Eerste filmpje van Braddie die ik juist WEL leuk vind. Gewoon, omdat het hopelijk opzettelijk zo slecht is.quote:
Is gewoon een trucje wat DeMuzikaleVlogger herhaalt. Hier begint hij ermee:quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Eerste filmpje van Braddie die ik juist WEL leuk vind. Gewoon, omdat het hopelijk opzettelijk zo slecht is.
Ik denk dat Braddie zich daar te goed voor voelt. Hij wilde die baan als bezorger al niet aannemen omdat hij vond dat hij meer geld zou moeten verdienen ("Ik ben 25, geen 12."), maar vergeet voor het gemak even dat hij 0 werkervaring heeft en zijn opleidingsniveau nou ook niet om over naar huis te schrijven is.quote:Op maandag 19 september 2016 22:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bbl opleiding zou best wel wat zijn voor braddie.
Oh, heeft hij wel werkervaring? Pardon dan Braddie, dat stuk van je leven heb ik gemist.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:19 schreef PimD het volgende:
Nou ja, de jaren als "chef keyboards, catering & gitaren" bij de muziekwinkel in Hilversum staan natuurlijk wel mooi op z'n CV.
Ohquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:29 schreef PimD het volgende:
Als ik me niet vergis heeft ie een aantal jaren gratis gewerkt in een muziekwinkel ergens in Hilversum, waar ie in plaats van loon korting kreeg op apparatuur ofzo
De woorden van Braddie zijn niet zo geloofwaardig natuurlijk. Ergens vrijwilligers werk doen voor een paar uurtjes is toch anders dan ergens echt fulltime je knaken verdienen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:29 schreef PimD het volgende:
Als ik me niet vergis heeft ie een aantal jaren gratis gewerkt in een muziekwinkel ergens in Hilversum, waar ie in plaats van loon korting kreeg op apparatuur ofzo
die gozer zegt ook vmbo te hebben gedaan, terwijl hij op fok een overzicht van alle scholen heeft gepost waar hij op zat en dat allemaal praktijkscholen zijn. Dat hij na die scholen in de muziekwinkel is gaan werken kan best, maar dat hij geen loon kreeg zou ik met een grote korrel zout nemen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:29 schreef PimD het volgende:
Iddquote:Op dinsdag 20 september 2016 10:21 schreef Rectum het volgende:
Ik denk dat Bradley ook wel de stem heeft om reclames en tekenfilms in te spreken. Als ik hem was zou ik gewoon wat demo's opnemen en rondsturen.
Inderdaad, anders zou het volkomen normaal zijn dat er t-shirts aan de muur hangen om gaten te bedekken.quote:Deze twee shirts zitten er omdat het anders zo raar is dat maar de helft van de muur bedekt is.
Kijk, dit zijn de beelden waar ik op zit te wachten. Wel jammer van de stemmetjes anders 10/10.quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:32 schreef PimD het volgende:
Zit je dan niet met je neus direct op het scherm?
quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:31 schreef Sander166 het volgende:
Braddie maak eens een "How to find a job" of een "How to lose weight".
''tot die tijd, jaaa, vind ik het wel prima''quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:32 schreef PimD het volgende:
Zit je dan niet met je neus direct op het scherm?
Ja, fantastisch.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:31 schreef Sander166 het volgende:
Braddie maak eens een "How to find a job" of een "How to lose weight".
Je blijft je verbazen. Ieder normaal mens zal die ruimte een beetje leefbaar maken, tijdgebrek kan een argument zijn om het niet te doen. De heer van Dijk heeft tijd in overvloed. Als hij opzichzelf gaat, knapt hij het op voor zijn moeder, net alsof zijn moeder dan in het schuurtje gaat zitten.quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
''tot die tijd, jaaa, vind ik het wel prima''
Dat is volgens mij zijn lijfspreuk
Nee, maar als hij wel ''normaal'' zou zijn geweest dan had dit topic naar alle waarschijnlijkheid ook niet bestaan.quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:31 schreef DeBaba het volgende:
Bedenk me nu overigens.....welk normaal mens gaat er in een schuurtje zitten.
Hier moet ik je volledig gelijk in gevenquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:44 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, maar als hij wel ''normaal'' zou zijn geweest dan had dit topic naar alle waarschijnlijkheid ook niet bestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |