Nee echt nietquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Miauw kan aan de hoogste eisen voldoen zonder moeite
Mwahhh, heb een setje van een ander model maar toch beetje mehhhhquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik deel deze gedachte
Owh en birkenstocks
je mag ook gewoon eerlijk vertellen dat je de knopen niet meer uit het touw krijgt en je nu niet verder dan de voordeur komtquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:48 schreef bondage het volgende:
Ik heb me zojuist afgemeld voor de meet bij -Miauw-, heb iets onder de leden (zal jullie details besparen) en ben bang dat het morgen nog niet beter zal gaan, ik zie een treinreis van een paar uur hierdoor niet zo zitten en wil jullie niet ziek maken. Ik hoop dat jullie een fijne meet hebben, mocht er in de toekomst een nieuwe worden georganiseerd dan zal ik zeker kijken of ik daarbij aanwezig kan zijn.
er zijn grenzenquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik deel deze gedachte
Owh en birkenstocks
Je moet echt leren niet alles te vertellen hier hoor Molo.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Van AI weet ik dat hij immuun is voor gonorroe dus je kunt in ieder geval met hem wel afspreken hoor
Jammer man. Volgende keer beter.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:48 schreef bondage het volgende:
Ik heb me zojuist afgemeld voor de meet bij -Miauw-, heb iets onder de leden (zal jullie details besparen) en ben bang dat het morgen nog niet beter zal gaan, ik zie een treinreis van een paar uur hierdoor niet zo zitten en wil jullie niet ziek maken. Ik hoop dat jullie een fijne meet hebben, mocht er in de toekomst een nieuwe worden georganiseerd dan zal ik zeker kijken of ik daarbij aanwezig kan zijn.
Dan ga je de amsterdamse gracht in.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Als het morgen zo warm wordt als ze zeggen, kom ik op birkenstocks. And I don't care.
Ik twijfel nogquote:
hey wil jij je er niet mee bemoeien.... belletjequote:
Ik dacht ik help even, dan gaat de meet misschien wel gewoon doorquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je moet echt leren niet alles te vertellen hier hoor Molo.
Anders gaat er ook een boekje over jou open hoor.
Een dorp verder hier is er een zwembad waarbij het sportbad lekker koud is. Dat is wel heel chill. Even warm douchen, en dan in dat koele bad stappen.quote:
De meet gaat door, ik ga zeker.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik dacht ik help even, dan gaat de meet misschien wel gewoon door
Wut?quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik twijfel nog
Er worden dreigementen gedaan naar mij.
Het is boven de 16 gradenquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Net had je nog laarsjes en pumps en teva's en birkenstocks...
Groenoord?quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een dorp verder hier is er een zwembad waarbij het sportbad lekker koud is. Dat is wel heel chill. Even warm douchen, en dan in dat koele bad stappen.
Solomeetquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De meet gaat door, ik ga zeker.
En je leeft ook nogquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:55 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik snap dat hoor. Been there, done that
wel slecht voor blessures toch?quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een dorp verder hier is er een zwembad waarbij het sportbad lekker koud is. Dat is wel heel chill. Even warm douchen, en dan in dat koele bad stappen.
jij en je vriendenquote:
Trek gewoon aan wat jij lekker vindt zitten en waar je lekker op looptquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is boven de 16 gradenDan doe ik toch niet voor mijn lol laarsjes aan?
En ik heb de blaren nog op de voeten staan van vorige week een hele dag om hakken lopen.
No way.
Met baksteen en al!quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iemand wil mij in de gracht duwen
Baksteen zeker, want onzichtbaarquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Met baksteen en al!
Kijken wie er beter kan zwemmen.
Dat vind ik ook hoor. Is maar plagen he.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Trek gewoon aan wat jij lekker vindt zitten en waar je lekker op loopt
Dankje. Zul je zien dat het morgen ineens weer beter gaatquote:
Dat is het niet, denk ikquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Van AI weet ik dat hij immuun is voor gonorroe dus je kunt in ieder geval met hem wel afspreken hoor
Dankje.quote:
Haha, ja, grappig...quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
je mag ook gewoon eerlijk vertellen dat je de knopen niet meer uit het touw krijgt en je nu niet verder dan de voordeur komt![]()
Uh oh.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iemand wil mij in de gracht duwen
Die heb ik regelmatig, is best tofquote:
Harrr harrrrquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat vind ik ook hoor. Is maar plagen he.
Net als dat ik voor jou zo' n harband met van die poezen oortjes klaar heb liggen.
Het is geen ijsbad. Sportbaden zijn altijd koeler want je wordt tijdens het zwemmen zelf warm. Als je een warm sportbad hebt houd je dat ook niet vol.quote:
Teva's ?quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Die heb ik regelmatig, is best tof
Niemand die me uitlacht om mijn Teva's
Lief dagboek. Vandaag leerde ik dat ienimini broeken heeft.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss doe ik morgen wel spijkerbroek aan ipv jurkje/rokje
Ik twijfel nog over mijn korte broek, met sportschoenen en witte sportsokken tot net onder mijn knie opgetrokken.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss doe ik morgen wel spijkerbroek aan ipv jurkje/rokje
quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik twijfel nog over mijn korte broek, met sportschoenen zandalen en witte sportsokken tot net onder mijn knie opgetrokken.
Of gewoon een spijkerbroek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |