Heb laatst een trucje gezien met een vrachtwagen. In Nice was dat geloof ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:31 schreef Ryan3 het volgende:
Feministes die demonstreren tegen boerkiniverbod?
[ afbeelding ]
Dat gaan we niet doen hè.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:37 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Heb laatst een trucje gezien met een vrachtwagen. In Nice was dat geloof ik.
"Wij hebben het recht ons compleet in allesverhullende lappen in te wikkelen!"quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:31 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]
Precies. Dat is de afweging, een overheid die kledingvoorschriften uitvaardigt en handhaaft voor vrouwelijke badgasten zit je niet op te wachten. Dat is tirannie uiteindelijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
"Wij hebben het recht ons compleet in allesverhullende lappen in te wikkelen!"
Wij hebben het recht uit te dragen dat vrouwen minderwaardige slaven zijn en mannen onze meester.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
En discriminatie. En seksisme.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Precies. Dat is de afweging een verheid die kledingvoorschriften uitvaardigt en handhaaft voor vrouwelijke badgasten zit je niet op te wachten. Dat is tirannie uiteindelijk.
En racisme.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:46 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
En discriminatie. En seksisme.
Wow. Irak, Syrië, en Pakistan! Jammer dat dit onder zwarte doeken moet verdwijnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
Dit is wat Eddy Terstall bedoelt met plaatjes in dat door mij aangehaalde artikeltje in Groene Amsterdammer hè:
[ afbeelding ]
En nu hebben wij hier in NL, met zegen van Asscher, de gepatenteerde feministische boerkini.
Ja, dat laatste ook gelezen idd, ben benieuwd wat ze over vrouwenbesnijdenis zullen zeggen, mocht dat trending worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wow. Irak, Syrië, en Pakistan! Jammer dat dit onder zwarte doeken moet verdwijnen.
Ik las trouwens vandaag een stuk waarin feministes die het opnamen voor de Boerka/boerkini vergeleken werden met scharrelkippen die het voor legbatterijen opnamen.
Goede vergelijking.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:02 schreef LXIV het volgende:
Ik las trouwens vandaag een stuk waarin feministes die het opnamen voor de Boerka/boerkini vergeleken werden met scharrelkippen die het voor legbatterijen opnamen.
Dat is toch wel de spagaat waarin Links zich momenteel bevind. Al hun oorspronkelijke waarden, zoals vrouwenrechten, homo-emancipatie etc, komen in conflict met de waarden van de islam die zo ook proberen te verdedigen. Daarom moeten ze zulke rare kronkels maken, zoals "Het dragen van een burka is een vrouwenrecht" e.d.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat laatste ook gelezen idd, ben benieuwd wat ze over vrouwenbesnijdenis zullen zeggen, mocht dat trending worden.
Klopt, ik als linkse heb er ook heel veel moeite mee, wat dat betreft bespreekt Eddy Terstall dat heel goed. Op twitter heb ik wel redelijk vaak contact met Eddy en we zitten beiden als linkse wel op hetzelfde vlak. Ik heb alleen wel afscheid genomen van de PvdA, Eddy nog steeds niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is toch wel de spagaat waarin Links zich momenteel bevind. Al hun oorspronkelijke waarden, zoals vrouwenrechten, homo-emancipatie etc, komen in conflict met de waarden van de islam die zo ook proberen te verdedigen. Daarom moeten ze zulke rare kronkels maken, zoals "Het dragen van een burka is een vrouwenrecht" e.d.
Kun je je voorstellen hoe ze zouden reageren wanneer de Paus de burka voor vrouwen verplicht zou stellen (om onzedigheid te voorkomen) en een aantal katholieke vrouwen in Nederland zouden dit opvolgen? Die zouden verketterd worden.
Het is een klassiek voorbeeld van cognitieve dissonantie. Niet in staat zijn 2 wereldbeelden congruent te verenigen.
Wel leuk voor de PvdA dat ze nog steeds een lid hebben!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, ik als linkse heb er ook heel veel moeite mee, wat dat betreft bespreekt Eddy Terstall dat heel goed. Op twitter heb ik wel redelijk vaak contact met Eddy en we zitten beiden als linkse wel op hetzelfde vlak. Ik heb alleen wel afscheid genomen van de PvdA, Eddy nog steeds niet.
Ja, hij zal dan het licht uit doen op een keer, echter als ze meer weer terug gaan op de lijn van Eddy dan geloof ik dat dat niet hoeft, het zit er alleen niet in, vrees ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wel leuk voor de PvdA dat ze nog steeds een lid hebben!
Je hebt zelfs "feministes" die BH's of corsetten dragen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wow. Irak, Syrië, en Pakistan! Jammer dat dit onder zwarte doeken moet verdwijnen.
Dat recht hebben ze inderdaad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je dat stukje van Eddy Terstall nou gelezen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:17 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Je hebt zelfs "feministes" die BH's of corsetten dragen.
Al die gewonnen vrijheden terug opgeven, alsof ze voor niets gevochten hebben...![]()
[ afbeelding ]
Maar?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:19 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Dat recht hebben ze inderdaad.
Wow wat een griezel foto, heb je het artikel erbij?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:31 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, zij hebben de plicht.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:19 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Dat recht hebben ze inderdaad.
Jacht beginnen op PVVers voordat het uit de hand loopt en dat we de vierde rijk taferelen krijgen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:37 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.joop.nl/nieuws(...)de-dankzij-nederland
Volgens mij een afgeleid recht. Overheid heeft zich niet te bemoeien met de kledingdracht van burgers. Dat wordt gepercipieerd als tirannie. Echter dat geeft niets aan omtrent het waarom van de boerka of boerkini.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:25 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Dat recht lijkt me onvoorwaardelijk.
Nazi's werden na de tweede wereld ook nagejaagd als een stel herten. PVVers roepen het gewoon over zichzelf af.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:27 schreef perezoso het volgende:
[..]
Als ik dat over moslims zeg kan ik problemen krijgen, beetje hypocriet.
De aanslagen zijn verontrustend zou ik eerder zeggen. Want ze zijn schadelijk, kwetsend en erg problematisch.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:37 schreef Paul het volgende:
De tweets zijn verontrustend, omdat er mensen zijn die zeggen boos te zijn op ‘de moslimwereld’ en niet op bijvoorbeeld Islamitische Staat. Die berichten zijn schadelijk, kwetsend en erg problematisch.
Huh?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:28 schreef Atak het volgende:
[..]
Nazi's werden na de tweede wereld ook nagejaagd als een stel herten. PVVers roepen het gewoon over zichzelf af.
Wat heeft het nazi-verleden met PVV te maken dan?quote:
Het is ook zo dat na de tweede wereld oorlog heel veel Nederlandse SSers niet gestraft zijn. Die mentaliteit en de nazaat daarvan leeft nog steeds voort in Nederland.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat heeft het nazi-verleden met PVV te maken dan?
De moslims zijn de nieuwe joden, boehoehoe!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat heeft het nazi-verleden met PVV te maken dan?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:28 schreef Atak het volgende:
[..]
Nazi's werden na de tweede wereld ook nagejaagd als een stel herten. PVVers roepen het gewoon over zichzelf af.
Die haat is gebaseerd op jarenlange ellende van moslim straatboefjes, die is niet uit de lucht komen vallen. Dus in zekere zin kan je zeggen: de moslims roepen dit zelf op zich af.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:28 schreef Atak het volgende:
[..]
Dat stukje dat beweert dat we vrouwen hier beperkingen moeten opleggen omwille van wat er in de derde wereld gebeurt? Zullen we "huisvrouwen" meteen dwingen om werk te zoeken, omdat ze elders het huis niet uit mogen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb je dat stukje van Eddy Terstall nou gelezen?
Ja, irreële angst lijkt me.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
De moslims zijn de nieuwe joden, boehoehoe!Wij willen hen allemaal dood hebben!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:44 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Carl Miller, onderzoeker van Demos maakt zich zorgen: De tweets zijn verontrustend,
Zo niet de terreur in naam van islam kennelijk.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Waar een wil is is een weg, daar ben ik mee opgegroeid. Ik denk niet dat het zo'n vaart gaat lopen, ik hoop op een vredige afloop met vrijwillig vertrek van moslims uit Europa. Met een rugzakje en een bosje tulpen.quote:
Nee, dan heb je een ander stukje gelezen, ik heb het hierboven aangehaald. Gaat in feite over links en hoe links zijn kop in het zand duwt tov hun opvattingen over o.a. de boerkini.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:31 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat stukje dat beweert dat we vrouwen hier beperkingen moeten opleggen omwille van wat er in de derde wereld gebeurt? Zullen we "huisvrouwen" meteen dwingen om werk te zoeken, omdat ze elders het huis niet uit mogen?
Vrouwen zijn het zwakke geslacht, die moeten tegen zichzelf in bescherming genomen worden. Ginder betekent dat gedwongen burka, hier betekent dat verboden burka.
Ik dacht dat Westerse vrijheid betekende dat iedereen vrij was te kiezen, tja...
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:37 schreef perezoso het volgende:
[..]
Waar een wil is is een weg, daar ben ik mee opgegroeid. Ik denk niet dat het zo'n vaart gaat lopen, ik hoop op een vredige afloop met vrijwillig vertrek van moslims uit Europa. Met een rugzakje en een bosje tulpen.
En nooit aan getwijfeld dat het een pvv'er is geweest?quote:
moslimsquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:39 schreef Knudde het volgende:
[..]
En nooit aan getwijfeld dat het een pvv'er is geweest?Daar durf ik 100e op te zetten
Als de moslims de nieuwe joden zijn, zijn de Palestijnen ook de nieuwe joden toch? En dus zionisten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nee maar kom op; als de moslims de nieuwe joden zijn, zijn wij de nieuwe Palestijnen; die krijgen een steeds kleiner en kleiner en kleiner stukje om op te leven en hebben steeds minder rechten terwijl Israël alles inpikt.
Dood of weg inderdaad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat er niet om wie wie is, het gaat erom dat je met gelijkgestemden meer kan bereiken en een positiever leven kan genieten. Gaan we nog 10.000 jaar zeiken op elkaar of gaan de mensen die niet welkom zijn terug naar huis? Er is geen andere uitweg dan vertrekken of tot aan je dood zeiken op mekaar met misschien oorlog als resultaat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nee maar kom op; als de moslims de nieuwe joden zijn, zijn wij de nieuwe Palestijnen; die krijgen een steeds kleiner en kleiner en kleiner stukje om op te leven en hebben steeds minder rechten terwijl Israël alles inpikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |