Lijkt wel zo'n geheime codequote:Op vrijdag 2 september 2016 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
En de konijnen zitten los in het hok
Hmm, jammerquote:
Konijnen kunnen ook vast in het hok zittenquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Lijkt wel zo'n geheime code![]()
''De geit moet gemolken worden''![]()
ik herhaal...
''De geit moet gemolken worden''
Bakker mag ik een brood?quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Wil je thee of koffie?
Ja dat mag wel.
Ik denk dat de kat bezig is geweestquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke grijze muis heb je nu weer tegen de muur geslagen?
quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kun je geen kroeg beginnen ofzo![]()
Met slagroomijs.
Die heeft zichzelf tegen de muur gegooid?quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk dat de kat bezig is geweest
Ja dat of hij probeerde tegen de muur aan te lopenquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die heeft zichzelf tegen de muur gegooid?
Neh...nu is het mooi geweest anders wordt het irritantquote:
Achjaaaaaaquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh...nu is het mooi geweest anders wordt het irritant![]()
is het misschien al, maar ja tis al gebeurd
Heb je stiekem mee zitten luisterenquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:12 schreef chufi het volgende:
Goeddemorgen... Fann deelt Griekse Amsterdamse babbelaars uit hoorden ik?
Dat moet gelukt zijn dan, want grijze vlekquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat of hij probeerde tegen de muur aan te lopen
Uhuquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet gelukt zijn dan, want grijze vlek
Ik kom hier net kijjken en zag dat je weer eens een vocariootje had geplaatstquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je stiekem mee zitten luisteren![]()
oh god, al die lurkers horen dat ook bedenk ik me nu![]()
Is de schuld van Sas geloof ikquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom hier net kijjken en zag dat je weer eens een vocariootje had geplaatst
Wij gebruiken het als kapot maken. Als je iets hebt vernaggeld dan heb je het zo kapot gemaakt of verprutst dat het niet meer te maken is.quote:
Nee Dees die begon er ooit mee.. 1.5 jaar geleden om iets aan te kondigen was dat toenquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Is de schuld van Sas geloof ikdaarvoor wist ik niet eens dat dat bestond
Ja kloptquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij gebruiken het als kapot maken. Als je iets hebt vernaggeld dan heb je het zo kapot gemaakt of verprutst dat het niet meer te maken is.
Sukerbolle graagquote:
Ik ken wel het spelletje Konijnenhokken...quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Konijnen kunnen ook vast in het hok zitten
De haas zit in het veld.....quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Lijkt wel zo'n geheime code![]()
''De geit moet gemolken worden''![]()
ik herhaal...
''De geit moet gemolken worden''
Weet niet of ze dat hier wel kennenquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sukerbolle graag
Of plakse krentewegge
Zuurdesem.quote:
Maar volgens mij kent heel Nederland de betekenis.quote:
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar volgens mij kent heel Nederland de betekenis.
Yeps.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Dees die begon er ooit mee.. 1.5 jaar geleden om iets aan te kondigen was dat toen
Ik moest meteen aan de Heineken ontvoering denken...quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:20 schreef FANN het volgende:
[..]
In de tweede wereldoorlog geruikte ze zulke code's over de radio
Ik dacht dat Sas er ook en keer een topic over had geopend of niet?quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps.![]()
Volgens mij toen met die 'recordpoging'.
deden ze dat toen ook?quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan de Heineken ontvoering denken...
Klopt om 10 uur zondagavondquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps.![]()
Wat voor record poging was dat toen?quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps.![]()
Ja, berichtjes in de krant bij de advertenties.quote:
Als een potvis op een pispot pist, heb je een pispot vol met potvispisquote:Op vrijdag 2 september 2016 09:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik doe wel een tongbreker![]()
De postkoetskoetsier poetst de postkoets met postkoetspoets op een postkoetspoetsdoek.
ik had al zoiets in gedachtequote:Op vrijdag 2 september 2016 10:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, berichtjes in de krant bij de advertenties.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:01 schreef Leonos het volgende:
![]()
Zal mij hier dan ook maar eens melden.
Wie het snelst een topic dicht kreeg, dus met een groep allemaal als een dolle achter elkaar door posten tot 301.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor record poging was dat toen?
Die kan ik niet eens normaal lezen johquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Als een potvis op een pispot pist, heb je een pispot vol met potvispis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |