mja dat boeit mij ook niet zoveel denk ik, maar heb dat ook nog nooit echt op zo'n manier meegemaaktquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:06 schreef Crip het volgende:
[..]
oh als diegene echt in mn personal space zou komen niet. Alleen roepen wel
ja, dat is waarquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die is dan toch niet meer zo nodig met die subsidie
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:53 schreef een mongool het volgende:
Als die kerel gaar regeren dan stop ik er mee. Denk dat je een beter leven hebt onder het bewind van Poetin of Erdogan
Is gewoon zo Hans.quote:
jij hebt bent zo'n scheikundige boi toch kun je me ff ergens mee helpen? :squote:
Ik ben een gevoelsmens en mijn gevoel zegt dat hij een eng mannetje is ja! En hij is voor Europa en valt altijd Geert aan.quote:
wow wat een eer, vraag maar raakquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij hebt bent zo'n scheikundige boi toch kun je me ff ergens mee helpen? :s
is maar korte vraag :$
Na beantwoorden ben je wel medeplichtig aan de productie van xtc maar het kost je maar 1 minuut.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij hebt bent zo'n scheikundige boi toch kun je me ff ergens mee helpen? :s
is maar korte vraag :$
Dat is die kale WCHquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Amai, van wie bende gij een kloon dan?
O, dat laatste is dan wat gemeenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben een gevoelsmens en mijn gevoel zegt dat hij een eng mannetje is ja! En hij is voor Europa en valt altijd Geert aan.
geen idee of dit überhaupt iets is dat bij andere, normalere, stoffen ook zo werkt, maar ik heb mn pep gewassen met aceton om troep eruit te filteren. Ging allemaal prima en zo maar die shit is nu tering erg uitgedroogd zodat het bij het minst of geringste één grote stofwolk is, onder andere tijdens het snuiven.quote:
oke jessequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen idee of dit überhaupt iets is dat bij andere, normalere, stoffen ook zo werkt, maar ik heb mn pep gewassen met aceton om troep eruit te filteren. Ging allemaal prima en zo maar die shit is nu tering erg uitgedroogd zodat het bij het minst of geringste één grote stofwolk is, onder andere tijdens het snuiven.
Nou wordt er aangeraden om het met methanol weer nat te maken, zoals wanneer je het koopt, en opnieuw te drogen, dan is het prettiger om naar binnen te werken. Maar methanol kun je zo te zien niet in een winkel kopen maar moet via internet. Weet jij of er iets is dat hetzelfde zou moeten werken?
haat breaking bad echt om deze redenquote:
Mijn gevoel zou zeggen gewoon ethanol, is minder schadelijk ook. Maar weet niet in hoeverre dat pep enzo gaat beïnvloedenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen idee of dit überhaupt iets is dat bij andere, normalere, stoffen ook zo werkt, maar ik heb mn pep gewassen met aceton om troep eruit te filteren. Ging allemaal prima en zo maar die shit is nu tering erg uitgedroogd zodat het bij het minst of geringste één grote stofwolk is, onder andere tijdens het snuiven.
Nou wordt er aangeraden om het met methanol weer nat te maken, zoals wanneer je het koopt, en opnieuw te drogen, dan is het prettiger om naar binnen te werken. Maar methanol kun je zo te zien niet in een winkel kopen maar moet via internet. Weet jij of er iets is dat hetzelfde zou moeten werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |