Fixed al komen deze bois dan nog wat achterlijker dan de gemiddelde nationalist overquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:48 schreef Crip het volgende:
nationalisme vind ik een van de meest walgelijke dingen.
o ja dat is waarquote:
hard gewordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:48 schreef Crip het volgende:
ik val niet eens 's zo erg op negers, maar ik doe nu of ik niets anders wil. gewoon om ze te laten stressen.
Ben nu negerhoer.
marokkaans nationalisme vind ik een van de meest walgelijke dingen.
waar vindt dit plaats eiglkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:51 schreef Crip het volgende:
Ik maak niemand zwart ,jij maakt Marokkanen zwart en der kijken dagelijks duizenden mensen mee ,je dikke KFC kop is duidelijk te zien als jij denkt nog dat jij een Marokkaan kan trouwen dan ben je echt naïef meskiena ,als een Marokkaan bij jou nog plakt is het alleen om jou nog te gebruiken maar goed je zult wel zien
marokko.nl?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:51 schreef Crip het volgende:
Ik maak niemand zwart ,jij maakt Marokkanen zwart en der kijken dagelijks duizenden mensen mee ,je dikke KFC kop is duidelijk te zien als jij denkt nog dat jij een Marokkaan kan trouwen dan ben je echt naïef meskiena ,als een Marokkaan bij jou nog plakt is het alleen om jou nog te gebruiken maar goed je zult wel zien
plakt? Wat een homosquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:51 schreef Crip het volgende:
omdat er mensen naar kijken waarschijnlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:52 schreef Catkiller het volgende:
Snap niet dat wegmisbruikers nog bestaat, telkens hetzelfde met de klapperrrrr van de week voor het einde van de aflevering.
volgens mij krijg je daar wel een ban als je zo postquote:
Ja anders raken ze hun subsidie kwijt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij krijg je daar wel een ban als je zo post
halloquote:
Ja maar die zijn ook half hersendood dan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat er mensen naar kijken waarschijnlijk
krijgen ze toch allang niet meer, was éénmalig volgens mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja anders raken ze hun subsidie kwijt.
ik zal daar ook nooit postenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij krijg je daar wel een ban als je zo post
dat is het gemiddeld sbs publiek sowiesoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar die zijn ook half hersendood dan.
het was meer algemene je maar okquote:
Oh, hopelijk heeft Wilders die 100k niet meegenomen in zijn verkiezingsbegroting dan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
krijgen ze toch allang niet meer, was éénmalig volgens mij
Hahahquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh, hopelijk heeft Wilders die 100k niet meegenomen in zijn verkiezingsbegroting dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |