abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164704645
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:52 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Als iedereen het doet?
Volgens mij gebeurt dat al, zij het voornamelijk anoniem op Twitter en andere social media. Doe je het met je kop op tv, zoals Wilders, dan heb je voor de rest van je leven bodyguards nodig.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_164704694
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Volgens mij gebeurt dat al, zij het voornamelijk anoniem op Twitter en andere social media. Doe je het met je kop op tv, zoals Wilders, dan heb je voor de rest van je leven bodyguards nodig.
Ik kan de 'islamkritiek' van Wilders eerlijk gezegd niet serieus nemen. Daar is die te dom en plat voor.

Hoe dan ook: nog steeds geen reden om moslims te haten.
pi_164704768
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:56 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik kan de 'islamkritiek' van Wilders eerlijk gezegd niet serieus nemen. Daar is die te dom en plat voor.

Hoe dan ook: nog steeds geen reden om moslims te haten.
Dat zal ook allemaal best wel meevallen. Ik vind het best moeilijk mensen te haten die ik nog nooit persoonlijk ontmoet heb, alleen zouden wat mij betreft van die opruiende imams die er persoonlijk voor verantwoordelijk zijn dan jongeren naar een oorlogsgebied vetrekken keihard mogen worden aangepakt, zoals een celstraf van minimaal 10 jaar gevolgd door uitzetting naar het land van herkomst. Dat soort figuren kan ik wel haten.
pi_164704769
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 01:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Nee joden zijn de nieuwe joden. Vandaag was er weer een rabbijn neergestoken door een moslimterrorist (Straatsburg). Joden worden in Europa structureel geterroriseerd door de Mohammedanen.
"Ja maar er worden wel zo vaak mensen neergestoken! Dit bericht is alleen maar om jullie onderbuikgevoelens te voeden!"

:') Right, en dat terwijl een enorm leger aan moslimhaters Europa binnen trekt! :P
pi_164704829
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:48 schreef Jigzoz het volgende:
Je kunt (heel erg felle) kritiek hebben op de islam zonder moslims te haten.
De meeste users in dit topic hebben echter die manier nog niet ontdekt. De 'zeggen waar het op staat' mentaliteit hier ben ik kots en kotsbeu. Het is niets meer dan een pietepeuterig schaamlapje om op de meest walgelijke wijze een oversimplificatie van de werkelijk te proberen te verslijten voor de waarheid zonder je te moeten verantwoorden voor je woorden.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:05:15 #231
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_164704869
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:03 schreef hoink581 het volgende:

[..]

De meeste users in dit topic hebben echter die manier nog niet ontdekt. De 'zeggen waar het op staat' mentaliteit hier ben ik kots en kotsbeu. Het is niets meer dan een pietepeuterig schaamlapje om op de meest walgelijke wijze een oversimplificatie van de werkelijk te proberen te verslijten voor de waarheid zonder je te moeten verantwoorden voor je woorden.
Kut he, vrijheid. Emigratietip: Turkije.
pi_164704888
Muslim Pride World Wide, moge de hele wereld verislamiseren.
pi_164704910
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:05 schreef frietenstamp het volgende:
Kut he, vrijheid. Emigratietip: Turkije.
Vrijheid van meningsuiting staat niet gelijk aan het zijn van een klootzak zonder daarop te worden aangesproken.

Een zeer complexe nuancering waarvan ik begrijp dat jij daar niet met je hoofdje bij kan.
pi_164704917
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:03 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Terwijl het echt niet heel moeilijk is. Ooit raakte ik in een extreemrechts café waar ik met mijn vriendin uit sensatiezucht heen was gegaan, in een interessante discussie met een neonazi. Intelligente man, vriendelijk bovendien, maar wel voorstander van strikte rassenscheiding. Mijn weerzin tegen dergelijke ideeën werd er niet minder door, maar het besef dat verrotte opvattingen geen verrot mens maken was heel waardevol.
pi_164704963
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:07 schreef Jigzoz het volgende:
Terwijl het echt niet heel moeilijk is. Ooit raakte ik in een extreemrechts café waar ik met mijn vriendin uit sensatiezucht heen was gegaan, in een interessante discussie met een neonazi. Intelligente man, vriendelijk bovendien, maar wel voorstander van strikte rassenscheiding. Mijn weerzin tegen dergelijke ideeën werd er niet minder door, maar het besef dat verrotte opvattingen geen verrot mens maken was heel waardevol.
Precies. Goed verhaal overigens. Zou zelf nooit zoiets doen uit sensatiezucht, omdat ik weet dat ik waarschijnlijk geen geduld meer zou kunnen opbrengen voor zulke opvattingen.
pi_164705181
quote:
Zo zie je mensen die zulke aardige moslims kennen maar vervolgens niet meer kijken naar hoe eng de ideologie is die ze aanhangen en daardoor de ideologie gaan vrijpleiten. Want iemand die zo aardig is kan toch geen enge gedachten aanhangen.....
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:22:56 #237
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_164705243
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 10:35 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik snap ook niet hoe politici al die verzinsels kunnen verkopen aan hun stemmers. Hoogopgeleide kwaliteitskranten-lezende stemmers nog wel (of vooral) |:( Ze trappen overal in. Als hun kwaliteitskrantje bericht dat dat 2/3e van de vluchtelingen uit middeleeuwse landen hoogopgeleid zijn dan geloven ze het. Als hun kwaliteitskrantje en favoriete politici berichten dat het hoogstonwaarschijnlijk is dat er veel terroristen onder 1,5 miljoen vluchtelingen zitten dan geloven ze het. Als hun kwaliteitskrantje en favoriete politici berichten dat de vluchtelingen deze keer wel snel zullen integreren en het goed is voor onze economie dan geloven ze het. Als hun kwaliteitskrantje en favoriete politici berichten dat na een eeuw gelieg en bedrog van Griekenland het derde hulppakket voor Griekenland wel gaat werken en Griekenland zich aan de regels gaat houden dan geloven ze het enz enz enz. Hopeloos is het, ik weet niet wat al die hoogopgeleiden studeren, misschien theaterwetenschappen en vrijetijdskunde e.d. , maar slim zijn ze niet.
Ik voel me als hoogopgeleide kwaliteitskrantlezende D66 stemmer maar even aangesproken. Ik kan me voorstellen dat je bovenstaande wilt geloven. Het maakt het leven weer lekker overzichtelijk, de problematiek zaligmakend ééndimensionaal, en het is ook fijn om een paar zondebokken te hebben. Immers, zonder die elite/naïeve hoogopgeleiden/immigranten/moslims (haal door wat niet van toepassing is) hadden we nu geen diefstal/economische crisis/geweld op straat (haal door wat niet van toepassing is).

Het is helaas niet waar. Ik kan er ook niets aan doen dat de wereld complexer is dan menigeen geestelijk schijnt te kunnen verwerken. Niet alleen geloof ik niet alles wat in de krant staat, ik geloof ook niet alles wat mensen die geen krant lezen roepen. Niet alleen geloof niet alles wat politici zeggen, ik geloof ook niet alles wat "het volk" roept.

En inderaad - hogeropgeleid is geen garantie voor een kwalitatief hoogwaardige (politieke)levensbeschouwing. Op de gemiddelde hbo besteden ze überhaupt geen aandacht aan de ontwikkeling daarvan. En ook als techneut, arts of biochemicus verdiep je je niet in sociaal maatschappelijke problematiek. Ze zijn opgeleid om goed te zijn in hun respectievelijke vak of studiegebied. Van de rest weten ze dus ongeveer net zoveel van als ieder ander.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_164705322
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:19 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Zo zie je mensen die zulke aardige moslims kennen maar vervolgens niet meer kijken naar hoe eng de ideologie is die ze aanhangen en daardoor de ideologie gaan vrijpleiten. Want iemand die zo aardig is kan toch geen enge gedachten aanhangen.....
Dan moeten ze het met die aardige moslims ook eens hebben over de nare kanten van de islam. Homodiscriminatie bijvoorbeeld, of geloofsverlating.
pi_164705325
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:22 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ik voel me als hoogopgeleide kwaliteitskrantlezende D66 stemmer maar even aangesproken. Ik kan me voorstellen dat je bovenstaande wilt geloven. Het maakt het leven weer lekker overzichtelijk, de problematiek zaligmakend ééndimensionaal, en het is ook fijn om een paar zondebokken te hebben. Immers, zonder die elite/naïeve hoogopgeleiden/immigranten/moslims (haal door wat niet van toepassing is) hadden we nu geen diefstal/economische crisis/geweld op straat (haal door wat niet van toepassing is).

Het is helaas niet waar. Ik kan er ook niets aan doen dat de wereld complexer is dan menigeen geestelijk schijnt te kunnen verwerken. Niet alleen geloof ik niet alles wat in de krant staat, ik geloof ook niet alles wat mensen die geen krant lezen roepen. Niet alleen geloof niet alles wat politici zeggen, ik geloof ook niet alles wat "het volk" roept.

En inderaad - hogeropgeleid is geen garantie voor een kwalitatief hoogwaardige (politieke)levensbeschouwing. Op de gemiddelde hbo besteden ze überhaupt geen aandacht aan de ontwikkeling daarvan. En ook als techneut, arts of biochemicus verdiep je je niet in sociaal maatschappelijke problematiek. Ze zijn opgeleid om goed te zijn in hun respectievelijke vak of studiegebied. Van de rest weten ze dus ongeveer net zoveel van als ieder ander.
Nog effe pissen op het hbo terwijl ik op twee uni's ook niks in het onderwijsprogramma ben tegengekomen over politieke ontwikkeling. Voor de rest helemaal niet typisch elitair hoor.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:27:53 #240
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_164705348
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:26 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Nog effe pissen op het hbo terwijl ik op twee uni's ook niks in het onderwijsprogramma ben tegengekomen over politieke ontwikkeling. Voor de rest helemaal niet typisch elitair hoor.
Ik noem toch de techneut, de biochemicus en de arts? Dat zijn allemaal universitaire studies in mijn beleving. Maar goed, voor de special snow flakes nog even: dat zelfde geldt voor 80% van de universitaire studies.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_164705415
moslimhaat is groot omdat veel problemen komen door moslims. Massale verkrachtingen, geweld, onderdrukking, criminaliteit, uitbuiting, etc zijn aan de orde van de dag. Als alle moslims uit europa zouden worden getrapt daalt de criminaliteit met 50+%
pi_164705454
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:31 schreef totalvamp het volgende:
moslimhaat is groot omdat veel problemen komen door moslims. Massale verkrachtingen, geweld, onderdrukking, criminaliteit, uitbuiting, etc zijn aan de orde van de dag. Als alle moslims uit europa zouden worden getrapt daalt de criminaliteit met 50+%
Lees je eigen geschiedenis eens door, nu is het onze beurt, vuile hypocriet!
pi_164705469
Jullie christenhonden hebben de hele wereld verkankerd, tijd voor wraak lijkt me.
pi_164705515
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:33 schreef Joezi het volgende:
Jullie christenhonden hebben de hele wereld verkankerd, tijd voor wraak lijkt me.
Feel the love! O+
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_164705588
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:33 schreef Joezi het volgende:
Ik heb geen honden.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:55:05 #246
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_164705952
quote:
Mijn weerzin tegen dergelijke ideeën werd er niet minder door, maar het besef dat verrotte opvattingen geen verrot mens maken was heel waardevol.
Je (voor)oordeel is al verrot.

En ik vraag me af of dat jou niet tot een verrot mens maakt. Je doet en uit wie je bent, doorgaans.
pi_164705967
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:55 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Je (voor)oordeel is al verrot.

En ik vraag me af of dat jou niet tot een verrot mens maakt. Je doet en uit wie je bent, doorgaans.
Jij mag mij een verrot mens vinden. Geen enkel probleem.
pi_164706013
Waarom is dit in godsnaam nieuws? Vermoedelijk is dit in het nieuws gebracht door linkse knuffelmedia en moslims die het slachtofferrol spelen. Twitter heeft nog recentelijk meer dan 125.000 (alleen al IS gerelateerde) accounts gesloten, het is toch allang al bekend dat Twitter een bolwerk is van zowel de linkse als de rechtse extremisten met hun mening en 'expertise' op het gebied om eigen propaganda te spuwen, gegeven de kans gebruiken moslimextremisten het om hun haat te spuwen tegen het westen, dat er dan ook extreemrechtste idioten zijn die hun haat over moslims in het algemeen spuwen neem ik dan voor kennisgeving bevestiging aan.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2016 13:01:52 ]
pi_164706043
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:06 schreef Joezi het volgende:
Muslim Pride World Wide, moge de hele wereld verislamiseren.
Ja, want landen waar de islam de boventoon voert zijn ook allemaal van die bakens van welvaart en vooruitstrevendheid, moslims hebben echt veel om trots op te zijn. :')
pi_164706094
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, want landen waar de islam de boventoon voert zijn ook allemaal van die bakens van welvaart en vooruitstrevendheid, moslims hebben echt veel om trots op te zijn. :')
Wij zouden de rijkste van de wereld moeten zijn, ware het niet dat jullie ons land hebben leeggeroofd en uitgemoord. Dit weet je best, wegkijker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')