SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wie is erbij?
Arch-Indar, Bondage, Cat22, Joosie200, -Miauw -, MarijkeZwolle, Pikachu, Tailfox, Koen66
OVB's:
Essnhills, Pixelbitty, Chufi, De Zwabber
Let op!: Je kunt op ieder moment aanschuiven, dat is geen probleem. Maar zit jij ook graag tijdens het eten, laat me dan uiterlijk vrijdag 2 september om 17.00 uur weten of je erbij bent, dan kan ik jouw aanwezigheid doorgeven aan het restaurant.
ProTip: trek comfortabele schoenen aan. Amsterdamse straten zijn niet per se lief voor stiletto's (maar die zijn wel sexier dan teva's) en de kilometers ga je voelen.
En dan de uberspontane Londen-meet van 28 t/m 31 oktober a.s. Een aantal mensen heeft al tickets geboekt, maar iedereen mag aanschuivenMaar vliegen is handiger
![]()
Wie gaan er mee?
Arch-Indar, Cat22, Joosie200, MarijkeZwolle + vriendin, -Miauw-
En als laatste gaat Gianni61 een kerstmarkt-meet organiseren. Nadere details volgen
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Ik wacht nog steeds op je kaartje, zal straks nog even kijken want de post komt meestal tussen 2 en 4 of zoietsquote:Op vrijdag 2 september 2016 13:51 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik ook maar ik krijg zo bezoek, ik doe het later![]()
jullie zijn druk geweest..........![]()
later!
Effe TR machen om het aan te laten passen?quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
kut 8415 over geslagen![]()
Zal het ook nooit leren![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
https://voicespice.com/Player.aspx?c=p&h=A2917A8C&j=2F5EB
oké!quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op je kaartje, zal straks nog even kijken want de post komt meestal tussen 2 en 4 of zoiets
de rest lees ik later, en Dees prettige vakantie! ook gemistquote:Op vrijdag 2 september 2016 11:57 schreef Voxs het volgende:
Oke, had even tijd
http://vocaroo.com/i/s1WHVqp9qJAI
quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:54 schreef Deisyy het volgende:
48[/url] schreef Mo_Muffin het volgende:[/b] [..] https://voicespice.com/Player.aspx?c=p&h=A2917A8C&j=2F5EB
o je bent er nogquote:
Niet high naar de sauna gaan dan?quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:55 schreef isax het volgende:
Ik zou dat nooit doen, naar sauna en ook nog eens naakt.
Bang dat ik lachkick krijg en iemand denkt dat ik die uitlag
Arme jij muck.quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:57 schreef Muck het volgende:
Ik werk nog 3,5 uur, dus ik houd mijn kleren nog even aan
hoe hou je het dan vol?quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet high naar de sauna gaan dan?
Ik ga hier niet op klikkenquote:
i dare youquote:
Volgens mij is het makkelijker als je stoned bent.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me makkelijker dan high in zo'n zweethut te gaan zitten..
Nee heel irritant! Vroeger schroeiden je ogen al weg als je de pot open deed.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Dat kanner idd goed inhakken.
Al is het niet meer zo sterk als vroegah
Lekker psychedelischquote:
owned!quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:32 schreef Voxs het volgende:
Lollol lol. Vader belt, ik zit in file, ik ga gelijk door naar die receptie, ik zie je later wel vanavond
whaaaaaaaaaaaaaaaa!![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:32 schreef Voxs het volgende:
Lollol lol. Vader belt, ik zit in file, ik ga gelijk door naar die receptie, ik zie je later wel vanavond
whaaaaaaaaaaaaaaaa!![]()
Hahaha...quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:32 schreef Voxs het volgende:
whaaaaaaaaaaaaaaaa!![]()
Ja, niet helemaal tevreden, de mouwen zijn nog steeds te kort, maar de oplossing die ik ervoor had bedacht was echt lelijk. Dan maar 3 cm te korte mouwen.quote:
Ik had het allemaal op mijn dooie gemakje kunnen doenquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hahaha...
Dus nu voor niks je hele huis op orde en stress gehad? of komt ie dan vanavond nog naar jou thuis?
Ik zie hoe je dat denkt. Die pijnlijk hippe Zwabber, hoe houdt hij zijn jetsetleven vol zonder af en toe even te detoxen in een sauna.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:28 schreef isax het volgende:
[..]
oh en ik maar denken die zwab gaat wekelijks.
Is het iig weer allemaal gedaan ;Dquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:33 schreef Voxs het volgende:
Ik heb dus net, wc, badkamer, stof gezogen, boodschappen gedaan. lol
wat voor feestje heb je nu weer?quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:32 schreef Voxs het volgende:
whaaaaaaaaaaaaaaaa!![]()
Het feestje dat Pa heet.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie hoe je dat denkt. Die pijnlijk hippe Zwabber, hoe houdt hij zijn jetsetleven vol zonder af en toe even te detoxen in een sauna.
Het bloody mary tomaat en selderijontbijt.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:36 schreef isax het volgende:
[..]
dus hoe hou je het nu vol? zeker met de shotjes tarwegras?
hehe, ik moet ook wel om mezelf lachen want ik had die dingen natuurlijk ook heel goed eerder kunnen doen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waar is dat feestje? Pa is dat feestje.
breakfast of champions.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het bloody mary tomaat en selderijontbijt.
Ja hoor, welk soort heb jij?quote:
Niet die schoenen waar je gisteren een oogje op had hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd van dat tussen weer.
Dat ik kan kiezen of ik een panty met pumps aan kan doen of toch laarsjes. En dat ik geen winterjas aan hoef, maar dat ik een jasje kan uitkiezen uit mijn altijd groeiende collectie. Dat weer.
Ik heb een baksteen die je kan overnemen?quote:
Geen chelsea boots?quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet die schoenen waar je gisteren een oogje op had hoor.
Die vond ik niet zo leuk.
hoogstens met een rauw ei, om het een echt ontbijt te makenquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een bloody mary drink je niet on the rocks vriend.
ook al iets wat ik niet snap, waarom een rauw ei?quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoogstens met een rauw ei, om het een echt ontbijt te maken
Liever pumps... of laarsjes, mits met hak.quote:
En zwabber *kuch* al doet hij er weinig mee. De liefde zal wel weer over zijnquote:
geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:41 schreef isax het volgende:
[..]
ook al iets wat ik niet snap, waarom een rauw ei?
Ik heb kleine pootjes, dan kan ik niet de hele dag op hakken lopen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Liever pumps... of laarsjes, mits met hak.
Maar stiekem maakt het mij niet uit, als je maar niet afzegt. Al trek je een jutezak aan met teva's boeit het mij niet.
ik wilden zijn naam niet noemen want gevoeligquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En zwabber *kuch* al doet hij er weinig mee. De liefde zal wel weer over zijn
Je neemt al zoveel zooi mee die kant op, een paar extra schoenen kan ook nog welquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb kleine pootjes, dan kan ik niet de hele dag op hakken lopen.
Uhm nee. 1 paar schoenen is meer dan zat.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je neemt al zoveel zooi mee die kant op, een paar extra schoenen kan ook nog wel
Hoezo gevoelig?quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:43 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik wilden zijn naam niet noemen want gevoelig
quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar stiekem maakt het mij niet uit, als je maar niet afzegt. Al trek je een jutezak aan met teva's boeit het mij niet.
zeg me dat het roze country laarsjes zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet ook nog even nieuwe hakken onder mijn roze laarsjes laten zetten.
lol je hebt erg hoge eisenquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee dat zijn het niet.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:45 schreef isax het volgende:
[..]
zeg me dat het roze country laarsjes zijn.
awws, wat schattigquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Miauw kan aan de hoogste eisen voldoen zonder moeitequote:
Teva'squote:Op vrijdag 2 september 2016 14:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Een echt kind van haar moederquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:47 schreef Molo het volgende:
Isax, sauna is chill joh
En als anderen gaan lachen om mijn hangbuik of hangtetten, lekker boeiend, sauna is gewoon fijn
En Miauw, zero fucks were given toen ik je terror slaapliedje afspeelde
Echt geen idee, ik hoop dat mijn onzichtbaarheidsmantel droog is tegen die tijdquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zenuwpees!
Wat trek jij aan zodat ik je kan herkennen?
Ik deel deze gedachtequote:
tis er zo warm.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:47 schreef Molo het volgende:
Isax, sauna is chill joh
En als anderen gaan lachen om mijn hangbuik of hangtetten, lekker boeiend, sauna is gewoon fijn
Hell baby! Het kwam haar natuurlijk bekend voorquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:47 schreef Molo het volgende:
Isax, sauna is chill joh
Beterschap vastgeketendequote:Op vrijdag 2 september 2016 14:48 schreef bondage het volgende:
Ik heb me zojuist afgemeld voor de meet bij -Miauw-, heb iets onder de leden (zal jullie details besparen) en ben bang dat het morgen nog niet beter zal gaan, ik zie een treinreis van een paar uur hierdoor niet zo zitten en wil jullie niet ziek maken. Ik hoop dat jullie een fijne meet hebben, mocht er in de toekomst een nieuwe worden georganiseerd dan zal ik zeker kijken of ik daarbij aanwezig kan zijn.
Van AI weet ik dat hij immuun is voor gonorroe dus je kunt in ieder geval met hem wel afspreken hoorquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:48 schreef bondage het volgende:
Ik heb me zojuist afgemeld voor de meet bij -Miauw-, heb iets onder de leden (zal jullie details besparen) en ben bang dat het morgen nog niet beter zal gaan, ik zie een treinreis van een paar uur hierdoor niet zo zitten en wil jullie niet ziek maken. Ik hoop dat jullie een fijne meet hebben, mocht er in de toekomst een nieuwe worden georganiseerd dan zal ik zeker kijken of ik daarbij aanwezig kan zijn.
Beterschap!quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:48 schreef bondage het volgende:
ik merk het jaquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Miauw kan aan de hoogste eisen voldoen zonder moeite
Nee echt nietquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Miauw kan aan de hoogste eisen voldoen zonder moeite
Mwahhh, heb een setje van een ander model maar toch beetje mehhhhquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik deel deze gedachte
Owh en birkenstocks
je mag ook gewoon eerlijk vertellen dat je de knopen niet meer uit het touw krijgt en je nu niet verder dan de voordeur komtquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:48 schreef bondage het volgende:
er zijn grenzenquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik deel deze gedachte
Owh en birkenstocks
Je moet echt leren niet alles te vertellen hier hoor Molo.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Van AI weet ik dat hij immuun is voor gonorroe dus je kunt in ieder geval met hem wel afspreken hoor
Jammer man. Volgende keer beter.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:48 schreef bondage het volgende:
Dan ga je de amsterdamse gracht in.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Als het morgen zo warm wordt als ze zeggen, kom ik op birkenstocks. And I don't care.
Ik twijfel nogquote:
hey wil jij je er niet mee bemoeien.... belletjequote:
Ik dacht ik help even, dan gaat de meet misschien wel gewoon doorquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je moet echt leren niet alles te vertellen hier hoor Molo.
Anders gaat er ook een boekje over jou open hoor.
Een dorp verder hier is er een zwembad waarbij het sportbad lekker koud is. Dat is wel heel chill. Even warm douchen, en dan in dat koele bad stappen.quote:
De meet gaat door, ik ga zeker.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik dacht ik help even, dan gaat de meet misschien wel gewoon door
Wut?quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik twijfel nog
Er worden dreigementen gedaan naar mij.
Het is boven de 16 gradenquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Net had je nog laarsjes en pumps en teva's en birkenstocks...
Groenoord?quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een dorp verder hier is er een zwembad waarbij het sportbad lekker koud is. Dat is wel heel chill. Even warm douchen, en dan in dat koele bad stappen.
Solomeetquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De meet gaat door, ik ga zeker.
En je leeft ook nogquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:55 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik snap dat hoor. Been there, done that
wel slecht voor blessures toch?quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een dorp verder hier is er een zwembad waarbij het sportbad lekker koud is. Dat is wel heel chill. Even warm douchen, en dan in dat koele bad stappen.
jij en je vriendenquote:
Trek gewoon aan wat jij lekker vindt zitten en waar je lekker op looptquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is boven de 16 gradenDan doe ik toch niet voor mijn lol laarsjes aan?
En ik heb de blaren nog op de voeten staan van vorige week een hele dag om hakken lopen.
No way.
Met baksteen en al!quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iemand wil mij in de gracht duwen
Baksteen zeker, want onzichtbaarquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Met baksteen en al!
Kijken wie er beter kan zwemmen.
Dat vind ik ook hoor. Is maar plagen he.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Trek gewoon aan wat jij lekker vindt zitten en waar je lekker op loopt
Dankje. Zul je zien dat het morgen ineens weer beter gaatquote:
Dat is het niet, denk ikquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Van AI weet ik dat hij immuun is voor gonorroe dus je kunt in ieder geval met hem wel afspreken hoor
Dankje.quote:
Haha, ja, grappig...quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
je mag ook gewoon eerlijk vertellen dat je de knopen niet meer uit het touw krijgt en je nu niet verder dan de voordeur komt![]()
Uh oh.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iemand wil mij in de gracht duwen
Die heb ik regelmatig, is best tofquote:
Harrr harrrrquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat vind ik ook hoor. Is maar plagen he.
Net als dat ik voor jou zo' n harband met van die poezen oortjes klaar heb liggen.
Het is geen ijsbad. Sportbaden zijn altijd koeler want je wordt tijdens het zwemmen zelf warm. Als je een warm sportbad hebt houd je dat ook niet vol.quote:
Teva's ?quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Die heb ik regelmatig, is best tof
Niemand die me uitlacht om mijn Teva's
Lief dagboek. Vandaag leerde ik dat ienimini broeken heeft.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss doe ik morgen wel spijkerbroek aan ipv jurkje/rokje
Ik twijfel nog over mijn korte broek, met sportschoenen en witte sportsokken tot net onder mijn knie opgetrokken.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss doe ik morgen wel spijkerbroek aan ipv jurkje/rokje
quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik twijfel nog over mijn korte broek, met sportschoenen zandalen en witte sportsokken tot net onder mijn knie opgetrokken.
Of gewoon een spijkerbroek.
Goed punt.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is geen ijsbad. Sportbaden zijn altijd koeler want je wordt tijdens het zwemmen zelf warm. Als je een warm sportbad hebt houd je dat ook niet vol.
2 goede, al heeft 1tje een gat die ik nog steeds hip moet maken, owh en een tuinbroekquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lief dagboek. Vandaag leerde ik dat ienimini broeken heeft.
De deense dog van de hulp van m'n vader probeert ook altijd op m'n schoot te zitten. Voor zover het gaat. Achteruit lopen, kont op je benen schuiven en dan steeds verder duwen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:03 schreef isax het volgende:
Mijn hond denkt weer eens dat ze een schoothond is![]()
Ligt ook nog eens helemaal te knorren.
Beest lijd een prima leven
Wat draag je bij een tuinbroek eigenlijk? Gewoon een shirtje? Niets? Wat moet ik me er bij voorstellen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2 goede, al heeft 1tje een gat die ik nog steeds hip moet maken, owh en een tuinbroek
quote:
Wat niet bij de lyrics hoort en je gewoon doorgaat op dezelfde melodiequote:Op vrijdag 2 september 2016 09:33 schreef -Miauw- het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0EX7VlOvKO9
Zo, dit durfde ik niet eens terug te luisteren
Mooie stemquote:Op vrijdag 2 september 2016 11:57 schreef Voxs het volgende:
Oke, had even tijd
http://vocaroo.com/i/s1WHVqp9qJAI
Van dattumquote:Op vrijdag 2 september 2016 09:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
http://vocaroo.com/i/s1tayPn4eFgm
Je kunt zo aan de slag bij de NS door die omroepberichten te doenquote:Op vrijdag 2 september 2016 13:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
https://voicespice.com/Player.aspx?c=p&h=86B3376F&j=2F5DD
Bwhehehe, ook al zo'n mooie stemquote:Op vrijdag 2 september 2016 13:25 schreef xBubbles het volgende:
http://voicespice.com/Player.aspx?c=p&h=5F14D0F7&j=2F5E5
Just kidding hoor
Klassiekertje!quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:35 schreef Molo het volgende:
https://voicespice.com/Player.aspx?c=p&h=A5F568A0&j=2F5EE
quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:32 schreef Voxs het volgende:
whaaaaaaaaaaaaaaaa!![]()
Zoooo herkenbaar ditquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:33 schreef Voxs het volgende:
Ik heb dus net, wc, badkamer, stof gezogen, boodschappen gedaan. lol
Lief hoorquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Wat niet bij de lyrics hoort en je gewoon doorgaat op dezelfde melodie
[..]
Mooie stemEn waar blijft dat duet tussen Voxs en Miauw
[..]
Van dattumIk zou er gewoon een soundboard van moeten maken en morgen gebruiken
[..]
Je kunt zo aan de slag bij de NS door die omroepberichten te doen![]()
[..]
Bwhehehe, ook al zo'n mooie stem
[..]
Klassiekertje!
[..]
[..]
Zoooo herkenbaar dit![]()
![]()
Ligt er denk ik maar net wat je bedoelingen zijn met het gezelschap waarin je jezelf gaat bevindenquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat draag je bij een tuinbroek eigenlijk? Gewoon een shirtje? Niets? Wat moet ik me er bij voorstellen.
Gewoon een shirt er onder. Het is zeer comfortabel, maar niet echt een lust voor een oog. Dus voor dagen dat ik geen zin heb in rokje/jurk.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat draag je bij een tuinbroek eigenlijk? Gewoon een shirtje? Niets? Wat moet ik me er bij voorstellen.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:10 schreef Cat22 het volgende:
Weeeeeeekendddddd![]()
![]()
Echtechtecht weekend na vier weken, zonder werkgedoe
Nee dat snap ikquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De deense dog van de hulp van m'n vader probeert ook altijd op m'n schoot te zitten. Voor zover het gaat. Achteruit lopen, kont op je benen schuiven en dan steeds verder duwen.
Dat past niet.
Heb je al stress?quote:
Oh helemaal teruggebladerd om het af te luisterenquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Wat niet bij de lyrics hoort en je gewoon doorgaat op dezelfde melodie
[..]
Mooie stemEn waar blijft dat duet tussen Voxs en Miauw
[..]
Van dattumIk zou er gewoon een soundboard van moeten maken en morgen gebruiken
[..]
Je kunt zo aan de slag bij de NS door die omroepberichten te doen![]()
[..]
Bwhehehe, ook al zo'n mooie stem
[..]
Klassiekertje!
[..]
[..]
Zoooo herkenbaar dit![]()
![]()
'ietje beter'quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:13 schreef isax het volgende:
[..]
Nee dat snap ik![]()
setters zijn heel smal en lenig, onze Bruce is zo groot als een kleine Duitse dog teef en die ligt graag op de stoel.
Ginny is maar 65 cm schofthoogte dus dat werkt ietsje beter
Dat hoortquote:
Wat had je al aangekondigd?quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik had het al aangekondigd
[..]
Meerdere woorden... Does not computequote:
Jij bent gewoon de enige die ik ken morgen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Meerdere woorden... Does not compute
quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Feyenoord!" scanderen. Kan niet fout gaan.
Haha nee volgende week duiken we de studio inquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Eerste album van Miauw en Voxs is een feit?
Als jij nou een Feyenoord vlag mee neemt komt het vast goed.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Feyenoord!" scanderen. Kan niet fout gaan.
Ik vind het spannend want helpppp onbekende mensenquote:
Of een Feyenoord shirtje aantrekkenquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:21 schreef isax het volgende:
[..]
Als jij nou een Feyenoord vlag mee neemt komt het vast goed.
Aandeamsterdamsegrachten, ha 1 woordquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Meerdere woorden... Does not compute
Bwhehehe, koop ik het eerste exemplaarquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha nee volgende week duiken we de studio in
Waar blijft jouwnes?
Ander terras?quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het spannend want helpppp onbekende mensen![]()
Maar ook stel dat het terras vol zit (is niet te reserveren) waar gaan we dan heen, etc. etc.![]()
Ik ken er ook best veel niet, bedenk ik mequote:
Voicespice kan op je mobielquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Aandeamsterdamsegrachten, ha 1 woord
[..]
Bwhehehe, koop ik het eerste exemplaar![]()
Die blijft nergens.. heb geen microfoon
De verantwoordingquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het spannend want helpppp onbekende mensen![]()
Maar ook stel dat het terras vol zit (is niet te reserveren) waar gaan we dan heen, etc. etc.![]()
Jij als meetslet nog steeds stress?quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ken er ook best veel niet, bedenk ik me![]()
Nu heb ik ook stress
Als je stoffen winkel zoekt, zit een redelijk leuke op de nieuwe Hoogstraat.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ander terras?
Boekenwinkel? Lapjeswinkel?
Past precies.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij als meetslet nog steeds stress?
A. Boeken?quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:25 schreef isax het volgende:
[..]
Als je stoffen winkel zoekt, zit een redelijk leuke op de nieuwe Hoogstraat.
Zit haar toch niet zo te plagen, ze heeft het al zwaar zat.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:26 schreef Cat22 het volgende:
O noes! Bijna vrijdag 17.00 uur
Ik wil zitten en eten! Heb je dat al genoteerd miauw?
quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze hebben toch meer dan 1 café in Amsterdam toch?
wel die stijlquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Past precies.
dat snap ik, heeft hij met als mijn vader ook een kast vol met blauw /witte poloshirts?
Ik heb toch de strip(pen)kaart?quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog nooit hoeven te betalen.. dus niks gigolo....
Ha, volgens mij sta jij om 10 uur al voor de deur van Waterstonesquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ander terras?
Boekenwinkel? Lapjeswinkel?
Op zich wel jaquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze hebben toch meer dan 1 café in Amsterdam toch?
Nou ennnnn!quote:
Ik heb om 12 uur afgesproken op Amsterdam CS.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerst een beetje slaap pakken hier thuis, morgenochtend ook een beetje rustig aan doenMaar wil wel voor 10 uur van huis ja
Bij de Kalverstraat heb je naast Waterstones ook de American Book Center op het plein er naast en aan het einde van de Kalverstraat bij het Muntplein een English Book store.quote:
Tuulk. Wordt gezelligquote:
Ojaaaa! Al die fourniturenquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:25 schreef isax het volgende:
[..]
Als je stoffen winkel zoekt, zit een redelijk leuke op de nieuwe Hoogstraat.
Oh goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:26 schreef Cat22 het volgende:
O noes! Bijna vrijdag 17.00 uur
Ik wil zitten en eten! Heb je dat al genoteerd miauw?
Wat, wilde jij ook zitten tijdens het etenquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zit haar toch niet zo te plagen, ze heeft het al zwaar zat.
Ik heb ook pas 3 keer hetzelfde gemeld....
Pfew!quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojaaaa! Al die fournituren
[..]
Oh goed dat je het zegt
Smoesjes, ik ook niet. Je kan ook op je foon opnemen en uploadenquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Aandeamsterdamsegrachten, ha 1 woord
[..]
Bwhehehe, koop ik het eerste exemplaar![]()
Die blijft nergens.. heb geen microfoon
Als ik niet kan zitten ga jij net als Ieni op der Birkenstocks de gracht in!quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat, wilde jij ook zitten tijdens het eten
Werken ook vriendelijke mensenquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojaaaa! Al die fournituren
[..]
Oh goed dat je het zegt
Instructies volgen zodra de deadline verstreken is. Naar verwachting rond 19.00 uur per PM.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik arriveer mooi rond 14.00 uur op CS (waarwaarwaar?). Morgen de wekker op half zes voor sippe kater en dan kan ik hem tussen slaapjes in mooi nog voldouwen voor ik vertrek en dan met een gerust hart lang blijven.
quote:
Zo hé, dat hebben jullie goed met elkaar afgestemd ditquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Smoesjes, ik ook niet. Je kan ook op je foon opnemen en uploaden
quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ha, volgens mij sta jij om 10 uur al voor de deur van Waterstones
Je kunt ook nog naar Athenaeum https://www.athenaeum.nl/ niet helemaal mijn winkel maar kijken is altijd leuk en naar het vernieuwde Scheltema op het Rokin https://www.scheltema.nl/ Mist een beetje de sfeer maar het pand is wel mooi en leuk uitzicht over het centrum.
Ben je iig verzekerd van zwemmen in de gracht.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:21 schreef isax het volgende:
[..]
Als jij nou een Feyenoord vlag mee neemt komt het vast goed.
ik ben echt de kluts kwijt. Ik wilde een typo aanpassen maar dat kan ik ook al niet meerquote:
Ga mee douchen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik ben echt de kluts kwijt. Ik wilde een typo aanpassen maar dat kan ik ook al niet meer
o.O samen douchen <3quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:33 schreef isax het volgende:
En als je gratis snoepjes wil moet je bij die hipster snoepzaak binnen lopen, vlak bij die stoffenwinkel. zeggen dat je uit de buurt komt en dat je gewoon even komt kijken.
Krijg je handen vol.
En dan zeggen kom binnenkort terug, eerst even proeven.
Nou enorm!quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:32 schreef isax het volgende:
[..]
Werken ook vriendelijke mensen
Word zeldzaam in het centrum. Meeste zijn niet gepaald behulpzaam.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik ben echt de kluts kwijt. Ik wilde een typo aanpassen maar dat kan ik ook al niet meer
quote:
Badkamerconcertquote:
Waar zit die? Niet dat ik snoep ga kopenquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:33 schreef isax het volgende:
En als je gratis snoepjes wil moet je bij die hipster snoepzaak binnen lopen, vlak bij die stoffenwinkel. zeggen dat je uit de buurt komt en dat je gewoon even komt kijken.
Krijg je handen vol.
En dan zeggen kom binnenkort terug, eerst even proeven.
Nooit naar binnen geweest, was het lekker?quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou enorm!
Ken je die snackbar daar tegenover?
Nou dan ben jij wel heel makkelijk over te halenquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog even en jullie laten Amsterdam heel leuk klinken en wil ik verhuizen...
nieuwe hoogstraat, zelfde kant als de stoffenzaak richting de nieuwmarkt.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waar zit die? Niet dat ik snoep ga kopen
Maar wel benieuwd waar die zit.
Ja prima volgens mij maar ik moest zo lachen om dat menu wat daar hangt, wacht ff kijken of ik de foto nog kan vinden.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:38 schreef isax het volgende:
[..]
Nooit naar binnen geweest, was het lekker?
Heb je ooit pizza gehad van da portare via? Mis het nog dagelijks
quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:40 schreef isax het volgende:
[..]
nieuwe hoogstraat, zelfde kant als de stoffenzaak richting de nieuwmarkt.
[ afbeelding ]
loopt van dat hyper volk dat wil doen alsof snoep gezond is![]()
godver wat mis ik het als ik er zo over praat
Kunnen we daar langs?quote:
Oh nog nooit gezienquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:40 schreef isax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is een berhaap? En Shawarma? En falafell?quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is een berhaap? En Shawarma? En falafell?
Frikandeel, thea, capuchinoquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:45 schreef isax het volgende:
[..]
die gene had ergere dyslexie dan ik of wat?
de syrische overbuurvrouw van mn zus kan wel een aardig falafeltje makenquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed idee. Ik moet wel geld kunnen pinnen. Pinpas stuk, nieuwe aangevraagd, is die nog niet binnenquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Instructies volgen zodra de deadline verstreken is. Naar verwachting rond 19.00 uur per PM.
Hoe is het met hem?
Jaaaaquote:
Kusje voor de kater en wel fijn dat je nu eindelijk weet wat het is.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Spann0ndddd![]()
. Leuk hoe je het organiseert
![]()
Vandaag alle uitslagen op een rijtje gezet. Op de bingokaart stonden FIP (doodvonnis), kanker (waarschijnlijk doodvonnis), Crohn in katvorm (chronisch en gedoe) of chronische alvleesklierontsteking. Het is de laatste geworden dus van alle niet-leuk opties wel de 'beste'. Zeker omdat de galblaas gezellig niet meedoet in het ziekzijn, want dat had ook gekund. En mooi dat de 60 euro die die specifieke test kostte goed besteed is.
Antibiotica hadden we al blind geprobeerd maar deed niks (soms helpt dat wel) dus nu moet hij het zelf opknappen met corticosteroïden, pijnstilling, maagbeschermer, vitamineB, eetlustopwekkers en licht verteerbaar voer. Op goede dagen de komende tijd twee injecties, op pechdagen drie stuks en een pil.![]()
Kan lang duren voor het over is en soms houden ze er last van met vertering, voedselopname of anderszins. Maar dat is nu nog niet te zeggen. We bekijken het per week.
Inmiddels krijg ik een zakjes spuiten, naalden en de ampullen mee om alles zelf klaar te maken.
Tl;dr: alvleesklierontsteking, hij is nog sip, krijgt een hoop medicijnen en dieetvoer. En heeft daarvan al twee bakken van weggevroten in twee uur
Ja, toch wel opluchting. Dit kunnen we handelen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kusje voor de kater en wel fijn dat je nu eindelijk weet wat het is.
O buhquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:51 schreef Bos81 het volgende:
De warmwatermeneer is hier nu bezig.. Had vanmiddag helemaal niks geen warm water
Wel fijn dat ze vandaag nog konden komen.quote:
beter nu dan in de winter.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:51 schreef Bos81 het volgende:
De warmwatermeneer is hier nu bezig.. Had vanmiddag helemaal niks geen warm water
amsterdam is heel leuk. Alleen een bende om in te navigeren als het druk is.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog even en jullie laten Amsterdam heel leuk klinken en wil ik verhuizen...
Wanneer denk je dat je weer daar gaat wonen?quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:40 schreef isax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo van die drukte, maar houd wel van al die verschillende winkels enzo.quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
amsterdam is heel leuk. Alleen een bende om in te navigeren als het druk is.
Oh een paar uur in Amsterdam op een drukke dag en ik voel ook genocidale neigingen boven komen borrelen hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van die drukte, maar houd wel van al die verschillende winkels enzo.
Als ginny kan wat ze moet kunnen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wanneer denk je dat je weer daar gaat wonen?
"Psst, wat doet die jongen hier in de woonkamer?"quote:
Hoe ver is ze?quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:09 schreef isax het volgende:
[..]
Als ginny kan wat ze moet kunnen.
Maar een hond laten zitten bij de stoep en laten blijven zitten, no matter what, totdat je het magische woord zegt alleen al is niet makkelijk
Jouw hoofdquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Psst, wat doet die jongen hier in de woonkamer?"
"Geen idee schat, laat hem maar, er is iets mis met hem denk ik."
"Maar het is weeeeeiiiiird. Hij staat daar maar pirouettes te maken op de salontafel."
luister je mee?quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Psst, wat doet die jongen hier in de woonkamer?"
"Geen idee schat, laat hem maar, er is iets mis met hem denk ik."
"Maar het is weeeeeiiiiird. Hij staat daar maar pirouettes te maken op de salontafel."
ouwequote:Op vrijdag 2 september 2016 16:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet wat r49 is tail, ik draaide er al voordat jij op FOK! zat.
Zwab op R49; dat waren nog eens tijden!quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ook onder deze naam ?quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeker na mijn tijd geweest ?quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:23 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Zwab op R49; dat waren nog eens tijden!
Het was wel gezellig toen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:23 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Zwab op R49; dat waren nog eens tijden!
Ik liep gister met der en vergat stoep te zeggen.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:27 schreef Molo het volgende:
met die andere zit je alleen in KPD Zwab?
wel winegums gevraagd?quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:28 schreef Arch-Indar het volgende:
Goeie daad van de dag weer gedaan!
Dame met niet startende auto zonder startkabels weer op weg geholpen!
Auto van de dijk geduwd?quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:28 schreef Arch-Indar het volgende:
Goeie daad van de dag weer gedaan!
Dame met niet startende auto zonder startkabels weer op weg geholpen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |