abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164702859
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 09:45 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja inderdaad.

Ben agnost maar heb wel op een christelijke school gezeten en begin steeds meer te verlangen naar een pure christelijke moraal binnen de maatschappij eerlijk gezegd. Een begrijpelijke relatief logische en liefhebbende religie.

In tegenstelling tot het satan volk wat we nu aan het binnen halen zijn, en de immoraliteit die atheïsme met zich mee brengt.
Ik ben atheïst en heb vaak genoeg het christendom belachelijk gemaakt rechtstreeks in het gezicht van christenen maar zo langzamerhand krijg je idd steeds meer sympathie voor dat geloof.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 09:51:18 #202
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164702885
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 09:47 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik pas me aan aan het woordgebruik van mijn tegenstanders. Als ze kritiek op de volgelingen van een pedofiel en massamoordenaar als islamofobie zien dan ben ik maar een islamofoob. #Dontcare.
Islamofoob zijn suggereert dat je uit angst handelt; een DSM diagnose zowat.

Gewoon netjes haten. Een volledig gezonde reactie op alle ellende die over ons wordt uitgestort.
pi_164702923
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 09:51 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Islamofoob zijn suggereert dat je uit angst handelt; een DSM diagnose zowat.

Gewoon netjes haten. Een volledig gezonde reactie op alle ellende die over ons wordt uitgestort.
En het is geen kleinigheidje he, het is niet alsof het misschien over 3 jaar opgelost is. Waarschijnlijk hebben we nog 200 jaar last van deze religie en wordt het de komende jaren alleen maar erger.
pi_164702937
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:42 schreef Ryan3 het volgende:
En Demos krijgt geld van Soros?
Correct.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 09:57:39 #205
440653 BarryOSeven
pi_164702978
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 09:53 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

En het is geen kleinigheidje he, het is niet alsof het misschien over 3 jaar opgelost is. Waarschijnlijk hebben we nog 200 jaar last van deze religie en wordt het de komende jaren alleen maar erger.
Euh nog 200 jaar last van? Deze ideologie is onverdraagzaam en zal op het moment dat ze sterk genoeg zijn niet zo netjes met het recht omgaan zoals wij dat als decadente westerlingen doen. Het is niet dat ze over 200 jaar weer weg zijn. Over 200 jaar zijn wij weg.

Dit lost zichzelf niet op, we zijn de klos als we ze er niet gewoon uittrappen. En dat is ook waar op ingezet moet worden.
pi_164703084
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 09:57 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Euh nog 200 jaar last van? Deze ideologie is onverdraagzaam en zal op het moment dat ze sterk genoeg zijn niet zo netjes met het recht omgaan zoals wij dat als decadente westerlingen doen. Het is niet dat ze over 200 jaar weer weg zijn. Over 200 jaar zijn wij weg.

Dit lost zichzelf niet op, we zijn de klos als we ze er niet gewoon uittrappen. En dat is ook waar op ingezet moet worden.
Het is hopeloos, Na 30 jaar ellende met de islam en de islamitische cultuur in Nederland geven de hoge heren een recordaantal moslims uit het epicentrum van de islam onderdak in Nederland. Leren van de geschiedenis gaat voor ons niet op.
pi_164703142
IS tweets vergelijken met islamofobe tweets :')

Het is bijna zionistische tweets vergelijken met antisemitische tweets :')
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 10:10:45 #208
440653 BarryOSeven
pi_164703153
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 10:05 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Het is hopeloos, Na 30 jaar ellende met de islam en de islamitische cultuur in Nederland geven de hoge heren een recordaantal moslims uit het epicentrum van de islam onderdak in Nederland. Leren van de geschiedenis gaat voor ons niet op.
Snap er echt geen reet van dat men dit laat gebeuren.

Het begint er bijna op te lijken dat onze overheden zo ontzettend corrupt zijn dat we ons land verkopen aan de oliestaten.

Als je kijkt hoe bijvoorbeeld de Clinton Foundation om gaat met pay-to-play. Een politieke beslissing kopen voor een donatie aan de CF.

Must see, 1 uur lang bewijs voor corruptie.

Als dat soort spul hier ook gebeurt en we verkopen op die manier ook dit soort beslissingen dan valt het puzzelstukje wel op zijn plaats. Maar dat betekent dat de moslim broeders al veel verder hoog in de hiërarchie geïnfiltreerd zijn. Het begint er wel op te lijken.

Het zou deze hele poppenkast kunnen verklaren.
pi_164703200
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:42 schreef Kassamiep het volgende:
Hoeveel haattweets VAN moslims zijn er eigenlijk ? Gewoon voor het perspectief.
Ik heb liever een haattweet aan me gericht dan een bloedige aanslag. Een haattweet is niet zo schadelijk voor de gezondheid.
pi_164703318
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 10:10 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Het begint er bijna op te lijken dat onze overheden zo ontzettend corrupt zijn dat we ons land verkopen aan de oliestaten.

De oliestaten hebben veel geld wat ze hier investeren en daarmee kopen ze ook invloed. Dat is veel meer invloed dan wij met zijn allen doorhebben.
pi_164703398
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 10:10 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Snap er echt geen reet van dat men dit laat gebeuren.

Als je kijkt hoe bijvoorbeeld de Clinton Foundation om gaat met pay-to-play. Een politieke beslissing kopen voor een donatie aan de CF.

Must see, 1 uur lang bewijs voor corruptie.

Als dat soort spul hier ook gebeurt en we verkopen op die manier ook dit soort beslissingen dan valt het puzzelstukje wel op zijn plaats. Maar dat betekent dat de moslim broeders al veel verder hoog in de hiërarchie geïnfiltreerd zijn. Het begint er wel op te lijken.

Het zou deze hele poppenkast kunnen verklaren.
Ik snap ook niet hoe politici al die verzinsels kunnen verkopen aan hun stemmers. Hoogopgeleide kwaliteitskranten-lezende stemmers nog wel (of vooral) |:( Ze trappen overal in. Als hun kwaliteitskrantje bericht dat dat 2/3e van de vluchtelingen uit middeleeuwse landen hoogopgeleid zijn dan geloven ze het. Als hun kwaliteitskrantje en favoriete politici berichten dat het hoogstonwaarschijnlijk is dat er veel terroristen onder 1,5 miljoen vluchtelingen zitten dan geloven ze het. Als hun kwaliteitskrantje en favoriete politici berichten dat de vluchtelingen deze keer wel snel zullen integreren en het goed is voor onze economie dan geloven ze het. Als hun kwaliteitskrantje en favoriete politici berichten dat na een eeuw gelieg en bedrog van Griekenland het derde hulppakket voor Griekenland wel gaat werken en Griekenland zich aan de regels gaat houden dan geloven ze het enz enz enz. Hopeloos is het, ik weet niet wat al die hoogopgeleiden studeren, misschien theaterwetenschappen en vrijetijdskunde e.d. , maar slim zijn ze niet.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 10:37:48 #212
440653 BarryOSeven
pi_164703428
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 10:35 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik snap ook niet hoe politici al die verzinsels kunnen verkopen aan hun stemmers. Hoogopgeleide kwaliteitskranten-lezende stemmers nog wel (of vooral) |:( Ze trappen overal in. Als hun kwaliteitskrantje bericht dat dat 2/3e van de vluchtelingen uit middeleeuwse landen hoogopgeleid zijn dan geloven ze het. Als hun kwaliteitskrantje en favoriete politici berichten dat het hoogstonwaarschijnlijk is dat er veel terroristen onder 1,5 miljoen vluchtelingen zitten dan geloven ze het. Als hun kwaliteitskrantje en favoriete politici berichten dat de vluchtelingen deze keer wel snel zullen integreren en het goed is voor onze economie dan geloven ze het. Als hun kwaliteitskrantje en favoriete politici berichten dat na een eeuw gelieg en bedrog van Griekenland het derde hulppakket voor Griekenland wel gaat werken en Griekenland zich aan de regels gaat houden dan geloven ze het enz enz enz. Hopeloos is het, ik weet niet wat al die hoogopgeleiden studeren, misschien theaterwetenschappen en vrijetijdskunde e.d. , maar slim zijn ze niet.
Het laat eigenlijk vooral zien tot waar toe universiteiten en tot op zekere hoogte hoge scholen gedegradeerd zijn.

Kritisch nadenken is de nek omgedraaid, het zijn hersenspoel instanties waarbij je geleerd wordt in de pas te lopen.

Dat heeft niets met intelligentie van doen.

Hoogopgeleid staat niet gelijk aan intelligentie.

Elke VMBO'er kan met veel moeite een universitaire studie afronden. En dat is niet het oorspronkelijke idee van academisch onderwijs.
pi_164703433
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 10:35 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

De verhevenen hier op FOk, hoogopgeleid en politiek correcte D66 stemmers, weten vaak minder van hoe de wereld in elkaar zit dan de laagopgeleide die vanuit een buikgevoel vaak precies aanvoelt hoe de vork in de steel zit.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 10:43:30 #214
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_164703470
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 09:57 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Dat is nog maar de vraag of wij weg zijn. Nu hebben ze vrij spel omdat het Westen sterk verdeeld is. Tegen een eendrachtig Westen maken ze geen kans.
The End Times are wild
pi_164703519
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 10:43 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat is nog maar de vraag of wij weg zijn. Nu hebben ze vrij spel omdat het Westen sterk verdeeld is. Tegen een eendrachtig Westen maken ze geen kans.
Dat weet ik niet. Er is een groot verschil tussen Zweden-achtig-eendrachtig en Hongarije-achtig-eendrachtig. Het kan alle kanten uitgaan.
pi_164703551
Als je IS terroristen in je eigen moslimgettobuurt, waar de politie niet meer durft binnen te komen, verstopt dan moet je het niet gek vinden als de moslimhaat toeneemt.
Ook een rechtszaak beginnen omdat je het niet eens bent met je werkgever als je een hoofddoekje draagt zet veel kwaad bloed bij de normale autochtone Nederlander ? Gewoon aanpassen dus !
Als moslims straks in Nederland de baas zijn voeren ze sharia in en hebben wij autochtone Nederlanders niets meer in ons eigen land te zeggen. Moet je in Marokko of Turkije proberen.
Onze kinderen krijgen minder aandacht op scholen omdat die moslimkinderen thuis geen Nederlands spreken en dus meer aandacht van onze leerkrachten krijgen dan anderen.
Doctoren, tandartsen etc... krijgen met allerlei tropische ziekten te maken en kunnen niet met moslims communiceren.
Daarom haat ik moslims. Ik hoop dat er geen nieuwe meer binnen komen en de aanwezigen van ellende gaan vertrekken. Door mij worden ze nooit als landgenoten geaccepteerd.
pi_164703667
Dat "islamofobie" gezanik hangt me echt de strot uit. Common sense heet dat!

Verder zeer positief nieuws. Meer mensen komen in opstand tegen het kwaad dat islam heet.

Weg ermee! In alle vormen!

Een burkini verbod is een eerste stap. Nu nog een burka en hoofddoek verbod. Gevolg tot een verbod op moskeeën waarna een sloop van de huidige broednesten van doem en verderf met een maantje bovenop.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:02:34 #218
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_164703670
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 04:45 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Interessant.
Ik had altijd het idee dat je een hardcore, kritiekloze pleitbezorger van de islam was.

Blijkbaar had ik het mis, geheel en al mijn schuld.
Zo zie je maar dat meningen, zelfs hier op Fok, 180 graden kunnen veranderen.
Ik neem mijn taak als advocaat van de duivel serieus. :+
are we infinite or am I alone
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:28:06 #219
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_164704132
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 10:43 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dhimmis houden de verdeeldheid en neerwaartse spiraal dus in stand. Maar dhimmis worden door beide kampen gehaat. Wie zal deze groep als eerste gaan 'neutraliseren'?
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:38:54 #220
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_164704367
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 02:43 schreef Jellereppe het volgende:
Ik kan hier geen moeite mee hebben. Ik ben zelf al voor de meest onsmakelijke dingen uitgemaakt vanwege mijn afvalligheid.
Wat is jouw mening over westerse vrouwen die voor het inpakken met hoofddoek en boerkini van moslima's zijn?
pi_164704373
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 10:49 schreef Bartjedelft het volgende:
Als je IS terroristen in je eigen moslimgettobuurt, waar de politie niet meer durft binnen te komen, verstopt dan moet je het niet gek vinden als de moslimhaat toeneemt.
Dat is best wel gek, of ben je Nederlanders ook gaan haten na Benno L.?
pi_164704481
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is best wel gek, of ben je Nederlanders ook gaan haten na Benno L.?
Zelden een krommere vergelijking gezien. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_164704533
Je kunt (heel erg felle) kritiek hebben op de islam zonder moslims te haten.
pi_164704579
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:48 schreef Jigzoz het volgende:
Je kunt (heel erg felle) kritiek hebben op de islam zonder moslims te haten.
Alleen heel erg felle kritiek op de islam publiekelijk uiten kan je letterlijk de kop kosten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_164704612
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:50 schreef Hathor het volgende:

[..]

Alleen heel erg felle kritiek op de islam publiekelijk uiten kan je letterlijk de kop kosten.
Als iedereen het doet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')