ik heb het al gevonden:quote:
maar dit ziet er veel te ingewikkeld uit vergeleken met het in aceton tyfen en roeren ;squote:Vraag wat is de a/b methode dan?
a> acid
b> base
"1. Los je speed in een bekerglas op in een ruime hoeveelheid water.
2. Druppel er NaOH/KOH oplossing totdat de pH >12 is. De vloeibare vrije base zal nu vrijkomen uit haar zout(amfetamine-sulfaat -----> amfetamine).
3. Voeg een a-polaire laag toe(Nafta, zit o.a. in zippo benzine, tolueen, dichloormetaan e.t.c.). Schud nu ca. 5 tot 10 minuten krachtig totdat alle vrije base op kan lossen in de a-polaire laag en zo verontreinigingen in de waterlaag laat zitten. Deze a-polaire laag kun je d.m.v. een scheitrechter van de waterlaag scheiden, omdat de a-polaire vloeistof blijft drijven op water(een spuitje werkt ook wel wanneer geen scheitrechter voorhanden is). De overgebleven waterlaag kun je nog 1 a 2 maal extraheren door deze stap te herhalen, om er zo zeker van te zijn dat je (bijna alle) amfetamine geëxtraheerd hebt.
4. Doe in een ander bekerglas ongeveer een zelfde hoeveelheid water en voeg hieraan een paar druppels zwavelzuur toe totdat ca. pH 3 bereikt is. Vervolgens voeg je hieraan de a-polaire vloeistof toe, opnieuw 5 a 10 min. krachtig schudden en de pH meten, wanneer deze basisch is geworden dan weet je zeker dat je wat geëxtraheerd hebt. Vervolgens kun je nog een paar druppels zwavelzuur toevoegen en deze stap herhalen totdat je een pH bereikt hebt van 7 of licht zuur pH 6, niet te zuur maken anders droogt je amfetamine niet of zeer slecht. Deze stap kun je ook nog 1 a 2 maal uitvoeren, net zoals stap 3 om zoveel mogelijk opbrengst te hebben.
5. Nu kun je waterlaag weeg scheiden d.m.v. de scheitrechter, de waterlaag bewaren en in laten dampen. Nu zul je vrij pure amfetamine over moeten hebben, afhankelijk van de soorten verontreiniging. Er zijn ook verontreinigingen die meegaan naar de apolaire laag toe."
haha ik snap hem want ik kies jou is een uitspraak geassocieerd met de hitserie Pokémon en ash is een karakter uit deze seriequote:
huldequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:04 schreef Rassilon het volgende:
[..]
haha ik snap hem want ik kies jou is een uitspraak geassocieerd met de hitserie Pokémon en ash is een karakter uit deze serie
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:04 schreef deadprez het volgende:
en het komt van partyflock dus wss ontploft het gewoon
nee vanavond heb ik niet geslapen neequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh hey DP, heb jij geslapen vanavond? Nee zeker
Als je door blijft typen ga je wel over je dagcijfer van gisteren heen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee vanavond heb ik niet geslapen nee
weet ook niet hoe dat zou moeten
nee jouw verhalen over wegmisbruikers zijn interessantquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:06 schreef Oberkullie het volgende:
Kap anders eens met die crackposts
http://nl.wikihow.com/In-slaap-vallenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee vanavond heb ik niet geslapen nee
weet ook niet hoe dat zou moeten
Je bent zelf een crackpostquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:06 schreef Oberkullie het volgende:
Kap anders eens met die crackposts
wat dacht je, dit is echt een ijzersterke grap?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
http://nl.wikihow.com/In-slaap-vallen
Ga slapen, je begint echt een bitch Te wordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat dacht je, dit is echt een ijzersterke grap?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:07 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ga slapen, je begint echt een bitch Te worden
Mwa, eerder een soort van nat houtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat dacht je, dit is echt een ijzersterke grap?
nee het was gewoon een matige grapquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:07 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
eet een snickersquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:07 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
heheh, hier moest ik wel om lachenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mwa, eerder een soort van nat hout
Yes, mission accomplished.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
heheh, hier moest ik wel om lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |