Dat is Francis.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:17 schreef Catkiller het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moet ik bewaren, de tekst slaat nergens op met de gif maar dat maakt het juist beter
Ja die bolle die altijd bordspelletjes omgooit.quote:
Oh, dat zou kunnen. Even googlenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn gevoel zou zeggen gewoon ethanol, is minder schadelijk ook. Maar weet niet in hoeverre dat pep enzo gaat beīnvloeden
*mishandeltquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:20 schreef Fylax het volgende:
NWS / Groep moslims mishandeld vrouwen.
ik erger me echt aan de engelse schrijfstijlelke regel nieuwe alinea bah
wrm doe je alsof het je daar om gaatquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:20 schreef Fylax het volgende:
NWS / Groep moslims mishandeld vrouwen.
ik erger me echt aan de engelse schrijfstijlelke regel nieuwe alinea bah
Ja, dat snap ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:19 schreef deadprez het volgende:
maar ja, belangrijkste is dus dat het t geheel nat maakt zonder dat de amfetamine aangetast wordt
ik las het toppa en erger me daar echt aan, maar kan dat natuurlijk niet posten daar want dat is offtopicquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm doe je alsof het je daar om gaat
Als mod heb je toch die overredingskrachtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik las het toppa en erger me daar echt aan, maar kan dat natuurlijk niet posten daar want dat is offtopic
Ik snap de google resultaten niet. In het Nederlands vind ik partyflock en zoquote:
Vraag het Niels.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:27 schreef deadprez het volgende:
wrm staat godverdomme overal alleen hoe je die shit droog moet maken dat snapt toch iedere halve tamme
Hallo WCH. Tijd niet gezien hier. Hoe gaat het met je?quote:
Nou ja. Met coke is het juist de bedoeling dat het zo droog mogelijk is. Van pep heb ik geen verstand. Vraagt het op een drugsforum zou ik zeggen.quote:
post eens watquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap de google resultaten niet. In het Nederlands vind ik partyflock en zoEn in het Engels krijg ik allemaal veel te ingewikkelde shit.
Gaat over iets anders, niet echt van toepassingquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
https://drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=212555
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |