quote:Veruca_Assault
Het positieve is dat ik van mening ben dat ik nu ook een: meld! Mag doen.
Baby zit nog in de buik, dat is fijn want zo kunnen de longrijpers goed hun werk doen. Ik heb nog steeds weeeenactiviteit en 3cm ontsluiting. Dat is goed nieuws opzich want de ontsluiting moet zo blijven!
Ik heb hoge infectiewaarden in mijn bloed en geen duidelijke oorzaak nog dus aan een breedspectrum AB. In het meest gunstige geval zorgt de infectie voor weeen en als die weg is gaan de weeen ook?
Voorlopig ben ik hier nog wel even maar ik ben positief.
Ja hoi. 1 week eerder dan bij W, in week 13 wist ik het zeker!quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:23 schreef Selvaria het volgende:
En sterkte voor de langwachtenden onder ons! Echt bijna bijna bijna babyknuffelen, al voelen die laatste dagen zo lang! Vorige keer beviel ik met 39+5 en ik was ook vreselijk ongeduldig.![]()
Dames die bezig zijn met het bouwen van een 2e/3e/4e: wanneer gingen jullie de baby voelen? Ik keek er zo naar uit om deze baby veeeeel eerder te voelen, want dat hoort immers zo bij een tweede, maar ik voel nu met 15 weken nog niks en ben ongeduldig.
Geen idee waar de placenta dit keer ligt overigens..
De eerste bij 15 weken, de tweede bij 14 weken, maar die trend zet niet doorquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:23 schreef Selvaria het volgende:
En sterkte voor de langwachtenden onder ons! Echt bijna bijna bijna babyknuffelen, al voelen die laatste dagen zo lang! Vorige keer beviel ik met 39+5 en ik was ook vreselijk ongeduldig.![]()
Dames die bezig zijn met het bouwen van een 2e/3e/4e: wanneer gingen jullie de baby voelen? Ik keek er zo naar uit om deze baby veeeeel eerder te voelen, want dat hoort immers zo bij een tweede, maar ik voel nu met 15 weken nog niks en ben ongeduldig.
8-8-16quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:17 schreef Fieder het volgende:
Fijn om te lezen VA!![]()
Ik vind morgen prima om synchroon te baren, count me in! 8-8-16
Boks!quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:36 schreef Burdie het volgende:
Hier is het vandaag ook weer wisseldag, 29 weken (boks, Vivi!).
Ik kijk echt zo uit naar mijn baby he, heb er zo belachelijk veel zin in om hem/haar te ontmoeten.
Zijn jullie intussen al uit de naam? Wij hebben nu een lijstje met 4 namen waar ik echt niet uit kan kiezen... zo lastig!
Ja hoor, zolang je de gebruiksaanwijzing volgt qua maximale dosering.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:07 schreef Quoi het volgende:
Ik blijf maagzuur hebben en ben er misselijk van. Toch maar even aan Rennies net voor de streep. Dat mag toch gewoon?
quote:
Ik kwam de naam tegen op vakantie in Portugal op een grafsteen, niet heel gezelligquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:17 schreef Quoi het volgende:
Dat is ook niet ok GM. Rustig aan hè?
Naam is hier vanaf 16 wkn al in kannen en kruiken. Komen de naam alleen sindsdien in zoveel verschillende en gekke situaties tegenMaar het is 'm gewoon al en kan niet wachten om de naam met de wereld te delen
Hier zeggen ze juist:quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:28 schreef Burdie het volgende:
Leuk Vivi! Ik ben benieuwd of ze nog goed te zien is, hier zeiden ze dat het gezichtje na 28 weken soms niet goed meer in beeld te krijgen is.
quote:'Live' 3D/4D echo is mogelijk vanaf 12 weken, echter voor een mooi gedetailleerd baby gezichtje is het resultaat mooier na de 25 weken tot ongeveer 34 weken. Rond de 28 weken kan meestal de mooiste echo worden gemaakt.
Mijn pm staat open hoor, als je je niet langer kunt bedwingen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:17 schreef Quoi het volgende:
Dat is ook niet ok GM. Rustig aan hè?
Naam is hier vanaf 16 wkn al in kannen en kruiken. Komen de naam alleen sindsdien in zoveel verschillende en gekke situaties tegenMaar het is 'm gewoon al en kan niet wachten om de naam met de wereld te delen
Al is Flint wel veul mooier dan die andere naam.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:01 schreef Ereshkigal het volgende:
Toen flint geboren was en ik hem te zien kreeg zei ik ha fredje... waarop mijn vriend zei we mogen nu gewoon tegen iedereen de naam zeggen hoor!![]()
Namen stonden al vast ruim voor de zwangerschap... gelukkig bij flint veranderde vriendlief ineens de naam met 32 weken....ben 3 dagen van de leg geweest
Eerste hier maar voelde al met 15-16 wekenquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:23 schreef Selvaria het volgende:
Kregen ze alleen dat in beeld ja?quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:43 schreef Crumpette het volgende:
Ohja wij gingen er ook pas over denken na de piemel-echo hoortijd zat.
Hoe is t het met jullie miez?quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:10 schreef Miezziej het volgende:
Naam hadden wij rond week 36 ofzo dusja
Fijn dat de baby nog in je buik zit VA!
8 weken voor Cygne
Verse baby's morgen![]()
Nee, we hadden een deadline.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:52 schreef ikke_84 het volgende:
Pannenkoeken![]()
![]()
Arja jullie wonen er al! Wat super! Ik dacht dat jullie nog aan het klussen zouden zijn![]()
fijn hoor dat jullie er al in zitten, lekker genieten
Uhuh! Ik vond de nieuwe baan van Koos op 1-7 (en L. op 30-6 geborenquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:36 schreef Arja het volgende:
[..]
Nee, we hadden een deadline.
22-6 emmy geboren
1-7 sleutel nieuwe huis
14-7 oude huis opleveren en verhuizen.
Best krankzinnig.
Zolang mijn vliezen niet gebroken zijn zou ik mijn plannen er niet om afzeggen.quote:
Ditquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik denk dat je over niet al te lange tijd gaat bevallen Quoi.
Ik acht de kans ook heel klein dat dat gaat gebeuren in het zwembad maar als het gebeurt ..quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:49 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Zolang mijn vliezen niet gebroken zijn zou ik mijn plannen er niet om afzeggen.
Qua verhuisplanning is het hier:
30 weken: sleutel nieuwe huis
???
36 weken: verlof en klaar met klussen/verhuizen
Mmm tintelende vingers en tenen en hoofdpijn zouden voor mij reden zijn de vk vanavond nog te bellen....quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:24 schreef Quoi het volgende:
Die planningen van jullie. Repsect![]()
Mijn ouders gingen nu zelfs weg met de woorden: als er iets is bel je hè? Net als iedere afspraak me nu soort van vaarwel en succes wenst![]()
Ik blijf me vandaag gek en belabberd voelen. Onbestemd. Misschien zo maar een tukkie doen. Misschien een verkoudheid onder de leden? Fijn om morgenochtend naar de vk te gaan, want vingers en tenen tintelen ook en ook ik heb hoofdpijn. Ik wijt het voorlopig aan totale malaise. Vanwege misselijkheid drukt de kleine grote meneer misschien op wat zenuwen?
Zowel verbaal als fysiek geweld is dan altijd geoorloofd vind ikquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:25 schreef Mies_poes het volgende:
Ik raad jullie trouwens af om hoogzwanger een vrijgezellenfeest te regelen. Iedereen was akkoord met de hele dag, budget afgesproken en alles geboekt. Zes dagen voor het feest kan het zusje van de bruid het niet betalen en wil geld van mij lenen (ik ken haar niet). Dankzij zwangerschapsassertiviteit dit geweigerd dus nu zegt ze af, wat betekent dat alles wat we geboekt hebben per persoon een stuk meer gaat kosten en we dus meer geld moeten vragen aan de mensen die meegaan en dat was niet de afspraak. Niet goed voor de hormonen
Oh wat een gestoorde mensen zegquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Zowel verbaal als fysiek geweld is dan altijd geoorloofd vind ik
Wat een teringlijers zijn mensen toch ook af en toe...
Ik had hoogzwanger hetzelfde, en nog iemand die haar pasgeboren baby mee wilde nemen tijdens de kroegentocht en boottocht (met zuip)
Daarnaast moest het restaurant ook per se glutenvrij zijn want dat was gezonder voor haar (geen coeliakie overigens). Ja doeiiiii.
Ik heb haar door de telefoon zo hard aangepakt dat ze snel alle eisen inbond, degene die ineens niet kon betalen hoef ik gelukkig nooit meer te zien en ik hoop dat ze de bruid ook niet meer onder ogen durft te zien. Wat een mensen heb je toch zeg
Ik zou het mooi de bruid vertellen waarom haar zusje er niet bij is, doei fatsoensnormen![]()
Wow ja strakke planningquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:36 schreef Arja het volgende:
[..]
Nee, we hadden een deadline.
22-6 emmy geboren
1-7 sleutel nieuwe huis
14-7 oude huis opleveren en verhuizen.
Best krankzinnig.
Huh? De naam die ik in mijn hoofd hebt rijmt niet op Ellaquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:33 schreef Molo het volgende:
Op moment dat ik weeën kreeg hoorde ik niks meer, helemaal in trance geraakt ofzo, daarvoor had ik het liedje Ella Ella in mijn hoofd zitten omdat naam van dochter daar op rijmt
En ik vínd dat toch een stom nummer, maar toch hè... Bleef maar in mijn hoofd zitten
En om op je vraag een antwoord te geven, ik had de muziek van Yann Tiersen mee, van de film Amélie, maar geen behoefte aan toen het eenmaal.zover was
Nee helemaal rijmen doet hetook eigenlijk nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Huh? De naam die ik in mijn hoofd hebt rijmt niet op Ella
Nee van een kennisje. Vriendin van mij had die georganiseerd, maar ze dacht dat degene het wel leuk zou vinden als ik ook mee ging omdat ik ook zwanger ben. Helemaal goed ingeschat, ze moest bijna huilen toen ze mij zag, zo leuk vond ze het. Die is nu 31 weken dus ze vond het erg leuk om te zien hoe het 'iets verder ' is.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:28 schreef Quoi het volgende:
Hoop 'geborrel' hier en daar!
Nazil, was het je eigen babyshower? Nee toch? Lekker chillen nu hoor!
En die vrijgezellenfeesten, brrrrr. Zoveel vrouwen en besluitvorming, dat gaat nooit goed
Ikke, ik kan wel zeggen dat je moet bellen, maar dat blijft moeilijk. Ff een colaatje drinken?
Ik ga niet bellen, al voel ik me nog steeds gek. Als het erger wordt wel natuurlijk. De kleine beweegt prima en mijn bloeddruk is goedIk heb dus wel toch ff mijn vluchttas gepakt. Misschien staat 'ie er nog een maand, maar toch. Scheelt dat we op drie keer vallen (no worries, we pakken de auto) van het zkh wonen, dus als ik iets vergeet... is het snel gehaald.
Heeft er iemand van de al bevallenen iets gehad aan muziek? Ik ben in een vliegtuig altijd een beetje bleu bij het opstijgen en dalen en sluit me dan altijd op in een cocon: koptelefoon en fijne rustgevende muziek. Ik heb net een spotify playlist gemaakt
Je was mascotte!quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:47 schreef Nazil het volgende:
[..]
Nee van een kennisje. Vriendin van mij had die georganiseerd, maar ze dacht dat degene het wel leuk zou vinden als ik ook mee ging omdat ik ook zwanger ben. Helemaal goed ingeschat, ze moest bijna huilen toen ze mij zag, zo leuk vond ze het. Die is nu 31 weken dus ze vond het erg leuk om te zien hoe het 'iets verder ' is.
Vluchttas staat hier ook al een weekje klaar, ondanks idd ook 3x vallen van het ziekenhuis. Man zegt ik haal tzt we wat op maar ik wil het bij mij hebben. Ook lekker neurotisch verschillende pakjes apart in een zakje met een briefje erbij zoals ik hier wel eens gelezen heb![]()
Muziek is misschien wel een goede ja, ff nog oortjes in de tas gooien.
Daar komt het wel op neer jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:55 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je was mascotte!Schandalig.
De twee mogelijkheden qua kleding voor de kleine zijn leuk uit te wisselen. Mijn meneer maakt er maar iets leuks van. Ik ben daar niet zo uitgesproken in.
Ik had een hutkoffer, maar toen moest ik best lang blijven, en kon man alsnog nog meer spullen halen, voor mij en ook voor hemzelfquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:03 schreef Fieder het volgende:
Ik heb de pakjes ook apart in zakjes met briefjes erbij. Ook van ieder pakje 50 en 56normaal ben ik niet zo neurotisch hoor hihi
Het is trouwens geen tas maar een bevalkoffer... vorige keer moest ik een paar dagen blijven en dat vond ik zo vreselijk met spullen. Dus heb nu maar van alles ingepakt. Heeft t personeel ook weer iets om over te lachen
Saar dr 1e pakje was veel te groot, en deze meneer word kleiner geschat dus ik heb nu 1x 50 en 1x 56 als 1e pakje.. ben benieuwd.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:21 schreef Arja het volgende:
Bij Emmy paste het zorgvuldig uitgekozen eerste pakje niet eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emmy had ook maar zo op 1-7 geboren kunnen worden. Dan hadden we wel een probleem gehadquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Uhuh! Ik vond de nieuwe baan van Koos op 1-7 (en L. op 30-6 geboren) al stressvol genoeg
Ik had dat dus echt niet getrokken, respect voor jullie man!
Herkenbaar sam en die gevoelens mogen er ook gewoon zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:02 schreef Sam1993 het volgende:
Mag ik even klagen? Wil het niet in het andere topic doen want ik weet hoe blij we moeten zijn met dat we een kindje krijgen en het meteen gelukt is bij de eerste ICSI poging. Maar het valt me zo zwaar..
Ik ben continu geïrriteerd,boos,moe of verdrietig. Ik probeer het niet op mn vriend uit te werken maar alle stress vermoeidheid en hormonen komen er nu uit.
En toch wil ik alleen maar blij zijn maar lukt het nog niet.
Ik zou er nog een mailtje aan wagen:quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:15 schreef Molo het volgende:
En dan nu de hamvraag:
Wanneer is het acceptabel om te zeggen dat hij te laat is?
Nee joh, ik dacht even dat ik de naam verkeerd onthouden had. Je kunt m er wel lekker op zingen!!quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee helemaal rijmen doet hetook eigenlijk niet
Faaaaaal
Rijmt wel op mijn Tula draagzak
Maar ok, ik geef toe, best dikke faal ja![]()
![]()
Zijn vriendin en zoontje zijn al drie keer geweest, ik denk dat hij geen zin heeft om te komen (ontwijkende antwoorden toen ik er naar vroeg bij zijn vriendinquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:29 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik zou er nog een mailtje aan wagen:
"Als dat bierpakket hier nog steeds ligt in september drinken we het mooi zelf op, dus wanneer kan je langskomen? Kan je ook meteen de baby even zien.
Nou doei, Koos en Molo"
Oh, dan laat je dat laatste weg.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:32 schreef Molo het volgende:
Zijn vriendin en zoontje zijn al drie keer geweest, ik denk dat hij geen zin heeft om te komen (ontwijkende antwoorden toen ik er naar vroeg bij zijn vriendin). En ik heb dus geen zin meer in dat hij komt
Dan zou ik die vriendin mailen, geeft ze t zelf maar lekker aan hem.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:30 schreef Molo het volgende:
Zijn vriendin heeft trouwens de datum onder zijn naam ingevoerd vertelde ze....
Maar ik neem het advies in me op
Ik heb ook zo'n pisvlek als zwager... dus ik snap je punt, maar hou de eer lekker aan jezelf, hoop dat t bier verkeerd valt en negeer m lekkerquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:43 schreef Molo het volgende:
Oh ja het gaat niet om het geld hoor, maar ik gun het die kneus dus gewoon niet
En ik probeer er nu sociaal acceptabel onderuit te komen en zulks
Kneuzig, I know
Wraakgevoelige muts enzo
En wat betreft rot voelen tijdens zwangerschap terwijl je alleen maar dankbaar zou moeten zijn, ik sluit me bij Kwakz aan
Heb je ook gelijk ik hoorquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n pisvlek als zwager... dus ik snap je punt, maar hou de eer lekker aan jezelf, hoop dat t bier verkeerd valt en negeer m lekker
Biedt jouw ziekenhuis ook counseling aan? Misschien is dat zinnig als je de punctie als traumatisch hebt ervaren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:06 schreef Sam1993 het volgende:
Tnx. Ja het is ook echt het gevoel blij te moeten zijn dat het extra moeilijk maakt. Tuurlijk ben ik blij maar toch komt het ook nog niet echt binnen. Moet het nog even verwerken denk en de nachtmerries over de punctie houden ook maar aan. Nog even en we kunnen gaan dromen over bevallen haha
Nou dan zeg je als ie het bierpakket wil mag ie het voor eind augustus zelf ophalen anders voeren we het aan de baby.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:43 schreef Molo het volgende:
Oh ja het gaat niet om het geld hoor, maar ik gun het die kneus dus gewoon niet
En ik probeer er nu sociaal acceptabel onderuit te komen en zulks
Moet van niemand behalve jezelfquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:06 schreef Sam1993 het volgende:
Tnx. Ja het is ook echt het gevoel blij te moeten zijn dat het extra moeilijk maakt. Tuurlijk ben ik blij maar toch komt het ook nog niet echt binnen. Moet het nog even verwerken denk en de nachtmerries over de punctie houden ook maar aan. Nog even en we kunnen gaan dromen over bevallen haha
Superawkward om te zeggen dit, maar Cygne, elke keer dat ik je hier zie posten maakt m'n hart een sprongetjequote:Op maandag 8 augustus 2016 00:44 schreef Cygne het volgende:
Wij hadden vandaag een verjaardag. Nichtje van man was jarig en er was een barbecue. Zelf wat garnalenspiesjes meegenomen want vlees.En echt een heel fijn gesprek gehad over ons traject en zwangerschap nu, zonder dat het zwaar werd. Met schoonzus, haar beste vriendin en schoonmoeder.
Hahaha aww.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:47 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Superawkward om te zeggen dit, maar Cygne, elke keer dat ik je hier zie posten maakt m'n hart een sprongetjeGenaaaant okdoei
quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:24 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Nou dan zeg je als ie het bierpakket wil mag ie het voor eind augustus zelf ophalen anders voeren we het aan de baby.
Winkel, waar?quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:51 schreef Cygne het volgende:
[..]
Hahaha aww.Vind ik lief!
![]()
Als alles goed blijft gaan ga ik je winkel leegkopen want die spulletjes omg.
In je PB!quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Winkel, waar?![]()
(Ik kan niet slapen en online shoppen of in ieder geval rondkijken is dan best wel tof)
Had 'm net al in mijn PM van iemand, maar thanks!quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:28 schreef Cygne het volgende:
[..]
In je PB!
VA, eens. Slapen in ziekenhuizen is echt niks.![]()
Hier ook slapeloos. Stom want die mvm-koerier komt morgen die kratten ophalen tussen 8u en 18u en in de slaapkamer hoor ik de intercombel niet.
Nee, helaas niet. Wonen in een vrij groot flatgebouw en ik denk niet dat die flessen bij de juiste persoon komen met dat rare volk hier.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Had 'm net al in mijn PM van iemand, maar thanks!
Kun je die kratten niet buiten zetten? Wellicht stomme vraag, maar wellicht ook een optie
Ja he!quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:49 schreef Unihipili het volgende:
Bloesem haar winkeltje, ik denk dat ik daar na de geboorte nog wel wat koop (en hoop dat er dan nog meer is want ik vind kleine bestellingen stom
![]()
).
Je spreekt met de informatrice af waar de kratten zullen staan en dat wordt ook zo doorgegeven aan de chauffeur. Als je het daarna anders gaat doen klopt hun hele systeem niet meer.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:30 schreef Molo het volgende:
Kun je die kratten niet buiten zetten? Wellicht stomme vraag, maar wellicht ook een optie
VA, slapen in het ziekenhuis is gewoon ruk. Vooral omdat je daar niet wil zijn. Mocht je vragen hebben over vroeggeboorte, mag je ze altijd stellen. Hier 2 meisjes geboren met 31+2.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:23 schreef Veruca_Assault het volgende:
Slapen in een ziekenhuis is wel -100000 hoor. Waarom is het zo heet hier? We hebben een rondleiding gehad op de nicu en daarna heb ik heel hard gehuild. Er is ook uitgelegd hoe het zit met de gemiddelde 28weker die geboren gaat worden. Onze baby is nu ongeveer 1100gr niet erg groot/sterk dus dat maakt de kans op een goede (perfecte) afloop niet super denderend.
Goede nieuws is dat ik geen extra ontsluiting heb maar nog wel onrustige buik.
Ik heb ook gevraagd of we ze langs mochten brengen bij zo'n punt. Maar dat was niet de bedoeling zei ze.quote:Op maandag 8 augustus 2016 07:53 schreef Mies_poes het volgende:
Hier werden de MvM flessen niet opgehaald, omdat we geen voortuin hebben en ze dus ik de stoep zouden moeten staan. Ivm kans dat mensen er troep bij zouden doen en de urine niet meer bruikbaar zou zijn, moesten wij ze langsbrengen (30 minuten rijden).
VA, ik kan me heel goed voorstellen dat je zo hard moest huilen. Het is enorm heftig. Iedere dag dat je baby blijft zitten wordt de kans op een goede afloop groter. Veel sterkte
Wij hebben straks de liggingsecho en ik vind het zo spannend!
Oh en 35 weken vandaag
Je moet wat he.quote:Op maandag 8 augustus 2016 08:53 schreef Quoi het volgende:
Dat kan natuurlijk ook. Van huis veranderen
Hier is het normaal om bij 9/10 weken te doen, dat vond ik ook te lang duren dus heb bij 7 weken al een echo gehad (zelf betaald).quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:33 schreef Fazzoletti het volgende:
Is dat nieuw dat de 1e echo pas na 9 weken is? Bij F had ik er al 1 rond 8. Baal wel een beetje dat ik nog zo lang moet wachten
volgens mij is dat echt per praktijk verschillendquote:Op maandag 8 augustus 2016 09:33 schreef Fazzoletti het volgende:
Is dat nieuw dat de 1e echo pas na 9 weken is? Bij F had ik er al 1 rond 8. Baal wel een beetje dat ik nog zo lang moet wachten
In het wilde oosten is het nog 1995quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:43 schreef AwayTL het volgende:
Ik vind 9 nog vroeg! Hier in the middle of nowhere krijg je de eerste echo pas met 11 a12 om de termijn te bepalen. Nog een 20 weken echo and that is it.
Ik bel ook nog in als ik het internet op wil! Hopelijk wil niemand mij nu bellenquote:Op maandag 8 augustus 2016 09:45 schreef Crumpette het volgende:
[..]
In het wilde oosten is het nog 1995
Maar was frans dan p50? Hij was toch best licht bij geboorte? Of kwam dat meer doordat hij iets vroeger was?quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:48 schreef AwayTL het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, ik denk ook wel dat het genoeg is.
Toen ik bij de tweede elke keer een groeiecho heb gehad, terwijl hij gewoon elke keer p50 was, vond ik dat echt kul.
Hij was 2760 (of 2790 ofzo) bij 38 weken. Geen spekkert, maar voor de termijn niet extreem klein. Ik maak gewoon geen kinderen van 5 kgquote:Op maandag 8 augustus 2016 09:50 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Maar was frans dan p50? Hij was toch best licht bij geboorte? Of kwam dat meer doordat hij iets vroeger was?
Suze was met een weekje later 3600 gramquote:Op maandag 8 augustus 2016 09:53 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Hij was 2760 (of 2790 ofzo) bij 38 weken. Geen spekkert, maar voor de termijn niet extreem klein. Ik maak gewoon geen kinderen van 5 kg.
Tijdens de echo's he, niet na de geboorte. Met 33 + 2 weken zat hij op 2190 gr, dat was om en nabij de p50.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:56 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Suze was met een weekje later 3600 gram. Dacht dat dat (3500 - 3600) zo'n beetje P50 was idd
Nee, dat is dan meteen de termijn echoquote:Op maandag 8 augustus 2016 09:43 schreef Crumpette het volgende:
Meldmijn baby doet ook niet mee.
Succes ikke!![]()
Fazz, das gek idd! En dan een week later termijn? Naja voor het eindresultaat maakt het niet uit natuurlijkmaar ik snap je baal.
Ik zie er ook geen kwaad in. Ik denk zelf alleen dat er veel meer rode vlaggen zijn als je vaker meet, omdat je maar beter 500 keer te vaak onnodig ingegrepen kan hebben dan 1 keer te weinig.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
Always, mijn broertje werd in 1990 ook probleemloos thuis geboren. Termijn was 39+6 en hij woog 2470 gram. Kind heeft het altijd prima gedaan, maar de verloskundige zei toen wel dat ze ze volgens het protocol eigenlijk naar het ziekenhuis had moeten sturen. Met groeiecho's was hij waarschijnlijk niet thuis geboren.
En ja, medisch gezien is het niet nodig om meer dan de termijnecho en de SEO te hebben. En als je je zeker voelt ook niet. Maar als je erg onzeker bent, voor welke reden dan ook, is het toch wel fijn dat het gewoon kán tegenwoordig.
Ik was opzekers doorgedraaid als ik bij Mauw had moeten wachten tot 12 weken. Ik stortte met zeven weken al helemaal in.
En nee, natuurlijk was dat anders geweest als we in 1990 hadden geleefd maar dat doen we nu eenmaal niet. We leven in 2016, we weten wat er allemaal mogelijk is en ik zie er zelf niet zo veel kwaad in om van die mogelijkheden gebruik te maken
hahaha nee, dat geloof ik ook niet hoorquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:22 schreef AwayTL het volgende:
Bij bloed maken ze hier vast ook wel eerder een echo hoor, we zijn niet helemaal zo'n lomp boeren volk zonder emphatie![]()
.
Dittemquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:28 schreef AwayTL het volgende:
Ik ben ook helemaal niet tegen extra/ vroeg echo'en. Ik ben tegen echo'en omdat het kan en die kosten declareren in (uit?) de 'zorgpot'.
De curve voor jongens ligt een stukje hoger dan die van meisjes. Dat kan het verschil verklaren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:56 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Suze was met een weekje later 3600 gram. Dacht dat dat (3500 - 3600) zo'n beetje P50 was idd
Ff inbreken.. 17 jaar geleden kreeg je geen echo als er geen reden voor was, van mijn bijna 17 jarige heb ik alleen een pretecho.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
Tien jaar geleden kreeg je alleen een termijnecho en een SEO trouwens. Twintig jaar geleden misschien alleen een termijnecho en dertig jaar geleden helemaal niks tenzij er medische noodzaak was.
dat klopt dan wel bijnaongeveer met mijn statement toch?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:12 schreef Adnap het volgende:
[..]
Ff inbreken.. 17 jaar geleden kreeg je geen echo als er geen reden voor was, van mijn bijna 17 jarige heb ik alleen een pretecho.
15 jaar geleden alleen een echo voor de termijn omdat mijn baarmoederhoogte niet overeenkwam met de termijn, klopt ik bleek 4 weken verder (11 ipv 7)
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap iedere afspraak een echo gehad. En daarnaast dan nog de NPM, SEO en een geslachtsechoquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb de vorige keer dus eh. Elf echo's gehad.
Vroege vitaliteitsecho, mislukte termijnecho (niet meetbaar), twee keer de npm (eerste keer niet meetbaar). Ik heb toen een geslachtsecho gehad bij 17 weken, de SEO met 19 weken, meegedaan voor een echoscopistenopleiding met 20 weken, getwijfeld over een 3D met 25 weken. Dit niet gedaan, en daarna nog iets van vier groeiecho's gehad
![]()
Het was echt overload
(overigens kwam ik er bij de npm dus achter dat mijn foetus "iets verder was" dan gedacht, want ik was ineens 13+1, en toen was er stress omdat niet meetbaar, en moest ik binnen drie dagen herplannen)
I know, maar de arts zei zelf: ja je bent nog geen tien weken dus eigenlijk kan ik je geen termijn geven. zullen we er maar 22 oktober van maken? (Op t scherm stond 29)quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:09 schreef Crumpette het volgende:
Kwak, npm-tijdsvak overlapt maar deels met termijn he. Tis een andere echo. Dat je geen npm hebt gehad betekent niet dat je geen echte termijn hebt gehad..
Ahh fijnquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:46 schreef Mies_poes het volgende:
Mijn baby ligt goed!![]()
Hopelijk bij jou ook Twinkle!
En dan klopt ook wel, ik zou precies 9+3 zijn op die afspraak (obv laatste menstruatie). Nu is m'n eisprong altijd later dan 'standaard', hoop niet dat dat uitmaaktquote:Termijnecho
In het eerste trimester van elke zwangerschap vindt een echo plaats om de duur van de zwangerschap zo nauwkeurig mogelijk te kunnen bepalen. Dit kan vanaf 9+3 weken zwangerschap (bij een regelmatige cyclus van 28 dagen). Een zwangerschap jonger dan 10 weken is over het algemeen een indicatie voor een inwendige (vaginale) echo.
De termijnecho wordt gemaakt vlak voordat u uw eerste bezoek bij de verloskundige heeft. Daarom maakt u eerst een afspraak met de verloskundige in uw omgeving.
Ahhquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:51 schreef Cygne het volgende:
[..]
Hahaha aww.Vind ik lief!
![]()
Als alles goed blijft gaan ga ik je winkel leegkopen want die spulletjes omg.
Herkenbaar, maar het gaat niet over. Je ben ws aan het compenseren voor je buikje/vermoeidheid/iets anders. Die steken heb ik ook, en het is een verkrampte spier(groep) van het compenseren. Vooral aan het eind van de dag. Ik zou hier wel even mee naar de fysio, die kan het losmasseren, en je tips meegeven hoe het te voorkomen (alles symmetrisch doen, tillen vanuit de knieeen etc) en wat oefeningen om je rug te sterken. Ook als je straks je baby veel optilt gaat dit niet weg, dus ik zou er even wat mee doen nu je nog fit bent!quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:33 schreef SmallishBear het volgende:
Hier (ook oostelijk Nederland) was het blijkbaar ook standaard om met 8 weken een echo te krijgen, die werd direct ingepland. 3 week later had ik de termijnecho. Ik vond het wel fijn, zo snel al bevestiging krijgen dat er daadwerkelijk iets groeit.
Inmiddels ruim 14 week zwanger. De enorme vermoeidheid van de eerste maanden lijkt minder te worden. Daarvoor in de plaats krijg ik pijn in mijn (rechter)bil. Vooral bij inspanning, bukken, naar voren buigen krijg ik een felle steek. Herkenbaar voor iemand? Ik lees allerlei dingen over bekkeninstabiliteit / ischias, maar ik hoop dat iemand me hier kan vertellen dat ze dit ook had en het na een paar weekjes weer over was
helaas bleek t bij mij met 14 weken ook ischias, en nu met bijna 27 weken nog steeds last van en wordt t nu rap erger.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:33 schreef SmallishBear het volgende:
Hier (ook oostelijk Nederland) was het blijkbaar ook standaard om met 8 weken een echo te krijgen, die werd direct ingepland. 3 week later had ik de termijnecho. Ik vond het wel fijn, zo snel al bevestiging krijgen dat er daadwerkelijk iets groeit.
Inmiddels ruim 14 week zwanger. De enorme vermoeidheid van de eerste maanden lijkt minder te worden. Daarvoor in de plaats krijg ik pijn in mijn (rechter)bil. Vooral bij inspanning, bukken, naar voren buigen krijg ik een felle steek. Herkenbaar voor iemand? Ik lees allerlei dingen over bekkeninstabiliteit / ischias, maar ik hoop dat iemand me hier kan vertellen dat ze dit ook had en het na een paar weekjes weer over was
en dan nog vraag ik me af waarom het zo op de millimeter nauwkeurig moet. Dat maakt dan misschien een paar dagen verschil. Kijk, voor een npm snap ik het nog, maar verder?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:32 schreef WupWup het volgende:
Een goede termijn kun je meten vanaf 8w4d tot 13w6d, mits je aan een paar voorwaarden voldoet. Onder de tien weken moet het vaginaal. De optimale periode voor een termijnmeting is tussen 10-12 weken. En dan heb je helaas ook goede en minder goede echoscopisten, want je moet op precies de juiste doorsnede meten en de cursor op precies de juiste plekken zetten.
De echo heeft dan ook nog eens een foutmarge van +/- 3 dagen, dus dat kan kloppen. Maar goed, kijk, als je spontaan baart bij 40+2 van een kind van 3400 gram, is het ook helemaal niet interessant of je kind misschien eigenlijk 39+6 is of 40+5. Maar het maakt wel een groot verschil als je 36+5 bent of de 42 weken aantikt, want daar wordt de begeleiding gewoon volledig anders van (Protokoll, jeweets).quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan nog vraag ik me af waarom het zo op de millimeter nauwkeurig moet. Dat maakt dan misschien een paar dagen verschil. Kijk, voor een npm snap ik het nog, maar verder?
Ik word nu ook steeds 2-3 dagen verder gemeten dan de termijn waarvan ik wéét dat ik zwanger ben.
Hier bleek dat ook ischias de vorige ronde en dat heeft tot ruim een jaar na de bevalling aangehoudenquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:33 schreef SmallishBear het volgende:
jezelf echoën, hoe doe je dat nou? Ook plat op tafel? Tong uit je mond?quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:01 schreef WupWup het volgende:
Qua hoeveelheid echo's zeg ik maar even niks... Ik heb nog niet met een doptone geluisterd though![]()
![]()
Gisteravond heb ik een geslachtsecho ingeboekt voor 20 augustus. Probeerde het namelijk gister zelf te zien, maar eerst zat de navelstreng tussen de benen en daarna deed baby z'n benen over elkaar
Het kan altijd stiller. Ik heb ook 10 voorkanten van mijn proefschrift gemaakt toentertijdquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:22 schreef Mies_poes het volgende:
Dat is ontzettend balen Gm! Hopelijk heb je mensen die je in huis en met Saar kunnen helpen? Je bekken zal er wel blij mee zijn tho
Quoi!jij was toch degene die zo stil was toen ze de uiteindelijke versie van het geboortekaartje in je hand had?
Net als jezelf strippen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
jezelf echoën, hoe doe je dat nou? Ook plat op tafel? Tong uit je mond?
Ik heb een lieve man en een hele fijne moeder waar Saar ook gek op is. Dus dat komt gelukkig wel goed.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:22 schreef Mies_poes het volgende:
Dat is ontzettend balen Gm! Hopelijk heb je mensen die je in huis en met Saar kunnen helpen? Je bekken zal er wel blij mee zijn tho
Quoi!jij was toch degene die zo stil was toen ze de uiteindelijke versie van het geboortekaartje in je hand had?
Volledige rust is inderdaad k*t. Ik moet ook nog steeds heel veel liggen en rusten ivm de harde buiken. Gelukkig zijn ze daarmee ook wel veel beter (behalve vorige week, toen ben ik nog eens aan de monitor gaan hangen omdat ik er terug veel kreeg, maar gelukkig bleek mijn baarmoederhals nog hetzelfde).quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hopenlijk is je baby er snel klaar voor marjolijntje.
Ikke misschien al aan t babysnuffelen.
Ivm veel harde buiken en kramp vanmorgen extra controle gehad, Kleine man doet het gelukkig prima, De harde buiken vind ie niet prettig, en zorgt voor een dipje in zn hartslag. De oorzaak van dit alles ligt ws bij de operatie maar het recept is; volledige rust voorlopig. En moet er zelf rekening mee houden dat dit tot het einde moet en eerlijk gezegd vind ik dat best een beetje K*T maar alles voor de kleine man... Nog minimaal 10 weken, maximaal 15!
Baarbatruukquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Huup huup huup barbatruuk!
Hier iets minder geluk. Kind ligt nog exact hetzelfde als 4 weken geleden d.w.z. hoofd in rechterzijde, billen in linkerzijde en pootjes naar beneden![]()
over 2 weekjes afspraak gepland met extra ruimte voor eventuele draaipoging. Ze gebruiken hier overigens geen middel wat hartkloppingen veroorzaakt maar een ander middel. Maar ik ga dat allemaal heul niet nodig hebben heb ik zojuist besloten![]()
Godsamme zul je net zien dat je laatste kint ter wereld komt met een ks.. gewoon geen zin in!
He wat jammerquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Hier iets minder geluk. Kind ligt nog exact hetzelfde als 4 weken geleden d.w.z. hoofd in rechterzijde, billen in linkerzijde en pootjes naar beneden![]()
over 2 weekjes afspraak gepland met extra ruimte voor eventuele draaipoging. Ze gebruiken hier overigens geen middel wat hartkloppingen veroorzaakt maar een ander middel. Maar ik ga dat allemaal heul niet nodig hebben heb ik zojuist besloten![]()
Godsamme zul je net zien dat je laatste kint ter wereld komt met een ks.. gewoon geen zin in!
En kwispelen!quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:36 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
He wat jammer
Morgen maar even de hele dag op handen en voeten doorbrengen
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
En kwispelen!
GM ook balen van je harde buiken/niet blije baby, naar gelukkig heb je genoeg hulp in je omgeving.
Ik weet niet of het ook werkt voor dwarsliggers, maar bij kindjes in stuit willen de oefeningen van Spinning Babies nog wel eens helpen, te vinden met google volgens mij welquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Een derde kind wat dwars ligt, doet dat over het algemeen omdat die ruimte er gewoon is. Niet omdat het niet anders kan. En als het dwars past, past het in lengteligging zeker. Niet druk maken dus!quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:33 schreef Twinkle20 het volgende:
'Klinkt' wel tof onderwatergeluiden, krijg er zin in zwemmen vanquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:17 schreef Burdie het volgende:
Walvisgeluidennee gewoon ontspannend geplingelplangel... Als je muziek draait in de badkamer, dan hoor je dat niet (meer) op het moment dat je met je hoofd onder water bent. Behalve als je een onderwater speaker in je bad hebt. Andersom werkt het ook; muziek die onder water gedraaid wordt, hoor je niet als je met je hoofd niet in het water ligt. Sommige spa's maken daar gebruik van door onder water ontspannende muziek te draaien, je hoort dan bijna geen omgevingsgeluiden en komt daardoor heel erg in je eigen coconnetje. Geen idee of het fijn is om met weeën je hoofd onder water te hebben, maar dat zien we dan vanzelf
.
Uni, kan je in de badkamer geen mooie doeken ophangen tegen de galm, of zou dat niet voldoende werken?
+1quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:36 schreef Quoi het volgende:
Helio, een meisje! Mijn zus en ik konden vanaf onze 18e prima met elkaar opschieten![]()
Vergeet de glitters nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:41 schreef Unihipili het volgende:
[..]
'Klinkt' wel tof onderwatergeluiden, krijg er zin in zwemmen van, maar vraag me idd af of je er gebruik van gaat maken. Maar dat geeft niet.
Er moet nog een douchegordijn komen te hangen, misschien helpt dat iets maar zal marginaal zijn. Het opblaasbad op de vloer zal ook iets schelen. Maar het blijft een hok van 4 hoge muren vol tegels. Ventilatie is er ook een issue.
Ik denk nu dat het de slaapkamer gaat worden. Nog ff duikplank op bed installeren en het feest kan beginnen ofzo.
Op zich wel, het was niet dat het vanwege de termijn lastig in beeld te brengen was. Wel had ze eerst een voetje voor haar gezicht, daarna een handje en daarna lag ze met het gezicht tegen de placenta aan.quote:
heb je wel een modern huis met betonnen vloeren? Ik weet niet hoeveel liter water er in zo'n bad gaat, maar ik zou dat in mijn huis bijvoorbeeld niet zonder meer aandurvenquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:41 schreef Unihipili het volgende:
[..]
'Klinkt' wel tof onderwatergeluiden, krijg er zin in zwemmen van, maar vraag me idd af of je er gebruik van gaat maken. Maar dat geeft niet.
Er moet nog een douchegordijn komen te hangen, misschien helpt dat iets maar zal marginaal zijn. Het opblaasbad op de vloer zal ook iets schelen. Maar het blijft een hok van 4 hoge muren vol tegels. Ventilatie is er ook een issue.
Ik denk nu dat het de slaapkamer gaat worden. Nog ff duikplank op bed installeren en het feest kan beginnen ofzo.
Mental image van barende vrouw die met bevalbad en al door de vloer zakt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 06:36 schreef Stormqueen het volgende:
heb je wel een modern huis met betonnen vloeren? Ik weet niet hoeveel liter water er in zo'n bad gaat, maar ik zou dat in mijn huis bijvoorbeeld niet zonder meer aandurven
Is nog vroeg en zwangerschapsdementiequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 06:56 schreef Stormqueen het volgende:
Helio, snoenken zo te zien staat ze heul niet eens in de lijst nog
![]()
Maar yay, twee zussies! Leuk!
Ja hoor, nog geen 10 jaar oud. Heb idd al eens gelezen dat dat mis is gegaan. Wij zouden dan de onderburen laten douchenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 06:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je wel een modern huis met betonnen vloeren? Ik weet niet hoeveel liter water er in zo'n bad gaat, maar ik zou dat in mijn huis bijvoorbeeld niet zonder meer aandurven
Ik kan me het zo goed voorstellen! Ik kan je alleen maar goedbedoelde adviezen gevenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:39 schreef Hilzillah het volgende:
Halp! Waar mag ik zeiken!! WOHTS is het niet op zn plaats... AZWBNZMG ook niet echt. En hier hoor ik voor mijn gevoel nog niet helemaal...
Ik wil zo graag een gelukte baby. En maak me gek dat het weer niet goed zou zijn. In principe is dat nog niet zo heel erg als het weer niet gelukt zou zijn. Want er komt dan wel een volgende keer. Maar wat als die volgende keer weer twee jaar duurt![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn steen is gewoon NIET groot genoeg meer om helemaal onder te kunnen liggen..
Edit: Eerst alles lezen voordat je een bericht tikt Vos! Gefeliciteerd Ikke !!![]()
![]()
![]()
Nou ja, je bent zwanger, dus hoor je hier nuquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:39 schreef Hilzillah het volgende:
Halp! Waar mag ik zeiken!! WOHTS is het niet op zn plaats... AZWBNZMG ook niet echt. En hier hoor ik voor mijn gevoel nog niet helemaal...
Ik wil zo graag een gelukte baby. En maak me gek dat het weer niet goed zou zijn. In principe is dat nog niet zo heel erg als het weer niet gelukt zou zijn. Want er komt dan wel een volgende keer. Maar wat als die volgende keer weer twee jaar duurt![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn steen is gewoon NIET groot genoeg meer om helemaal onder te kunnen liggen..
Edit: Eerst alles lezen voordat je een bericht tikt Vos! Gefeliciteerd Ikke !!![]()
![]()
![]()
Hillzquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:03 schreef Hilzillah het volgende:
Nieuw topic!! WODEEVDKH!!! (wachten op de eerste echo voor dat kloppende hartje)![]()
![]()
Ah mén... Dat topic kende ik helemaal niet!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hillz.
Die eerste tijd is ook killing, vooral als je voorgeschiedenis hebt... ik duim iig als een malle voor je!
(Er is ook dit topic: OUD / Zwarte gedachten en (irrationele) angsten tijdens de zwangerschap
Daar zakt nog wel snel iets door de vloer jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 06:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
18! Dan verdien je wel een docusoapquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:28 schreef Hilzillah het volgende:
Misschien wel twee hartjes... Tieten als bowlingballen![]()
NU AL gewoon. Dat was bij de Senn pas vet laat. Nee gekheid. 1, 2, 18 hartjes... Maakt mij niet uit. Als ze maar kloppen
Hoe is het met je hoofdpijn??quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:36 schreef Fieder het volgende:
Ikke van harte![]()
een kilo zwaarder, jeetje! nog 1 minuut en je had zelfs 8-8-16 16.08 nog gehaald
is verder geen obsessie van me hoor, getallen
Cynge ik hoop het heeel erg![]()
![]()
Hilz ook voor jou hoop ik het heeeel ergdie eerste weken zijn gewoon echt een marteling soms. Ik vond het ook vreselijk,
Marjolijntje ik hoop dat alles gewoon goed is zo en je kan bevallen hoe jij dat graag wilt.
Helio fijn van de goede seo, zusjes![]()
Meldniks
vandaag visite dus hopelijk vliegt de dag. Morgen weer controle.
Ik ben al een stage name aan het bedenken!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
18! Dan verdien je wel een docusoap.
Ons flint is met 35 weken met spoed gehaald met de keizersnede, meneer bleek een knoop in zijn navelstreng te hebben gelegd. Toevallig dag daarvoor opgenomen in het ziekenhuis omdat hij veel te klein bleek ( 5 weken achterstand)quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:34 schreef Mies_poes het volgende:
Gefeliciteerd met Stijn, lieve Ikke!
Ereshkigal, ik heb geloof ik gemist waarom je al met 38 weken een ballon mag krijgen?
Dit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:01 schreef Hilzillah het volgende:
Omdat het een ziekenhuismaakbaby is krijgen we al een redelijk vroege echo. 7.4 week (de 22e)
Mijn hoofd vond dat natuurlijk niet vroeg genoeg en heb de VK praktijk hier in Hellevoet gebeld om een extra afspraak te maken.
Wel netjes gezegd dat het een met hulp van ziekenhuis baby is, ik daar ook al een echo had staan. Na wat rekenen kwam ze ook uit op de 22eMaar na wat gemiep van mij de 19e 7.1 (op knaapje zijn verjaardag) Nog eerder wilde ze pertinent niet. 'Toen' hadden ze wel gezegd dat ik mocht komen wanneer ik wilde om te kunnen kijken. Ik heb er nog even over nagedacht om rond de 6 weken zelf ergens een pret echo te boeken. Maar toch maar besloten om het niet te doen. Want de stress als er geen hartje te zien zou zijn, weegt niet op tegen die paar dagen extra wachten...
Even op je linkerzij gaan liggen, colaatje erin gooien en alle impulsen buiten houden (telefoon//geluiden) en kijken of je na een half uurtje iets voelt. Wie weet helpt het?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:12 schreef Mies_poes het volgende:
Oh bah, Savvy, dat is niet wat je hoopte te zien en nu is het enige wat je kunt doen afwachtenBah.
Mijn baby was gisteravond zo druk,en nu voel ik haar sinds vanmorgen bijna niet meer en dat is niks voor haar. Hopelijk gaat ze snel bewegen, anders hang ik aan de lijn met de vk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |