abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164299679
Hier is de jongensnaam op de avond voordat hij geboren werd nog veranderd.

En ik herken de naam niet als hij ergens anders gebruikt wordt op de een of andere manier. Laatst las ik een boek waar de hoofdpersoon hetzelfde heet als mijn zoon, en pas halverwege realiseerde ik me dat dat dezelfde naam is :') . De naam is zo met z'n persoon verbonden op de een of andere manier..
pi_164299878
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 16:10 schreef Miezziej het volgende:
Naam hadden wij rond week 36 ofzo dusja :')

Fijn dat de baby nog in je buik zit VA!

8 weken voor Cygne O+

Verse baby's morgen O+ ;)
Hoe is t het met jullie miez?
Je moeder is er nu ook toch? Hoe vindt ze het om oma te zijn en jullie meisje vast te hebben?
pi_164300349
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 15:52 schreef ikke_84 het volgende:
Pannenkoeken :Y) *O*

Arja jullie wonen er al! Wat super! Ik dacht dat jullie nog aan het klussen zouden zijn :7
fijn hoor dat jullie er al in zitten, lekker genieten O+
Nee, we hadden een deadline.
22-6 emmy geboren
1-7 sleutel nieuwe huis
14-7 oude huis opleveren en verhuizen.

Best krankzinnig.
  zondag 7 augustus 2016 @ 16:58:02 #54
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164300949
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2016 16:36 schreef Arja het volgende:

[..]

22-6 emmy geboren
1-7 sleutel nieuwe huis

Best krankzinnig.
Uhuh! Ik vond de nieuwe baan van Koos op 1-7 (en L. op 30-6 geboren :D ) al stressvol genoeg :D
Ik had dat dus echt niet getrokken, respect voor jullie man!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 7 augustus 2016 @ 17:24:10 #55
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164301694
Die planningen van jullie. Repsect :+

Mijn ouders gingen nu zelfs weg met de woorden: als er iets is bel je hč? Net als iedere afspraak me nu soort van vaarwel en succes wenst :')

Ik blijf me vandaag gek en belabberd voelen. Onbestemd. Misschien zo maar een tukkie doen. Misschien een verkoudheid onder de leden? Fijn om morgenochtend naar de vk te gaan, want vingers en tenen tintelen ook en ook ik heb hoofdpijn. Ik wijt het voorlopig aan totale malaise. Vanwege misselijkheid drukt de kleine grote meneer misschien op wat zenuwen?
pi_164302017
Ik denk dat je over niet al te lange tijd gaat bevallen Quoi.
pi_164302191
Ik heb nog steeds het gevoel dat ik een paar uur geleden gestript ben en ni durf ik eigenlijk niet zo goed meer naar het thermaalbad vanavond :X .. maar heb er zo'n behoefte aan! Hoe groot is de kans nu dat er iets los barst met (morgen) 34 weken terwijl ik dan letterlijk lig te walvissen in het water? :?
Wat zouden jullie doen?
  Manager PR/Moderator zondag 7 augustus 2016 @ 17:49:42 #58
269689 crew  Viv
pi_164302391
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 17:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Zolang mijn vliezen niet gebroken zijn zou ik mijn plannen er niet om afzeggen. :Y)

Qua verhuisplanning is het hier:
30 weken: sleutel nieuwe huis
???
36 weken: verlof en klaar met klussen/verhuizen
pi_164302397
quote:
6s.gif Op zondag 7 augustus 2016 17:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik denk dat je over niet al te lange tijd gaat bevallen Quoi.
Dit :Y
pi_164302716
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 17:49 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Zolang mijn vliezen niet gebroken zijn zou ik mijn plannen er niet om afzeggen. :Y)

Qua verhuisplanning is het hier:
30 weken: sleutel nieuwe huis
???
36 weken: verlof en klaar met klussen/verhuizen
Ik acht de kans ook heel klein dat dat gaat gebeuren in het zwembad maar als het gebeurt .. :D ... ieuw! Maar beter niet. Eerst nog even wat vetjes op de botten kweken :Y)
pi_164302832
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 17:24 schreef Quoi het volgende:
Die planningen van jullie. Repsect :+

Mijn ouders gingen nu zelfs weg met de woorden: als er iets is bel je hč? Net als iedere afspraak me nu soort van vaarwel en succes wenst :')

Ik blijf me vandaag gek en belabberd voelen. Onbestemd. Misschien zo maar een tukkie doen. Misschien een verkoudheid onder de leden? Fijn om morgenochtend naar de vk te gaan, want vingers en tenen tintelen ook en ook ik heb hoofdpijn. Ik wijt het voorlopig aan totale malaise. Vanwege misselijkheid drukt de kleine grote meneer misschien op wat zenuwen?
Mmm tintelende vingers en tenen en hoofdpijn zouden voor mij reden zijn de vk vanavond nog te bellen....
(Weet geen voorgeschiedenis)
pi_164303304
Ik raad jullie trouwens af om hoogzwanger een vrijgezellenfeest te regelen. Iedereen was akkoord met de hele dag, budget afgesproken en alles geboekt. Zes dagen voor het feest kan het zusje van de bruid het niet betalen en wil geld van mij lenen (ik ken haar niet). Dankzij zwangerschapsassertiviteit dit geweigerd dus nu zegt ze af, wat betekent dat alles wat we geboekt hebben per persoon een stuk meer gaat kosten en we dus meer geld moeten vragen aan de mensen die meegaan en dat was niet de afspraak. Niet goed voor de hormonen }:|
pi_164303457
Quoi dat zijn precies mijn klachten! Ik moest langskomen voor bloeddruk en urinecheck. Helaas was t nog geen direct voorteken van de bevalling maar hoop bij jou wel!

Wij zijn ook pannenkoeken gaan eten :D
  zondag 7 augustus 2016 @ 18:35:21 #64
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164303513
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 18:25 schreef Mies_poes het volgende:
Ik raad jullie trouwens af om hoogzwanger een vrijgezellenfeest te regelen. Iedereen was akkoord met de hele dag, budget afgesproken en alles geboekt. Zes dagen voor het feest kan het zusje van de bruid het niet betalen en wil geld van mij lenen (ik ken haar niet). Dankzij zwangerschapsassertiviteit dit geweigerd dus nu zegt ze af, wat betekent dat alles wat we geboekt hebben per persoon een stuk meer gaat kosten en we dus meer geld moeten vragen aan de mensen die meegaan en dat was niet de afspraak. Niet goed voor de hormonen }:|
Zowel verbaal als fysiek geweld is dan altijd geoorloofd vind ik :Y

Wat een teringlijers zijn mensen toch ook af en toe...

Ik had hoogzwanger hetzelfde, en nog iemand die haar pasgeboren baby mee wilde nemen tijdens de kroegentocht en boottocht (met zuip) :')
Daarnaast moest het restaurant ook per se glutenvrij zijn want dat was gezonder voor haar (geen coeliakie overigens). Ja doeiiiii.
Ik heb haar door de telefoon zo hard aangepakt dat ze snel alle eisen inbond, degene die ineens niet kon betalen hoef ik gelukkig nooit meer te zien en ik hoop dat ze de bruid ook niet meer onder ogen durft te zien. Wat een mensen heb je toch zeg :')

Ik zou het mooi de bruid vertellen waarom haar zusje er niet bij is, doei fatsoensnormen :+ :D
pi_164304517
Fieder UD *O*
Cygne 8 weken *O*
VA baby binnenboord *O* *O*

Ik ga ook voor 8-8-16, mooie datum O+ (en 2 weken langer zwanger dan bij F. Het voelt nu al als een olifantendracht :o )

Castlefest was leuk, heel veel lieve mensen gezien en gesproken, zo'n 5 km gelopen en nu helemaal stuk. Als de boel nu niet verweekt is weet ik het ook niet meer :P

Morgen weer vk controle, blijf het nu toch wel heel spannend vinden met die bloeddruk, dus op zoek naar zennnn morgen. F. is op de BSO, dat scheelt al de helft. Verder maar bank hangen en Netflix kijken. Denk niet dat mijn lijf nog veel meer wil dan dat morgen (naast bevallen dan, maar dat snapt mijn lijf nog niet zo }:| )

Ik begin nu ook wel ongeduldig te worden hoor, wil weten hoe hij eruit ziet, of ie wel echt haar heeft (wat we dachten op de echo te zien) en ik wil heel erg graag de naam vertellen. Duurt lang!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_164304707
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 18:35 schreef Molo het volgende:

[..]

Zowel verbaal als fysiek geweld is dan altijd geoorloofd vind ik :Y

Wat een teringlijers zijn mensen toch ook af en toe...

Ik had hoogzwanger hetzelfde, en nog iemand die haar pasgeboren baby mee wilde nemen tijdens de kroegentocht en boottocht (met zuip) :')
Daarnaast moest het restaurant ook per se glutenvrij zijn want dat was gezonder voor haar (geen coeliakie overigens). Ja doeiiiii.
Ik heb haar door de telefoon zo hard aangepakt dat ze snel alle eisen inbond, degene die ineens niet kon betalen hoef ik gelukkig nooit meer te zien en ik hoop dat ze de bruid ook niet meer onder ogen durft te zien. Wat een mensen heb je toch zeg :')

Ik zou het mooi de bruid vertellen waarom haar zusje er niet bij is, doei fatsoensnormen :+ :D
Oh wat een gestoorde mensen zeg :|W neem lekker je pasgeboren baby mee op een vrijgezellenfeest. En als iemand zulke eisen zou stellen en geen coeliakie heeft zou het voor mij gauw klaar zijn, ga het dan zelf maar regelen :W
pi_164305945
Oooh mies ik zou daar ook echt niet tegen kunnen! Hopelijk zegt er nu verder niemand meer af ondanks dat de kosten omhoog zijn gegaan.
Het is je zus :? Daar spaar je toch voor? En dan ook nog aan een vreemde geld vragen :o

Quoi ik zou misschien ook even bellen met tintelende vingers, algehele malaise gevoel en hoofdpijn. iig rustig aan doen hoor!

Fieder ook aan de pannenkoeken :D

Hier een heerlijke dag gehad maar twijfel nu toch of ik de vk moet bellen voor overleg. Ik voel baby altijd heel veel en goed. De afgelopen 2 dagen was hij over actief maar vandaag heb ik hem maar een paar keer gevoeld en dan alleen maar na een paar porren in mijn buik. Ik heb wel veel gedaan maar ben niet druk geweest want daar hadden ik man voor bij me.
Ik lig nu al een uur op de bank maar voel hem niet zoals anders.
Maar eigenlijk wil ik me niet aanstellen of de vk lastig vallen op zondag avond.
En tegelijkertijd weet ik wat ik tegen een ander zou zeggen O-)
pi_164305952
Ikke zo'n dag had die van mij gisteren ook. Als je het niet vertrouwt bellen, anders kans dat hij morgen wel weer actiever is (dat heeft die van mij dus vaak). Als jij je beter voelt als je belt: absoluut doen. Ook op zondagavond, daarvoor werken ze.

Ka-pot hier, na babyshower 50 min rijden verderop. Damn wat kost dat energie.
Ik heb ook al een week op en af hoofdpijn. Alsof ik te weinig drink en op die warme dagen laatst hielp drinken wel, maar nu niet echt meer. Nu kan het van drukte komen maar de rest van de week heb ik nog niet kunnen verklaren. Bril opzetten hielp gisteren ook niet (heb eigenlijk een bril maar die draag ik thuis nooit. Op het werk ed wel, anders krijg ik wel hoofdpijn). Bloeddruk gisteren gemeten met mijn eigen apparaat en dat was het zelfde als m'n hele zwangerschap bij de vk dus daar ben ik ook niet zo bang voor. En het is ook niet zo erg dat ik er de vk voor ga bellen.
pi_164306015
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2016 16:36 schreef Arja het volgende:

[..]

22-6 emmy geboren
1-7 sleutel nieuwe huis

Best krankzinnig.
Wow ja strakke planning :o
Maar gelukkig is het geweest en zitten jullie in je huis. Nu dubbel genieten dus
pi_164306186
Ikke, ik zou sowieso bellen (heel makkelijk om tegen een ander te zeggen ;)). Waarschijnlijk is er niets aan de hand, maar mocht dat wel zo zijn dan vergeef je het jezelf nooit dat je niet gebeld hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mies_poes op 07-08-2016 20:06:23 ]
pi_164307094
Spannend quoi! Wie weet wat er gebeurt vannacht!

Ikke, kan heel goed zijn dat er een eenvoudige verklaring is voor minder voelen (beetje gedraaid of weet ik wat). Maar toch, als er ook maar iets in je bellen overweegt, dan bellen. Simple as that.

Haha lekker is dat, je als zus terugtrekken van een vrijgezellenfeest. Niet echt tof nee.

Ah meer hier dus met fantastische timing!
Ik ga over 1,5 week een master beginnen (deeltijd wel), tussen november en feb is ons huis klaar, en oh, in november komt ook ons tweede kind. Tussendoor krijgt manlief vanaf januari een baan. _O-
  zondag 7 augustus 2016 @ 20:28:43 #72
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164307463
Hoop 'geborrel' hier en daar!

Nazil, was het je eigen babyshower? Nee toch? Lekker chillen nu hoor!

En die vrijgezellenfeesten, brrrrr. Zoveel vrouwen en besluitvorming, dat gaat nooit goed :P

Ikke, ik kan wel zeggen dat je moet bellen, maar dat blijft moeilijk. Ff een colaatje drinken?

Ik ga niet bellen, al voel ik me nog steeds gek. Als het erger wordt wel natuurlijk. De kleine beweegt prima en mijn bloeddruk is goed :) Ik heb dus wel toch ff mijn vluchttas gepakt. Misschien staat 'ie er nog een maand, maar toch. Scheelt dat we op drie keer vallen (no worries, we pakken de auto) van het zkh wonen, dus als ik iets vergeet... is het snel gehaald.

Heeft er iemand van de al bevallenen iets gehad aan muziek? Ik ben in een vliegtuig altijd een beetje bleu bij het opstijgen en dalen en sluit me dan altijd op in een cocon: koptelefoon en fijne rustgevende muziek. Ik heb net een spotify playlist gemaakt :D
  zondag 7 augustus 2016 @ 20:33:58 #73
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164307686
Op moment dat ik weeën kreeg hoorde ik niks meer, helemaal in trance geraakt ofzo, daarvoor had ik het liedje Ella Ella in mijn hoofd zitten omdat naam van dochter daar op rijmt :')
En ik vínd dat toch een stom nummer, maar toch hč... Bleef maar in mijn hoofd zitten

En om op je vraag een antwoord te geven, ik had de muziek van Yann Tiersen mee, van de film Amélie, maar geen behoefte aan toen het eenmaal.zover was :+
pi_164308166
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 20:33 schreef Molo het volgende:
Op moment dat ik weeën kreeg hoorde ik niks meer, helemaal in trance geraakt ofzo, daarvoor had ik het liedje Ella Ella in mijn hoofd zitten omdat naam van dochter daar op rijmt :')
En ik vínd dat toch een stom nummer, maar toch hč... Bleef maar in mijn hoofd zitten

En om op je vraag een antwoord te geven, ik had de muziek van Yann Tiersen mee, van de film Amélie, maar geen behoefte aan toen het eenmaal.zover was :+
Huh? De naam die ik in mijn hoofd hebt rijmt niet op Ella :?
Kwak
  zondag 7 augustus 2016 @ 20:45:15 #75
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164308173
Yann Tiersen staat ertussen :P
Dat Ella Ella is idd terrible!

Achterdehandje dan maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: