en je wil blijven rondrijden met half afgesleten tandwielen?quote:
ja en jij over bierflesjes in kutten stoppen en 10 gram coke in een week wegsnuivenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:08 schreef Kurovski het volgende:
Wat is die DP nou eigenlijk voor gast? Heeft het hier over drugs bewerken en fietsen jatten.
zo'n gast dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:08 schreef Kurovski het volgende:
Wat is die DP nou eigenlijk voor gast? Heeft het hier over drugs bewerken en fietsen jatten.
schitterende vent, kom eens uit dat hokjequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:08 schreef Kurovski het volgende:
Ik heb serieus geen idee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:08 schreef deadprez het volgende:
hee hans heeft dat proces van mengen van bijvoorbeeld dus pep met methanol om natte pasta te krijgen een speciale naam
mss kan ik dan meer vinden want kan me niet voorstellen dat er alleen sites zijn waar staat hoe je het moet drogen
Ja, aceton was altijd standaard wasmiddel bij ons.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:11 schreef deadprez het volgende:
kan je die aceton wash wel aanraden trouwens niels als men weer eens afgedankte sos bij je dumpt
kutquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, aceton was altijd standaard wasmiddel bij ons.
Ik voelde 'm wel aankomen hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:13 schreef deadprez het volgende:
[..]ja wat praat je dan hypocriet over "drugs bewerken"
als je nou ook nog even netjes zegt wat "bij ons" betekent dan hoef je ook niet meer te doen alsof een fiets stelen je choqueert, wat overigens een grapje was.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je nou ook nog even netjes zegt wat "bij ons" betekent dan hoef je ook niet meer te doen alsof een fiets stelen je choqueert, wat overigens een grapje was.
hso wil je geen mooie fietsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:15 schreef Rassilon het volgende:
[..]ik kan m'n betonschaar bij bol.com annuleren?
ja daarom verkoop ik ook niet, vind het ook maar onnodige stress en dramaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:18 schreef Kurovski het volgende:
In ieder geval blij dat ik er uit ben gestapt. Gezeik altijd met die lui.
Ja sorry.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja daarom verkoop ik ook niet, vind het ook maar onnodige stress en drama
maar dat was dan net wel een beetje hypocriet hè, want mijn grammetjes pep vallen nogal in het niet bij jouw shit vroeger
hier ga ik geen antwoord op gevenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:21 schreef deadprez het volgende:
oh wacht nog even voor extra dramatisch effect
Wat is die Niels nou eigenlijk voor gast?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:21 schreef deadprez het volgende:
oh wacht nog even voor extra dramatisch effect
Wat is die Niels nou eigenlijk voor gast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |