Ik wil ook, ik wil betrokken worden. BETREK ME.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:09 schreef deadprez het volgende:
als ik ooit veel geld heb ga ik hans inhuren als mijn mad scientist
wil jij hans betalen andersquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:11 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Ik wil ook, ik wil betrokken worden. BETREK ME.
Kom langs mijn appartement dan zal ik je eens lekker betrekkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:11 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Ik wil ook, ik wil betrokken worden. BETREK ME.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:13 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Kom langs mijn appartement dan zal ik je eens lekker betrekken
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:13 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Kom langs mijn appartement dan zal ik je eens lekker betrekken
Halloquote:
We zullen weleens zien wie eend kiestquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:15 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Bemoei je er nou een keer niet mee, dit is tussen eend en mij.
Volgens mij heb jij je kans gehad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
We zullen weleens zien wie eend kiest
Dit is echt makkelijk en kan iedereen na een korte uitleg, net als die Jesse dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb het al gevonden:
[..]
maar dit ziet er veel te ingewikkeld uit vergeleken met het in aceton tyfen en roeren ;s
Hahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:04 schreef Rassilon het volgende:
[..]
haha ik snap hem want ik kies jou is een uitspraak geassocieerd met de hitserie Pokémon en ash is een karakter uit deze serie
haha braadslee snapt de opmerking van dp nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
http://nl.wikihow.com/In-slaap-vallen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha braadslee snapt de opmerking van dp niet
Maar dan moet ik zo meteen in Limburg wonenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:09 schreef deadprez het volgende:
als ik ooit veel geld heb ga ik hans inhuren als mijn mad scientist
er zijn ergere dingenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dan moet ik zo meteen in Limburg wonen
ja maar das wel erg veel moeite voor iets waarvan je dan nog steeds blijkbaar niet weet of ook echt alle zooi eruit isquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit is echt makkelijk en kan iedereen na een korte uitleg, net als die Jesse dus
Het is meer dat je niet aan de benodigde materialen kan komen, zoals een scheitrechter, zwavelzuur, denk ik. Of toch wat ontvreemden op de middelbare school, zoals Walter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |