Er staan er inderdaad een boel tussen die ik echt niet begrijpquote:Op vrijdag 2 september 2016 08:20 schreef -Miauw- het volgende:
De top 10 moeilijk uitspreekbare woorden:
1. meteorologisch
2. defibrilleren
3. bavarois
4. uil
5. aluminium
6. munitie
7. cholesterol
8. identiteit
9. nieuws
10. industrieel
Ik vind 'uil' idd lastig (fijn dat het de dominante klank is in mijn achternaam) Maar de rest is toch niet zo moeilijk?!Dat 'bavarois' moeilijk lijkt komt natuurlijk door die domme jaren 90 reclame van Mona
Een beetje maar.quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben jij roodharig? pics!
en tevens: OMG een nieuwe! run away!
je fobo helpt niet echt verderquote:Op vrijdag 2 september 2016 08:23 schreef RockBabe het volgende:
[..]
Een beetje maar.
Run forrest run! Ik ben heel eng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:23 schreef RockBabe het volgende:
[..]
Een beetje maar.
Run forrest run! Ik ben heel eng.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:24 schreef Muck het volgende:
Mijn oude buurvrouw had het altijd over ammenilium(folie) trouwens en deed dingen in de magmatron
Ik gooi eten in de megatron, maat dat is niet omdat ik geen magnetron kan zeggen
quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:24 schreef Muck het volgende:
Mijn oude buurvrouw had het altijd over ammenilium(folie) trouwens en deed dingen in de magmatron
Ik gooi eten in de megatron, maat dat is niet omdat ik geen magnetron kan zeggen
quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je fobo helpt niet echt verderDat is onmogelijk. Ik ken niemand van hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leugensquote:Op vrijdag 2 september 2016 08:29 schreef RockBabe het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk. Ik ken niemand van hier.
Ik vind uil juist hlemaal niet ertussen passenquote:Op vrijdag 2 september 2016 08:20 schreef -Miauw- het volgende:
1. meteorologisch
2. defibrilleren
3. bavarois
4. uil
5. aluminium
6. munitie
7. cholesterol
8. identiteit
9. nieuws
10. industrieel
Ik vind 'uil' idd lastig (fijn dat het de dominante klank is in mijn achternaam) Maar de rest is toch niet zo moeilijk?!Dat 'bavarois' moeilijk lijkt komt natuurlijk door die domme jaren 90 reclame van Mona
dat wist ik niet eensquote:Op vrijdag 2 september 2016 08:39 schreef gianni61 het volgende:
ik hoor net dat het nederlands elftal gisteravond wedstrijd had
en verloren heeft
van griekenland
ben echt goed op de hoogte
ik had al een vermoeden dat ze ergens deze week zouden moeten voetballen aangezien een nichtje van me dan altijd foto's op facebook zetquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:42 schreef Voxs het volgende:
1.
2.
3.
4.
5. aluminimum
6. minutie
7.
8.
9.
10.
11. Indivudueel.
*Vaak, als ik de woorden niet langzaam uitspreek
Is je nichtje voetbalfan of een Griekse?quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had al een vermoeden dat ze ergens deze week zouden moeten voetballen aangezien een nichtje van me dan altijd foto's op facebook zet
Vieziweuzequote:Op vrijdag 2 september 2016 08:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind 'vicieuze cirkel' lastig.
volgens mij is vooral haar vriend voetbalfan.quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Is je nichtje voetbalfan of een Griekse?
Ja ik kan 'uil' ook wel uitspreken maar dan klinkt het meer als 'uiwwl' en ik krij de klank niet zoals in 'kuiken'. Ik vind 'bijl' ook zo'n stom woord.quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind uil juist hlemaal niet ertussen passen![]()
ik heb ze hardop zitten voorlezen hier, als ik zou moeten kiezen tussen de lastigste met uitspreken
zou het defibrilleren zijn
zo hoort dat toch ookquote:Op vrijdag 2 september 2016 08:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ik kan 'uil' ook wel uitspreken maar dan klinkt het meer als 'uiwwl'
ah... ik ben niet zo van het voetbal, maar in 2012 had ik een weddenschap dat Griekenlandquote:Op vrijdag 2 september 2016 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij is vooral haar vriend voetbalfan.
zij gaat gewoon overal heen waar iets te doen is
ik snap soms niet hoe ze het volhoudt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |