Wie?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:42 schreef Kurovski het volgende:
Zouden ze heel de nacht hebben doorvergaderd?
Wie zal de Geert Wilders zijn in dat overleg?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
de mods?
stel me er zo'n beeld bij voor als toen met het catshuisoverleg
Toekomst van Fok! staat op het spel. Niet te licht over zo'n SC denken he.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
de mods?
stel me er zo'n beeld bij voor als toen met het catshuisoverleg
wat probeer jij mij hier voor uitspraak te ontlokkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wie zal de Geert Wilders zijn in dat overleg?
Hehehequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Toekomst van Fok! staat op het spel. Niet te licht over zo'n SC denken he.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat probeer jij mij hier voor uitspraak te ontlokken
quote:
en dat ze ook wel andere shit te doen zullen hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:50 schreef HPLC het volgende:
Ach, denk dat het gerust wel meespeelt dat we een grote en drukke SC hebben
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
en dat ze ook wel andere shit te doen zullen hebben
Ik hoorde van een admin dat er best veel lurkers zitten. Mensen die nooit meeposten. Soort van aapjes kijken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:50 schreef HPLC het volgende:
Ach, denk dat het gerust wel meespeelt dat we een grote en drukke SC hebben
Dat zal wel ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik hoorde van een admin dat er best veel lurkers zitten. Mensen die nooit meeposten. Soort van aapjes kijken.
admins zien niet wie ergens lurkt hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik hoorde van een admin dat er best veel lurkers zitten. Mensen die nooit meeposten. Soort van aapjes kijken.
Hij bedoeld dit denk ik:quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
admins zien niet wie ergens lurkt hoor
oh ja, gwn mensen die toevallig ooit een post geplaatst hebben hierquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij bedoeld dit denk ik:
[ afbeelding ]
NEE DEADPREZ ER KIJKEN NU 122 MENSEN MEE!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja, gwn mensen die toevallig ooit een post geplaatst hebben hier
HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANKquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:00 schreef Rassilon het volgende:
[..]
NEE DEADPREZ ER KIJKEN NU 122 MENSEN MEE!!!
hehehequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:00 schreef Rassilon het volgende:
[..]
NEE DEADPREZ ER KIJKEN NU 122 MENSEN MEE!!!
Kan het me niet voorstellen, wij zijn veel te belangrijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
en dat ze ook wel andere shit te doen zullen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |