Volgens mij een afgeleid recht. Overheid heeft zich niet te bemoeien met de kledingdracht van burgers. Dat wordt gepercipieerd als tirannie. Echter dat geeft niets aan omtrent het waarom van de boerka of boerkini.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:25 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Dat recht lijkt me onvoorwaardelijk.
Nazi's werden na de tweede wereld ook nagejaagd als een stel herten. PVVers roepen het gewoon over zichzelf af.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:27 schreef perezoso het volgende:
[..]
Als ik dat over moslims zeg kan ik problemen krijgen, beetje hypocriet.
De aanslagen zijn verontrustend zou ik eerder zeggen. Want ze zijn schadelijk, kwetsend en erg problematisch.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:37 schreef Paul het volgende:
De tweets zijn verontrustend, omdat er mensen zijn die zeggen boos te zijn op ‘de moslimwereld’ en niet op bijvoorbeeld Islamitische Staat. Die berichten zijn schadelijk, kwetsend en erg problematisch.
Huh?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:28 schreef Atak het volgende:
[..]
Nazi's werden na de tweede wereld ook nagejaagd als een stel herten. PVVers roepen het gewoon over zichzelf af.
Wat heeft het nazi-verleden met PVV te maken dan?quote:
Het is ook zo dat na de tweede wereld oorlog heel veel Nederlandse SSers niet gestraft zijn. Die mentaliteit en de nazaat daarvan leeft nog steeds voort in Nederland.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat heeft het nazi-verleden met PVV te maken dan?
De moslims zijn de nieuwe joden, boehoehoe!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat heeft het nazi-verleden met PVV te maken dan?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:28 schreef Atak het volgende:
[..]
Nazi's werden na de tweede wereld ook nagejaagd als een stel herten. PVVers roepen het gewoon over zichzelf af.
Die haat is gebaseerd op jarenlange ellende van moslim straatboefjes, die is niet uit de lucht komen vallen. Dus in zekere zin kan je zeggen: de moslims roepen dit zelf op zich af.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:28 schreef Atak het volgende:
[..]
Dat stukje dat beweert dat we vrouwen hier beperkingen moeten opleggen omwille van wat er in de derde wereld gebeurt? Zullen we "huisvrouwen" meteen dwingen om werk te zoeken, omdat ze elders het huis niet uit mogen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb je dat stukje van Eddy Terstall nou gelezen?
Ja, irreële angst lijkt me.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
De moslims zijn de nieuwe joden, boehoehoe!Wij willen hen allemaal dood hebben!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:44 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Carl Miller, onderzoeker van Demos maakt zich zorgen: De tweets zijn verontrustend,
Zo niet de terreur in naam van islam kennelijk.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Waar een wil is is een weg, daar ben ik mee opgegroeid. Ik denk niet dat het zo'n vaart gaat lopen, ik hoop op een vredige afloop met vrijwillig vertrek van moslims uit Europa. Met een rugzakje en een bosje tulpen.quote:
Nee, dan heb je een ander stukje gelezen, ik heb het hierboven aangehaald. Gaat in feite over links en hoe links zijn kop in het zand duwt tov hun opvattingen over o.a. de boerkini.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:31 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat stukje dat beweert dat we vrouwen hier beperkingen moeten opleggen omwille van wat er in de derde wereld gebeurt? Zullen we "huisvrouwen" meteen dwingen om werk te zoeken, omdat ze elders het huis niet uit mogen?
Vrouwen zijn het zwakke geslacht, die moeten tegen zichzelf in bescherming genomen worden. Ginder betekent dat gedwongen burka, hier betekent dat verboden burka.
Ik dacht dat Westerse vrijheid betekende dat iedereen vrij was te kiezen, tja...
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:37 schreef perezoso het volgende:
[..]
Waar een wil is is een weg, daar ben ik mee opgegroeid. Ik denk niet dat het zo'n vaart gaat lopen, ik hoop op een vredige afloop met vrijwillig vertrek van moslims uit Europa. Met een rugzakje en een bosje tulpen.
En nooit aan getwijfeld dat het een pvv'er is geweest?quote:
moslimsquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:39 schreef Knudde het volgende:
[..]
En nooit aan getwijfeld dat het een pvv'er is geweest?Daar durf ik 100e op te zetten
Als de moslims de nieuwe joden zijn, zijn de Palestijnen ook de nieuwe joden toch? En dus zionisten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nee maar kom op; als de moslims de nieuwe joden zijn, zijn wij de nieuwe Palestijnen; die krijgen een steeds kleiner en kleiner en kleiner stukje om op te leven en hebben steeds minder rechten terwijl Israël alles inpikt.
Dood of weg inderdaad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat er niet om wie wie is, het gaat erom dat je met gelijkgestemden meer kan bereiken en een positiever leven kan genieten. Gaan we nog 10.000 jaar zeiken op elkaar of gaan de mensen die niet welkom zijn terug naar huis? Er is geen andere uitweg dan vertrekken of tot aan je dood zeiken op mekaar met misschien oorlog als resultaat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nee maar kom op; als de moslims de nieuwe joden zijn, zijn wij de nieuwe Palestijnen; die krijgen een steeds kleiner en kleiner en kleiner stukje om op te leven en hebben steeds minder rechten terwijl Israël alles inpikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |