Nee heel irritant! Vroeger schroeiden je ogen al weg als je de pot open deed.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Dat kanner idd goed inhakken.
Al is het niet meer zo sterk als vroegah
Lekker psychedelischquote:
owned!quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:32 schreef Voxs het volgende:
Lollol lol. Vader belt, ik zit in file, ik ga gelijk door naar die receptie, ik zie je later wel vanavond
whaaaaaaaaaaaaaaaa!![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:32 schreef Voxs het volgende:
Lollol lol. Vader belt, ik zit in file, ik ga gelijk door naar die receptie, ik zie je later wel vanavond
whaaaaaaaaaaaaaaaa!![]()
Hahaha...quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:32 schreef Voxs het volgende:
whaaaaaaaaaaaaaaaa!![]()
Ja, niet helemaal tevreden, de mouwen zijn nog steeds te kort, maar de oplossing die ik ervoor had bedacht was echt lelijk. Dan maar 3 cm te korte mouwen.quote:
Ik had het allemaal op mijn dooie gemakje kunnen doenquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hahaha...
Dus nu voor niks je hele huis op orde en stress gehad? of komt ie dan vanavond nog naar jou thuis?
Ik zie hoe je dat denkt. Die pijnlijk hippe Zwabber, hoe houdt hij zijn jetsetleven vol zonder af en toe even te detoxen in een sauna.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:28 schreef isax het volgende:
[..]
oh en ik maar denken die zwab gaat wekelijks.
Is het iig weer allemaal gedaan ;Dquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:33 schreef Voxs het volgende:
Ik heb dus net, wc, badkamer, stof gezogen, boodschappen gedaan. lol
wat voor feestje heb je nu weer?quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:32 schreef Voxs het volgende:
whaaaaaaaaaaaaaaaa!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |