amsterdam is heel leuk. Alleen een bende om in te navigeren als het druk is.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog even en jullie laten Amsterdam heel leuk klinken en wil ik verhuizen...
Wanneer denk je dat je weer daar gaat wonen?quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:40 schreef isax het volgende:
[..]
nieuwe hoogstraat, zelfde kant als de stoffenzaak richting de nieuwmarkt.
[ afbeelding ]
loopt van dat hyper volk dat wil doen alsof snoep gezond is![]()
godver wat mis ik het als ik er zo over praat
Ik ben niet zo van die drukte, maar houd wel van al die verschillende winkels enzo.quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
amsterdam is heel leuk. Alleen een bende om in te navigeren als het druk is.
Oh een paar uur in Amsterdam op een drukke dag en ik voel ook genocidale neigingen boven komen borrelen hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van die drukte, maar houd wel van al die verschillende winkels enzo.
Als ginny kan wat ze moet kunnen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wanneer denk je dat je weer daar gaat wonen?
"Psst, wat doet die jongen hier in de woonkamer?"quote:
Hoe ver is ze?quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:09 schreef isax het volgende:
[..]
Als ginny kan wat ze moet kunnen.
Maar een hond laten zitten bij de stoep en laten blijven zitten, no matter what, totdat je het magische woord zegt alleen al is niet makkelijk
Jouw hoofdquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Psst, wat doet die jongen hier in de woonkamer?"
"Geen idee schat, laat hem maar, er is iets mis met hem denk ik."
"Maar het is weeeeeiiiiird. Hij staat daar maar pirouettes te maken op de salontafel."
luister je mee?quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Psst, wat doet die jongen hier in de woonkamer?"
"Geen idee schat, laat hem maar, er is iets mis met hem denk ik."
"Maar het is weeeeeiiiiird. Hij staat daar maar pirouettes te maken op de salontafel."
ouwequote:Op vrijdag 2 september 2016 16:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet wat r49 is tail, ik draaide er al voordat jij op FOK! zat.
Zwab op R49; dat waren nog eens tijden!quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ook onder deze naam ?quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeker na mijn tijd geweest ?quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:23 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Zwab op R49; dat waren nog eens tijden!
Het was wel gezellig toen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:23 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Zwab op R49; dat waren nog eens tijden!
Ik liep gister met der en vergat stoep te zeggen.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:27 schreef Molo het volgende:
met die andere zit je alleen in KPD Zwab?
wel winegums gevraagd?quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:28 schreef Arch-Indar het volgende:
Goeie daad van de dag weer gedaan!
Dame met niet startende auto zonder startkabels weer op weg geholpen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |