Hij gaat dit trucje vaker doen.quote:Op zondag 18 september 2016 19:07 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Amateurtheater, meer is het niet, hij mist hier een schot voor open doel, inderdaad erg jammer.
DeMuzikaleVlogger reageert daarop met:quote:Ik kan uren naar je Engels luisteren.
quote:gelukkig maar, want zo zal ik vast wel vaker Engels praten.
(Het is gelukkig maar satire, mijn Engels is niet zó slecht)
Jammer, hij lijkt zich niet te realiseren dat het publiek de echte Braddie wil zien en niet één of andere derderangs acteur die niet zou misstaan in een gemiddelde afscheidsmusical van groep 8.quote:Op zondag 18 september 2016 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij gaat dit trucje vaker doen.
Iemand reageert:
[..]
DeMuzikaleVlogger reageert daarop met:
[..]
Amen.quote:Op zondag 18 september 2016 22:14 schreef Raap het volgende:
Ik wacht al heel lang op een 'Even de toerist uithangen in...' filmpje. Ik denk er steeds meer aan om mijn abonnement op te zeggen.
Je klinkt verrast?quote:Op maandag 19 september 2016 07:57 schreef PimD het volgende:
's Middags een filmpje posten dat je een slaapritme nodig hebt, om vervolgens om 5 uur 's nachts een filmpje te posten waarbij je voor de 18e keer door de winkelstraat om de hoek struint![]()
Lekker toeristisch tochquote:Op maandag 19 september 2016 07:57 schreef PimD het volgende:
's Middags een filmpje posten dat je een slaapritme nodig hebt, om vervolgens om 5 uur 's nachts een filmpje te posten waarbij je voor de 18e keer door de winkelstraat om de hoek struint![]()
Dat is aan de andere kant van Hilversum en dus te ver lopen voor onze Bradgemeister.quote:Op maandag 19 september 2016 11:58 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik ben nog nooit op het mediapark in Hilversum geweest. Een aflevering van 'even de toerist uithangen' op het mediapark zou mijn blik beslist verbreden én de DeMuzikaleVlogger naar een hoger plan tillen.
neequote:Op maandag 19 september 2016 12:08 schreef Max-Westerman het volgende:
Omdat ik op vakantie was heb ik dit niet meer echt gevolgd
Maar zijn er ook nog weeg momenten?
Maar het Blauwe Gevaarte biedt hierbij ongetwijfeld uitkomstquote:Op maandag 19 september 2016 12:07 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dat is aan de andere kant van Hilversum en dus te ver lopen voor onze Bradgemeister.
Wel goed voor conditie opbouwen en afvallenquote:Op maandag 19 september 2016 12:07 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dat is aan de andere kant van Hilversum en dus te ver lopen voor onze Bradgemeister.
quote:Fox Sports en Feyenoord hebben aangifte gedaan van huisvredebreuk tegen vloggers Willem Vink en Teun Peters. Het duo vervalste perskaarten en ze vermomden zich als journalisten van Fox Sports. Ze kwamen het stadion binnen tijdens de wedstrijd Feyenoord -Manchester United.
De club uit Rotterdam wil de jongens naast een stadionverbod ook een boete opleggen.
Het komt steeds vaker voor dat vloggers proberen binnen te komen op plaatsen waar zij eigenlijk niet bevoegd zijn te komen. Willem Vink heeft dat ook al vaker gedaan. In eerdere vlogs is te zien dat hij ‘heeft ingebroken’ bij de huldiging van PSV, overnacht in een voetbalstadion, illegaal meereisde op het dak van een trein en probeerde om namens StukTV binnen te komen bij PinkPop. Meer bij De Telegraaf
Ik ben ook teleurgesteld want een paar vlogs geleden zat hij nog "officieel onder de 120 kilo."quote:Op maandag 19 september 2016 14:26 schreef Rectum het volgende:
Teleurstellend weegmoment zo zonder de pumps van zijn moeder.
quote:Op zondag 18 september 2016 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij gaat dit trucje vaker doen.
Iemand reageert:
[..]
DeMuzikaleVlogger reageert daarop met:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |