http://www.joop.nl/nieuws(...)de-dankzij-nederlandquote:In de maand juli werd een recordaantal moslimhatende berichten op sociaal netwerk Twitter geplaatst. Bijna zevenduizend per dag, met een enorme uitschieter op de dag na de aanslag in Nice. Veel van de berichten kwamen uit Nederland.
Het monitoren van de berichten gebeurt door denktank Demos, dat sinds eind februari het aantal Engelstalige tweets met islamofobe commentaren bijhoudt. Nog niet eerder was het aantal zo hoog als vorige maand: in totaal 215.247, of gemiddeld 6.943 per dag.
De absolute piek werd bereikt op 15 juli, de dag na de aanslag in Nice waarbij 85 mensen om het leven kwamen. Die dag werden maar liefst 21.190 tweets geteld met islamofobe commentaren. Een andere uitschieter was 17 juli, de dag na de mislukte staatsgreep in Turkije.
Carl Miller, onderzoeker van Demos maakt zich zorgen:
De tweets zijn verontrustend, omdat er mensen zijn die zeggen boos te zijn op ‘de moslimwereld’ en niet op bijvoorbeeld Islamitische Staat. Die berichten zijn schadelijk, kwetsend en erg problematisch. Volgens de Britse wetgeving zijn dergelijke berichten alleen illegaal als ze werkelijk een bedreiging vormen voor iemands leven. Mensen zijn dus minder beschermd in de online wereld.
Voor de meting baseert Demos zich op 49 woorden en hashtags als indicator voor islamhaat. De meeste van de Engelstalige haattweets kwamen uit het Verenigd Koninkrijk, op de voet gevolgd door Nederland. Daarna volgden Frankrijk en Duitsland.
Bron: De Standaard
IslamofobieMedia
En waarom zou dit erg zijn?quote:De tweets zijn verontrustend, omdat er mensen zijn die zeggen boos te zijn op ‘de moslimwereld’ en niet op bijvoorbeeld Islamitische Staat’, zegt Carl Miller, onderzoeker van de denktank.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:42 schreef Kassamiep het volgende:
Hoeveel haattweets VAN moslims zijn er eigenlijk ? Gewoon voor het perspectief.
Volgens mij wordt dit min of meer gelijkgesteld tegenwoordig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:47 schreef esv7 het volgende:
Islamofobie is toch wat anders dan moslimhaat? En staat Nederland zo hoog omdat wij relatief veel Engelse tweets plaatsen en Duitsers en Fransen meer in hun eigen taal?
Tja dan vind ik de resultaten niet zo raar eigenlijk, kort na een aanslag zijn mensen nog vol van emotie en dan is het niet verrassend dat ze tweets plaatsen waarin ze deze emotie uitspreken, waaronder angst.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dit min of meer gelijkgesteld tegenwoordig.
Alleen iedere kritiek is op islam/moslims is dus islamofobie en daardoor ook moslimhaat.
En haat schijnt slecht te zijn. Maar ja ik haat RTL4 ook dus...
Is dat zo gek dan? In de islamitische wereld gaat er wel wat meer mis dan alleen die IS-praktijken.quote:De tweets zijn verontrustend, omdat er mensen zijn die zeggen boos te zijn op ‘de moslimwereld’
PEW PEW PEWquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:39 schreef LompeHork het volgende:
Hoe zit het met de Moslimhaat op de FP hier? Is dat nog een beetje te handelen?
Lijkt me idd een vrij logische reactie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:55 schreef esv7 het volgende:
[..]
Tja dan vind ik de resultaten niet zo raar eigenlijk, kort na een aanslag zijn mensen nog vol van emotie en dan is het niet verrassend dat ze tweets plaatsen waarin ze deze emotie uitspreken, waaronder angst.
Dat mag gewoon, wij blanken hebben ook veel haat tegen de blanken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:01 schreef BarryOSeven het volgende:
Hoe zit dat met de blankenhaat op twitter?
White guilt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat mag gewoon, wij blanken hebben ook veel haat tegen de blanken.
Ja, zit te denken:quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat mag gewoon, wij blanken hebben ook veel haat tegen de blanken.
Ja, de ene achterlijke religie vervangen met de andere. Prachtplan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:04 schreef BlaZ het volgende:
Het is dan ook tijd voor een 21ste eeuwse kruistocht tegen de moslimwereld.
Misschien kan de herovering van Constantinopel op de barbaarse moslimhorde weer wat elan terugbrengen in de decadente Europeaan.
Soort zelfhaat. Zat laatst eerste twee delen van remake van Roots te kijken, maar de blanken waren wel behoorlijke onmenselijke tirannen voor de zwarten. Los even van het feit dat ze in Afrika ook slavernij kenden natuurlijk, maar dat neemt het niet weg uiteraard.quote:
Heb nog nooit een donker persoon wat aan gedaan anders dan een hart breken. Ik distantieer mij van die erfschuld. Hoe kan ik verantwoordelijk worden gehouden voor iets wat voor mijn tijd is gebeurd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Soort zelfhaat. Zat laatst eerste twee delen van remake van Roots te kijken, maar de blanken waren wel behoorlijke onmenselijke tirannen voor de zwarten. Los even van het feit dat ze in Afrika ook slavernij kenden natuurlijk, maar dat neemt het niet weg natuurlijk.
Dit dus. Kan me geen bal schelen wat er 400 jaar geleden is gebeurd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:09 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Heb nog nooit een donker persoon wat aan gedaan anders dan een hart breken. Ik distantieer mij van die erfschuld. Hoe kan ik verantwoordelijk worden gehouden voor iets wat voor mijn tijd is gebeurd.
Geef me een tijdmachine en ik zal mijn voorvaderen sommeren het niet te doen. Maar verwacht niet dat ik mezelf wegcijfer voor iets waar ik geen invloed op heb gehad. Jammer dan.
Punt is in deze redenering dat de islam een religie van de vrede is, niet ons probleem dus, in tegendeel juist, maar wel Daesh (niet IS noemen). Dus om jouw woede mbt die aanslagen te projecteren op de vreedzaamste religie in de menselijke geschiedenis is onjuist.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:05 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja, zit te denken:
Twitter heeft vandaag of gisteren 360000 ISIS accounts gesloten. De overgebleven reacties daarop zijn nu zeker de moslimhaat.
Maar goed boeiend, als ze er last van hebben spreken ze de broeders van hen maar dubbel aan geen jihad-onzin uit te halen. Als er een terrorist in hun buurt woont geven ze die gewoon netjes aan bij de politie en als ze worden gevraagd wat ze van de jihad vinden dan keuren ze dat resoluut af.
Wellicht dat het dan minder wordt met de "moslimhaat"
Precies, maar wellicht moeten we als een soort van voorbeeld dienen voor de komende duizend jaar. Waag het niet tegen de mensenrechten in te gaan, want naast dat jezelf aan de galg gaat gaan we ook je kinderen vernietigen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:10 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dit dus. Kan me geen bal schelen wat er 400 jaar geleden is gebeurd.
Ik bedoel in kruistocht niet in de religieuze zin maar eerder als herveroveringsoorlog als EU. Dit is een uitstekende manier om de voormalige Romeinse gebieden verloren aan de moslimhorde terug te winnen. Moslims zijn in tegenstelling tot de Russen ook een uitstekende vijand waarmee de EU een soort doel krijgt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, de ene achterlijke religie vervangen met de andere. Prachtplan.
Ja? Jij denkt dat dat zelf-kastijdende "weg-met-ons" clubje EU parlementsleden zielige bruine mensen gaat aanvallen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik bedoel in kruistocht niet in de religieuze zin maar eerder als herveroveringsoorlog als EU. Dit is een uitstekende manier om de voormalige Romeinse gebieden verloren aan de moslimhorde terug te winnen. Moslims zijn in tegenstelling tot de Russen ook een uitstekende vijand waarmee de EU een soort doel krijgt.
Deze vat ik niet geheel. Ik neem aan dat dit sarcastisch bedoeld is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Punt is in deze redenering dat de islam een religie van de vrede is, niet ons probleem dus, in tegendeel juist, maar wel Daesh (niet IS noemen). Dus om jouw woede mbt die aanslagen te projecteren op de vreedzaamste religie in de menselijke geschiedenis is onjuist.
Klopt, daar is ook allang afstand van genomen natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:09 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Heb nog nooit een donker persoon wat aan gedaan anders dan een hart breken. Ik distantieer mij van die erfschuld. Hoe kan ik verantwoordelijk worden gehouden voor iets wat voor mijn tijd is gebeurd.
Geef me een tijdmachine en ik zal mijn voorvaderen sommeren het niet te doen. Maar verwacht niet dat ik mezelf wegcijfer voor iets waar ik geen invloed op heb gehad. Jammer dan.
quote:Boerkini zoekt vrouw
door Eddy Terstall beeld Milo 18-08-2016
Strijdig met de waarden van de republiek, ongewenst politiek statement, gevaarlijke taboeďsering van vrouwenvlees – alle argumenten die we zelf ook na even nadenken uit de mouw kunnen schudden. Nederlandse politici zul je niet snel met dit soort heldere seculiere statements zien komen. Sommigen zullen er ongetwijfeld over nagedacht hebben maar ze ontberen de politiek-filosofische traditie van de Fransen. Hier denkt men eerder praktisch. Ach, zolang je hun gezicht maar kunt zien. En ‘ach, ook al kun je hun gezicht niet zien zoals bij boerka’s of niqaabs’, ‘het zijn er maar weinig en bovendien is een verbod in de praktijk niet te handhaven want moslims zijn geen boeddhisten dus sommigen zijn snel boos’. De bestuurskundige term handelingsverlegenheid komt dan om de hoek kijken. Met andere woorden: de democratisch uitonderhandelde burgerlijke wet is niet meer volledig te handhaven.
Laatst stapte er ook een volledig bedekte vrouw uit lijn 10. Ondanks de bemoeienissen van Aboutaleb om destijds gezichtsbedekking bij sociale dienst en openbaar vervoer in Amsterdam te verbieden. Een paar jaar geleden stapte een Nederlandse journaliste gekleed in boerkini een binnenzwembad in om de reacties te peilen. Witte Nederlanders reageerden divers. Van ‘creatief’ tot ‘hoort niet in Nederland’. De journaliste kreeg in de gaten dat een Mediterraan uitziende veertiger boos in haar richting keek. Hij kreeg de microfoon onder zijn neus. Hij fulmineerde tegen het kledingstuk dat volgens hem niet zomaar een kledingstuk was. De man identificeerde zichzelf als moslim. Hij noemde het zwempak een buiging naar de baardmannen. Hij maakte duidelijk dat door de normverschuiving vrouwen die luchtiger gekleed zijn door dit soort fratsen in de toekomst gevaar kunnen lopen doordat ze als onzedig kunnen worden gezien. Hij probeerde duidelijk te maken dat dit een volgende stap kan zijn op een gevaarlijk pad. De nationaliteit van de man was me niet duidelijk. Maar het zou zomaar kunnen dat hij in zijn moederland het proces van desecularisering aan den lijve heeft ondervonden en zich nog goed kon herinneren hoe dat begon.
In vrijwel alle landen in de strook Indonesië, langs Voor-Azië, door het Midden-Oosten tot aan Marokko, overal vertellen foto’s hetzelfde verhaal. Modern of lokaal traditioneel geklede vrouwen in de jaren zestig of zeventig. Zonder hoofddoek of in de traditionele kledij van pakweg Senegal of Pakistan. Nu: hoofddoek meer regel dan uitzondering en totale bedekking geen marginaal verschijnsel meer. De islamitische wereld verliest haar diversiteit en arabiseert onder invloed van de oliemiljarden van het Golf-patriarchaat. En ook in het Westen ligt desecularisering op de loer. Iets wat niet alleen maar met name links toch aan het hart moet gaan.
Ontworsteling van kerk en kapitaal, dus ook van moskee en oliemiljarden, zou toch nog hoog in het rode vaandel moeten blijven staan. Links is namelijk bij uitstek internationalistisch en heeft een emancipatieverhaal dat niet cultuurgebonden is maar supranationaal in alle facetten. Niet in de laatste plaats op het vlak van de ononderhandelbare gelijkwaardigheid van man en vrouw. Maar oud-links is in morele verwarring. Pigment is het ultieme argument. Een grotere oppervlakkigheid en intellectuele leegte is nauwelijks voorstelbaar. Een samenleving waarin de seksen onbevreesd naakt in elkaars nabijheid kunnen zijn is, zo wil de formule, een succesvolle samenleving. Met minder seksueel en huiselijk geweld en meer vrouwenrechten. En hoe meer rechten de vrouw heeft, hoe sterker een samenleving. Op het gebied van cultuur, sport, economie, technologie en op basis van vooral die laatste twee criteria ook militair. Die formule gaat altijd op. In Nederland zijn de comfortabelen zich onvoldoende bewust van de waarde van de open vrije samenleving waar ze dagelijks van genieten. Onvoldoende bewust van de inspanningen die daarvoor zijn geleverd. Van Spinoza tot Hugo de Groot. Van Aletta Jacobs tot Domela Nieuwenhuis. Comfortabel Nederland lijkt alleen maar solidair te kunnen zijn wanneer die solidariteit gratis is. Wanneer er geen moed of inspanning voor nodig is. Men is zelden bereid om pal te staan voor derden die dezelfde vrijheid verdienen als voor hen vanzelfsprekend is. Zich nota bene links noemende ‘feministen’ sprongen op de bres voor ‘keuzevrijheid’ om de boerkini te mogen dragen. Of scharrelkippen het vol vuur opnemen voor legbatterijen. Leg dat maar eens uit aan echte linkse feministen in landen waar vrouwenrechten minder vanzelfsprekendheid zijn en waar vaak met groot persoonlijk risico voor elke zichtbare haarlok wordt gevochten. Niet overal kan men zich onze morele decadentie veroorloven.
Uiteraard is het sarcastisch, maar toch is dit min of meer de insteek van al de westerse regeringen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:24 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Deze vat ik niet geheel. Ik neem aan dat dit sarcastisch bedoeld is.
Wat ik probeerde te schetsen is een metafoor van de hypocrisie over die vredige religie. Als dat zo zou zijn dan zou men zo handelen zoals ik boven beschreef.
In realiteit laten ze Ab-de-Salimi gewoon tussen hen wonen in Brussel en meldt er niemand iets bij de politie. Jihad wordt niet afgekeurd maar er wordt over gesproken alsof het nu niet echt nodig is om te doen.
Als het allemaal zo vredelievend zou zijn, en een enkele verwarde rotte peer zou onzin uithalen, dan lijkt me dat vrij makkelijk te bewijzen als religie van de vrede zijnde.
Constantinopel mag je overnemen van Turkije, maar dan wel in ruil voor een kernbom op jouw stad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik bedoel in kruistocht niet in de religieuze zin maar eerder als herveroveringsoorlog als EU. Dit is een uitstekende manier om de voormalige Romeinse gebieden verloren aan de moslimhorde terug te winnen. Moslims zijn in tegenstelling tot de Russen ook een uitstekende vijand waarmee de EU een soort doel krijgt.
Zwartjes waren in Murica in het begin meer geld waard dan Ierse slaven. Kun je nagaan hoe hun leven was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Soort zelfhaat. Zat laatst eerste twee delen van remake van Roots te kijken, maar de blanken waren wel behoorlijke onmenselijke tirannen voor de zwarten. Los even van het feit dat ze in Afrika ook slavernij kenden natuurlijk, maar dat neemt het niet weg uiteraard.
Ieren kwamen later als vrije mensen hč. Maar zeker is een weliswaar omstreden punt te maken van de vraag wiens levensomstandigheden waren nu beter halverwege 19de eeuw, die van de slaven op de plantage of van de arbeiders in de zich ontwikkelende industrie in het Noord-Oosten van de VS. Geldt ook voor de arbeiders in opkomende industrie in UK eerder. Wie was beter af de arbeider in de industrie of de landarbeider.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:34 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zwartjes waren in Murica in het begin meer geld waard dan Ierse slaven. Kun je nagaan hoe hun leven was.
Het is sowieso een onzin discussie. Niemand van ons heeft ook maar enig deel gehad in de handel en de volkeren die nu naar ons wijzen werden zelf alleen maar gelimiteerd in hun eigen slavenwens door hun technologische en bestuurlijke achterstand. Het kordon moslims wat nogal een grote bek heeft over de westerse cultuur om onder andere deze reden is helemaal belachelijk, omdat de islamitische wereld richting de 4 miljoen christenen uit Europa heeft ontvoerd, de kinderen van lokale christenen ontvoerden om als slaaf soldaat in te zetten en nog miljoenen zwarte mensen tot slaaf hebben gemaakt waarvan de meesten binnen een jaar al dood waren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ieren kwamen later als vrije mensen hč. Maar zeker is een weliswaar omstreden punt te maken van de vraag wiens levensomstandigheden waren nu beter halverwege 19de eeuw, die van de slaven op de plantage of van de arbeiders in de zich ontwikkelende industrie in het Noord-Oosten van de VS. Geldt ook voor de arbeiders in opkomende industrie in UK eerder. Wie was beter af de arbeider in de industrie of de landarbeider.
Er zijn er nu toch al een paar geweest die het aankondigden op twitter hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:47 schreef Red_85 het volgende:
Ik heb twitteraars nog niet zien moorden...
Moslims die het aankondigden bedoel je?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Er zijn er nu toch al een paar geweest die het aankondigden op twitter hoor.
Twitteraars, dombo. Lezen!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Moslims die het aankondigden bedoel je?
Ik dacht meer aan eenzame gekkies in de VS.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Moslims die het aankondigden bedoel je?
Klopt, alleen het argument dat het westen natuurlijk een imperialistische macht vertegenwoordigt baseren zij vooral op de creatie van Israël en het koloniale verleden beginnend in Eqypte aan het begin van de 19de eeuw, vervolgens Maghreb eind 19de eeuw tot na wo2 en dan Midden-Oosten vooral in periode na ineenstorten Ottomaanse rijk na wo1. Daar waar de islam in verschillende periodes een machtig imperialistische rijk zelf vormde en dan laatstelijk door de Ottomanen, maar die waren de zieke man van Europa n.b. rond wo1.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het is sowieso een onzin discussie. Niemand van ons heeft ook maar enig deel gehad in de handel en de volkeren die nu naar ons wijzen werden zelf alleen maar gelimiteerd in hun eigen slavenwens door hun technologische en bestuurlijke achterstand. Het kordon moslims wat nogal een grote bek heeft over de westerse cultuur om onder andere deze reden is helemaal belachelijk, omdat de islamitische wereld richting de 4 miljoen christenen uit Europa heeft ontvoerd, de kinderen van lokale christenen ontvoerden om als slaaf soldaat in te zetten en nog miljoenen zwarte mensen tot slaaf hebben gemaakt waarvan de meesten binnen een jaar al dood waren.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:53 schreef justarandomdude het volgende:
[..]
Twitteraars, dombo. Lezen!!!
Ze zijn momenteel weer behoorlijk ziek moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, alleen het argument dat het westen natuurlijk een imperialistische macht vertegenwoordigt baseren zij vooral op de creatie van Israël en het koloniale verleden beginnend in Eqypte aan het begin van de 19de eeuw, vervolgens Maghreb eind 19de eeuw tot na wo2 en dan Midden-Oosten vooral in periode na ineenstorten Ottomaanse rijk na wo1. Daar waar de islam in verschillende periodes een machtig imperialistische rijk zelf vormde en dan laatstelijk door de Ottomanen, maar die waren de zieke man van Europa n.b. rond wo1.
Da's één pot nat. Het enige verschil tussen gematigde moslims en radicale moslims is dat een radicale moslim je hoofd wil afhakken en een gematigde moslim wil dat een radicale moslim je hoofd afhakt.quote:De tweets zijn verontrustend, omdat er mensen zijn die zeggen boos te zijn op ‘de moslimwereld’ en niet op bijvoorbeeld Islamitische Staat.
Uiteindelijk doel van islam is ten principale imperialistisch idd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze zijn momenteel weer behoorlijk ziek moet ik zeggen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat dit betreft: ik las vandaag een artikeltje van Eddy Terstall in de Groene Amsterdammer, waar ik het mee eens ben:
[..]
Naja, er zit een degelijk verschil tussen wat op twitter pleuren of met de vrachtwagen over de boulevard 'carmageddonnen'.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:32 schreef Glazenmaker het volgende:
Haatdragende tweets tegen een haatdragende ideologie. Het moet toch niet veel barbaarser worden
tsja, overal waar die cult opduikt word het hommeles.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Uiteindelijk doel van islam is ten principale imperialistisch idd.
Ik bedoel over de uitbreiding van de islam naar zuid-oost Azië heb ik nooit wat geleerd op de universiteit. Ik weet ook absoluut niet wat de betrouwbare bronnen zijn, maar wat ik er dan over gelezen heb is dat het een moordpartij was waar de honden geen brood van lusten.
Dat kun je empirisch wel vaststellen idd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
tsja, overal waar die cult opduikt word het hommeles.
Ja, ben het volledig met hem eens dat we steeds meer in de trant van desecularisering gaan en dat we ons moeten afvragen of dit verstandig is en of we dit wel willen.quote:
Gaat het goed meequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:39 schreef LompeHork het volgende:
Hoe zit het met de Moslimhaat op de FP hier? Is dat nog een beetje te handelen?
Dat is het al.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:11 schreef Fir3fly het volgende:
En zo gaat het door, net zolang tot islamofobie een echte term is.
Zucht.
De invasie van centraal Azie in de Arabische wereld was nog ietwat gruwelijker en rond dezelfde tijd als de kruistochten. Toch heb ik nog nooit een moslim horen praten over al die snode Mongolen. Historische pijn in het MO is voornamelijk hedendaagse culturele onzekerheid over hun eigen zandbak.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Uiteindelijk doel van islam is ten principale imperialistisch idd.
Ik bedoel over de uitbreiding van de islam naar zuid-oost Azië heb ik nooit wat geleerd op de universiteit. Ik weet ook absoluut niet wat de betrouwbare bronnen zijn, maar wat ik er dan over gelezen heb is dat het een moordpartij was waar de honden geen brood van lusten.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
Dit is wat Eddy Terstall bedoelt met plaatjes in dat door mij aangehaalde artikeltje in Groene Amsterdammer hč:
[ afbeelding ]
Klopt, maar dat komt vooral omdat ze gemiddeld niet een hoge opleiding hebben en dat het onderzoeken van geschiedenis hen min of meer wordt verboden. Je hebt niets anders in je leven nodig dan de koran en die hadith bende.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De invasie van centraal Azie in de Arabische wereld was nog ietwat gruwelijker en rond dezelfde tijd als de kruistochten. Toch heb ik nog nooit een moslim horen praten over al die snode Mongolen. Historische pijn in het MO is voornamelijk hedendaagse culturele onzekerheid over hun eigen zandbak.
Tja, en toch als je daar commentaar over hebt ben je dus een moslimhater. En echt een gevaar voor de openbare orde.quote:
Goed stuk met name de eerste drie alinea's.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:28 schreef Ryan3 het volgende:
n blijven staan. Links is namelijk bij uitstek internationalistisch en heeft een emancipatieverhaal dat niet cultuurgebonden is maar supranationaal in alle facetten. Niet in de laatste plaats op het vlak van de ononderhandelbare gelijkwaardigheid van man en vrouw. Maar oud-links is in morele verwarring. Pigment is het ultieme argument. Een grotere oppervlakkigheid en intellectuele leegte is nauwelijks voorstelbaar. Een samenleving waarin de seksen onbevreesd naakt in elkaars nabijheid kunnen zijn is, zo wil de formule, een succesvolle samenleving. Met minder seksueel en huiselijk geweld en meer vrouwenrechten. En hoe meer rechten de vrouw heeft, hoe sterker een samenleving. Op het gebied van cultuur, sport, economie, technologie en op basis van vooral die laatste twee criteria ook militair. Die formule gaat altijd op. In Nederland zijn de comfortabelen zich onvoldoende bewust van de waarde van de open vrije samenleving waar ze dagelijks van genieten. Onvoldoende bewust van de inspanningen die daarvoor zijn geleverd. Van Spinoza tot Hugo de Groot. Van Aletta Jacobs tot Domela Nieuwenhuis. Comfortabel Nederland lijkt alleen maar solidair te kunnen zijn wanneer die solidariteit gratis is. Wanneer er geen moed of inspanning voor nodig is. Men is zelden bereid om pal te staan voor derden die dezelfde vrijheid verdienen als voor hen vanzelfsprekend is. Zich nota bene links noemende ‘feministen’ sprongen op de bres voor ‘keuzevrijheid’ om de boerkini te mogen dragen. Of scharrelkippen het vol vuur opnemen voor legbatterijen. Leg dat maar eens uit aan echte linkse feministen in landen waar vrouwenrechten minder vanzelfsprekendheid zijn en waar vaak met groot persoonlijk risico voor elke zichtbare haarlok wordt gevochten. N
Vandaar dat een nieuw elan ook zo belangrijk is, de EU is momenteel een decadente verdeelde bende.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:20 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja? Jij denkt dat dat zelf-kastijdende "weg-met-ons" clubje EU parlementsleden zielige bruine mensen gaat aanvallen?
Je mag eerder blij zijn als de gehele EU nu overloopt van de Turken over 10 a 20 jaar.
Het is precies de grauwsluier van de islam die gesanctioneerd wordt. Mag ook hopen dat het een tijdelijke rage is, die weer snel overwaait. We zullen het volgend jaar merken, want ergens verwacht ik dat dit een terugkerende discussie wordt, net als ZP-discussie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:23 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Goed stuk met name de eerste drie alinea's.
Het is te hopen dat die boerkini geen voeten aan de grond krijgt onder westerse vrouwen, er zijn altijd weer een paar van die leipo's die "het goede voorbeeld willen geven", en dat is de eerste stap van de overgave. Geen burkini is straks de paria.
Daarom hoort dat ding in den beginne al helemaal niet thuis in een debat. En als je het dan echt wilt horen: weg met dat ding, te gevaarlijk voor de vrijheid van meningsuiting.
http://cult.tpo.nl/2016/07/30/de-mythe-van-islamofobie/quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja, en toch als je daar commentaar over hebt ben je dus een moslimhater. En echt een gevaar voor de openbare orde..
Moet zeggen dat die laatste foto's wel behoorlijk wat aan de verbeelding over laten! Zou ze geile grote lippen hebben en je ziet wel iets van de rondingen, zou ze een lekker lijf hebben? Kan hier mateloos geil van worden van zo'n niqaab. Wat zouden haar ogen uit stralen, pure lust denk ik.quote:
Ja, de argumenten tegen het gebruik van de term 'islamofobie' kan ik ook wel uit de mouw schudden, punt is dat onze overheden dat toch zwaar opleggen hoor. Geen ontkomen aan dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:27 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
http://cult.tpo.nl/2016/07/30/de-mythe-van-islamofobie/
Gewoon uitlachen. En afstraffen bij de volgende verkiezingen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, de argumenten tegen het gebruik van de term 'islamofobie' kan ik ook wel uit de mouw schudden, punt is dat onze overheden dat toch zwaar opleggen hoor. Geen ontkomen aan dus.
Ja, alleen zal ik nooit op Geertje stemmen. Maar goed, mensen kunnen idd als enige geaccepteerde vorm van verzet stemmen op een partij die niet goed uitkomt. Alleen vrees ik dat de VVD weer de grootste wordt of de 1 na grootste en toch een regering gat vormen en dat wordt dan VVD-CDA-D66-GL.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:31 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Gewoon uitlachen. En afstraffen bij de volgende verkiezingen.
Ach er zijn genoeg anti-islam foto's gemaakt van naakte vrouwen met hoofddoek, en er zal ook vast genoeg porno op dat gebied te vinden zijn!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:31 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat een top idee trouwens, als we die niqaab en burkini in het westen tot seksobject weten te maken dan houdt het vanzelf wel op.
Ja, lol, daar dacht ik ook al aan, ik kon alleen niets anders verzinnen dat dat al bestaat in de latex-scene, volgens mij.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:31 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat een top idee trouwens, als we die niqaab en burkini in het westen tot seksobject weten te maken dan houdt het vanzelf wel op.
Ja dat is er wel, maar nog steeds is de niqaab en hoofdoek een middel om juist seksuele gedachten tegen te gaan. Het promoten van arabische niqaab porno, het filmen van zaad op de oogkleppen van de niqaab. Het publiekelijk nafluiten van volledig bedekte vrouwen moet het doel zijn. De westerse man moet helemaal seksueel dol van nieuwsgierigheid worden bij het zien van zo'n ding.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach er zijn genoeg anti-islam foto's gemaakt van naakte vrouwen met hoofddoek, en er zal ook vast genoeg porno op dat gebied te vinden zijn!
Paar subtiele aanpassingen aan zo'n niqaab en gaan met die banaan!
Klopt, en je bent een zwart-wit denker, laagopgeleid, Tokkie, PVV'er, nazi en luie werkloze. Net zoals Eddy Terstall, zeg maar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:37 schreef ToT het volgende:
En @ die plaatjes in dit topic: dat is NATUUUUUUUURLIJK allemaal alleen maar haatzaaien en fearmongering en dat is natuurlijk niet het echte gezicht van de islam en dat is allemaal uit verband gerukt en is totaal niet relevant voor de situatie hier in Nederland en je bent een bange PVV-Tokkie die zijn onderbuikgevoelens voedt als je dit soort plaatjes post en..........ehhhh......wat voor gezeik komt er allemaal nog meer standaard voorbij?
Je kunt suggereren dat het een soort darkroom is; daarin weet je ook niet wat je aan het neuken bent!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja dat is er wel, maar nog steeds is de niqaab en hoofdoek een middel om juist seksuele gedachten tegen te gaan. Het promoten van arabische niqaab porno, het filmen van zaad op de oogkleppen van de niqaab. Het publiekelijk nafluiten van volledig bedekte vrouwen moet het doel zijn. De westerse man moet helemaal seksueel dol van nieuwsgierigheid worden bij het zien van zo'n ding.
Geen idee hoe je het bewerkstelligd maar het zou wel hilarisch zijn. Gaan ze vanzelf weer terug, want dat trekken ze nooit.
Link met Pim Fortuyn?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt suggereren dat het een soort darkroom is; daarin weet je ook niet wat je aan het neuken bent!
Die is met heel wat islamietjes in aanraking gekomen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die heeft diepgravender kennis gemaakt met de islam dan jij of ik iig..
Ja, van die Marokkaanse jongenshoertjes had-ie het altijd over.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is met heel wat islamietjes in aanraking gekomen?
Ga je nu krijgen hč.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:59 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het eerste dat bij mij ook opkwam bij dit bericht.
Ow kan ik me vaag iets van herinneren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, van die Marokkaanse jongenshoertjes had-ie het altijd over.
Nou ja, ik heb ooit Brideshead Revisited gezien (niet gelezen, let je op jigzoz?) van Evelyn Waugh, maar Marokko was een lange tijd de plaats om je te settelen als rijke Britse kostschool-homo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow kan ik me vaag iets van herinneren.
Nou ja, eigenlijk wel weer een pluspunt voor de Mocro's; dat die schandknaapjes niet met het hoofd nar beneden van de hoogste toren geflikkerd worden!Minder primitief als de zandhazen uit het Midden-Oosten dus.
Gezien de overweldigende vrouwenhaat zou ik denken eerste natuur.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:08 schreef Ryan3 het volgende:
Homofilie is ongeveer tweede natuur in de islam, maar ja, maak dat ze maar wijs.
Ja, ze houden wel van de Männerbund idd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:16 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Gezien de overweldigende vrouwenhaat zou ik denken eerste natuur.
Heb laatst een trucje gezien met een vrachtwagen. In Nice was dat geloof ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:31 schreef Ryan3 het volgende:
Feministes die demonstreren tegen boerkiniverbod?
[ afbeelding ]
Dat gaan we niet doen hč.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:37 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Heb laatst een trucje gezien met een vrachtwagen. In Nice was dat geloof ik.
"Wij hebben het recht ons compleet in allesverhullende lappen in te wikkelen!"quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:31 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]
Precies. Dat is de afweging, een overheid die kledingvoorschriften uitvaardigt en handhaaft voor vrouwelijke badgasten zit je niet op te wachten. Dat is tirannie uiteindelijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
"Wij hebben het recht ons compleet in allesverhullende lappen in te wikkelen!"
Wij hebben het recht uit te dragen dat vrouwen minderwaardige slaven zijn en mannen onze meester.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
En discriminatie. En seksisme.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Precies. Dat is de afweging een verheid die kledingvoorschriften uitvaardigt en handhaaft voor vrouwelijke badgasten zit je niet op te wachten. Dat is tirannie uiteindelijk.
En racisme.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:46 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
En discriminatie. En seksisme.
Wow. Irak, Syrië, en Pakistan! Jammer dat dit onder zwarte doeken moet verdwijnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
Dit is wat Eddy Terstall bedoelt met plaatjes in dat door mij aangehaalde artikeltje in Groene Amsterdammer hč:
[ afbeelding ]
En nu hebben wij hier in NL, met zegen van Asscher, de gepatenteerde feministische boerkini.
Ja, dat laatste ook gelezen idd, ben benieuwd wat ze over vrouwenbesnijdenis zullen zeggen, mocht dat trending worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wow. Irak, Syrië, en Pakistan! Jammer dat dit onder zwarte doeken moet verdwijnen.
Ik las trouwens vandaag een stuk waarin feministes die het opnamen voor de Boerka/boerkini vergeleken werden met scharrelkippen die het voor legbatterijen opnamen.
Goede vergelijking.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:02 schreef LXIV het volgende:
Ik las trouwens vandaag een stuk waarin feministes die het opnamen voor de Boerka/boerkini vergeleken werden met scharrelkippen die het voor legbatterijen opnamen.
Dat is toch wel de spagaat waarin Links zich momenteel bevind. Al hun oorspronkelijke waarden, zoals vrouwenrechten, homo-emancipatie etc, komen in conflict met de waarden van de islam die zo ook proberen te verdedigen. Daarom moeten ze zulke rare kronkels maken, zoals "Het dragen van een burka is een vrouwenrecht" e.d.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat laatste ook gelezen idd, ben benieuwd wat ze over vrouwenbesnijdenis zullen zeggen, mocht dat trending worden.
Klopt, ik als linkse heb er ook heel veel moeite mee, wat dat betreft bespreekt Eddy Terstall dat heel goed. Op twitter heb ik wel redelijk vaak contact met Eddy en we zitten beiden als linkse wel op hetzelfde vlak. Ik heb alleen wel afscheid genomen van de PvdA, Eddy nog steeds niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is toch wel de spagaat waarin Links zich momenteel bevind. Al hun oorspronkelijke waarden, zoals vrouwenrechten, homo-emancipatie etc, komen in conflict met de waarden van de islam die zo ook proberen te verdedigen. Daarom moeten ze zulke rare kronkels maken, zoals "Het dragen van een burka is een vrouwenrecht" e.d.
Kun je je voorstellen hoe ze zouden reageren wanneer de Paus de burka voor vrouwen verplicht zou stellen (om onzedigheid te voorkomen) en een aantal katholieke vrouwen in Nederland zouden dit opvolgen? Die zouden verketterd worden.
Het is een klassiek voorbeeld van cognitieve dissonantie. Niet in staat zijn 2 wereldbeelden congruent te verenigen.
Wel leuk voor de PvdA dat ze nog steeds een lid hebben!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, ik als linkse heb er ook heel veel moeite mee, wat dat betreft bespreekt Eddy Terstall dat heel goed. Op twitter heb ik wel redelijk vaak contact met Eddy en we zitten beiden als linkse wel op hetzelfde vlak. Ik heb alleen wel afscheid genomen van de PvdA, Eddy nog steeds niet.
Ja, hij zal dan het licht uit doen op een keer, echter als ze meer weer terug gaan op de lijn van Eddy dan geloof ik dat dat niet hoeft, het zit er alleen niet in, vrees ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wel leuk voor de PvdA dat ze nog steeds een lid hebben!
Je hebt zelfs "feministes" die BH's of corsetten dragen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wow. Irak, Syrië, en Pakistan! Jammer dat dit onder zwarte doeken moet verdwijnen.
Dat recht hebben ze inderdaad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je dat stukje van Eddy Terstall nou gelezen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:17 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Je hebt zelfs "feministes" die BH's of corsetten dragen.
Al die gewonnen vrijheden terug opgeven, alsof ze voor niets gevochten hebben...![]()
[ afbeelding ]
Maar?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:19 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Dat recht hebben ze inderdaad.
Wow wat een griezel foto, heb je het artikel erbij?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:31 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, zij hebben de plicht.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:19 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Dat recht hebben ze inderdaad.
Jacht beginnen op PVVers voordat het uit de hand loopt en dat we de vierde rijk taferelen krijgen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:37 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.joop.nl/nieuws(...)de-dankzij-nederland
Volgens mij een afgeleid recht. Overheid heeft zich niet te bemoeien met de kledingdracht van burgers. Dat wordt gepercipieerd als tirannie. Echter dat geeft niets aan omtrent het waarom van de boerka of boerkini.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:25 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Dat recht lijkt me onvoorwaardelijk.
Nazi's werden na de tweede wereld ook nagejaagd als een stel herten. PVVers roepen het gewoon over zichzelf af.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:27 schreef perezoso het volgende:
[..]
Als ik dat over moslims zeg kan ik problemen krijgen, beetje hypocriet.
De aanslagen zijn verontrustend zou ik eerder zeggen. Want ze zijn schadelijk, kwetsend en erg problematisch.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:37 schreef Paul het volgende:
De tweets zijn verontrustend, omdat er mensen zijn die zeggen boos te zijn op ‘de moslimwereld’ en niet op bijvoorbeeld Islamitische Staat. Die berichten zijn schadelijk, kwetsend en erg problematisch.
Huh?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:28 schreef Atak het volgende:
[..]
Nazi's werden na de tweede wereld ook nagejaagd als een stel herten. PVVers roepen het gewoon over zichzelf af.
Wat heeft het nazi-verleden met PVV te maken dan?quote:
Het is ook zo dat na de tweede wereld oorlog heel veel Nederlandse SSers niet gestraft zijn. Die mentaliteit en de nazaat daarvan leeft nog steeds voort in Nederland.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat heeft het nazi-verleden met PVV te maken dan?
De moslims zijn de nieuwe joden, boehoehoe!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat heeft het nazi-verleden met PVV te maken dan?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:28 schreef Atak het volgende:
[..]
Nazi's werden na de tweede wereld ook nagejaagd als een stel herten. PVVers roepen het gewoon over zichzelf af.
Die haat is gebaseerd op jarenlange ellende van moslim straatboefjes, die is niet uit de lucht komen vallen. Dus in zekere zin kan je zeggen: de moslims roepen dit zelf op zich af.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:28 schreef Atak het volgende:
[..]
Dat stukje dat beweert dat we vrouwen hier beperkingen moeten opleggen omwille van wat er in de derde wereld gebeurt? Zullen we "huisvrouwen" meteen dwingen om werk te zoeken, omdat ze elders het huis niet uit mogen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb je dat stukje van Eddy Terstall nou gelezen?
Ja, irreële angst lijkt me.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
De moslims zijn de nieuwe joden, boehoehoe!Wij willen hen allemaal dood hebben!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:44 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Carl Miller, onderzoeker van Demos maakt zich zorgen: De tweets zijn verontrustend,
Zo niet de terreur in naam van islam kennelijk.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Waar een wil is is een weg, daar ben ik mee opgegroeid. Ik denk niet dat het zo'n vaart gaat lopen, ik hoop op een vredige afloop met vrijwillig vertrek van moslims uit Europa. Met een rugzakje en een bosje tulpen.quote:
Nee, dan heb je een ander stukje gelezen, ik heb het hierboven aangehaald. Gaat in feite over links en hoe links zijn kop in het zand duwt tov hun opvattingen over o.a. de boerkini.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:31 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat stukje dat beweert dat we vrouwen hier beperkingen moeten opleggen omwille van wat er in de derde wereld gebeurt? Zullen we "huisvrouwen" meteen dwingen om werk te zoeken, omdat ze elders het huis niet uit mogen?
Vrouwen zijn het zwakke geslacht, die moeten tegen zichzelf in bescherming genomen worden. Ginder betekent dat gedwongen burka, hier betekent dat verboden burka.
Ik dacht dat Westerse vrijheid betekende dat iedereen vrij was te kiezen, tja...
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:37 schreef perezoso het volgende:
[..]
Waar een wil is is een weg, daar ben ik mee opgegroeid. Ik denk niet dat het zo'n vaart gaat lopen, ik hoop op een vredige afloop met vrijwillig vertrek van moslims uit Europa. Met een rugzakje en een bosje tulpen.
En nooit aan getwijfeld dat het een pvv'er is geweest?quote:
moslimsquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:39 schreef Knudde het volgende:
[..]
En nooit aan getwijfeld dat het een pvv'er is geweest?Daar durf ik 100e op te zetten
Als de moslims de nieuwe joden zijn, zijn de Palestijnen ook de nieuwe joden toch? En dus zionisten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nee maar kom op; als de moslims de nieuwe joden zijn, zijn wij de nieuwe Palestijnen; die krijgen een steeds kleiner en kleiner en kleiner stukje om op te leven en hebben steeds minder rechten terwijl Israël alles inpikt.
Dood of weg inderdaad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat er niet om wie wie is, het gaat erom dat je met gelijkgestemden meer kan bereiken en een positiever leven kan genieten. Gaan we nog 10.000 jaar zeiken op elkaar of gaan de mensen die niet welkom zijn terug naar huis? Er is geen andere uitweg dan vertrekken of tot aan je dood zeiken op mekaar met misschien oorlog als resultaat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nee maar kom op; als de moslims de nieuwe joden zijn, zijn wij de nieuwe Palestijnen; die krijgen een steeds kleiner en kleiner en kleiner stukje om op te leven en hebben steeds minder rechten terwijl Israël alles inpikt.
Neuh, als je niet op de inhoud af kunt gaan is het niet zo vreemd inderdaad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet. Maar goed, is mijn perceptie.
Nee, hoor ik kan wel op de inhoud afgaan, maar de inhoud is niet alles. Maar goed, ik heb het al eerder een keer gevraagd, dat hou je lekker geheim, toch?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Neuh, als je niet op de inhoud af kunt gaan is het niet zo vreemd inderdaad.
Inderdaad, dat stukje heb ik het over. Dat is toch precies wat het zei: omdat vrouwen ginder moeten strijden om geen bourkini of hoofddoek te dragen, zijn feministes die de keuzevrijheid voor vrouwen verdedigen hetzelfde als scharrelkippen die etc...quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dan heb je een ander stukje gelezen, ik heb het hierboven aangehaald. Gaat in feite over links en hoe links zijn kop in het zand duwt tov hun opvattingen over o.a. de boerkini.
De boerkini beschouwen als het summum van feministische ontplooiing is natuurlijk een travestie voor een linkse. En daar ben ik het mee eens, we worden als linksen een soort zwart gat ingeduwd. We zijn niet meer die jolige, iconoclastische bende die we nog maar een decennium geleden waren.
We moeten niet deseculariseren, maar verder gaan met de secularisering.
Er zijn wel wat hoogopgeleide vrouwen met een doctoraal in NL die voor de kinderen blijven zorgen idd, en daar wordt ook door feministes van Opzij behoorlijk wat kritiek op geleverd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:02 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Inderdaad, dat stukje heb ik het over. Dat is toch precies wat het zei: omdat vrouwen ginder moeten strijden om geen bourkini of hoofddoek te dragen, zijn feministes die de keuzevrijheid voor vrouwen verdedigen hetzelfde als scharrelkippen die etc...
Waarom dan geen verbod op "moeders aan de haard"? Dat is toch ook een symbool van onderdrukking? Je kan toch niet verdedigen dat vrouwen thuis blijven om voor de kinderen te zorgen als ze dat in S. Arabië verplicht moeten doen?
Dat is een van de vruchten van discriminatie.quote:
Andersom hč, door racisme krijg je discriminatie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:18 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat is een van de vruchten van discriminatie.
Geen idee wat Opzij is, maar het is hetzelfde principe: er van uitgaan dat vrouwen niet zelf keuzes kunnen maken. Dat ze gedwongen worden door het patriarchaat (of de Islam)... Wat in sommige gevallen zo zal zijn, maar a priori ervan uitgaan dat het geen vrije keuze kan zijn is vrij "patroniserend".quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er zijn wel wat hoogopgeleide vrouwen met een doctoraal in NL die voor de kinderen blijven zorgen idd, en daar wordt ook door feministes van Opzij behoorlijk wat kritiek op geleverd.
Dat bedoel je?
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/ervanuitgaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:23 schreef crystal_meth het volgende:
is het eigenlijk "er vanuit gaan", "ervan uit gaan", "er van uitgaan", "ervan uitgaan"?
Alleen waarom was je links? Omdat je gelooft in de vooruitgang van de emancipatie. Lees dat stukje nou maar van Eddy, die legt dat perfect uit. En ja, dat is uiteraard een bepaalde mening over hoe iets wel of niet zou moeten. Het verhaal dat de boerkini bijdraagt aan de bevrijding van de vrouw, omdat ze zogenaamd vrijwillig zich in lappen begevend gaat pootje baden in het 't Zwin/'t Zoute, is niet geloofwaardig. Religies houden met name de vrouw in een keurslijf. Ja, goh, dat is toevallig ook mijn mening en één van de redenen waarom ik links ben, mag het nog? Bias, ja het zal, klopt, want ik ben links duh... Dat was het hele idee erachter, dat je niet rechts bent.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:21 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Geen idee wat Opzij is, maar het is hetzelfde principe: er van uitgaan dat vrouwen niet zelf keuzes kunnen maken. Dat ze gedwongen worden door het patriarchaat (of de Islam)... Wat in sommige gevallen zo zal zijn, maar a priori ervan uitgaan dat het geen vrije keuze kan zijn is vrij "patroniserend".
Thx!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:24 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/ervanuitgaan
Ja maar dat is geen tweet he.quote:
Jawel, stond op twitter!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:30 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen tweet he.
Misschien denk ik krom, een mens een mens, daarin onderscheid maken (discrimineren) op basis van huidskleur en dergelijke is racisme.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Andersom hč, door racisme krijg je discriminatie.
Alleen is het echt houdbaar. Mensen die in islam geloven zijn van een ander ras?
Nee joden zijn de nieuwe joden. Vandaag was er weer een rabbijn neergestoken door een moslimterrorist (Straatsburg). Joden worden in Europa structureel geterroriseerd door de Mohammedanen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het veel ernstiger dat het Gulen - Erdogan gevecht nu ook in Nederland uitgevochten wordt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:37 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.joop.nl/nieuws(...)de-dankzij-nederland
En er was deze week een Imam die door zijn hoofd werd geschoten door een, ongetwijfeld katholieke, spic in Queens. Wellicht een vergelding voor die pastoor in Frankrijk?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nee joden zijn de nieuwe joden. Vandaag was er weer een rabbijn neergestoken door een moslimterrorist (Straatsburg). Joden worden in Europa structureel geterroriseerd door de Mohammedanen.
Dat heb ik gemerkt, vroegere collega wou me overtuigen dat allerhande zaken in de Koran door de wetenschap bevestigd werden. Noemde oa de big bang, maar volgens de Koran zou de expansie moeten vertragen en omkeren dacht ik, terwijl die volgens waarnemingen net versnelt. Andere voorbeelden leken nogal vergezocht, met een vrije interpretatie vind je altijd iets dat past. Was oa een beschrijving van watermassa's die in contact stonden maar niet mengden of iets dergelijks(?), wat dan het nauw van Gibraltar zou zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:43 schreef Jellereppe het volgende:
Ik kan hier geen moeite mee hebben. Ik ben zelf al voor de meest onsmakelijke dingen uitgemaakt vanwege mijn afvalligheid. Het is dat ik in Nederland leef anders had ik gehangen of in een cel gezeten. Op fora heb ik zelf een ban gekregen omdat ik met argumenten onderuit haal hoe achterlijk die woestijnideologie is. Gewoon censuur. En dat op een forum. Hoe zou het aan toe gaan als dat soort figuren macht krijgen? Hoe meer afvallige moslims in de toekomst komen hoe harder de islam zal gaan wankelen. We zijn nog met weinig maar heb al ontdekt dat in Marokko alleen al tienduizenden afvalligen zouden leven. Natuurlijk weinig op een miljoenenbevolking maar meer dan ik had verwacht. Overal waar ik vreugde uit haal is het werk van Westerlingen en Aziaten. Daar zit geen moslim bij behalve kebab en andere culinaire zaken. Dat was voor mij een van de vele redenen om af te vallen naast hoe onzeker mensen over komen: als wetenschappers wat ontdekken dan zou het altijd in de Koran hebben gestaan. Waarom kwamen de moslims dan niet honderden jaren geleden mee als het in dat waardeloze boekje stond?
Ja, staan meer zaken in die niet kloppen zoals dat de vrouw bevrucht wordt door een goedje dat uit de ribben komt (in ieder geval die kant op aan de zij). Tegenwoordig weten we dat de spermacel uit de testikels van de man komt en dat het eitje bevrucht moet worden. Alleen dat soort vragen worden je niet in dank afgenomen want 'Allah (swt: lees vrede zij met hem)' is alwetend en het zou dan heel verstandig zijn om de Koran nogmaals goed te bestuderen, en het ook echt daadwerkelijk te begrijpen, want anders zou je die vraag niet stellen'. Een andere drogreden 'je probeert fitna te zaaien'. Fitna is verdeeldheid onder de moslimgemeenschap. Alsof die niet al tot op het bot verdeeld is door alle spanningen en burgeroorlogen in die landen. Een beetje gezond verstand wordt door velen 'fitna zaaien' genoemd en velen sluiten daarna hun verstand voor andere geluiden, hoe zinvol ook, totaal af. En daarnaast is ongelovige een scheldwoord voor veel moslims. Ik heb zelf een moslim mee gemaakt die intelligentie meet aan of iemand gelovig zou zijn.... Shia-haat is ook een ziekte die aanwezig is onder die groep.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 04:10 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt, vroegere collega wou me overtuigen dat allerhande zaken in de Koran door de wetenschap bevestigd werden. Noemde oa de big bang, maar volgens de Koran zou de expansie moeten vertragen en omkeren dacht ik, terwijl die volgens waarnemingen net versnelt. Andere voorbeelden leken nogal vergezocht, met een vrije interpretatie vind je altijd iets dat past. Was oa een beschrijving van watermassa's die in contact stonden maar niet mengden of iets dergelijks(?), wat dan het nauw van Gibraltar zou zijn.
Interessant.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 04:10 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt, vroegere collega wou me overtuigen dat allerhande zaken in de Koran door de wetenschap bevestigd werden. Noemde oa de big bang, maar volgens de Koran zou de expansie moeten vertragen en omkeren dacht ik, terwijl die volgens waarnemingen net versnelt. Andere voorbeelden leken nogal vergezocht, met een vrije interpretatie vind je altijd iets dat past. Was oa een beschrijving van watermassa's die in contact stonden maar niet mengden of iets dergelijks(?), wat dan het nauw van Gibraltar zou zijn.
De islam is niet meer dan een tool in handen van het Arabische schiereiland om hun globale vleugels uit te slaan. Niet alleen het Arabische schiereiland tegenwoordig maar goed. Die Arabische monarchen en prinsen die geloven toch niet in dat sprookje. Het is een kwestie van macht, islamisme. Vooral sinds de oliedollars binnen vliegen als strontvliegen op een hoopje paardenpoep. Het is hun 'uitvinding', de uitvinding van een Arabier, hun construct. Arabisme gekoppeld aan islam en daar is het salafisme van Taymiyyah en Wahhab bij gekomen de laatste tientallen jaren. Waar denk je dat al die bloeddorstige terreurgroepen vandaan komen de laatste jaren van wie het leest is geschroeid op Wahhab, Taymiyyah gesponsord door Saoed. Een drie-een-verbond. Ik kijk met verbazing naar Europese regeringen die weinig tot geen actie ondernemen tegen deze stinkende aangelegenheden. Het vuur is uitgedoofd. Men wil niet vechten voor haar normen en waarden waar hun voorouders voor gevochten hebben. Alles wordt te grabbel gegooid omdat men te veel wil 'deugen' en niet zonder gevaar. Waar dat allemaal toe zal leiden zal de toekomst gaan uitwijzen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 04:45 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Interessant.
Ik had altijd het idee dat je een hardcore, kritiekloze pleitbezorger van de islam was.
Blijkbaar had ik het mis, geheel en al mijn schuld.
Zo zie je maar dat meningen, zelfs hier op Fok, 180 graden kunnen veranderen.
Door kritiek of satire gelijk te stellen aan haat ontneem je feitelijk de inhoud van de discussie. Helaas zien we ook dat aan beide kampen de discussie wordt gegijzeld aan gelegenheid-haatzaaiers en dat het soms onoverkomelijk is dat anderen daar in mee worden gesleurd naarmate een discussie verhit of een actualiteit daartoe aanspoort. Maar tegelijkertijd is het ook heel menselijk te noemen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dit min of meer gelijkgesteld tegenwoordig.
Alleen iedere kritiek op islam/moslims is dus islamofobie en daardoor ook moslimhaat.
En haat schijnt slecht te zijn. Maar ja, ik haat RTL4 ook dus... Ik bedoel mensen haten zoveel dingen.
Wie beweert dat dan? Wie beweert dat een boerkini staat voor feministische zelf-ontplooiing?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dan heb je een ander stukje gelezen, ik heb het hierboven aangehaald. Gaat in feite over links en hoe links zijn kop in het zand duwt tov hun opvattingen over o.a. de boerkini.
De boerkini beschouwen als het summum van feministische ontplooiing is natuurlijk een travestie voor een linkse. En daar ben ik het mee eens, we worden als linksen een soort zwart gat ingeduwd. We zijn niet meer die jolige, iconoclastische bende die we nog maar een decennium geleden waren.
We moeten niet deseculariseren, maar verder gaan met de secularisering.
Als sociale druk een fatsoenlijke integratie tegenwerkt, moet je wel degelijk in groepsverband denken en daar de onderliggende oorzaak van benoemen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:35 schreef Gutmensch het volgende:
Moslimhaat is net zo verderfelijk als jodenhaat of welke haat jegens een hele bevolkingsgroep dan ook.
Je moet mensen individueel beoordelen op hun daden, niet op de bevolkingsgroep waar ze toe behoren.
Heb je hem weer met zijn joden. Ik zie jou nooit opdagen in een jodenhaat-topic, als een jood weer eens in elkaar geslagen wordt of zelfs vermoord wordt en als er een plakje ham bij een moskee opgehangen wordt dan ben je als eerste aanwezig. Dus doe nou niet net alsof je begaan bent met het lot van joden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:35 schreef Gutmensch het volgende:
Moslimhaat is net zo verderfelijk als jodenhaat of welke haat jegens een hele bevolkingsgroep dan ook.
Je moet mensen individueel beoordelen op hun daden, niet op de bevolkingsgroep waar ze toe behoren.
Het zou juist een probleem zijn als er totaal geen islamofobie in dit land was.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:16 schreef BarryOSeven het volgende:
meer moslimhaat en meer islam porno
Ik vind dit een positieve ontwikkeling
Niet fobie, "een onverklaarbare angst voor.."quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het zou juist een probleem zijn als er totaal geen islamofobie in dit land was.
Decennialang was "fuck de christenen" geen probleem. De progressiefjes stonden vooraan in het beledigen van de christenen, hadden alleen oog voor de negatieve kanten van het christendom en het christendom kwam alleen negatief in het nieuws maar als het over moslims gaat moet je tegenwoordig op je tenen lopen anders krijg je de hoon van diezelfde progressiefjes over je heen. Fuck de huichelaars, ik doe daar niet aan mee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:23 schreef BarryOSeven het volgende:
Het is ook weer wachten op de berichten als: Nederland nog nooit in de geschiedenis zo onverdraagzaam geweest etc.
Mensen laten we het omarmen, laten we trots zijn op onze intolerantie. Laten we haten zoals we nog nooit gehaat. De verbreding van de termen tot het omvatten van elke vorm van kritiek haalt de waarde van de woorden weg.
Laat ze dat ook maar voelen.
Fuck de moslims, fuck de overheid.
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Decennialang was "fuck de christenen" geen probleem. De progressiefjes stonden vooraan in het beledigen van de christenen, hadden alleen oog voor de negatieve kanten van het christendom en het christendom kwam alleen negatief in het nieuws maar als het over moslims gaat moet je tegenwoordig op je tenen lopen anders krijg je de hoon van diezelfde progressiefjes over je heen. Fuck de huichelaars, ik doe daar niet aan mee.
Ik pas me aan aan het woordgebruik van mijn tegenstanders. Als ze kritiek op de volgelingen van een pedofiel en massamoordenaar als islamofobie zien dan ben ik maar een islamofoob. #Dontcare.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:42 schreef Toga het volgende:
[..]
Niet fobie, "een onverklaarbare angst voor.."
Beter is "islambewustzijn"; bekend zijn met de gevaren.
Ik ben atheďst en heb vaak genoeg het christendom belachelijk gemaakt rechtstreeks in het gezicht van christenen maar zo langzamerhand krijg je idd steeds meer sympathie voor dat geloof.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:45 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Ben agnost maar heb wel op een christelijke school gezeten en begin steeds meer te verlangen naar een pure christelijke moraal binnen de maatschappij eerlijk gezegd. Een begrijpelijke relatief logische en liefhebbende religie.
In tegenstelling tot het satan volk wat we nu aan het binnen halen zijn, en de immoraliteit die atheďsme met zich mee brengt.
Islamofoob zijn suggereert dat je uit angst handelt; een DSM diagnose zowat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik pas me aan aan het woordgebruik van mijn tegenstanders. Als ze kritiek op de volgelingen van een pedofiel en massamoordenaar als islamofobie zien dan ben ik maar een islamofoob. #Dontcare.
En het is geen kleinigheidje he, het is niet alsof het misschien over 3 jaar opgelost is. Waarschijnlijk hebben we nog 200 jaar last van deze religie en wordt het de komende jaren alleen maar erger.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:51 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Islamofoob zijn suggereert dat je uit angst handelt; een DSM diagnose zowat.
Gewoon netjes haten. Een volledig gezonde reactie op alle ellende die over ons wordt uitgestort.
Euh nog 200 jaar last van? Deze ideologie is onverdraagzaam en zal op het moment dat ze sterk genoeg zijn niet zo netjes met het recht omgaan zoals wij dat als decadente westerlingen doen. Het is niet dat ze over 200 jaar weer weg zijn. Over 200 jaar zijn wij weg.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En het is geen kleinigheidje he, het is niet alsof het misschien over 3 jaar opgelost is. Waarschijnlijk hebben we nog 200 jaar last van deze religie en wordt het de komende jaren alleen maar erger.
Het is hopeloos, Na 30 jaar ellende met de islam en de islamitische cultuur in Nederland geven de hoge heren een recordaantal moslims uit het epicentrum van de islam onderdak in Nederland. Leren van de geschiedenis gaat voor ons niet op.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:57 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Euh nog 200 jaar last van? Deze ideologie is onverdraagzaam en zal op het moment dat ze sterk genoeg zijn niet zo netjes met het recht omgaan zoals wij dat als decadente westerlingen doen. Het is niet dat ze over 200 jaar weer weg zijn. Over 200 jaar zijn wij weg.
Dit lost zichzelf niet op, we zijn de klos als we ze er niet gewoon uittrappen. En dat is ook waar op ingezet moet worden.
Snap er echt geen reet van dat men dit laat gebeuren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is hopeloos, Na 30 jaar ellende met de islam en de islamitische cultuur in Nederland geven de hoge heren een recordaantal moslims uit het epicentrum van de islam onderdak in Nederland. Leren van de geschiedenis gaat voor ons niet op.
Ik heb liever een haattweet aan me gericht dan een bloedige aanslag. Een haattweet is niet zo schadelijk voor de gezondheid.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:42 schreef Kassamiep het volgende:
Hoeveel haattweets VAN moslims zijn er eigenlijk ? Gewoon voor het perspectief.
De oliestaten hebben veel geld wat ze hier investeren en daarmee kopen ze ook invloed. Dat is veel meer invloed dan wij met zijn allen doorhebben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:10 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het begint er bijna op te lijken dat onze overheden zo ontzettend corrupt zijn dat we ons land verkopen aan de oliestaten.
Ik snap ook niet hoe politici al die verzinsels kunnen verkopen aan hun stemmers. Hoogopgeleide kwaliteitskranten-lezende stemmers nog wel (of vooral)quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:10 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Snap er echt geen reet van dat men dit laat gebeuren.
Het begint er bijna op te lijken dat onze overheden zo ontzettend corrupt zijn dat we ons land verkopen aan de oliestaten.
Als je kijkt hoe bijvoorbeeld de Clinton Foundation om gaat met pay-to-play. Een politieke beslissing kopen voor een donatie aan de CF.
Must see, 1 uur lang bewijs voor corruptie.
Als dat soort spul hier ook gebeurt en we verkopen op die manier ook dit soort beslissingen dan valt het puzzelstukje wel op zijn plaats. Maar dat betekent dat de moslim broeders al veel verder hoog in de hiërarchie geďnfiltreerd zijn. Het begint er wel op te lijken.
Het zou deze hele poppenkast kunnen verklaren.
Het laat eigenlijk vooral zien tot waar toe universiteiten en tot op zekere hoogte hoge scholen gedegradeerd zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe politici al die verzinsels kunnen verkopen aan hun stemmers. Hoogopgeleide kwaliteitskranten-lezende stemmers nog wel (of vooral)Ze trappen overal in. Als hun kwaliteitskrantje bericht dat dat 2/3e van de vluchtelingen uit middeleeuwse landen hoogopgeleid zijn dan geloven ze het. Als hun kwaliteitskrantje en favoriete politici berichten dat het hoogstonwaarschijnlijk is dat er veel terroristen onder 1,5 miljoen vluchtelingen zitten dan geloven ze het. Als hun kwaliteitskrantje en favoriete politici berichten dat de vluchtelingen deze keer wel snel zullen integreren en het goed is voor onze economie dan geloven ze het. Als hun kwaliteitskrantje en favoriete politici berichten dat na een eeuw gelieg en bedrog van Griekenland het derde hulppakket voor Griekenland wel gaat werken en Griekenland zich aan de regels gaat houden dan geloven ze het enz enz enz. Hopeloos is het, ik weet niet wat al die hoogopgeleiden studeren, misschien theaterwetenschappen en vrijetijdskunde e.d. , maar slim zijn ze niet.
De verhevenen hier op FOk, hoogopgeleid en politiek correcte D66 stemmers, weten vaak minder van hoe de wereld in elkaar zit dan de laagopgeleide die vanuit een buikgevoel vaak precies aanvoelt hoe de vork in de steel zit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe politici al die verzinsels kunnen verkopen aan hun stemmers. Hoogopgeleide kwaliteitskranten-lezende stemmers nog wel (of vooral)Ze trappen overal in. Als hun kwaliteitskrantje bericht dat dat 2/3e van de vluchtelingen uit middeleeuwse landen hoogopgeleid zijn dan geloven ze het. Als hun kwaliteitskrantje en favoriete politici berichten dat het hoogstonwaarschijnlijk is dat er veel terroristen onder 1,5 miljoen vluchtelingen zitten dan geloven ze het. Als hun kwaliteitskrantje en favoriete politici berichten dat de vluchtelingen deze keer wel snel zullen integreren en het goed is voor onze economie dan geloven ze het. Als hun kwaliteitskrantje en favoriete politici berichten dat na een eeuw gelieg en bedrog van Griekenland het derde hulppakket voor Griekenland wel gaat werken en Griekenland zich aan de regels gaat houden dan geloven ze het enz enz enz. Hopeloos is het, ik weet niet wat al die hoogopgeleiden studeren, misschien theaterwetenschappen en vrijetijdskunde e.d. , maar slim zijn ze niet.
Dat is nog maar de vraag of wij weg zijn. Nu hebben ze vrij spel omdat het Westen sterk verdeeld is. Tegen een eendrachtig Westen maken ze geen kans.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:57 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Euh nog 200 jaar last van? Deze ideologie is onverdraagzaam en zal op het moment dat ze sterk genoeg zijn niet zo netjes met het recht omgaan zoals wij dat als decadente westerlingen doen. Het is niet dat ze over 200 jaar weer weg zijn. Over 200 jaar zijn wij weg.
Dit lost zichzelf niet op, we zijn de klos als we ze er niet gewoon uittrappen. En dat is ook waar op ingezet moet worden.
Dat weet ik niet. Er is een groot verschil tussen Zweden-achtig-eendrachtig en Hongarije-achtig-eendrachtig. Het kan alle kanten uitgaan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag of wij weg zijn. Nu hebben ze vrij spel omdat het Westen sterk verdeeld is. Tegen een eendrachtig Westen maken ze geen kans.
Ik neem mijn taak als advocaat van de duivel serieus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 04:45 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Interessant.
Ik had altijd het idee dat je een hardcore, kritiekloze pleitbezorger van de islam was.
Blijkbaar had ik het mis, geheel en al mijn schuld.
Zo zie je maar dat meningen, zelfs hier op Fok, 180 graden kunnen veranderen.
Dhimmis houden de verdeeldheid en neerwaartse spiraal dus in stand. Maar dhimmis worden door beide kampen gehaat. Wie zal deze groep als eerste gaan 'neutraliseren'?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag of wij weg zijn. Nu hebben ze vrij spel omdat het Westen sterk verdeeld is. Tegen een eendrachtig Westen maken ze geen kans.
Wat is jouw mening over westerse vrouwen die voor het inpakken met hoofddoek en boerkini van moslima's zijn?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:43 schreef Jellereppe het volgende:
Ik kan hier geen moeite mee hebben. Ik ben zelf al voor de meest onsmakelijke dingen uitgemaakt vanwege mijn afvalligheid.
Dat is best wel gek, of ben je Nederlanders ook gaan haten na Benno L.?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:49 schreef Bartjedelft het volgende:
Als je IS terroristen in je eigen moslimgettobuurt, waar de politie niet meer durft binnen te komen, verstopt dan moet je het niet gek vinden als de moslimhaat toeneemt.
Zelden een krommere vergelijking gezien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is best wel gek, of ben je Nederlanders ook gaan haten na Benno L.?
Alleen heel erg felle kritiek op de islam publiekelijk uiten kan je letterlijk de kop kosten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:48 schreef Jigzoz het volgende:
Je kunt (heel erg felle) kritiek hebben op de islam zonder moslims te haten.
Als iedereen het doet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Alleen heel erg felle kritiek op de islam publiekelijk uiten kan je letterlijk de kop kosten.
Volgens mij gebeurt dat al, zij het voornamelijk anoniem op Twitter en andere social media. Doe je het met je kop op tv, zoals Wilders, dan heb je voor de rest van je leven bodyguards nodig.quote:
Ik kan de 'islamkritiek' van Wilders eerlijk gezegd niet serieus nemen. Daar is die te dom en plat voor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dat al, zij het voornamelijk anoniem op Twitter en andere social media. Doe je het met je kop op tv, zoals Wilders, dan heb je voor de rest van je leven bodyguards nodig.
Dat zal ook allemaal best wel meevallen. Ik vind het best moeilijk mensen te haten die ik nog nooit persoonlijk ontmoet heb, alleen zouden wat mij betreft van die opruiende imams die er persoonlijk voor verantwoordelijk zijn dan jongeren naar een oorlogsgebied vetrekken keihard mogen worden aangepakt, zoals een celstraf van minimaal 10 jaar gevolgd door uitzetting naar het land van herkomst. Dat soort figuren kan ik wel haten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik kan de 'islamkritiek' van Wilders eerlijk gezegd niet serieus nemen. Daar is die te dom en plat voor.
Hoe dan ook: nog steeds geen reden om moslims te haten.
"Ja maar er worden wel zo vaak mensen neergestoken! Dit bericht is alleen maar om jullie onderbuikgevoelens te voeden!"quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nee joden zijn de nieuwe joden. Vandaag was er weer een rabbijn neergestoken door een moslimterrorist (Straatsburg). Joden worden in Europa structureel geterroriseerd door de Mohammedanen.
De meeste users in dit topic hebben echter die manier nog niet ontdekt. De 'zeggen waar het op staat' mentaliteit hier ben ik kots en kotsbeu. Het is niets meer dan een pietepeuterig schaamlapje om op de meest walgelijke wijze een oversimplificatie van de werkelijk te proberen te verslijten voor de waarheid zonder je te moeten verantwoorden voor je woorden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:48 schreef Jigzoz het volgende:
Je kunt (heel erg felle) kritiek hebben op de islam zonder moslims te haten.
Kut he, vrijheid. Emigratietip: Turkije.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De meeste users in dit topic hebben echter die manier nog niet ontdekt. De 'zeggen waar het op staat' mentaliteit hier ben ik kots en kotsbeu. Het is niets meer dan een pietepeuterig schaamlapje om op de meest walgelijke wijze een oversimplificatie van de werkelijk te proberen te verslijten voor de waarheid zonder je te moeten verantwoorden voor je woorden.
Vrijheid van meningsuiting staat niet gelijk aan het zijn van een klootzak zonder daarop te worden aangesproken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:05 schreef frietenstamp het volgende:
Kut he, vrijheid. Emigratietip: Turkije.
Terwijl het echt niet heel moeilijk is. Ooit raakte ik in een extreemrechts café waar ik met mijn vriendin uit sensatiezucht heen was gegaan, in een interessante discussie met een neonazi. Intelligente man, vriendelijk bovendien, maar wel voorstander van strikte rassenscheiding. Mijn weerzin tegen dergelijke ideeën werd er niet minder door, maar het besef dat verrotte opvattingen geen verrot mens maken was heel waardevol.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De meeste users in dit topic hebben echter die manier nog niet ontdekt. De 'zeggen waar het op staat' mentaliteit hier ben ik kots en kotsbeu. Het is niets meer dan een pietepeuterig schaamlapje om op de meest walgelijke wijze een oversimplificatie van de werkelijk te proberen te verslijten voor de waarheid zonder je te moeten verantwoorden voor je woorden.
Precies. Goed verhaal overigens. Zou zelf nooit zoiets doen uit sensatiezucht, omdat ik weet dat ik waarschijnlijk geen geduld meer zou kunnen opbrengen voor zulke opvattingen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:07 schreef Jigzoz het volgende:
Terwijl het echt niet heel moeilijk is. Ooit raakte ik in een extreemrechts café waar ik met mijn vriendin uit sensatiezucht heen was gegaan, in een interessante discussie met een neonazi. Intelligente man, vriendelijk bovendien, maar wel voorstander van strikte rassenscheiding. Mijn weerzin tegen dergelijke ideeën werd er niet minder door, maar het besef dat verrotte opvattingen geen verrot mens maken was heel waardevol.
Zo zie je mensen die zulke aardige moslims kennen maar vervolgens niet meer kijken naar hoe eng de ideologie is die ze aanhangen en daardoor de ideologie gaan vrijpleiten. Want iemand die zo aardig is kan toch geen enge gedachten aanhangen.....quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:07 schreef Jigzoz het volgende:
Terwijl het echt niet heel moeilijk is. Ooit raakte ik in een extreemrechts café waar ik met mijn vriendin uit sensatiezucht heen was gegaan, in een interessante discussie met een neonazi. Intelligente man, vriendelijk bovendien, maar wel voorstander van strikte rassenscheiding. Mijn weerzin tegen dergelijke ideeën werd er niet minder door, maar het besef dat verrotte opvattingen geen verrot mens maken was heel waardevol.
Ik voel me als hoogopgeleide kwaliteitskrantlezende D66 stemmer maar even aangesproken. Ik kan me voorstellen dat je bovenstaande wilt geloven. Het maakt het leven weer lekker overzichtelijk, de problematiek zaligmakend ééndimensionaal, en het is ook fijn om een paar zondebokken te hebben. Immers, zonder die elite/naďeve hoogopgeleiden/immigranten/moslims (haal door wat niet van toepassing is) hadden we nu geen diefstal/economische crisis/geweld op straat (haal door wat niet van toepassing is).quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dan moeten ze het met die aardige moslims ook eens hebben over de nare kanten van de islam. Homodiscriminatie bijvoorbeeld, of geloofsverlating.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:19 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Zo zie je mensen die zulke aardige moslims kennen maar vervolgens niet meer kijken naar hoe eng de ideologie is die ze aanhangen en daardoor de ideologie gaan vrijpleiten. Want iemand die zo aardig is kan toch geen enge gedachten aanhangen.....
Nog effe pissen op het hbo terwijl ik op twee uni's ook niks in het onderwijsprogramma ben tegengekomen over politieke ontwikkeling. Voor de rest helemaal niet typisch elitair hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:22 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik voel me als hoogopgeleide kwaliteitskrantlezende D66 stemmer maar even aangesproken. Ik kan me voorstellen dat je bovenstaande wilt geloven. Het maakt het leven weer lekker overzichtelijk, de problematiek zaligmakend ééndimensionaal, en het is ook fijn om een paar zondebokken te hebben. Immers, zonder die elite/naďeve hoogopgeleiden/immigranten/moslims (haal door wat niet van toepassing is) hadden we nu geen diefstal/economische crisis/geweld op straat (haal door wat niet van toepassing is).
Het is helaas niet waar. Ik kan er ook niets aan doen dat de wereld complexer is dan menigeen geestelijk schijnt te kunnen verwerken. Niet alleen geloof ik niet alles wat in de krant staat, ik geloof ook niet alles wat mensen die geen krant lezen roepen. Niet alleen geloof niet alles wat politici zeggen, ik geloof ook niet alles wat "het volk" roept.
En inderaad - hogeropgeleid is geen garantie voor een kwalitatief hoogwaardige (politieke)levensbeschouwing. Op de gemiddelde hbo besteden ze überhaupt geen aandacht aan de ontwikkeling daarvan. En ook als techneut, arts of biochemicus verdiep je je niet in sociaal maatschappelijke problematiek. Ze zijn opgeleid om goed te zijn in hun respectievelijke vak of studiegebied. Van de rest weten ze dus ongeveer net zoveel van als ieder ander.
Ik noem toch de techneut, de biochemicus en de arts? Dat zijn allemaal universitaire studies in mijn beleving. Maar goed, voor de special snow flakes nog even: dat zelfde geldt voor 80% van de universitaire studies.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nog effe pissen op het hbo terwijl ik op twee uni's ook niks in het onderwijsprogramma ben tegengekomen over politieke ontwikkeling. Voor de rest helemaal niet typisch elitair hoor.
Lees je eigen geschiedenis eens door, nu is het onze beurt, vuile hypocriet!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:31 schreef totalvamp het volgende:
moslimhaat is groot omdat veel problemen komen door moslims. Massale verkrachtingen, geweld, onderdrukking, criminaliteit, uitbuiting, etc zijn aan de orde van de dag. Als alle moslims uit europa zouden worden getrapt daalt de criminaliteit met 50+%
Feel the love!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:33 schreef Joezi het volgende:
Jullie christenhonden hebben de hele wereld verkankerd, tijd voor wraak lijkt me.
Ik heb geen honden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:33 schreef Joezi het volgende:
Jullie christenhonden hebben de hele wereld verkankerd, tijd voor wraak lijkt me.
Je (voor)oordeel is al verrot.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:07 schreef Jigzoz het volgende:
Mijn weerzin tegen dergelijke ideeën werd er niet minder door, maar het besef dat verrotte opvattingen geen verrot mens maken was heel waardevol.
Jij mag mij een verrot mens vinden. Geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:55 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Je (voor)oordeel is al verrot.
En ik vraag me af of dat jou niet tot een verrot mens maakt. Je doet en uit wie je bent, doorgaans.
Ja, want landen waar de islam de boventoon voert zijn ook allemaal van die bakens van welvaart en vooruitstrevendheid, moslims hebben echt veel om trots op te zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:06 schreef Joezi het volgende:
Muslim Pride World Wide, moge de hele wereld verislamiseren.
Wij zouden de rijkste van de wereld moeten zijn, ware het niet dat jullie ons land hebben leeggeroofd en uitgemoord. Dit weet je best, wegkijker.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, want landen waar de islam de boventoon voert zijn ook allemaal van die bakens van welvaart en vooruitstrevendheid, moslims hebben echt veel om trots op te zijn.
We hebben nog lang niet alles leeggeroofd, maar we hopen dat in de toekomst alsnog te doen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wij zouden de rijkste van de wereld moeten zijn, ware het niet dat jullie ons land hebben leeggeroofd en uitgemoord. Dit weet je best, wegkijker.
Wij komen ons geld terughalen, alles wat je ziet is van onsquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
We hebben nog lang niet alles leeggeroofd, maar we hopen dat in de toekomst alsnog te doen.
Moslims als groep beoordelen op daden van een aantal individuen is net zo krom. Verhoudingsgewijs zal het misschien nog krommer zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zelden een krommere vergelijking gezien.
Helemaal niks is van jullie, zelfs niet de onderbroek om je behaarde reet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wij komen ons geld terughalen, alles wat je ziet is van ons
Daar zit wat in.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:33 schreef Joezi het volgende:
Je gaf het net zelf toe.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Helemaal niks is van jullie, zelfs niet de onderbroek om je behaarde reet.
We zijn toch ook zo ongeveer de rijksten ter wereld?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wij zouden de rijkste van de wereld moeten zijn, ware het niet dat jullie ons land hebben leeggeroofd en uitgemoord. Dit weet je best, wegkijker.
Benno L. is een ietwat ongelukkig voorbeeld, hem is namelijk geen onderdak gegeven en bescherming voor de autoriteiten geboden in een buurt die erom bekend staat fanatieke kruisvaarders af te vaardigen naar het Midden Oosten om daar te moorden uit naam van het christendom. Ook zijn er geen rellen uitgebroken en is de politie niet met stenen bekogeld toen ze hem kwamen arresteren voor massamoord. Als je dan toch vergelijkingen wil maken met iets of iemand, doe dat dan niet met een pedofiele badmeester die grijpgrage handjes heeft.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Moslims als groep beoordelen op daden van een aantal individuen is net zo krom. Verhoudingsgewijs zal het misschien nog krommer zijn.
Wie is we?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
We zijn toch ook zo ongeveer de rijksten ter wereld?
Alles goed knul?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je gaf het net zelf toe.
Lik de tarrels uit mn konthaar, mmmm ow ja ga door, uh uh jaa lekker oeee daar ja ja daar mmmmm lik dan!! lik dan!!! Dat vind je lekker he?!?!
Kijk uit man, voor je het weet is je toetsenbord zwanger.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je gaf het net zelf toe.
Lik de tarrels uit mn konthaar, mmmm ow ja ga door, uh uh jaa lekker oeee daar ja ja daar mmmmm lik dan!! lik dan!!! Dat vind je lekker he?!?!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kijk uit man, voor je het weet is je toetsenbord zwanger.
Ja hoor, mooien dag! Thnxquote:
Er zit een tarrel op je tand, misschien even weghalenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kijk uit man, voor je het weet is je toetsenbord zwanger.
Ik blijf er nog even op kauwen tot de smaak weggaat. Net als een stimorol.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja hoor, mooien dag! Thnx
[..]
Er zit een tarrel op je tand, misschien even weghalen
Haatzaaien is goed, leve Nederland.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:40 schreef BarryOSeven het volgende:
Joezi is weer een goed voorbeeld waarom het zo goed is dat de haat richting moslims wordt opgevoerd. Als dat de doorsnee ambitie van de moslim wraak en moordlust is dan mogen we wel vaart maken met die deportatie (mod's dit betekent niet vergassen, deporteren is uitzetten)
BarryOSeven is weer een goed voorbeeld van een marxisitisch wegkijkertje. Je weet best wie er met moordlust en genocide begon, dat is jouw soort. Jouw soort is nu bezig met deportatie van ons volk uit onze eigen landen, om voor jouw soort te werken. Druppel nog wat zoutzuur in je ogen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:40 schreef BarryOSeven het volgende:
Joezi is weer een goed voorbeeld waarom het zo goed is dat de haat richting moslims wordt opgevoerd. Als dat de doorsnee ambitie van de moslim wraak en moordlust is dan mogen we wel vaart maken met die deportatie (mod's dit betekent niet vergassen, deporteren is uitzetten)
o, dat maakt het goed? Achterlijke gladiool. En ik heb zelf niks daarmee te maken gehad van mij mag alle religie opzouten naar waar het hoort. Het gekkenhuis.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lees je eigen geschiedenis eens door, nu is het onze beurt, vuile hypocriet!
Ben jullie liever kwijt dan rijk, ga maar gewoon weer terugquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
BarryOSeven is weer een goed voorbeeld van een marxisitisch wegkijkertje. Je weet best wie er met moordlust en genocide begon, dat is jouw soort. Jouw soort is nu bezig met deportatie van ons volk uit onze eigen landen, om voor jouw soort te werken. Druppel nog wat zoutzuur in je ogen.
Religie is slechts een krachtig middel, dat weet je best.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:54 schreef totalvamp het volgende:
[..]
o, dat maakt het goed? Achterlijke gladiool. En ik heb zelf niks daarmee te maken gehad van mij mag alle religie opzouten naar waar het hoort. Het gekkenhuis.
Alles wat je ziet is van ons, maar jij als marxistische wegkijker ziet niet zoveel blijkt maar weer eens.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:54 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ben jullie liever kwijt dan rijk, ga maar gewoon weer terug
ja, en ze maken er gretig misbruik van al die domme schapen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Religie is slechts een krachtig middel, dat weet je best.
Precies en jij doet er gezellig aan mee, laat toch lekker gaan man. Verlos jezelf.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:00 schreef totalvamp het volgende:
[..]
ja, en ze maken er gretig misbruik van al die domme schapen.
Ik weet niet waar jij zit, maar alles wat ik hier om me heen zie is niet van 'ons', maar van mij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Alles wat je ziet is van ons, maar jij als marxistische wegkijker ziet niet zoveel blijkt maar weer eens.
Niet waar, dat weet je best, kap eens met deze act.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij zit, maar alles wat ik hier om me heen zie is niet van 'ons', maar van mij.
Van wie is mijn laptop dan echt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Niet waar, dat weet je best, kap eens met deze act.
gelukkig zijn waar ik ben bijna geen moslims danwel gelovigen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Precies en jij doet er gezellig aan mee, laat toch lekker gaan man. Verlos jezelf.
Het nepgeld waarmee je het hebt gekocht is van ons. De grondstoffen waarmee die kneuzenlaptop is gemaakt zijn van ons. Dus wat denk je zelf?quote:
Je bent communist?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het nepgeld waarmee je het hebt gekocht is van ons. De grondstoffen waarmee die kneuzenlaptop is gemaakt zijn van ons. Dus wat denk je zelf?
Waar is dat dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:07 schreef totalvamp het volgende:
[..]
gelukkig zijn waar ik ben bijna geen moslims danwel gelovigen.
Een trol van dit niveau is geen reactie waard me dunkt. Opzichtiger is onmogelijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:12 schreef Jigzoz het volgende:
We zijn toch ook zo ongeveer de rijksten ter wereld?
Nou ja, er bestaan mensen die echt zo gestoord zijn hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een trol van dit niveau is geen reactie waard me dunkt. Opzichtiger is onmogelijk.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:09 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je bent communist?
Grappig. Ik dacht dat die niet meer bestonden.
Dag Henk. Fijne dag nog en succes met vissen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:18 schreef Joezi het volgende:
[..]Dat heeft en zal ook nooit bestaan hans
Prettige voortzetting, succes met je verwerking.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dag Henk. Fijne dag nog en succes met vissen!
Japan, bijna iedereen is hier atheist of bijgelovig. Zelden merk je op dat mensen hier in onzin geloven en anderen daarmee lastig vallen zoals christenen en moslims.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waar is dat dan?
Geloof is niet alleen religie he, alles in ons hoofd is doctrine. Deal daar mee.
Atheisten zeker niet, je hebt al 34% budhisten en dat bijgelovig valt vaak onder de vele stromingen uit het Shinto, wat ook gewoon religie isquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:27 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Japan, bijna iedereen is hier atheist of bijgelovig. Zelden merk je op dat mensen hier in onzin geloven en anderen daarmee lastig vallen zoals christenen en moslims.
Wat heb jij er voor gedaan dan dat het van 'jullie' is?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:08 schreef Joezi het volgende:
Het nepgeld waarmee je het hebt gekocht is van ons. De grondstoffen waarmee die kneuzenlaptop is gemaakt zijn van ons. Dus wat denk je zelf?
Ik redeneerde vanuit hans, dat snapte ie zelf natuurlijk niet, maar hij spreekt juist zelf altijd over wij en hunnie, ons land, ons volk, ons ras, ons geld, onze cultuur, onze religie, onze partij, onze doctrine.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:37 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Wat heb jij er voor gedaan dan dat het van 'jullie' is?
Dat niet alleen, de mensen die dat als argument gebruiken hebben zelf ook nooit ondervonden wat hun voorvaderen is aangedaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:09 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lees je eigen geschiedenis eens door, nu is het onze beurt, vuile hypocriet!
Ik weet niet tegen wie je het hebt, maar volgens mij sla je de plank ontzettend mis.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:41 schreef Joezi het volgende:
Ik redeneerde vanuit hans, dat snapte ie zelf natuurlijk niet, maar hij spreekt juist zelf altijd over wij en hunnie, ons land, ons volk, ons ras, ons geld, onze cultuur, onze religie, onze partij, onze doctrine.
Dit is dan ook een verkeerde redenatie. Al honderden keren hier uitgelegd, voornamelijk aan Barry. Nog steeds niet willen begrijpen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat niet alleen, de mensen die dat als argument gebruiken hebben zelf ook nooit ondervonden wat hun voorvaderen is aangedaan.
Ik ben toch ook niet boos op de Duitsers omdat een overgrootopa van een duitser mijn overgrootopa in de oorlog voor zijn flikker hebben geschoten. En dat is nog maar relatief kort geleden gebeurd.
Compleet belachelijke redenatie en ik voel me inderdaad ook geen enkel moment schuldig.
En over die moslimhaat: Hoe zou dát nou toch komen. Je moet je kapot schamen als je je nog inlaat met die haatsekte.
Wil je dat nog een keer uitleggen? Kan me geen van die tientallen keren herinneren namelijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is dan ook een verkeerde redenatie. Al honderden keren hier uitgelegd, voornamelijk aan Barry. Nog steeds niet willen begrijpen.
Niks vreemds aan. Het is vreemd om anders dan dat te redeneren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is dan ook een verkeerde redenatie. Al honderden keren hier uitgelegd, voornamelijk aan Barry. Nog steeds niet willen begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |