig, behalve werk zoeken. Echt zo'n dikke tokkie die heel Marktplaats afspeurt voor gratis shit, maar dan wel 30 euro aan brandstof gebruikt om zijn gratis rommel op te halen.
Braddie moet eens zijn vader/moeder/familie/vrienden in de vlog zetten. Ben benieuwd wat voor figuren dat zijn. Volgens mij krijg je dan een unieke kijk in de onderlaag/afvoerput van de samenleving.
Wanneer loopt zijn ban af?quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of hij weer los gaat als hij uit die ban komt.
Geen idee en daarbij mogen bans niet besproken worden.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:38 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Wanneer loopt zijn ban af?
Waarom eigenlijk niet?quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee en daarbij mogen bans niet besproken worden.
Is beleid. Voor antwoord moet je in FB gaan vragen.quote:
Je bent gewoon jaloers op Braddie. Je wil zijn vlogcarričre kapot maken. Zonder dit topic heeft hij geen kijkerspubliek meer.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:36 schreef DerRabbit het volgende:
Wel nog lichtelijk verbazingwekkend dat deze reeks bijna 17 delen alweer vol heeft en voor 3 kwart is gevuld met braddie gerelateerde berichten.
Hij benoemt gewoon vrijwel letterlijk wat er in deze post staat beschreven, wat is het toch een volksmenner.quote:Op zaterdag 17 september 2016 03:34 schreef Grunge. het volgende:
Ik baal van de potentie waarvan wij preventief maar/en geestelijk beroofd worden. Afvallen. 'Even de toerist uithangen in...' Daten. Persoonlijk, dat wil ik. Niet met deze afstand, deze koelte. Puur, dat wil ik.
Eigenlijk wel, ik adoreer eigenlijk de levensstijl van onze Bradgequote:Op zaterdag 17 september 2016 14:08 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op Braddie. Je wil zijn vlogcarričre kapot maken. Zonder dit topic heeft hij geen kijkerspubliek meer.
lolquote:Op zaterdag 17 september 2016 14:08 schreef chroestjov het volgende:
Deze video is niet spontaan want deze video kwam circa 1 tot 2 uur later online dan de onderstaande post:
[..]
Hij benoemt gewoon vrijwel letterlijk wat er in deze post staat beschreven, wat is het toch een volksmenner.
Er is toch niets mis met het ingaan op de wensen van je publiek?quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:08 schreef chroestjov het volgende:
Deze video is niet spontaan want deze video kwam circa 1 tot 2 uur later online dan de onderstaande post:
[..]
Hij benoemt gewoon vrijwel letterlijk wat er in deze post staat beschreven, wat is het toch een volksmenner.
Nee, maar er moet wel iets van spontaniteit in zijn verwerkt, wat deze video/boodschap dus compleet mist.quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:32 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Er is toch niets mis met het ingaan op de wensen van je publiek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |