SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wie is erbij?
Arch-Indar, Bondage, Cat22, Joosie200, -Miauw -, MarijkeZwolle, Pikachu, Tailfox, Koen66
OVB's:
Essnhills, Pixelbitty, Chufi, De Zwabber
Let op!: Je kunt op ieder moment aanschuiven, dat is geen probleem. Maar zit jij ook graag tijdens het eten, laat me dan uiterlijk vrijdag 2 september om 17.00 uur weten of je erbij bent, dan kan ik jouw aanwezigheid doorgeven aan het restaurant.
ProTip: trek comfortabele schoenen aan. Amsterdamse straten zijn niet per se lief voor stiletto's (maar die zijn wel sexier dan teva's) en de kilometers ga je voelen.
En dan de uberspontane Londen-meet van 28 t/m 31 oktober a.s. Een aantal mensen heeft al tickets geboekt, maar iedereen mag aanschuivenMaar vliegen is handiger
![]()
Wie gaan er mee?
Arch-Indar, Cat22, Joosie200, MarijkeZwolle + vriendin, -Miauw-
En als laatste gaat Gianni61 een kerstmarkt-meet organiseren. Nadere details volgen
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Ik wacht nog steeds op je kaartje, zal straks nog even kijken want de post komt meestal tussen 2 en 4 of zoietsquote:Op vrijdag 2 september 2016 13:51 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik ook maar ik krijg zo bezoek, ik doe het later![]()
jullie zijn druk geweest..........![]()
later!
Effe TR machen om het aan te laten passen?quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
kut 8415 over geslagen![]()
Zal het ook nooit leren![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
https://voicespice.com/Player.aspx?c=p&h=A2917A8C&j=2F5EB
oké!quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op je kaartje, zal straks nog even kijken want de post komt meestal tussen 2 en 4 of zoiets
de rest lees ik later, en Dees prettige vakantie! ook gemistquote:Op vrijdag 2 september 2016 11:57 schreef Voxs het volgende:
Oke, had even tijd
http://vocaroo.com/i/s1WHVqp9qJAI
quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:54 schreef Deisyy het volgende:
48[/url] schreef Mo_Muffin het volgende:[/b] [..] https://voicespice.com/Player.aspx?c=p&h=A2917A8C&j=2F5EB
o je bent er nogquote:
Niet high naar de sauna gaan dan?quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:55 schreef isax het volgende:
Ik zou dat nooit doen, naar sauna en ook nog eens naakt.
Bang dat ik lachkick krijg en iemand denkt dat ik die uitlag
Arme jij muck.quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:57 schreef Muck het volgende:
Ik werk nog 3,5 uur, dus ik houd mijn kleren nog even aan
hoe hou je het dan vol?quote:Op vrijdag 2 september 2016 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet high naar de sauna gaan dan?
Ik ga hier niet op klikkenquote:
i dare youquote:
Volgens mij is het makkelijker als je stoned bent.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me makkelijker dan high in zo'n zweethut te gaan zitten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |