quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had al zoiets in gedachte![]()
http://vocaroo.com/i/s1DogbMO8D2R
oké was écht de laatste
hmzzzz dat heb ik dan weer gemist. Maat ben ook maar half aanwezigquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:25 schreef Leonos het volgende:
[..]
Joehoe.
Er was hier iets te eten te halen, hoorde ik.
Wel meteen de leukstequote:Op vrijdag 2 september 2016 10:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had al zoiets in gedachte![]()
http://vocaroo.com/i/s1DogbMO8D2R
oké was écht de laatste
Fann is om op te eten.....quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:25 schreef Leonos het volgende:
[..]
Joehoe.
Er was hier iets te eten te halen, hoorde ik.
Is goed maat.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmzzzz dat heb ik dan weer gemist. Maat ben ook maar half aanwezig
Ahah.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie het snelst een topic dicht kreeg, dus met een groep allemaal als een dolle achter elkaar door posten tot 301.
Het was ook niet in de KSC.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah.
Toen zat ik nog niet zoveel in GC
quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hoor nu ook hoe je dit uitspreekt
Wat toen een klein drama werd toch?quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie het snelst een topic dicht kreeg, dus met een groep allemaal als een dolle achter elkaar door posten tot 301.
Ik ken haar stem niet anders dan zo...quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hoor nu ook hoe je dit uitspreekt
Er was maar eentje die het zich nogal aantrok toch......quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat toen een klein drama werd toch?
Ik weet nog wel dat ik op het topic zat te wachten en het ineens al voorbij was
Dienstmededelingen waren dat idd.....quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sas er ook en keer een topic over had geopend of niet?![]()
Iets met Mededelingen?
Nou en, alsof het er hier altijd zo serieus aan toe gaatquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:28 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik ga maar even niet het forum opgaat mis dan
kan ik niet meer serieus reageren
Dan zit ze goed hierquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ken haar stem niet anders dan zo...![]()
En veel zinnigheid is er ook nooit uitgekomen..............
Die kwamen pas daarna.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dienstmededelingen waren dat idd.....
40+ / [Fok!aroo] dienstmededeling
was toch een keer in 40+ ookquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij was het KLB tegen 40+ ofzo....quote:
Die nam het allemaal iets te serieus, toch vind ik het wel jammer dat hij niet meer op Fok! komt.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er was maar eentje die het zich nogal aantrok toch......
Die heb ik daarna ook niet meer op Fok! gezien.
er was iets met Flax toen ookquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij was het KLB tegen 40+ ofzo....
Die mededeling was een 1 april grapquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb ik de mededeling gemist dat dit een serieus topic was?
Ah ja daar heb je het al.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die mededeling was een 1 april grap
Ach, meneer kon niet zo goed tegen het woord gezellig en gezelligheid en meer van zulks, en nam m.i. alles veel te serieus, ik dacht vaker, relax joh, maak je niet zo druk.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die nam het allemaal iets te serieus, toch vind ik het wel jammer dat hij niet meer op Fok! komt.
Dat laatste denk ik wel vaker op Fok!quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, meneer kon niet zo goed tegen het woord gezellig en gezelligheid en meer van zulks, en nam m.i. alles veel te serieus, ik dacht vaker, relax joh, maak je niet zo druk.
Ah.... jammer ze doen het niet meerquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dienstmededelingen waren dat idd.....
40+ / [Fok!aroo] dienstmededeling
Als ik me op een bepaald moment aan een discussie stoor blijf ik wel even weg, ik zie het probleem niet, en het is maar een GS, daar moet toch elke discussie mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik wel vaker op Fok!
Jaquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen de picosongs van Sas doen het nog
Mijn "Bedankt voor deze info" doet het ook niet meerquote:
Geef je dat topic even een schopjequote:Op vrijdag 2 september 2016 10:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn "Bedankt voor deze info" doet het ook niet meer
Die heb ik ooit opgeslagen, maar geen naam gegeven, die slingert nog ergens rond hier.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn "Bedankt voor deze info" doet het ook niet meer
er is toch wel iemand die serieus genomen kan worden?quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja? wie ga je serieus nemen dan?
Meerdere zelfs...quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er is toch wel iemand die serieus genomen kan worden?
durf ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat maar lekker slingerenquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die heb ik ooit opgeslagen, maar geen naam gegeven, die slingert nog ergens rond hier.
MM heeft hem ook nog, zeker weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |