Jij bent gewoon de enige die ik ken morgen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Meerdere woorden... Does not compute
quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Feyenoord!" scanderen. Kan niet fout gaan.
Haha nee volgende week duiken we de studio inquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Eerste album van Miauw en Voxs is een feit?
Als jij nou een Feyenoord vlag mee neemt komt het vast goed.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Feyenoord!" scanderen. Kan niet fout gaan.
Ik vind het spannend want helpppp onbekende mensenquote:
Of een Feyenoord shirtje aantrekkenquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:21 schreef isax het volgende:
[..]
Als jij nou een Feyenoord vlag mee neemt komt het vast goed.
Aandeamsterdamsegrachten, ha 1 woordquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Meerdere woorden... Does not compute
Bwhehehe, koop ik het eerste exemplaarquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha nee volgende week duiken we de studio in
Waar blijft jouwnes?
Ander terras?quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het spannend want helpppp onbekende mensen![]()
Maar ook stel dat het terras vol zit (is niet te reserveren) waar gaan we dan heen, etc. etc.![]()
Ik ken er ook best veel niet, bedenk ik mequote:
Voicespice kan op je mobielquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Aandeamsterdamsegrachten, ha 1 woord
[..]
Bwhehehe, koop ik het eerste exemplaar![]()
Die blijft nergens.. heb geen microfoon
De verantwoordingquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het spannend want helpppp onbekende mensen![]()
Maar ook stel dat het terras vol zit (is niet te reserveren) waar gaan we dan heen, etc. etc.![]()
Jij als meetslet nog steeds stress?quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ken er ook best veel niet, bedenk ik me![]()
Nu heb ik ook stress
Als je stoffen winkel zoekt, zit een redelijk leuke op de nieuwe Hoogstraat.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ander terras?
Boekenwinkel? Lapjeswinkel?
Past precies.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij als meetslet nog steeds stress?
A. Boeken?quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:25 schreef isax het volgende:
[..]
Als je stoffen winkel zoekt, zit een redelijk leuke op de nieuwe Hoogstraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |