het is het waardquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:25 schreef madeliefff het volgende:
vandaag knoop Doorhakken voor nieuwe bed en matras. wat is die shit duur zeg
ach het zijn mn matties, sommigen al 10 jaar en ik hou me zoveel mogelijk buiten alle bullshitquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja sorry.
1 van de negatieve kanten van die business vind ik het soort figuren waar je je dan mee omringt.
nee de sc is dichtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:25 schreef Oberkullie het volgende:
Oh dit is DRG. Dacht dat ik in de sc zat.
niet bij mij thuis dan iig maar dm maar als je wilquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:29 schreef gianni61 het volgende:
ik begin langzaam te twijfelen of ik ooit bij dp thuis ben geweest.
ben ooit 1keer in een drugspand geweest was vrij apart
al iets uitgezocht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja drm maken ze er schandalig misbruik van.
ik betwijfel het. dat huis is een tijdje later ontruimt door de politiequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet bij mij thuis dan iig maar dm maar als je wil
viesdikquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:31 schreef Murdera het volgende:
AAAAAAHHHH NEEEEE
Mn kont is te dik geworden voor mijn humberto pak, dus nu moet ik mn mc gregor pak aan en daar ben ik nog iets te slank voor
een kraakpand of echt gewoon een normaal pand dat voor drugs werd gebruikt? want indien t laatste is dat sowieso niet echt de scene waarin ik me begeefquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:31 schreef gianni61 het volgende:
ik betwijfel het. dat huis is een tijdje later ontruimt door de politie
dat heb ik er niet bij gevraagd, maar volgens mij zat in elke kamer een andere dealerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
een kraakpand of echt gewoon een normaal pand dat voor drugs werd gebruikt? want indien t laatste is dat sowieso niet echt de scene waarin ik me begeef
Is altijd nog handig om beton mee te knippenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:15 schreef Rassilon het volgende:
[..]ik kan m'n betonschaar bij bol.com annuleren?
oh gast nee wtfquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik er niet bij gevraagd, maar volgens mij zat in elke kamer een andere dealer
Hij kwam kopje suiker bij de buren halenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:37 schreef deadprez het volgende:
en nu vraag ik me toch wel een beetje af wat de fuck jij daar deed :s
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij kwam kopje suiker bij de buren halen
nja, die gasten woonden daar ook gewoon hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh gast nee wtf
dit moet je meer zien als gewoon een pand dat gekraakt wordt om te wonen en daarnaast... zegmaar
niet andersom of alleen voor deal shit
Waar de fuck zie je me voor aan dude
dm als je wil tenminste dan even waar en zo, het is toch al weg zeg jequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, die gasten woonden daar ook gewoon hoor
de mods?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:42 schreef Kurovski het volgende:
Zouden ze heel de nacht hebben doorvergaderd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |