SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wie is erbij?
Arch-Indar, Bondage, Cat22, Joosie200, -Miauw -, MarijkeZwolle, Pikachu, Tailfox, Koen66
OVB's:
Essnhills, Pixelbitty, Chufi, De Zwabber
Let op!: Je kunt op ieder moment aanschuiven, dat is geen probleem. Maar zit jij ook graag tijdens het eten, laat me dan uiterlijk vrijdag 2 september om 17.00 uur weten of je erbij bent, dan kan ik jouw aanwezigheid doorgeven aan het restaurant.
ProTip: trek comfortabele schoenen aan. Amsterdamse straten zijn niet per se lief voor stiletto's en de kilometers ga je voelen.
En dan de uberspontane Londen-meet van 28 t/m 31 oktober a.s. Een aantal mensen heeft al tickets geboekt, maar iedereen mag aanschuivenMaar vliegen is handiger
![]()
Wie gaan er mee?
Arch-Indar, Cat22, Joosie200, MarijkeZwolle + vriendin, -Miauw-
En als laatste gaat Gianni61 een kerstmarkt-meet organiseren. Nadere details volgen![]()
uhm, 1 denk ikquote:Op vrijdag 2 september 2016 07:45 schreef -Miauw- het volgende:
Heb je al veel aanmeldingen voor de kerstmarktmeet?
zie ik dan nog wel verschil tussen jullie 2?quote:Op vrijdag 2 september 2016 07:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Drakin leek het ook wel wat. We komen in dezelfde trui.
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 2 september 2016 07:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zie ik dan nog wel verschil tussen jullie 2?
Maar je was net thuisquote:Op vrijdag 2 september 2016 07:56 schreef Muck het volgende:
Weekend?
Over 7 uur en 35 minuten mag ik naar huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:03 schreef gianni61 het volgende:
oh, en het is mijn dag vandaagOp naar BredaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:03 schreef gianni61 het volgende:
oh, en het is mijn dag vandaagRoodharigendagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wist niet dat dat bestond.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:18 schreef RockBabe het volgende:
[..]
Roodharigendag![]()
Wist niet dat dat bestond.
wat zou er moeilijk moeten zijn aan nieuws?quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:20 schreef -Miauw- het volgende:
De top 10 moeilijk uitspreekbare woorden:
1. meteorologisch
2. defibrilleren
3. bavarois
4. uil
5. aluminium
6. munitie
7. cholesterol
8. identiteit
9. nieuws
10. industrieel
Ik vind 'uil' idd lastig (fijn dat het de dominante klank is in mijn achternaam) Maar de rest is toch niet zo moeilijk?!Dat 'bavarois' moeilijk lijkt komt natuurlijk door die domme jaren 90 reclame van Mona
Er staan er inderdaad een boel tussen die ik echt niet begrijpquote:Op vrijdag 2 september 2016 08:20 schreef -Miauw- het volgende:
1. meteorologisch
2. defibrilleren
3. bavarois
4. uil
5. aluminium
6. munitie
7. cholesterol
8. identiteit
9. nieuws
10. industrieel
Ik vind 'uil' idd lastig (fijn dat het de dominante klank is in mijn achternaam) Maar de rest is toch niet zo moeilijk?!Dat 'bavarois' moeilijk lijkt komt natuurlijk door die domme jaren 90 reclame van Mona
Een beetje maar.quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben jij roodharig? pics!
en tevens: OMG een nieuwe! run away!
je fobo helpt niet echt verderquote:Op vrijdag 2 september 2016 08:23 schreef RockBabe het volgende:
[..]
Een beetje maar.
Run forrest run! Ik ben heel eng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:23 schreef RockBabe het volgende:
[..]
Een beetje maar.
Run forrest run! Ik ben heel eng.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:24 schreef Muck het volgende:
Mijn oude buurvrouw had het altijd over ammenilium(folie) trouwens en deed dingen in de magmatron
Ik gooi eten in de megatron, maat dat is niet omdat ik geen magnetron kan zeggen
quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:24 schreef Muck het volgende:
Mijn oude buurvrouw had het altijd over ammenilium(folie) trouwens en deed dingen in de magmatron
Ik gooi eten in de megatron, maat dat is niet omdat ik geen magnetron kan zeggen
quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je fobo helpt niet echt verderDat is onmogelijk. Ik ken niemand van hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leugensquote:Op vrijdag 2 september 2016 08:29 schreef RockBabe het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk. Ik ken niemand van hier.
Ik vind uil juist hlemaal niet ertussen passenquote:Op vrijdag 2 september 2016 08:20 schreef -Miauw- het volgende:
1. meteorologisch
2. defibrilleren
3. bavarois
4. uil
5. aluminium
6. munitie
7. cholesterol
8. identiteit
9. nieuws
10. industrieel
dat wist ik niet eensquote:Op vrijdag 2 september 2016 08:39 schreef gianni61 het volgende:
ik hoor net dat het nederlands elftal gisteravond wedstrijd had
en verloren heeft
van griekenland
ben echt goed op de hoogte
ik had al een vermoeden dat ze ergens deze week zouden moeten voetballen aangezien een nichtje van me dan altijd foto's op facebook zetquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:42 schreef Voxs het volgende:
1.
2.
3.
4.
5. aluminimum
6. minutie
7.
8.
9.
10.
11. Indivudueel.
*Vaak, als ik de woorden niet langzaam uitspreek
Is je nichtje voetbalfan of een Griekse?quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had al een vermoeden dat ze ergens deze week zouden moeten voetballen aangezien een nichtje van me dan altijd foto's op facebook zet
Vieziweuzequote:Op vrijdag 2 september 2016 08:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind 'vicieuze cirkel' lastig.
volgens mij is vooral haar vriend voetbalfan.quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Is je nichtje voetbalfan of een Griekse?
Ja ik kan 'uil' ook wel uitspreken maar dan klinkt het meer als 'uiwwl' en ik krij de klank niet zoals in 'kuiken'. Ik vind 'bijl' ook zo'n stom woord.quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind uil juist hlemaal niet ertussen passen![]()
ik heb ze hardop zitten voorlezen hier, als ik zou moeten kiezen tussen de lastigste met uitspreken
zou het defibrilleren zijn
zo hoort dat toch ookquote:Op vrijdag 2 september 2016 08:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ik kan 'uil' ook wel uitspreken maar dan klinkt het meer als 'uiwwl'
ah... ik ben niet zo van het voetbal, maar in 2012 had ik een weddenschap dat Griekenlandquote:Op vrijdag 2 september 2016 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij is vooral haar vriend voetbalfan.
zij gaat gewoon overal heen waar iets te doen is
ik snap soms niet hoe ze het volhoudt
Ah dat 'viezi-jeuze' helpt enormquote:Op vrijdag 2 september 2016 08:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vieziweuze![]()
Viezi-jeuze![]()
Ergerlijk he?
uiwwl, nu ik het uitspreek vind ik dat moeilijker dan uilquote:Op vrijdag 2 september 2016 08:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ik kan 'uil' ook wel uitspreken maar dan klinkt het meer als 'uiwwl' en ik krij de klank niet zoals in 'kuiken'. Ik vind 'bijl' ook zo'n stom woord.
Geen idee! Een vriend van mij spreekt het dus wel uit net zoals 'kuiken'. Klinkt zo geforceerd maar wel érg correct en keurig.quote:
Hehe, die j moet je een beetje wegmoffelen natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah dat 'viezi-jeuze' helpt enorm![]()
Ik schijn toch ook wel een Amsterdamse uitspraak te hebben dus het wordt allemaal zo lastig
quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:54 schreef Voxs het volgende:
Als je vaak uil achter elkaar zegt dan ineens is het een belachelijk woord.
Ik ben benieuwd naar jouw uil.quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:55 schreef FANN het volgende:
[..]
uiwwl, nu ik het uitspreek vind ik dat moeilijker dan uilmaar ik heb ook wel eens moeite met woorden kan alleen niet zo snel nu een voorbeeld bedenken eigenlijk
vaak engelse woorden zijn het ook...
Maar het was mijn steun-jquote:Op vrijdag 2 september 2016 08:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hehe, die j moet je een beetje wegmoffelen natuurlijk.
je kan het vocarooënquote:Op vrijdag 2 september 2016 08:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ik ben benieuwd naar jouw uil.
Dat boogje is niet erg stabielquote:
Haha fantastisch! Ik ken ook zo'n persoonquote:Op vrijdag 2 september 2016 08:58 schreef Voxs het volgende:
Ik zag gister een man op tv (in een nieuwsitem denk ik) die sprak zoals het polygoon journaal.
'uhl'quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:54 schreef Voxs het volgende:
Als je vaak uil achter elkaar zegt dan ineens is het een belachelijk woord.
Geweldig!quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha fantastisch! Ik ken ook zo'n persoonInclusief benepen stem.
Dan ga ik wel weer over op het gebruik van synoniemenquote:
Taalquote:Op vrijdag 2 september 2016 08:59 schreef Koen66 het volgende:
Wat een ingewikkelde onderwerpen voor de vroege ochtend
quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
http://vocaroo.com/i/s1Dfx0ctIgEg
en nu aluminimumquote:Op vrijdag 2 september 2016 09:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
WauwDat klinkt als zo'n audio-leerboek!
Ik overdreef watquote:
quote:
Wat grappigquote:Op vrijdag 2 september 2016 09:09 schreef FANN het volgende:
[..]
en nu aluminimum![]()
http://vocaroo.com/i/s1T6xIYY4w8A
Mijn collega's vragen zich af waarom ik moest lachenquote:
juist leuk een beetje overdrijvenquote:Op vrijdag 2 september 2016 09:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik overdreef wat
Wat een leuke stem heb jij btw.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Wat grappig!
Mijn kat vond het reuzeinteressant en begon aan de laptop te snuffelen
Is toch keurig!quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:13 schreef -Miauw- het volgende:
Aluminium
http://vocaroo.com/i/s11MKsXPXj3J
Mijn microfoon is gaar.
Plat Utregs hierquote:Op vrijdag 2 september 2016 09:12 schreef FANN het volgende:
[..]
juist leuk een beetje overdrijven![]()
en dank jeik kan ook héél plat Amsterdams praten, maar dat doe ik normaal niet hoor, ik
heb wel af en toe een flink accent hoor ik van familie, maar die praten harstikke netjes
ow........ leuk juist, laat eens iets plat Utregs horen danquote:Op vrijdag 2 september 2016 09:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Plat Utregs hier
Vanwege mijn werk heb ik het aardig onder controle, maar als ik langere tijd vrij ben geweest en veel bij familie ben geweest, is het weer veel erger
quote:
Ha, zo leuk ook stem bij plaatje.quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:13 schreef -Miauw- het volgende:
Aluminium
http://vocaroo.com/i/s11MKsXPXj3J
Mijn microfoon is gaar.
Kan ik op mijn werk niet opnemen, maar ik zal vanavond eens kijken of ik wat kan doenquote:Op vrijdag 2 september 2016 09:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........ leuk juist, laat eens iets plat Utregs horen dan
lol, dat ga ik je niet aan doen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Jaof plat Utregs, waar je ook woont, het accent van waar je woont zeg maar
Ik doe wel een tongbrekerquote:
Wahquote:Op vrijdag 2 september 2016 09:22 schreef FANN het volgende:
Nah.. dan begin ik wel![]()
http://vocaroo.com/i/s1DQ94MTPkKf
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:22 schreef FANN het volgende:
Nah.. dan begin ik wel![]()
http://vocaroo.com/i/s1DQ94MTPkKf
quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Kom op nou![]()
nog ééntje van mij dan![]()
http://vocaroo.com/i/s0CGqVIRMl48
hahaquote:Op vrijdag 2 september 2016 09:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Kom op nou![]()
nog ééntje van mij dan![]()
http://vocaroo.com/i/s0CGqVIRMl48
Ik zing volgens mij ook niet superAmsterdamsquote:Op vrijdag 2 september 2016 09:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik kan geen Achterhoeks
quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:33 schreef -Miauw- het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0EX7VlOvKO9
Zo, dit durfde ik niet eens terug te luisteren
Vast wel, of iets anders mag ookquote:Op vrijdag 2 september 2016 09:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik kan geen Achterhoeks
ik had het al een keer gedaan, voor de Radio, ik weet niet meer waar die dingen zijn geblevenquote:Op vrijdag 2 september 2016 09:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is tenslotte mijn FOK!zangdebuut
Ik kreeg er meteen een datingreclame bij...quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:33 schreef -Miauw- het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0EX7VlOvKO9
Zo, dit durfde ik niet eens terug te luisteren
Leuk! Dat plat Amsterdams doe je echt heel goedquote:Op vrijdag 2 september 2016 09:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had het al een keer gedaan, voor de Radio, ik weet niet meer waar die dingen zijn gebleven
moest ook plat Amsterdams en ander dingen ....
quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kreeg er meteen een datingreclame bij...
quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kreeg er meteen een datingreclame bij...
Ga even oefenen jij danquote:Op vrijdag 2 september 2016 09:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Leuk! Dat plat Amsterdams doe je echt heel goed
Niemand durftquote:Op vrijdag 2 september 2016 09:40 schreef -Miauw- het volgende:
Op wat gezang na is het hier opvallend stil trouwens
Ik heb echt zo'n nep Amsterdams accentquote:Op vrijdag 2 september 2016 09:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga even oefenen jij dan![]()
Bestel je een ijsje op zijn plat Amsterdam, kan je oefenen voor morgen
Het moet!quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Niemand durftjammer maar hoeft ook niet
Praat Drents danquote:Op vrijdag 2 september 2016 09:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n nep Amsterdams accent![]()
Iedere echte Amsterdammer hoort dat ik uit Drenthe kom
Dat heb ik eigenlijk ook niet onder de kniequote:Op vrijdag 2 september 2016 09:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Praat Drents danik weet niet eens hoe dat klinkt trouwens
Nou ja ik heb matige skills dusquote:Op vrijdag 2 september 2016 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan kunnen Miauw en ik morgen gewoon nedersaksisch gaan praten morgen
Ben jij dat?quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zing volgens mij ook niet superAmsterdams
ik ben te kritischquote:Op vrijdag 2 september 2016 09:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Niemand durftjammer maar hoeft ook niet
quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:44 schreef FANN het volgende:
voor morgen,weet je wat je moet bestellen
http://vocaroo.com/i/s1G6DGQvNgmk
quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
http://vocaroo.com/i/s1tayPn4eFgm
Ik ook! Mijn moeder spreekt plat Gronings, man dat lijkt wel een andere taalquote:Op vrijdag 2 september 2016 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ken ut verstoan, maar echt proaten doe ik ut nie.
klinkt dat zoiets?quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ken ut verstoan, maar echt proaten doe ik ut nie.
Ik hoor een Amsterdammer die naar de achterhoek is verhuistquote:Op vrijdag 2 september 2016 09:47 schreef FANN het volgende:
[..]
klinkt dat zoiets?![]()
http://vocaroo.com/i/s0pJpFckvvXp
ghehehehehequote:Op vrijdag 2 september 2016 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoor een Amsterdammer die naar de achterhoek is verhuist
http://vocaroo.com/i/s1raWkwH3BW4quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
We zijn weer thuis whoehoehoehoe.....
Fann is van alle markten thuis joh.quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoor een Amsterdammer die naar de achterhoek is verhuist
quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:47 schreef FANN het volgende:
[..]
klinkt dat zoiets?![]()
http://vocaroo.com/i/s0pJpFckvvXp
Zolang je maar niet zoiets zegt als 'Ik ben dat nodig' in plaats van 'Ik heb dat nodig'quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel een boel uitdrukkingen die dus gebruik die dus uit het oosten des land komen, maar die dus vernederlands zijn. Dus als ik die gebruik. Sorry.
Daarom is bavarwa uitspreken ook helemaal niet zo moeilijk.quote:
Je hebt wel veel ruis.....quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:55 schreef -Miauw- het volgende:
Misschien moeten we even een Vocaroo-topic openen
Nee. Zijn meer dingen als: heb je het goed wies kapot? Ben je wel goed snik? Klap voor je hasses. Moet ik bij je komen? (laatste is dus een soort van dreigement, dat als je niet doet wat ik zeg dan kom ik bij je en krijg je een klap).quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zolang je maar niet zoiets zegt als 'Ik ben dat nodig' in plaats van 'Ik heb dat nodig'
quote:
Oja, die ken ik ookquote:Op vrijdag 2 september 2016 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Zijn meer dingen als: heb je het goed wies kapot? Ben je wel goed snik? Klap voor je hasses. Moet ik bij je komen? (laatste is dus een soort van dreigement, dat als je niet doet wat ik zeg dan kom ik bij je en krijg je een klap).
Ik ga op huis aan. Al betrap ik mezelf er nu op dat ik dus ik ga op huis an zeg.
En bekiek het maar.
Volgens mij zijn het wel dingen voor het oosten van het land.quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Oja, die ken ik ookBehalve de eerste.
Maar is dat typisch uit de streek? Voor mij klinkt het ook heel normaal
http://vocaroo.com/i/s1RZokLByKshquote:Op vrijdag 2 september 2016 09:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0nX0EfkrEqX
Wat grappig, dan zit het toch meer in mijn dna dan ik dacht. Al is Drenthe wel het noorden, maar hé.quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het wel dingen voor het oosten van het land.
Sommige uitdrukkingen kende mijn stiefpa uit Zwolle bijvoorbeeld niet.
Er zit hier wel een grijze plek op de muurquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:01 schreef marcb1974 het volgende:
Is het op meer plekken zo grijs buiten?
Ben er mee opgegroeid, dus ik weet niet beter.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat grappig, dan zit het toch meer in mijn dna dan ik dacht. Al is Drenthe wel het noorden, maar hé.
Mijn oma zei altijd 'Is de deur los?' ipv 'Is de deur open?'
Je hebt gelijk, op iPhone werkt het nietquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Waar dan? Op mijn iphone doet hij het niet...
Ja, die ken ik wel ja!quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Is draai om de oren geven normaal Nederlands?
http://vocaroo.com/i/s11qzSh9oJePquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha moeiteloos van het ene naar het andere onderwerp
quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Dees was de eerste geloof ik, of was het Sas?
quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:01 schreef marcb1974 het volgende:
Is het op meer plekken zo grijs buiten?
Welke grijze muis heb je nu weer tegen de muur geslagen?quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Er zit hier wel een grijze plek op de muur
Ja!quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Is draai om de oren geven normaal Nederlands?
Dat kan pas als de applefanboys de komende heffing die ze krijgen hebben betaaldquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, op iPhone werkt het niet![]()
Je kan wel afspelen, maar niet opnemen.
Lijkt wel zo'n geheime codequote:Op vrijdag 2 september 2016 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
En de konijnen zitten los in het hok
Hmm, jammerquote:
Konijnen kunnen ook vast in het hok zittenquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Lijkt wel zo'n geheime code![]()
''De geit moet gemolken worden''![]()
ik herhaal...
''De geit moet gemolken worden''
Bakker mag ik een brood?quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Wil je thee of koffie?
Ja dat mag wel.
Ik denk dat de kat bezig is geweestquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke grijze muis heb je nu weer tegen de muur geslagen?
quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kun je geen kroeg beginnen ofzo![]()
Met slagroomijs.
Die heeft zichzelf tegen de muur gegooid?quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk dat de kat bezig is geweest
Ja dat of hij probeerde tegen de muur aan te lopenquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die heeft zichzelf tegen de muur gegooid?
Neh...nu is het mooi geweest anders wordt het irritantquote:
Achjaaaaaaquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh...nu is het mooi geweest anders wordt het irritant![]()
is het misschien al, maar ja tis al gebeurd
Heb je stiekem mee zitten luisterenquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:12 schreef chufi het volgende:
Goeddemorgen... Fann deelt Griekse Amsterdamse babbelaars uit hoorden ik?
Dat moet gelukt zijn dan, want grijze vlekquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat of hij probeerde tegen de muur aan te lopen
Uhuquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet gelukt zijn dan, want grijze vlek
Ik kom hier net kijjken en zag dat je weer eens een vocariootje had geplaatstquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je stiekem mee zitten luisteren![]()
oh god, al die lurkers horen dat ook bedenk ik me nu![]()
Is de schuld van Sas geloof ikquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom hier net kijjken en zag dat je weer eens een vocariootje had geplaatst
Wij gebruiken het als kapot maken. Als je iets hebt vernaggeld dan heb je het zo kapot gemaakt of verprutst dat het niet meer te maken is.quote:
Nee Dees die begon er ooit mee.. 1.5 jaar geleden om iets aan te kondigen was dat toenquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Is de schuld van Sas geloof ikdaarvoor wist ik niet eens dat dat bestond
Ja kloptquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij gebruiken het als kapot maken. Als je iets hebt vernaggeld dan heb je het zo kapot gemaakt of verprutst dat het niet meer te maken is.
Sukerbolle graagquote:
Ik ken wel het spelletje Konijnenhokken...quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Konijnen kunnen ook vast in het hok zitten
De haas zit in het veld.....quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Lijkt wel zo'n geheime code![]()
''De geit moet gemolken worden''![]()
ik herhaal...
''De geit moet gemolken worden''
Weet niet of ze dat hier wel kennenquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sukerbolle graag
Of plakse krentewegge
Zuurdesem.quote:
Maar volgens mij kent heel Nederland de betekenis.quote:
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar volgens mij kent heel Nederland de betekenis.
Yeps.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Dees die begon er ooit mee.. 1.5 jaar geleden om iets aan te kondigen was dat toen
Ik moest meteen aan de Heineken ontvoering denken...quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:20 schreef FANN het volgende:
[..]
In de tweede wereldoorlog geruikte ze zulke code's over de radio
Ik dacht dat Sas er ook en keer een topic over had geopend of niet?quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps.![]()
Volgens mij toen met die 'recordpoging'.
deden ze dat toen ook?quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan de Heineken ontvoering denken...
Klopt om 10 uur zondagavondquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps.![]()
Wat voor record poging was dat toen?quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps.![]()
Ja, berichtjes in de krant bij de advertenties.quote:
Als een potvis op een pispot pist, heb je een pispot vol met potvispisquote:Op vrijdag 2 september 2016 09:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik doe wel een tongbreker![]()
De postkoetskoetsier poetst de postkoets met postkoetspoets op een postkoetspoetsdoek.
ik had al zoiets in gedachtequote:Op vrijdag 2 september 2016 10:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, berichtjes in de krant bij de advertenties.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:01 schreef Leonos het volgende:
![]()
Zal mij hier dan ook maar eens melden.
Wie het snelst een topic dicht kreeg, dus met een groep allemaal als een dolle achter elkaar door posten tot 301.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor record poging was dat toen?
Die kan ik niet eens normaal lezen johquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Als een potvis op een pispot pist, heb je een pispot vol met potvispis
quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had al zoiets in gedachte![]()
http://vocaroo.com/i/s1DogbMO8D2R
oké was écht de laatste
hmzzzz dat heb ik dan weer gemist. Maat ben ook maar half aanwezigquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:25 schreef Leonos het volgende:
[..]
Joehoe.
Er was hier iets te eten te halen, hoorde ik.
Wel meteen de leukstequote:Op vrijdag 2 september 2016 10:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had al zoiets in gedachte![]()
http://vocaroo.com/i/s1DogbMO8D2R
oké was écht de laatste
Fann is om op te eten.....quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:25 schreef Leonos het volgende:
[..]
Joehoe.
Er was hier iets te eten te halen, hoorde ik.
Is goed maat.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmzzzz dat heb ik dan weer gemist. Maat ben ook maar half aanwezig
Ahah.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie het snelst een topic dicht kreeg, dus met een groep allemaal als een dolle achter elkaar door posten tot 301.
Het was ook niet in de KSC.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah.
Toen zat ik nog niet zoveel in GC
quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hoor nu ook hoe je dit uitspreekt
Wat toen een klein drama werd toch?quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie het snelst een topic dicht kreeg, dus met een groep allemaal als een dolle achter elkaar door posten tot 301.
Ik ken haar stem niet anders dan zo...quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hoor nu ook hoe je dit uitspreekt
Er was maar eentje die het zich nogal aantrok toch......quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat toen een klein drama werd toch?
Ik weet nog wel dat ik op het topic zat te wachten en het ineens al voorbij was
Dienstmededelingen waren dat idd.....quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sas er ook en keer een topic over had geopend of niet?![]()
Iets met Mededelingen?
Nou en, alsof het er hier altijd zo serieus aan toe gaatquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:28 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik ga maar even niet het forum opgaat mis dan
kan ik niet meer serieus reageren
Dan zit ze goed hierquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ken haar stem niet anders dan zo...![]()
En veel zinnigheid is er ook nooit uitgekomen..............
Die kwamen pas daarna.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dienstmededelingen waren dat idd.....
40+ / [Fok!aroo] dienstmededeling
was toch een keer in 40+ ookquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij was het KLB tegen 40+ ofzo....quote:
Die nam het allemaal iets te serieus, toch vind ik het wel jammer dat hij niet meer op Fok! komt.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er was maar eentje die het zich nogal aantrok toch......
Die heb ik daarna ook niet meer op Fok! gezien.
er was iets met Flax toen ookquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij was het KLB tegen 40+ ofzo....
Die mededeling was een 1 april grapquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb ik de mededeling gemist dat dit een serieus topic was?
Ah ja daar heb je het al.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die mededeling was een 1 april grap
Ach, meneer kon niet zo goed tegen het woord gezellig en gezelligheid en meer van zulks, en nam m.i. alles veel te serieus, ik dacht vaker, relax joh, maak je niet zo druk.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die nam het allemaal iets te serieus, toch vind ik het wel jammer dat hij niet meer op Fok! komt.
Dat laatste denk ik wel vaker op Fok!quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, meneer kon niet zo goed tegen het woord gezellig en gezelligheid en meer van zulks, en nam m.i. alles veel te serieus, ik dacht vaker, relax joh, maak je niet zo druk.
Ah.... jammer ze doen het niet meerquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dienstmededelingen waren dat idd.....
40+ / [Fok!aroo] dienstmededeling
Als ik me op een bepaald moment aan een discussie stoor blijf ik wel even weg, ik zie het probleem niet, en het is maar een GS, daar moet toch elke discussie mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik wel vaker op Fok!
Jaquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen de picosongs van Sas doen het nog
Mijn "Bedankt voor deze info" doet het ook niet meerquote:
Geef je dat topic even een schopjequote:Op vrijdag 2 september 2016 10:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn "Bedankt voor deze info" doet het ook niet meer
Die heb ik ooit opgeslagen, maar geen naam gegeven, die slingert nog ergens rond hier.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn "Bedankt voor deze info" doet het ook niet meer
er is toch wel iemand die serieus genomen kan worden?quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja? wie ga je serieus nemen dan?
Meerdere zelfs...quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er is toch wel iemand die serieus genomen kan worden?
durf ik nietquote:
Laat maar lekker slingerenquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die heb ik ooit opgeslagen, maar geen naam gegeven, die slingert nog ergens rond hier.
MM heeft hem ook nog, zeker weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |