Fixed al komen deze bois dan nog wat achterlijker dan de gemiddelde nationalist overquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:48 schreef Crip het volgende:
nationalisme vind ik een van de meest walgelijke dingen.
o ja dat is waarquote:
hard gewordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:48 schreef Crip het volgende:
ik val niet eens 's zo erg op negers, maar ik doe nu of ik niets anders wil. gewoon om ze te laten stressen.
Ben nu negerhoer.
marokkaans nationalisme vind ik een van de meest walgelijke dingen.
waar vindt dit plaats eiglkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:51 schreef Crip het volgende:
Ik maak niemand zwart ,jij maakt Marokkanen zwart en der kijken dagelijks duizenden mensen mee ,je dikke KFC kop is duidelijk te zien als jij denkt nog dat jij een Marokkaan kan trouwen dan ben je echt naïef meskiena ,als een Marokkaan bij jou nog plakt is het alleen om jou nog te gebruiken maar goed je zult wel zien
marokko.nl?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:51 schreef Crip het volgende:
Ik maak niemand zwart ,jij maakt Marokkanen zwart en der kijken dagelijks duizenden mensen mee ,je dikke KFC kop is duidelijk te zien als jij denkt nog dat jij een Marokkaan kan trouwen dan ben je echt naïef meskiena ,als een Marokkaan bij jou nog plakt is het alleen om jou nog te gebruiken maar goed je zult wel zien
plakt? Wat een homosquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:51 schreef Crip het volgende:
omdat er mensen naar kijken waarschijnlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:52 schreef Catkiller het volgende:
Snap niet dat wegmisbruikers nog bestaat, telkens hetzelfde met de klapperrrrr van de week voor het einde van de aflevering.
volgens mij krijg je daar wel een ban als je zo postquote:
Ja anders raken ze hun subsidie kwijt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij krijg je daar wel een ban als je zo post
halloquote:
Ja maar die zijn ook half hersendood dan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat er mensen naar kijken waarschijnlijk
krijgen ze toch allang niet meer, was éénmalig volgens mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja anders raken ze hun subsidie kwijt.
ik zal daar ook nooit postenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij krijg je daar wel een ban als je zo post
dat is het gemiddeld sbs publiek sowiesoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar die zijn ook half hersendood dan.
het was meer algemene je maar okquote:
Oh, hopelijk heeft Wilders die 100k niet meegenomen in zijn verkiezingsbegroting dan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
krijgen ze toch allang niet meer, was éénmalig volgens mij
Hahahquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh, hopelijk heeft Wilders die 100k niet meegenomen in zijn verkiezingsbegroting dan.
ga slapenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
krijgen ze toch allang niet meer, was éénmalig volgens mij
Wegmisbruikers beste misbruikersquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:52 schreef Catkiller het volgende:
Snap niet dat wegmisbruikers nog bestaat, telkens hetzelfde met de klapperrrrr van de week voor het einde van de aflevering.
doe je wel btje voorzichtig, niet dat die gastjes je opeens ergens in elkaar klappen met hun fucktardhersenenquote:
denk niet 100kquote:
Volgens Plasterk kreeg de site vier jaar geleden een startsubsidie van ruim 18.000 euro.quote:
oh ja, dat heb ik ook al eens gelezen iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volgens Plasterk kreeg de site vier jaar geleden een startsubsidie van ruim 18.000 euro.
Begin vorig jaar ontving de site verder een eenmalige subsidie van 138.000 euro voor het opzetten van een nieuwssite.
GC / Waarom wordt Marokko.nl gesubsidieerd door ons belastinggeld?
Is al 9 jaar geleden ondertussen.
echt hun boeie mij niet ze durven alleen zo stoer te doen, ze kunnen niet eens 's inhoudelijke discussie voeren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe je wel btje voorzichtig, niet dat die gastjes je opeens ergens in elkaar klappen met hun fucktardhersenen
Typisch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:00 schreef Crip het volgende:
Sws als iemand ooit mij bedreigt op straat en wilt fysiek worden dan steek ik diegene met iets in handbereik.
nee daarom juistquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:59 schreef Crip het volgende:
ze kunnen niet eens 's inhoudelijke discussie voeren.
Hehehequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:00 schreef Crip het volgende:
Sws als iemand ooit mij bedreigt op straat en wilt fysiek worden dan steek ik diegene met iets in handbereik.
Niks is gratis, komt vast een lijstje eisen bij. Daarom moesten ze daar ook snel gaan modden bij posts die te ver gingen:quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja, dat heb ik ook al eens gelezen idd
wrm krijgt FOK! dat niet
quote:Er komt beter toezicht op de discussieforums van de websites marokko.nl en maroc.nl. Dat heeft minister voor Integratie Eberhard van der Laan (PvdA) afgesproken met de exploitant van de websites.
Beide websites, gericht op Marokkaans-Nederlandse jongeren, kwamen herhaaldelijk in opspraak vanwege opruiende en discriminerende teksten.
Omdat de exploitant, Marokko Media, subsidie krijgt van Van der Laans ministerie, leidde dat ook tot discussie in de Tweede Kamer.
Bij dreigend gevaar doe ik alsof ik Bolt heet.quote:
ja maar dat is sws anders, ook met matties en zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:03 schreef Crip het volgende:
vooral als iemand mn neefjes of nichtje zou pijn doen ofzo. Ik vreet diegene op idc of ik naar jail zou gaan
om mezelf word ik niet zo snel boos dat kan ik snel loslaten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar dat is sws anders, ook met matties en zo
als je dan wegrent of whatever ben je echt fucking zielig
oh als diegene echt in mn personal space zou komen niet. Alleen roepen welquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:06 schreef deadprez het volgende:
maar in mn eentje ga ik er gewoon vandoor
Die is dan toch niet meer zo nodig met die subsidiequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:03 schreef deadprez het volgende:
oh ja dat heeft weinig nut idd dan kan de FP wel gesloten worden
mja dat boeit mij ook niet zoveel denk ik, maar heb dat ook nog nooit echt op zo'n manier meegemaaktquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:06 schreef Crip het volgende:
[..]
oh als diegene echt in mn personal space zou komen niet. Alleen roepen wel
ja, dat is waarquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die is dan toch niet meer zo nodig met die subsidie
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:53 schreef een mongool het volgende:
Als die kerel gaar regeren dan stop ik er mee. Denk dat je een beter leven hebt onder het bewind van Poetin of Erdogan
Is gewoon zo Hans.quote:
jij hebt bent zo'n scheikundige boi toch kun je me ff ergens mee helpen? :squote:
Ik ben een gevoelsmens en mijn gevoel zegt dat hij een eng mannetje is ja! En hij is voor Europa en valt altijd Geert aan.quote:
wow wat een eer, vraag maar raakquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij hebt bent zo'n scheikundige boi toch kun je me ff ergens mee helpen? :s
is maar korte vraag :$
Na beantwoorden ben je wel medeplichtig aan de productie van xtc maar het kost je maar 1 minuut.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij hebt bent zo'n scheikundige boi toch kun je me ff ergens mee helpen? :s
is maar korte vraag :$
Dat is die kale WCHquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Amai, van wie bende gij een kloon dan?
O, dat laatste is dan wat gemeenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben een gevoelsmens en mijn gevoel zegt dat hij een eng mannetje is ja! En hij is voor Europa en valt altijd Geert aan.
geen idee of dit überhaupt iets is dat bij andere, normalere, stoffen ook zo werkt, maar ik heb mn pep gewassen met aceton om troep eruit te filteren. Ging allemaal prima en zo maar die shit is nu tering erg uitgedroogd zodat het bij het minst of geringste één grote stofwolk is, onder andere tijdens het snuiven.quote:
oke jessequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen idee of dit überhaupt iets is dat bij andere, normalere, stoffen ook zo werkt, maar ik heb mn pep gewassen met aceton om troep eruit te filteren. Ging allemaal prima en zo maar die shit is nu tering erg uitgedroogd zodat het bij het minst of geringste één grote stofwolk is, onder andere tijdens het snuiven.
Nou wordt er aangeraden om het met methanol weer nat te maken, zoals wanneer je het koopt, en opnieuw te drogen, dan is het prettiger om naar binnen te werken. Maar methanol kun je zo te zien niet in een winkel kopen maar moet via internet. Weet jij of er iets is dat hetzelfde zou moeten werken?
haat breaking bad echt om deze redenquote:
Mijn gevoel zou zeggen gewoon ethanol, is minder schadelijk ook. Maar weet niet in hoeverre dat pep enzo gaat beïnvloedenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen idee of dit überhaupt iets is dat bij andere, normalere, stoffen ook zo werkt, maar ik heb mn pep gewassen met aceton om troep eruit te filteren. Ging allemaal prima en zo maar die shit is nu tering erg uitgedroogd zodat het bij het minst of geringste één grote stofwolk is, onder andere tijdens het snuiven.
Nou wordt er aangeraden om het met methanol weer nat te maken, zoals wanneer je het koopt, en opnieuw te drogen, dan is het prettiger om naar binnen te werken. Maar methanol kun je zo te zien niet in een winkel kopen maar moet via internet. Weet jij of er iets is dat hetzelfde zou moeten werken?
Dat is Francis.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:17 schreef Catkiller het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moet ik bewaren, de tekst slaat nergens op met de gif maar dat maakt het juist beter
Ja die bolle die altijd bordspelletjes omgooit.quote:
Oh, dat zou kunnen. Even googlenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn gevoel zou zeggen gewoon ethanol, is minder schadelijk ook. Maar weet niet in hoeverre dat pep enzo gaat beïnvloeden
*mishandeltquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:20 schreef Fylax het volgende:
NWS / Groep moslims mishandeld vrouwen.
ik erger me echt aan de engelse schrijfstijlelke regel nieuwe alinea bah
wrm doe je alsof het je daar om gaatquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:20 schreef Fylax het volgende:
NWS / Groep moslims mishandeld vrouwen.
ik erger me echt aan de engelse schrijfstijlelke regel nieuwe alinea bah
Ja, dat snap ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:19 schreef deadprez het volgende:
maar ja, belangrijkste is dus dat het t geheel nat maakt zonder dat de amfetamine aangetast wordt
ik las het toppa en erger me daar echt aan, maar kan dat natuurlijk niet posten daar want dat is offtopicquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm doe je alsof het je daar om gaat
Als mod heb je toch die overredingskrachtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik las het toppa en erger me daar echt aan, maar kan dat natuurlijk niet posten daar want dat is offtopic
Ik snap de google resultaten niet. In het Nederlands vind ik partyflock en zoquote:
Vraag het Niels.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:27 schreef deadprez het volgende:
wrm staat godverdomme overal alleen hoe je die shit droog moet maken dat snapt toch iedere halve tamme
Hallo WCH. Tijd niet gezien hier. Hoe gaat het met je?quote:
Nou ja. Met coke is het juist de bedoeling dat het zo droog mogelijk is. Van pep heb ik geen verstand. Vraagt het op een drugsforum zou ik zeggen.quote:
post eens watquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap de google resultaten niet. In het Nederlands vind ik partyflock en zoEn in het Engels krijg ik allemaal veel te ingewikkelde shit.
Gaat over iets anders, niet echt van toepassingquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
https://drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=212555
Gæv Nelisquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:41 schreef Kurovski het volgende:
Ik moet ff bellen met Denemarken vanavond. Meestal lees ik dan eerst een Deense krant om er in te komen.
Niet dat ze geen Engels of Nederlands kan, maar ik vind het gewoon leuk om m'n Deens te oefenen.
Toen we samen woonden lulden we drie talen door elkaar. Gezelschap keek daar altijd wel van op zo van wat praten jullie.
heheh, nee hij durft nauwelijks van mn pep gewassen met aceton te snuiven, dan moet ik hem naar de producent schoppen en dat vind ik ook weer overdrevenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:41 schreef HPLC het volgende:
Kan je bij je dealer niet aan methanol komen?
Hoe komt die vriend daaraan dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
heheh, nee hij durft nauwelijks van mn pep gewassen met aceton te snuiven, dan moet ik hem naar de producent schoppen en dat vind ik ook weer overdreven
kan t wel van andere mattie daar gebruiken, die had dat toen hij het voor me gewassen had ook gedaan maar das ook zo omslachtig om steeds te doen
Lekker boeiend weer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:41 schreef Kurovski het volgende:
Ik moet ff bellen met Denemarken vanavond. Meestal lees ik dan eerst een Deense krant om er in te komen.
Niet dat ze geen Engels of Nederlands kan, maar ik vind het gewoon leuk om m'n Deens te oefenen.
Toen we samen woonden lulden we drie talen door elkaar. Gezelschap keek daar altijd wel van op zo van wat praten jullie.
ja in mijn herinnering was dat gewoon een flesje van kruidvat, net als de acetonquote:
Dit was meer sarcastisch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Men zegt 'flot' wat 'tof' betekent.
Ha ha echt helemaal super flotquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:47 schreef Kurovski het volgende:
Ken de woordjes inmiddels. Mag ook wel na 25 jaar.
Ja, maar het wordt niet zo warm als gisteren. Wel is de luchtvochtigheid hoger dus het kan wat benauwd gaan aanvoelen.quote:
Het is hier alvast teringbenauwd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, maar het wordt niet zo warm als gisteren. Wel is de luchtvochtigheid hoger dus het kan wat benauwd gaan aanvoelen.
zou het dit kunnen zijn?quote:
talk shit get hitquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja wat moet ge dan he? Vertelt gij dan 'ns iets.
Superflot wordt wel gebruikt ja, maar aan elkaar vast.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ha ha echt helemaal super flot
Ik praat graag langs je heen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij hebt idd nooit wat te vertellen.
ik hoop oprecht dat dit niet "je best" wasquote:
Je kent me toch beter dan dat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoop oprecht dat dit niet "je best" was
ik zie je vandaag voor het eerst. dus nee.quote:
Het is Tardjequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie je vandaag voor het eerst. dus nee.
Bij ketonatus denk ik aan een keton en dus iets als aceton. Je zou naar de winkel kunnen lopen en kijken of er iets als methanol of methylalcohol op de ingrediëntenlijst staatquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou het dit kunnen zijn?
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-96-alcohol-ketonatus/p/2640051
of zou dat niet werken
wow, nsb much?quote:
Ik lees net dat het gewone ethanol is, maar butanon is toegevoegd en het daardoor niet geschikt is voor consumptie. Geen methanol dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou het dit kunnen zijn?
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-96-alcohol-ketonatus/p/2640051
of zou dat niet werken
vind dit echt niet kunnen. had meer van hem verwachtquote:
nee ik had nog ff gegoogled en vond een topic waarin iemand pep had die daarmee gewassen was en hoewel die ketonatus shit blijkbaar geen kwaad kan zitten er blijkbaar toevoegingen in die het tyfusranzig makenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bij ketonatus denk ik aan een keton en dus iets als aceton. Je zou naar de winkel kunnen lopen en kijken of er iets als methanol of methylalcohol op de ingrediëntenlijst staat
oh nee ik had door dat het gen methanol was maar ik dacht dat het wellicht ook goed wasquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik lees net dat het gewone ethanol is, maar butanon is toegevoegd en het daardoor niet geschikt is voor consumptie. Geen methanol dus
Zoveel potentie die jongen, maar helaas.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vind dit echt niet kunnen. had meer van hem verwacht
een betonschaartje is een betere deal denk ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:03 schreef JimmyDean het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)eviousPage=lr&pos=96
Is dit een goede deal? Moet een stationsfiets hebben.
hoezo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
een betonschaartje is een betere deal denk ik
doe eens een gokquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:03 schreef JimmyDean het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)eviousPage=lr&pos=96
Is dit een goede deal? Moet een stationsfiets hebben.
kun je een heleboel stationsfietsen mee fixenquote:
Weet niet, daarom vraag ik het hier. Wat vind jij?quote:
Ben eerlijke niggaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun je een heleboel stationsfietsen mee fixen
die fiets van marktplaats is ook gewoon gestolen hoorquote:
versleten cassetes, speling op de vooras. zou een andere pakkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Weet niet, daarom vraag ik het hier. Wat vind jij?
[..]
Ben eerlijke nigga
denk nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
die fiets van marktplaats is ook gewoon gestolen hoor
20 euri hequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
versleten cassetes, speling op de vooras. zou een andere pakken
en je wil blijven rondrijden met half afgesleten tandwielen?quote:
ja en jij over bierflesjes in kutten stoppen en 10 gram coke in een week wegsnuivenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:08 schreef Kurovski het volgende:
Wat is die DP nou eigenlijk voor gast? Heeft het hier over drugs bewerken en fietsen jatten.
zo'n gast dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:08 schreef Kurovski het volgende:
Wat is die DP nou eigenlijk voor gast? Heeft het hier over drugs bewerken en fietsen jatten.
schitterende vent, kom eens uit dat hokjequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:08 schreef Kurovski het volgende:
Ik heb serieus geen idee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:08 schreef deadprez het volgende:
hee hans heeft dat proces van mengen van bijvoorbeeld dus pep met methanol om natte pasta te krijgen een speciale naam
mss kan ik dan meer vinden want kan me niet voorstellen dat er alleen sites zijn waar staat hoe je het moet drogen
Ja, aceton was altijd standaard wasmiddel bij ons.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:11 schreef deadprez het volgende:
kan je die aceton wash wel aanraden trouwens niels als men weer eens afgedankte sos bij je dumpt
kutquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, aceton was altijd standaard wasmiddel bij ons.
Ik voelde 'm wel aankomen hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:13 schreef deadprez het volgende:
[..]ja wat praat je dan hypocriet over "drugs bewerken"
als je nou ook nog even netjes zegt wat "bij ons" betekent dan hoef je ook niet meer te doen alsof een fiets stelen je choqueert, wat overigens een grapje was.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je nou ook nog even netjes zegt wat "bij ons" betekent dan hoef je ook niet meer te doen alsof een fiets stelen je choqueert, wat overigens een grapje was.
hso wil je geen mooie fietsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:15 schreef Rassilon het volgende:
[..]ik kan m'n betonschaar bij bol.com annuleren?
ja daarom verkoop ik ook niet, vind het ook maar onnodige stress en dramaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:18 schreef Kurovski het volgende:
In ieder geval blij dat ik er uit ben gestapt. Gezeik altijd met die lui.
Ja sorry.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja daarom verkoop ik ook niet, vind het ook maar onnodige stress en drama
maar dat was dan net wel een beetje hypocriet hè, want mijn grammetjes pep vallen nogal in het niet bij jouw shit vroeger
hier ga ik geen antwoord op gevenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:21 schreef deadprez het volgende:
oh wacht nog even voor extra dramatisch effect
Wat is die Niels nou eigenlijk voor gast?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:21 schreef deadprez het volgende:
oh wacht nog even voor extra dramatisch effect
Wat is die Niels nou eigenlijk voor gast?
het is het waardquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:25 schreef madeliefff het volgende:
vandaag knoop Doorhakken voor nieuwe bed en matras. wat is die shit duur zeg
ach het zijn mn matties, sommigen al 10 jaar en ik hou me zoveel mogelijk buiten alle bullshitquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja sorry.
1 van de negatieve kanten van die business vind ik het soort figuren waar je je dan mee omringt.
nee de sc is dichtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:25 schreef Oberkullie het volgende:
Oh dit is DRG. Dacht dat ik in de sc zat.
niet bij mij thuis dan iig maar dm maar als je wilquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:29 schreef gianni61 het volgende:
ik begin langzaam te twijfelen of ik ooit bij dp thuis ben geweest.
ben ooit 1keer in een drugspand geweest was vrij apart
al iets uitgezocht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja drm maken ze er schandalig misbruik van.
ik betwijfel het. dat huis is een tijdje later ontruimt door de politiequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet bij mij thuis dan iig maar dm maar als je wil
viesdikquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:31 schreef Murdera het volgende:
AAAAAAHHHH NEEEEE
Mn kont is te dik geworden voor mijn humberto pak, dus nu moet ik mn mc gregor pak aan en daar ben ik nog iets te slank voor
een kraakpand of echt gewoon een normaal pand dat voor drugs werd gebruikt? want indien t laatste is dat sowieso niet echt de scene waarin ik me begeefquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:31 schreef gianni61 het volgende:
ik betwijfel het. dat huis is een tijdje later ontruimt door de politie
dat heb ik er niet bij gevraagd, maar volgens mij zat in elke kamer een andere dealerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
een kraakpand of echt gewoon een normaal pand dat voor drugs werd gebruikt? want indien t laatste is dat sowieso niet echt de scene waarin ik me begeef
Is altijd nog handig om beton mee te knippenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:15 schreef Rassilon het volgende:
[..]ik kan m'n betonschaar bij bol.com annuleren?
oh gast nee wtfquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik er niet bij gevraagd, maar volgens mij zat in elke kamer een andere dealer
Hij kwam kopje suiker bij de buren halenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:37 schreef deadprez het volgende:
en nu vraag ik me toch wel een beetje af wat de fuck jij daar deed :s
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij kwam kopje suiker bij de buren halen
nja, die gasten woonden daar ook gewoon hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh gast nee wtf
dit moet je meer zien als gewoon een pand dat gekraakt wordt om te wonen en daarnaast... zegmaar
niet andersom of alleen voor deal shit
Waar de fuck zie je me voor aan dude
dm als je wil tenminste dan even waar en zo, het is toch al weg zeg jequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, die gasten woonden daar ook gewoon hoor
de mods?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:42 schreef Kurovski het volgende:
Zouden ze heel de nacht hebben doorvergaderd?
Wie?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:42 schreef Kurovski het volgende:
Zouden ze heel de nacht hebben doorvergaderd?
Wie zal de Geert Wilders zijn in dat overleg?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
de mods?
stel me er zo'n beeld bij voor als toen met het catshuisoverleg
Toekomst van Fok! staat op het spel. Niet te licht over zo'n SC denken he.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
de mods?
stel me er zo'n beeld bij voor als toen met het catshuisoverleg
wat probeer jij mij hier voor uitspraak te ontlokkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wie zal de Geert Wilders zijn in dat overleg?
Hehehequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Toekomst van Fok! staat op het spel. Niet te licht over zo'n SC denken he.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat probeer jij mij hier voor uitspraak te ontlokken
quote:
en dat ze ook wel andere shit te doen zullen hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:50 schreef HPLC het volgende:
Ach, denk dat het gerust wel meespeelt dat we een grote en drukke SC hebben
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
en dat ze ook wel andere shit te doen zullen hebben
Ik hoorde van een admin dat er best veel lurkers zitten. Mensen die nooit meeposten. Soort van aapjes kijken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:50 schreef HPLC het volgende:
Ach, denk dat het gerust wel meespeelt dat we een grote en drukke SC hebben
Dat zal wel ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik hoorde van een admin dat er best veel lurkers zitten. Mensen die nooit meeposten. Soort van aapjes kijken.
admins zien niet wie ergens lurkt hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik hoorde van een admin dat er best veel lurkers zitten. Mensen die nooit meeposten. Soort van aapjes kijken.
Hij bedoeld dit denk ik:quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
admins zien niet wie ergens lurkt hoor
oh ja, gwn mensen die toevallig ooit een post geplaatst hebben hierquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij bedoeld dit denk ik:
[ afbeelding ]
NEE DEADPREZ ER KIJKEN NU 122 MENSEN MEE!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja, gwn mensen die toevallig ooit een post geplaatst hebben hier
HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANKquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:00 schreef Rassilon het volgende:
[..]
NEE DEADPREZ ER KIJKEN NU 122 MENSEN MEE!!!
hehehequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:00 schreef Rassilon het volgende:
[..]
NEE DEADPREZ ER KIJKEN NU 122 MENSEN MEE!!!
Kan het me niet voorstellen, wij zijn veel te belangrijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
en dat ze ook wel andere shit te doen zullen hebben
ik heb het al gevonden:quote:
maar dit ziet er veel te ingewikkeld uit vergeleken met het in aceton tyfen en roeren ;squote:Vraag wat is de a/b methode dan?
a> acid
b> base
"1. Los je speed in een bekerglas op in een ruime hoeveelheid water.
2. Druppel er NaOH/KOH oplossing totdat de pH >12 is. De vloeibare vrije base zal nu vrijkomen uit haar zout(amfetamine-sulfaat -----> amfetamine).
3. Voeg een a-polaire laag toe(Nafta, zit o.a. in zippo benzine, tolueen, dichloormetaan e.t.c.). Schud nu ca. 5 tot 10 minuten krachtig totdat alle vrije base op kan lossen in de a-polaire laag en zo verontreinigingen in de waterlaag laat zitten. Deze a-polaire laag kun je d.m.v. een scheitrechter van de waterlaag scheiden, omdat de a-polaire vloeistof blijft drijven op water(een spuitje werkt ook wel wanneer geen scheitrechter voorhanden is). De overgebleven waterlaag kun je nog 1 a 2 maal extraheren door deze stap te herhalen, om er zo zeker van te zijn dat je (bijna alle) amfetamine geëxtraheerd hebt.
4. Doe in een ander bekerglas ongeveer een zelfde hoeveelheid water en voeg hieraan een paar druppels zwavelzuur toe totdat ca. pH 3 bereikt is. Vervolgens voeg je hieraan de a-polaire vloeistof toe, opnieuw 5 a 10 min. krachtig schudden en de pH meten, wanneer deze basisch is geworden dan weet je zeker dat je wat geëxtraheerd hebt. Vervolgens kun je nog een paar druppels zwavelzuur toevoegen en deze stap herhalen totdat je een pH bereikt hebt van 7 of licht zuur pH 6, niet te zuur maken anders droogt je amfetamine niet of zeer slecht. Deze stap kun je ook nog 1 a 2 maal uitvoeren, net zoals stap 3 om zoveel mogelijk opbrengst te hebben.
5. Nu kun je waterlaag weeg scheiden d.m.v. de scheitrechter, de waterlaag bewaren en in laten dampen. Nu zul je vrij pure amfetamine over moeten hebben, afhankelijk van de soorten verontreiniging. Er zijn ook verontreinigingen die meegaan naar de apolaire laag toe."
haha ik snap hem want ik kies jou is een uitspraak geassocieerd met de hitserie Pokémon en ash is een karakter uit deze seriequote:
huldequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:04 schreef Rassilon het volgende:
[..]
haha ik snap hem want ik kies jou is een uitspraak geassocieerd met de hitserie Pokémon en ash is een karakter uit deze serie
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:04 schreef deadprez het volgende:
en het komt van partyflock dus wss ontploft het gewoon
nee vanavond heb ik niet geslapen neequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh hey DP, heb jij geslapen vanavond? Nee zeker
Als je door blijft typen ga je wel over je dagcijfer van gisteren heen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee vanavond heb ik niet geslapen nee
weet ook niet hoe dat zou moeten
nee jouw verhalen over wegmisbruikers zijn interessantquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:06 schreef Oberkullie het volgende:
Kap anders eens met die crackposts
http://nl.wikihow.com/In-slaap-vallenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee vanavond heb ik niet geslapen nee
weet ook niet hoe dat zou moeten
Je bent zelf een crackpostquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:06 schreef Oberkullie het volgende:
Kap anders eens met die crackposts
wat dacht je, dit is echt een ijzersterke grap?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
http://nl.wikihow.com/In-slaap-vallen
Ga slapen, je begint echt een bitch Te wordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat dacht je, dit is echt een ijzersterke grap?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:07 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ga slapen, je begint echt een bitch Te worden
Mwa, eerder een soort van nat houtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat dacht je, dit is echt een ijzersterke grap?
nee het was gewoon een matige grapquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:07 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
eet een snickersquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:07 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
heheh, hier moest ik wel om lachenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mwa, eerder een soort van nat hout
Yes, mission accomplished.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
heheh, hier moest ik wel om lachen
Ik wil ook, ik wil betrokken worden. BETREK ME.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:09 schreef deadprez het volgende:
als ik ooit veel geld heb ga ik hans inhuren als mijn mad scientist
wil jij hans betalen andersquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:11 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Ik wil ook, ik wil betrokken worden. BETREK ME.
Kom langs mijn appartement dan zal ik je eens lekker betrekkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:11 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Ik wil ook, ik wil betrokken worden. BETREK ME.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:13 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Kom langs mijn appartement dan zal ik je eens lekker betrekken
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:13 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Kom langs mijn appartement dan zal ik je eens lekker betrekken
Halloquote:
We zullen weleens zien wie eend kiestquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:15 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Bemoei je er nou een keer niet mee, dit is tussen eend en mij.
Volgens mij heb jij je kans gehad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
We zullen weleens zien wie eend kiest
Dit is echt makkelijk en kan iedereen na een korte uitleg, net als die Jesse dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb het al gevonden:
[..]
maar dit ziet er veel te ingewikkeld uit vergeleken met het in aceton tyfen en roeren ;s
Hahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:04 schreef Rassilon het volgende:
[..]
haha ik snap hem want ik kies jou is een uitspraak geassocieerd met de hitserie Pokémon en ash is een karakter uit deze serie
haha braadslee snapt de opmerking van dp nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
http://nl.wikihow.com/In-slaap-vallen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha braadslee snapt de opmerking van dp niet
Maar dan moet ik zo meteen in Limburg wonenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:09 schreef deadprez het volgende:
als ik ooit veel geld heb ga ik hans inhuren als mijn mad scientist
er zijn ergere dingenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dan moet ik zo meteen in Limburg wonen
ja maar das wel erg veel moeite voor iets waarvan je dan nog steeds blijkbaar niet weet of ook echt alle zooi eruit isquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit is echt makkelijk en kan iedereen na een korte uitleg, net als die Jesse dus
Het is meer dat je niet aan de benodigde materialen kan komen, zoals een scheitrechter, zwavelzuur, denk ik. Of toch wat ontvreemden op de middelbare school, zoals Walter
of in brabantquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dan moet ik zo meteen in Limburg wonen
dat het nog geen vanavond is?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat Braddie heel goed snapt wat DP bedoelde.
Ja, het was gewoon een matige grapquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van jou of dp?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, het was gewoon een matige grap
Nee, ik heb gelukkig vakantiequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Jij denkt wel vaker niet he.
oh sorry loop ik jou vet lastig te vallen met dat soort shit in je vakantiequote:
Ja, had dat liever op mijn werk gedaan zodat ik daar wat te doen hebquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh sorry loop ik jou vet lastig te vallen met dat soort shit in je vakantie
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, had dat liever op mijn werk gedaan zodat ik daar wat te doen heb
Gewoon laten pijpen door Etsu en dan uitgebreid met hem tongen, dan krijg je een hint van de ervaring.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou wel eens mijn piemel willen proeven
zal hem eens vragen, maar ik had begrepen dat hij meer hield van Chinezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:33 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Gewoon laten pijpen door Etsu en dan uitgebreid met hem tongen, dan krijg je een hint van de ervaring.
Alsof je van 7 centimeter die ervaring krijgtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
zal hem eens vragen, maar ik had begrepen dat hij meer hield van Chinezen
nee maar hij is wel van onder genomen ahahahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:36 schreef Kurovski het volgende:
Heeft Fylax nog eigenlijk wat ondernomen op dat strand gisteren?
Volgens mij niet, hoezo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:36 schreef Kurovski het volgende:
Hij had een kasteel gebouwdquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:36 schreef Kurovski het volgende:
Waar is die Vietnamees eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:36 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Alsof je van 7 centimeter die ervaring krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |