Zit haar toch niet zo te plagen, ze heeft het al zwaar zat.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:26 schreef Cat22 het volgende:
O noes! Bijna vrijdag 17.00 uur
Ik wil zitten en eten! Heb je dat al genoteerd miauw?
quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze hebben toch meer dan 1 café in Amsterdam toch?
wel die stijlquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Past precies.
dat snap ik, heeft hij met als mijn vader ook een kast vol met blauw /witte poloshirts?
Ik heb toch de strip(pen)kaart?quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog nooit hoeven te betalen.. dus niks gigolo....
Ha, volgens mij sta jij om 10 uur al voor de deur van Waterstonesquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ander terras?
Boekenwinkel? Lapjeswinkel?
Op zich wel jaquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze hebben toch meer dan 1 café in Amsterdam toch?
Nou ennnnn!quote:
Ik heb om 12 uur afgesproken op Amsterdam CS.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerst een beetje slaap pakken hier thuis, morgenochtend ook een beetje rustig aan doenMaar wil wel voor 10 uur van huis ja
Bij de Kalverstraat heb je naast Waterstones ook de American Book Center op het plein er naast en aan het einde van de Kalverstraat bij het Muntplein een English Book store.quote:
Tuulk. Wordt gezelligquote:
Ojaaaa! Al die fourniturenquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:25 schreef isax het volgende:
[..]
Als je stoffen winkel zoekt, zit een redelijk leuke op de nieuwe Hoogstraat.
Oh goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:26 schreef Cat22 het volgende:
O noes! Bijna vrijdag 17.00 uur
Ik wil zitten en eten! Heb je dat al genoteerd miauw?
Wat, wilde jij ook zitten tijdens het etenquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zit haar toch niet zo te plagen, ze heeft het al zwaar zat.
Ik heb ook pas 3 keer hetzelfde gemeld....
Pfew!quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojaaaa! Al die fournituren
[..]
Oh goed dat je het zegt
Smoesjes, ik ook niet. Je kan ook op je foon opnemen en uploadenquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Aandeamsterdamsegrachten, ha 1 woord
[..]
Bwhehehe, koop ik het eerste exemplaar![]()
Die blijft nergens.. heb geen microfoon
Als ik niet kan zitten ga jij net als Ieni op der Birkenstocks de gracht in!quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat, wilde jij ook zitten tijdens het eten
Werken ook vriendelijke mensenquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojaaaa! Al die fournituren
[..]
Oh goed dat je het zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |