quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had al zoiets in gedachte![]()
http://vocaroo.com/i/s1DogbMO8D2R
oké was écht de laatste
hmzzzz dat heb ik dan weer gemist. Maat ben ook maar half aanwezigquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:25 schreef Leonos het volgende:
[..]
Joehoe.
Er was hier iets te eten te halen, hoorde ik.
Wel meteen de leukstequote:Op vrijdag 2 september 2016 10:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had al zoiets in gedachte![]()
http://vocaroo.com/i/s1DogbMO8D2R
oké was écht de laatste
Fann is om op te eten.....quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:25 schreef Leonos het volgende:
[..]
Joehoe.
Er was hier iets te eten te halen, hoorde ik.
Is goed maat.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmzzzz dat heb ik dan weer gemist. Maat ben ook maar half aanwezig
Ahah.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie het snelst een topic dicht kreeg, dus met een groep allemaal als een dolle achter elkaar door posten tot 301.
Het was ook niet in de KSC.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah.
Toen zat ik nog niet zoveel in GC
quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hoor nu ook hoe je dit uitspreekt
Wat toen een klein drama werd toch?quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie het snelst een topic dicht kreeg, dus met een groep allemaal als een dolle achter elkaar door posten tot 301.
Ik ken haar stem niet anders dan zo...quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hoor nu ook hoe je dit uitspreekt
Er was maar eentje die het zich nogal aantrok toch......quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat toen een klein drama werd toch?
Ik weet nog wel dat ik op het topic zat te wachten en het ineens al voorbij was
Dienstmededelingen waren dat idd.....quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sas er ook en keer een topic over had geopend of niet?![]()
Iets met Mededelingen?
Nou en, alsof het er hier altijd zo serieus aan toe gaatquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:28 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik ga maar even niet het forum opgaat mis dan
kan ik niet meer serieus reageren
Dan zit ze goed hierquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ken haar stem niet anders dan zo...![]()
En veel zinnigheid is er ook nooit uitgekomen..............
Die kwamen pas daarna.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dienstmededelingen waren dat idd.....
40+ / [Fok!aroo] dienstmededeling
was toch een keer in 40+ ookquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij was het KLB tegen 40+ ofzo....quote:
Die nam het allemaal iets te serieus, toch vind ik het wel jammer dat hij niet meer op Fok! komt.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er was maar eentje die het zich nogal aantrok toch......
Die heb ik daarna ook niet meer op Fok! gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |