Gæv Nelisquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:41 schreef Kurovski het volgende:
Ik moet ff bellen met Denemarken vanavond. Meestal lees ik dan eerst een Deense krant om er in te komen.
Niet dat ze geen Engels of Nederlands kan, maar ik vind het gewoon leuk om m'n Deens te oefenen.
Toen we samen woonden lulden we drie talen door elkaar. Gezelschap keek daar altijd wel van op zo van wat praten jullie.
heheh, nee hij durft nauwelijks van mn pep gewassen met aceton te snuiven, dan moet ik hem naar de producent schoppen en dat vind ik ook weer overdrevenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:41 schreef HPLC het volgende:
Kan je bij je dealer niet aan methanol komen?
Hoe komt die vriend daaraan dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
heheh, nee hij durft nauwelijks van mn pep gewassen met aceton te snuiven, dan moet ik hem naar de producent schoppen en dat vind ik ook weer overdreven
kan t wel van andere mattie daar gebruiken, die had dat toen hij het voor me gewassen had ook gedaan maar das ook zo omslachtig om steeds te doen
Lekker boeiend weer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:41 schreef Kurovski het volgende:
Ik moet ff bellen met Denemarken vanavond. Meestal lees ik dan eerst een Deense krant om er in te komen.
Niet dat ze geen Engels of Nederlands kan, maar ik vind het gewoon leuk om m'n Deens te oefenen.
Toen we samen woonden lulden we drie talen door elkaar. Gezelschap keek daar altijd wel van op zo van wat praten jullie.
ja in mijn herinnering was dat gewoon een flesje van kruidvat, net als de acetonquote:
Dit was meer sarcastisch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Men zegt 'flot' wat 'tof' betekent.
Ha ha echt helemaal super flotquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:47 schreef Kurovski het volgende:
Ken de woordjes inmiddels. Mag ook wel na 25 jaar.
Ja, maar het wordt niet zo warm als gisteren. Wel is de luchtvochtigheid hoger dus het kan wat benauwd gaan aanvoelen.quote:
Het is hier alvast teringbenauwd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, maar het wordt niet zo warm als gisteren. Wel is de luchtvochtigheid hoger dus het kan wat benauwd gaan aanvoelen.
zou het dit kunnen zijn?quote:
talk shit get hitquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja wat moet ge dan he? Vertelt gij dan 'ns iets.
Superflot wordt wel gebruikt ja, maar aan elkaar vast.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ha ha echt helemaal super flot
Ik praat graag langs je heen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij hebt idd nooit wat te vertellen.
ik hoop oprecht dat dit niet "je best" wasquote:
Je kent me toch beter dan dat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoop oprecht dat dit niet "je best" was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |