Fixed al komen deze bois dan nog wat achterlijker dan de gemiddelde nationalist overquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:48 schreef Crip het volgende:
nationalisme vind ik een van de meest walgelijke dingen.
o ja dat is waarquote:
hard gewordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:48 schreef Crip het volgende:
ik val niet eens 's zo erg op negers, maar ik doe nu of ik niets anders wil. gewoon om ze te laten stressen.
Ben nu negerhoer.
marokkaans nationalisme vind ik een van de meest walgelijke dingen.
waar vindt dit plaats eiglkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:51 schreef Crip het volgende:
Ik maak niemand zwart ,jij maakt Marokkanen zwart en der kijken dagelijks duizenden mensen mee ,je dikke KFC kop is duidelijk te zien als jij denkt nog dat jij een Marokkaan kan trouwen dan ben je echt naïef meskiena ,als een Marokkaan bij jou nog plakt is het alleen om jou nog te gebruiken maar goed je zult wel zien
marokko.nl?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:51 schreef Crip het volgende:
Ik maak niemand zwart ,jij maakt Marokkanen zwart en der kijken dagelijks duizenden mensen mee ,je dikke KFC kop is duidelijk te zien als jij denkt nog dat jij een Marokkaan kan trouwen dan ben je echt naïef meskiena ,als een Marokkaan bij jou nog plakt is het alleen om jou nog te gebruiken maar goed je zult wel zien
plakt? Wat een homosquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:51 schreef Crip het volgende:
omdat er mensen naar kijken waarschijnlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:52 schreef Catkiller het volgende:
Snap niet dat wegmisbruikers nog bestaat, telkens hetzelfde met de klapperrrrr van de week voor het einde van de aflevering.
volgens mij krijg je daar wel een ban als je zo postquote:
Ja anders raken ze hun subsidie kwijt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij krijg je daar wel een ban als je zo post
halloquote:
Ja maar die zijn ook half hersendood dan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat er mensen naar kijken waarschijnlijk
krijgen ze toch allang niet meer, was éénmalig volgens mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja anders raken ze hun subsidie kwijt.
ik zal daar ook nooit postenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij krijg je daar wel een ban als je zo post
dat is het gemiddeld sbs publiek sowiesoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar die zijn ook half hersendood dan.
het was meer algemene je maar okquote:
Oh, hopelijk heeft Wilders die 100k niet meegenomen in zijn verkiezingsbegroting dan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
krijgen ze toch allang niet meer, was éénmalig volgens mij
Hahahquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh, hopelijk heeft Wilders die 100k niet meegenomen in zijn verkiezingsbegroting dan.
ga slapenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
krijgen ze toch allang niet meer, was éénmalig volgens mij
Wegmisbruikers beste misbruikersquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:52 schreef Catkiller het volgende:
Snap niet dat wegmisbruikers nog bestaat, telkens hetzelfde met de klapperrrrr van de week voor het einde van de aflevering.
doe je wel btje voorzichtig, niet dat die gastjes je opeens ergens in elkaar klappen met hun fucktardhersenenquote:
denk niet 100kquote:
Volgens Plasterk kreeg de site vier jaar geleden een startsubsidie van ruim 18.000 euro.quote:
oh ja, dat heb ik ook al eens gelezen iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volgens Plasterk kreeg de site vier jaar geleden een startsubsidie van ruim 18.000 euro.
Begin vorig jaar ontving de site verder een eenmalige subsidie van 138.000 euro voor het opzetten van een nieuwssite.
GC / Waarom wordt Marokko.nl gesubsidieerd door ons belastinggeld?
Is al 9 jaar geleden ondertussen.
echt hun boeie mij niet ze durven alleen zo stoer te doen, ze kunnen niet eens 's inhoudelijke discussie voeren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe je wel btje voorzichtig, niet dat die gastjes je opeens ergens in elkaar klappen met hun fucktardhersenen
Typisch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:00 schreef Crip het volgende:
Sws als iemand ooit mij bedreigt op straat en wilt fysiek worden dan steek ik diegene met iets in handbereik.
nee daarom juistquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:59 schreef Crip het volgende:
ze kunnen niet eens 's inhoudelijke discussie voeren.
Hehehequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:00 schreef Crip het volgende:
Sws als iemand ooit mij bedreigt op straat en wilt fysiek worden dan steek ik diegene met iets in handbereik.
Niks is gratis, komt vast een lijstje eisen bij. Daarom moesten ze daar ook snel gaan modden bij posts die te ver gingen:quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja, dat heb ik ook al eens gelezen idd
wrm krijgt FOK! dat niet
quote:Er komt beter toezicht op de discussieforums van de websites marokko.nl en maroc.nl. Dat heeft minister voor Integratie Eberhard van der Laan (PvdA) afgesproken met de exploitant van de websites.
Beide websites, gericht op Marokkaans-Nederlandse jongeren, kwamen herhaaldelijk in opspraak vanwege opruiende en discriminerende teksten.
Omdat de exploitant, Marokko Media, subsidie krijgt van Van der Laans ministerie, leidde dat ook tot discussie in de Tweede Kamer.
Bij dreigend gevaar doe ik alsof ik Bolt heet.quote:
ja maar dat is sws anders, ook met matties en zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:03 schreef Crip het volgende:
vooral als iemand mn neefjes of nichtje zou pijn doen ofzo. Ik vreet diegene op idc of ik naar jail zou gaan
om mezelf word ik niet zo snel boos dat kan ik snel loslaten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar dat is sws anders, ook met matties en zo
als je dan wegrent of whatever ben je echt fucking zielig
oh als diegene echt in mn personal space zou komen niet. Alleen roepen welquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:06 schreef deadprez het volgende:
maar in mn eentje ga ik er gewoon vandoor
Die is dan toch niet meer zo nodig met die subsidiequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:03 schreef deadprez het volgende:
oh ja dat heeft weinig nut idd dan kan de FP wel gesloten worden
mja dat boeit mij ook niet zoveel denk ik, maar heb dat ook nog nooit echt op zo'n manier meegemaaktquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:06 schreef Crip het volgende:
[..]
oh als diegene echt in mn personal space zou komen niet. Alleen roepen wel
ja, dat is waarquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die is dan toch niet meer zo nodig met die subsidie
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:53 schreef een mongool het volgende:
Als die kerel gaar regeren dan stop ik er mee. Denk dat je een beter leven hebt onder het bewind van Poetin of Erdogan
Is gewoon zo Hans.quote:
jij hebt bent zo'n scheikundige boi toch kun je me ff ergens mee helpen? :squote:
Ik ben een gevoelsmens en mijn gevoel zegt dat hij een eng mannetje is ja! En hij is voor Europa en valt altijd Geert aan.quote:
wow wat een eer, vraag maar raakquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij hebt bent zo'n scheikundige boi toch kun je me ff ergens mee helpen? :s
is maar korte vraag :$
Na beantwoorden ben je wel medeplichtig aan de productie van xtc maar het kost je maar 1 minuut.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij hebt bent zo'n scheikundige boi toch kun je me ff ergens mee helpen? :s
is maar korte vraag :$
Dat is die kale WCHquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Amai, van wie bende gij een kloon dan?
O, dat laatste is dan wat gemeenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben een gevoelsmens en mijn gevoel zegt dat hij een eng mannetje is ja! En hij is voor Europa en valt altijd Geert aan.
geen idee of dit überhaupt iets is dat bij andere, normalere, stoffen ook zo werkt, maar ik heb mn pep gewassen met aceton om troep eruit te filteren. Ging allemaal prima en zo maar die shit is nu tering erg uitgedroogd zodat het bij het minst of geringste één grote stofwolk is, onder andere tijdens het snuiven.quote:
oke jessequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen idee of dit überhaupt iets is dat bij andere, normalere, stoffen ook zo werkt, maar ik heb mn pep gewassen met aceton om troep eruit te filteren. Ging allemaal prima en zo maar die shit is nu tering erg uitgedroogd zodat het bij het minst of geringste één grote stofwolk is, onder andere tijdens het snuiven.
Nou wordt er aangeraden om het met methanol weer nat te maken, zoals wanneer je het koopt, en opnieuw te drogen, dan is het prettiger om naar binnen te werken. Maar methanol kun je zo te zien niet in een winkel kopen maar moet via internet. Weet jij of er iets is dat hetzelfde zou moeten werken?
haat breaking bad echt om deze redenquote:
Mijn gevoel zou zeggen gewoon ethanol, is minder schadelijk ook. Maar weet niet in hoeverre dat pep enzo gaat beïnvloedenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen idee of dit überhaupt iets is dat bij andere, normalere, stoffen ook zo werkt, maar ik heb mn pep gewassen met aceton om troep eruit te filteren. Ging allemaal prima en zo maar die shit is nu tering erg uitgedroogd zodat het bij het minst of geringste één grote stofwolk is, onder andere tijdens het snuiven.
Nou wordt er aangeraden om het met methanol weer nat te maken, zoals wanneer je het koopt, en opnieuw te drogen, dan is het prettiger om naar binnen te werken. Maar methanol kun je zo te zien niet in een winkel kopen maar moet via internet. Weet jij of er iets is dat hetzelfde zou moeten werken?
Dat is Francis.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:17 schreef Catkiller het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moet ik bewaren, de tekst slaat nergens op met de gif maar dat maakt het juist beter
Ja die bolle die altijd bordspelletjes omgooit.quote:
Oh, dat zou kunnen. Even googlenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn gevoel zou zeggen gewoon ethanol, is minder schadelijk ook. Maar weet niet in hoeverre dat pep enzo gaat beïnvloeden
*mishandeltquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:20 schreef Fylax het volgende:
NWS / Groep moslims mishandeld vrouwen.
ik erger me echt aan de engelse schrijfstijlelke regel nieuwe alinea bah
wrm doe je alsof het je daar om gaatquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:20 schreef Fylax het volgende:
NWS / Groep moslims mishandeld vrouwen.
ik erger me echt aan de engelse schrijfstijlelke regel nieuwe alinea bah
Ja, dat snap ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:19 schreef deadprez het volgende:
maar ja, belangrijkste is dus dat het t geheel nat maakt zonder dat de amfetamine aangetast wordt
ik las het toppa en erger me daar echt aan, maar kan dat natuurlijk niet posten daar want dat is offtopicquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm doe je alsof het je daar om gaat
Als mod heb je toch die overredingskrachtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik las het toppa en erger me daar echt aan, maar kan dat natuurlijk niet posten daar want dat is offtopic
Ik snap de google resultaten niet. In het Nederlands vind ik partyflock en zoquote:
Vraag het Niels.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:27 schreef deadprez het volgende:
wrm staat godverdomme overal alleen hoe je die shit droog moet maken dat snapt toch iedere halve tamme
Hallo WCH. Tijd niet gezien hier. Hoe gaat het met je?quote:
Nou ja. Met coke is het juist de bedoeling dat het zo droog mogelijk is. Van pep heb ik geen verstand. Vraagt het op een drugsforum zou ik zeggen.quote:
post eens watquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap de google resultaten niet. In het Nederlands vind ik partyflock en zoEn in het Engels krijg ik allemaal veel te ingewikkelde shit.
Gaat over iets anders, niet echt van toepassingquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
https://drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=212555
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |