of in brabantquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dan moet ik zo meteen in Limburg wonen
dat het nog geen vanavond is?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat Braddie heel goed snapt wat DP bedoelde.
Ja, het was gewoon een matige grapquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van jou of dp?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, het was gewoon een matige grap
Nee, ik heb gelukkig vakantiequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Jij denkt wel vaker niet he.
oh sorry loop ik jou vet lastig te vallen met dat soort shit in je vakantiequote:
Ja, had dat liever op mijn werk gedaan zodat ik daar wat te doen hebquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh sorry loop ik jou vet lastig te vallen met dat soort shit in je vakantie
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, had dat liever op mijn werk gedaan zodat ik daar wat te doen heb
Gewoon laten pijpen door Etsu en dan uitgebreid met hem tongen, dan krijg je een hint van de ervaring.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou wel eens mijn piemel willen proeven
zal hem eens vragen, maar ik had begrepen dat hij meer hield van Chinezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:33 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Gewoon laten pijpen door Etsu en dan uitgebreid met hem tongen, dan krijg je een hint van de ervaring.
Alsof je van 7 centimeter die ervaring krijgtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
zal hem eens vragen, maar ik had begrepen dat hij meer hield van Chinezen
nee maar hij is wel van onder genomen ahahahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:36 schreef Kurovski het volgende:
Heeft Fylax nog eigenlijk wat ondernomen op dat strand gisteren?
Volgens mij niet, hoezo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:36 schreef Kurovski het volgende:
Hij had een kasteel gebouwdquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:36 schreef Kurovski het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |