Instructies volgen zodra de deadline verstreken is. Naar verwachting rond 19.00 uur per PM.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik arriveer mooi rond 14.00 uur op CS (waarwaarwaar?). Morgen de wekker op half zes voor sippe kater en dan kan ik hem tussen slaapjes in mooi nog voldouwen voor ik vertrek en dan met een gerust hart lang blijven.
quote:
Zo hé, dat hebben jullie goed met elkaar afgestemd ditquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Smoesjes, ik ook niet. Je kan ook op je foon opnemen en uploaden
quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ha, volgens mij sta jij om 10 uur al voor de deur van Waterstones
Je kunt ook nog naar Athenaeum https://www.athenaeum.nl/ niet helemaal mijn winkel maar kijken is altijd leuk en naar het vernieuwde Scheltema op het Rokin https://www.scheltema.nl/ Mist een beetje de sfeer maar het pand is wel mooi en leuk uitzicht over het centrum.
Ben je iig verzekerd van zwemmen in de gracht.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:21 schreef isax het volgende:
[..]
Als jij nou een Feyenoord vlag mee neemt komt het vast goed.
ik ben echt de kluts kwijt. Ik wilde een typo aanpassen maar dat kan ik ook al niet meerquote:
Ga mee douchen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik ben echt de kluts kwijt. Ik wilde een typo aanpassen maar dat kan ik ook al niet meer
o.O samen douchen <3quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:33 schreef isax het volgende:
En als je gratis snoepjes wil moet je bij die hipster snoepzaak binnen lopen, vlak bij die stoffenwinkel. zeggen dat je uit de buurt komt en dat je gewoon even komt kijken.
Krijg je handen vol.
En dan zeggen kom binnenkort terug, eerst even proeven.
Nou enorm!quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:32 schreef isax het volgende:
[..]
Werken ook vriendelijke mensen
Word zeldzaam in het centrum. Meeste zijn niet gepaald behulpzaam.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik ben echt de kluts kwijt. Ik wilde een typo aanpassen maar dat kan ik ook al niet meer
quote:
Badkamerconcertquote:
Waar zit die? Niet dat ik snoep ga kopenquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:33 schreef isax het volgende:
En als je gratis snoepjes wil moet je bij die hipster snoepzaak binnen lopen, vlak bij die stoffenwinkel. zeggen dat je uit de buurt komt en dat je gewoon even komt kijken.
Krijg je handen vol.
En dan zeggen kom binnenkort terug, eerst even proeven.
Nooit naar binnen geweest, was het lekker?quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou enorm!
Ken je die snackbar daar tegenover?
Nou dan ben jij wel heel makkelijk over te halenquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog even en jullie laten Amsterdam heel leuk klinken en wil ik verhuizen...
nieuwe hoogstraat, zelfde kant als de stoffenzaak richting de nieuwmarkt.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waar zit die? Niet dat ik snoep ga kopen
Maar wel benieuwd waar die zit.
Ja prima volgens mij maar ik moest zo lachen om dat menu wat daar hangt, wacht ff kijken of ik de foto nog kan vinden.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:38 schreef isax het volgende:
[..]
Nooit naar binnen geweest, was het lekker?
Heb je ooit pizza gehad van da portare via? Mis het nog dagelijks
quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:40 schreef isax het volgende:
[..]
nieuwe hoogstraat, zelfde kant als de stoffenzaak richting de nieuwmarkt.
[ afbeelding ]
loopt van dat hyper volk dat wil doen alsof snoep gezond is![]()
godver wat mis ik het als ik er zo over praat
Kunnen we daar langs?quote:
Oh nog nooit gezienquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:40 schreef isax het volgende:
[..]
nieuwe hoogstraat, zelfde kant als de stoffenzaak richting de nieuwmarkt.
[ afbeelding ]
loopt van dat hyper volk dat wil doen alsof snoep gezond is![]()
godver wat mis ik het als ik er zo over praat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |