Het feestje dat Pa heet.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie hoe je dat denkt. Die pijnlijk hippe Zwabber, hoe houdt hij zijn jetsetleven vol zonder af en toe even te detoxen in een sauna.
Het bloody mary tomaat en selderijontbijt.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:36 schreef isax het volgende:
[..]
dus hoe hou je het nu vol? zeker met de shotjes tarwegras?
hehe, ik moet ook wel om mezelf lachen want ik had die dingen natuurlijk ook heel goed eerder kunnen doen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waar is dat feestje? Pa is dat feestje.
breakfast of champions.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het bloody mary tomaat en selderijontbijt.
Ja hoor, welk soort heb jij?quote:
Niet die schoenen waar je gisteren een oogje op had hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd van dat tussen weer.
Dat ik kan kiezen of ik een panty met pumps aan kan doen of toch laarsjes. En dat ik geen winterjas aan hoef, maar dat ik een jasje kan uitkiezen uit mijn altijd groeiende collectie. Dat weer.
Ik heb een baksteen die je kan overnemen?quote:
Geen chelsea boots?quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet die schoenen waar je gisteren een oogje op had hoor.
Die vond ik niet zo leuk.
hoogstens met een rauw ei, om het een echt ontbijt te makenquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een bloody mary drink je niet on the rocks vriend.
ook al iets wat ik niet snap, waarom een rauw ei?quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoogstens met een rauw ei, om het een echt ontbijt te maken
Liever pumps... of laarsjes, mits met hak.quote:
En zwabber *kuch* al doet hij er weinig mee. De liefde zal wel weer over zijnquote:
geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:41 schreef isax het volgende:
[..]
ook al iets wat ik niet snap, waarom een rauw ei?
Ik heb kleine pootjes, dan kan ik niet de hele dag op hakken lopen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Liever pumps... of laarsjes, mits met hak.
Maar stiekem maakt het mij niet uit, als je maar niet afzegt. Al trek je een jutezak aan met teva's boeit het mij niet.
ik wilden zijn naam niet noemen want gevoeligquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En zwabber *kuch* al doet hij er weinig mee. De liefde zal wel weer over zijn
Je neemt al zoveel zooi mee die kant op, een paar extra schoenen kan ook nog welquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb kleine pootjes, dan kan ik niet de hele dag op hakken lopen.
Uhm nee. 1 paar schoenen is meer dan zat.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je neemt al zoveel zooi mee die kant op, een paar extra schoenen kan ook nog wel
Hoezo gevoelig?quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:43 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik wilden zijn naam niet noemen want gevoelig
quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar stiekem maakt het mij niet uit, als je maar niet afzegt. Al trek je een jutezak aan met teva's boeit het mij niet.
zeg me dat het roze country laarsjes zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet ook nog even nieuwe hakken onder mijn roze laarsjes laten zetten.
lol je hebt erg hoge eisenquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee dat zijn het niet.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:45 schreef isax het volgende:
[..]
zeg me dat het roze country laarsjes zijn.
awws, wat schattigquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Miauw kan aan de hoogste eisen voldoen zonder moeitequote:
Teva'squote:Op vrijdag 2 september 2016 14:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Een echt kind van haar moederquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:47 schreef Molo het volgende:
Isax, sauna is chill joh
En als anderen gaan lachen om mijn hangbuik of hangtetten, lekker boeiend, sauna is gewoon fijn
En Miauw, zero fucks were given toen ik je terror slaapliedje afspeelde
Echt geen idee, ik hoop dat mijn onzichtbaarheidsmantel droog is tegen die tijdquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zenuwpees!
Wat trek jij aan zodat ik je kan herkennen?
Ik deel deze gedachtequote:
tis er zo warm.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:47 schreef Molo het volgende:
Isax, sauna is chill joh
En als anderen gaan lachen om mijn hangbuik of hangtetten, lekker boeiend, sauna is gewoon fijn
Hell baby! Het kwam haar natuurlijk bekend voorquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:47 schreef Molo het volgende:
Isax, sauna is chill joh
Beterschap vastgeketendequote:Op vrijdag 2 september 2016 14:48 schreef bondage het volgende:
Ik heb me zojuist afgemeld voor de meet bij -Miauw-, heb iets onder de leden (zal jullie details besparen) en ben bang dat het morgen nog niet beter zal gaan, ik zie een treinreis van een paar uur hierdoor niet zo zitten en wil jullie niet ziek maken. Ik hoop dat jullie een fijne meet hebben, mocht er in de toekomst een nieuwe worden georganiseerd dan zal ik zeker kijken of ik daarbij aanwezig kan zijn.
Van AI weet ik dat hij immuun is voor gonorroe dus je kunt in ieder geval met hem wel afspreken hoorquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:48 schreef bondage het volgende:
Ik heb me zojuist afgemeld voor de meet bij -Miauw-, heb iets onder de leden (zal jullie details besparen) en ben bang dat het morgen nog niet beter zal gaan, ik zie een treinreis van een paar uur hierdoor niet zo zitten en wil jullie niet ziek maken. Ik hoop dat jullie een fijne meet hebben, mocht er in de toekomst een nieuwe worden georganiseerd dan zal ik zeker kijken of ik daarbij aanwezig kan zijn.
Beterschap!quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:48 schreef bondage het volgende:
ik merk het jaquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Miauw kan aan de hoogste eisen voldoen zonder moeite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |