Heb laatst een trucje gezien met een vrachtwagen. In Nice was dat geloof ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:31 schreef Ryan3 het volgende:
Feministes die demonstreren tegen boerkiniverbod?
[ afbeelding ]
Dat gaan we niet doen hè.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:37 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Heb laatst een trucje gezien met een vrachtwagen. In Nice was dat geloof ik.
"Wij hebben het recht ons compleet in allesverhullende lappen in te wikkelen!"quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:31 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]
Precies. Dat is de afweging, een overheid die kledingvoorschriften uitvaardigt en handhaaft voor vrouwelijke badgasten zit je niet op te wachten. Dat is tirannie uiteindelijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
"Wij hebben het recht ons compleet in allesverhullende lappen in te wikkelen!"
Wij hebben het recht uit te dragen dat vrouwen minderwaardige slaven zijn en mannen onze meester.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
En discriminatie. En seksisme.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Precies. Dat is de afweging een verheid die kledingvoorschriften uitvaardigt en handhaaft voor vrouwelijke badgasten zit je niet op te wachten. Dat is tirannie uiteindelijk.
En racisme.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:46 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
En discriminatie. En seksisme.
Wow. Irak, Syrië, en Pakistan! Jammer dat dit onder zwarte doeken moet verdwijnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
Dit is wat Eddy Terstall bedoelt met plaatjes in dat door mij aangehaalde artikeltje in Groene Amsterdammer hè:
[ afbeelding ]
En nu hebben wij hier in NL, met zegen van Asscher, de gepatenteerde feministische boerkini.
Ja, dat laatste ook gelezen idd, ben benieuwd wat ze over vrouwenbesnijdenis zullen zeggen, mocht dat trending worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wow. Irak, Syrië, en Pakistan! Jammer dat dit onder zwarte doeken moet verdwijnen.
Ik las trouwens vandaag een stuk waarin feministes die het opnamen voor de Boerka/boerkini vergeleken werden met scharrelkippen die het voor legbatterijen opnamen.
Goede vergelijking.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:02 schreef LXIV het volgende:
Ik las trouwens vandaag een stuk waarin feministes die het opnamen voor de Boerka/boerkini vergeleken werden met scharrelkippen die het voor legbatterijen opnamen.
Dat is toch wel de spagaat waarin Links zich momenteel bevind. Al hun oorspronkelijke waarden, zoals vrouwenrechten, homo-emancipatie etc, komen in conflict met de waarden van de islam die zo ook proberen te verdedigen. Daarom moeten ze zulke rare kronkels maken, zoals "Het dragen van een burka is een vrouwenrecht" e.d.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat laatste ook gelezen idd, ben benieuwd wat ze over vrouwenbesnijdenis zullen zeggen, mocht dat trending worden.
Klopt, ik als linkse heb er ook heel veel moeite mee, wat dat betreft bespreekt Eddy Terstall dat heel goed. Op twitter heb ik wel redelijk vaak contact met Eddy en we zitten beiden als linkse wel op hetzelfde vlak. Ik heb alleen wel afscheid genomen van de PvdA, Eddy nog steeds niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is toch wel de spagaat waarin Links zich momenteel bevind. Al hun oorspronkelijke waarden, zoals vrouwenrechten, homo-emancipatie etc, komen in conflict met de waarden van de islam die zo ook proberen te verdedigen. Daarom moeten ze zulke rare kronkels maken, zoals "Het dragen van een burka is een vrouwenrecht" e.d.
Kun je je voorstellen hoe ze zouden reageren wanneer de Paus de burka voor vrouwen verplicht zou stellen (om onzedigheid te voorkomen) en een aantal katholieke vrouwen in Nederland zouden dit opvolgen? Die zouden verketterd worden.
Het is een klassiek voorbeeld van cognitieve dissonantie. Niet in staat zijn 2 wereldbeelden congruent te verenigen.
Wel leuk voor de PvdA dat ze nog steeds een lid hebben!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, ik als linkse heb er ook heel veel moeite mee, wat dat betreft bespreekt Eddy Terstall dat heel goed. Op twitter heb ik wel redelijk vaak contact met Eddy en we zitten beiden als linkse wel op hetzelfde vlak. Ik heb alleen wel afscheid genomen van de PvdA, Eddy nog steeds niet.
Ja, hij zal dan het licht uit doen op een keer, echter als ze meer weer terug gaan op de lijn van Eddy dan geloof ik dat dat niet hoeft, het zit er alleen niet in, vrees ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wel leuk voor de PvdA dat ze nog steeds een lid hebben!
Je hebt zelfs "feministes" die BH's of corsetten dragen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wow. Irak, Syrië, en Pakistan! Jammer dat dit onder zwarte doeken moet verdwijnen.
Dat recht hebben ze inderdaad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je dat stukje van Eddy Terstall nou gelezen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:17 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Je hebt zelfs "feministes" die BH's of corsetten dragen.
Al die gewonnen vrijheden terug opgeven, alsof ze voor niets gevochten hebben...![]()
[ afbeelding ]
Maar?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:19 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Dat recht hebben ze inderdaad.
Wow wat een griezel foto, heb je het artikel erbij?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:31 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, zij hebben de plicht.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:19 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Dat recht hebben ze inderdaad.
Jacht beginnen op PVVers voordat het uit de hand loopt en dat we de vierde rijk taferelen krijgen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:37 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.joop.nl/nieuws(...)de-dankzij-nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |