Nee Dees die begon er ooit mee.. 1.5 jaar geleden om iets aan te kondigen was dat toenquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Is de schuld van Sas geloof ikdaarvoor wist ik niet eens dat dat bestond
Ja kloptquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij gebruiken het als kapot maken. Als je iets hebt vernaggeld dan heb je het zo kapot gemaakt of verprutst dat het niet meer te maken is.
Sukerbolle graagquote:
Ik ken wel het spelletje Konijnenhokken...quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Konijnen kunnen ook vast in het hok zitten
De haas zit in het veld.....quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Lijkt wel zo'n geheime code![]()
''De geit moet gemolken worden''![]()
ik herhaal...
''De geit moet gemolken worden''
Weet niet of ze dat hier wel kennenquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sukerbolle graag
Of plakse krentewegge
Zuurdesem.quote:
Maar volgens mij kent heel Nederland de betekenis.quote:
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar volgens mij kent heel Nederland de betekenis.
Yeps.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Dees die begon er ooit mee.. 1.5 jaar geleden om iets aan te kondigen was dat toen
Ik moest meteen aan de Heineken ontvoering denken...quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:20 schreef FANN het volgende:
[..]
In de tweede wereldoorlog geruikte ze zulke code's over de radio
Ik dacht dat Sas er ook en keer een topic over had geopend of niet?quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps.![]()
Volgens mij toen met die 'recordpoging'.
deden ze dat toen ook?quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan de Heineken ontvoering denken...
Klopt om 10 uur zondagavondquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps.![]()
Wat voor record poging was dat toen?quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps.![]()
Ja, berichtjes in de krant bij de advertenties.quote:
Als een potvis op een pispot pist, heb je een pispot vol met potvispisquote:Op vrijdag 2 september 2016 09:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik doe wel een tongbreker![]()
De postkoetskoetsier poetst de postkoets met postkoetspoets op een postkoetspoetsdoek.
ik had al zoiets in gedachtequote:Op vrijdag 2 september 2016 10:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, berichtjes in de krant bij de advertenties.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:01 schreef Leonos het volgende:
![]()
Zal mij hier dan ook maar eens melden.
Wie het snelst een topic dicht kreeg, dus met een groep allemaal als een dolle achter elkaar door posten tot 301.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor record poging was dat toen?
Die kan ik niet eens normaal lezen johquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Als een potvis op een pispot pist, heb je een pispot vol met potvispis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |